Topic: Știri și articole din presă
2080 posts, 645566 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri
Tom
La Londra chiar exista un font folosit in mod uniform la London Underground. Mai exista unul pentru indicatoarele rutiere. Cel putin RATB nu reuseste sa puna acelasi font pe numerele de parc, ce sa ne mai miram de inscriptiile din statii, care la metrou sunt mult mai multe.
La Londra chiar exista un font folosit in mod uniform la London Underground. Mai exista unul pentru indicatoarele rutiere. Cel putin RATB nu reuseste sa puna acelasi font pe numerele de parc, ce sa ne mai miram de inscriptiile din statii, care la metrou sunt mult mai multe.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri
Dominatrix
Gabi23 wrote:Oficialii care dau asemenea lectii, si sefii lor care ne tot aburesc cu crearea Autoritatii Metropolitane, impreuna cu angajatii unei firme care SUG banii bucurestenilor prin implementarea unui sistem de taxare care nu functioneaza corespunzator ar trebui sa isi dea demisia, sa isi lege un lant cu o greutate de gat si sa se duca sa se arunce in Marea Neagra. Solutia normala este trecerea metroului in subordinea primariei, asa cum e in orice tara normala, crearea unei Autoritati Metropolitane de Transport, coroborat eventual cu crearea Metropolei Bucuresti si incluzand transportul in comunele periferice.
Harababură cu cardurile Metrorex
Motivaţia oficialilor: metroul şi autobuzele publice sunt administrate de companii diferite, ceea ce îngreunează introducerea unui sistem comun şi eficient de plată a călătoriilor.
„Încercăm să găsim o soluÅ£ie pentru a rezolva problema având în vedere că mulÅ£i călători care folosesc cardul electronic Activ ne-au trimis solicitări pentru a implementa un sistem de reîncărcare ÅŸi în staÅ£iile de metrouâ€, declara pentru Ziarul Financiar Tiberiu Moldovan, directorul comercial al Metrorex.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri
Dr2005
Întrebare de baraj: Primăria are bani să întreţină metroul şi să asigure salariile nesmiţite de acolo?
Că ocazii de trecut metroul la primărie au tot fost, au fost destule situaţii când şi la MT şi la PMB era acelaşi partid... şi nu i-ar fi durut mâna să semneze câteva hârtii, mai ales că, fiind tot ei, contractele mergeau la aceleaşi firme (UTI, Sindromet etc.), deci tot la ei rămânea caşcavalu'.
Întrebare de baraj: Primăria are bani să întreţină metroul şi să asigure salariile nesmiţite de acolo?
Că ocazii de trecut metroul la primărie au tot fost, au fost destule situaţii când şi la MT şi la PMB era acelaşi partid... şi nu i-ar fi durut mâna să semneze câteva hârtii, mai ales că, fiind tot ei, contractele mergeau la aceleaşi firme (UTI, Sindromet etc.), deci tot la ei rămânea caşcavalu'.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri
Tom
Atunci de ce nu trece si RATB in subordinea Ministerului Transporturilor, impreuna cu Metroul lui Rex, sub denumirea de Autoritatea Metropolitana de Transport Bucuresti? Si uite asa dela RATB ar ajunge "AMTB".
Iar daca si-ar pune putin mintea la treaba, ar organiza similar si in alte regiuni ale tarii astfel de autoritati metropolitane sau regionale de transport in comun si s'ar scapa de aberatiile cu traseele extraurbane.
Atunci de ce nu trece si RATB in subordinea Ministerului Transporturilor, impreuna cu Metroul lui Rex, sub denumirea de Autoritatea Metropolitana de Transport Bucuresti? Si uite asa dela RATB ar ajunge "AMTB".
Iar daca si-ar pune putin mintea la treaba, ar organiza similar si in alte regiuni ale tarii astfel de autoritati metropolitane sau regionale de transport in comun si s'ar scapa de aberatiile cu traseele extraurbane.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri
Dr2005
Ai grijă ce-ţi doreşti, că s-ar putea să ţi se întâmple
Mâine poimâine se găseşte vreun politician să facă asta, apoi altul şi mai deştept să zică ,,Trenurile BM au şi pantograf, hai să le punem şi pe post de tramvaie, că au garda mai sus şi mai dăm de lucru la Euroconstruct şi Tehnologica Radion să facă alte peroane şi la Mari Vila să modifice curbele prea strânse. Ce dacă prin pantograf mergi cu maxim 15 km/h, fraierii ăia se grăbesc? Cine se gărbeşte îşi ia SUV cu girofar!".
Ai grijă ce-ţi doreşti, că s-ar putea să ţi se întâmple
Mâine poimâine se găseşte vreun politician să facă asta, apoi altul şi mai deştept să zică ,,Trenurile BM au şi pantograf, hai să le punem şi pe post de tramvaie, că au garda mai sus şi mai dăm de lucru la Euroconstruct şi Tehnologica Radion să facă alte peroane şi la Mari Vila să modifice curbele prea strânse. Ce dacă prin pantograf mergi cu maxim 15 km/h, fraierii ăia se grăbesc? Cine se gărbeşte îşi ia SUV cu girofar!".
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri
Dominatrix
Sa nu exageram...pana va lua cineva taurul de coarne si sa faca Autoritatea Metropolitana de Transport (fie subordonata la Primarie, fie la MT), Bombardierele vor fi casate de mult. Desi mi-ar place sa vad prin Bucuresti niste tramvaie de vreo 120 de m.
Sa nu exageram...pana va lua cineva taurul de coarne si sa faca Autoritatea Metropolitana de Transport (fie subordonata la Primarie, fie la MT), Bombardierele vor fi casate de mult. Desi mi-ar place sa vad prin Bucuresti niste tramvaie de vreo 120 de m.
- Razvan Mihai
-
Posted:
-
Re: Stiri
Razvan Mihai
Sursa: http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 95123.html
Ca la noi la nimeni! În loc să stăm cât mai puţin în staţii, de acum vom aştepta metroul mult şi bine. Fără să anunţe, conducerea Metrorex a luat decizia să modifice graficul de circulaţie, în defavoarea călătorilor.
Noul mers al trenurilor a intrat în vigoare încă de luni, iar surpriza cea mai mare a fost să aflăm că de acum frecvenţa trenurilor e mai mică. Sindicaliştii de la metrou, dar şi angajaţii de la dispeceratul de trafic ne-au spus că acest lucru se datorează faptului că au fost scoase trenuri din circulaţie.
"Până acum, circulau la ore de vârf 21 de garnituri. De luni, însă, au rămas doar 16. Când traficul nu e foarte intens, rămân şi mai puţine pe traseu", ne-a mărturisit un angajat de la dispecerat. Potrivit acestuia, cele mai afectate sunt magistralele 1, 2 şi 3, acolo unde metroul ajunge în staţii chiar şi cu patru-cinci minute întârziere.
Spre exemplu, pe Magistrala 2, Pipera - Berceni, trenul nu mai ajunge la ore de maximă circulaţie în trei-patru minute, ca până acum, ci în şase-şapte minute. Iar în afara orelor de vârf poate depăşi lejer zece minute. Metrorex a luat această decizie pentru a diminua din costuri.
Se anunţă grevă în luna decembrie
Am putea să ne călcăm, din nou, în picioare în autobuze. Sindicaliştii de la metrou ameninţă cu greva dacă le vor fi tăiate sporurile. Liderul Uniunii Sindicatelor Libere Metrou, Ion Rădoi, a declarat luni că, dacă salariile angajaţilor Metrorex vor fi diminuate cu 25% în urma tălunii sporurilor, aşa cum ar prevedea acordul cu FMI, vor înceta activitatea. Ei spun că acest lucru s-ar putea întâmpla cel târziu în decembrie.
«Sunt nebuni!»
Vera Vlăduţă, 28 de ani, operator PC: Din cauza asta era aşa aglomerat azi la metrou?! Sunt nişte nebuni dacă au luat decizia asta, şi fără să ne anunţe!
Ionuţ Bogdan, 23 de ani, student: E o măsură bună. Multe garnituri de tren circulau goale, pentru că nu sunt foarte mulţi călători. Ce rost avea să meargă în pierdere?
Ştefan Mocanu, 52 de ani, electrician: Au făcut o prostie mai mare decât ei. În loc să bage mai multe metrouri pe traseu, le scot. Ca să stăm să aşteptăm ca proştii-n staţii.
Sursa: http://www.click.ro/actualitate/bucures ... 95123.html
- florin
-
Posted:
-
Re: Stiri
florin
Nu am observat modificările de care se vorbește în articol. E posibil să se fi redus numărul de garnituri, dar intervalele sunt ok. Pe M2, la ore de vârf, sunt tot 3 minute. Pe M1 la ora 21,00 se mergea la 7-8 minute. Pe M4 într-adevăr am observat că se staționează mai puțin la capete (cred că s-a renunțat la o garnitură), dar intervalele sunt bune în continuare.
Cred că jurnaliștii ar fi trebuit să ceară o poziție oficială Metrorex, nu să ne spună doar ce nu-i convine pe dl. Rădoi (eficientizare activitate?).
Nu am observat modificările de care se vorbește în articol. E posibil să se fi redus numărul de garnituri, dar intervalele sunt ok. Pe M2, la ore de vârf, sunt tot 3 minute. Pe M1 la ora 21,00 se mergea la 7-8 minute. Pe M4 într-adevăr am observat că se staționează mai puțin la capete (cred că s-a renunțat la o garnitură), dar intervalele sunt bune în continuare.
Cred că jurnaliștii ar fi trebuit să ceară o poziție oficială Metrorex, nu să ne spună doar ce nu-i convine pe dl. Rădoi (eficientizare activitate?).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri
Utilizator anonim
Sigur a fost micsorat nr de trenuri....aici mai mult...viewtopic.php?f=23&t=268&start=14
Sigur a fost micsorat nr de trenuri....aici mai mult...viewtopic.php?f=23&t=268&start=14
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Stiri
DanCld
Cam de o saptamana au aparut in cateva statii centrale (Piata Urinii si Universitate) niste validatoare noi care par sa functioneze cu carduri de acest tip. Ce nu stiu e daca vreo banca din .ro emite asa ceva
Cam de o saptamana au aparut in cateva statii centrale (Piata Urinii si Universitate) niste validatoare noi care par sa functioneze cu carduri de acest tip. Ce nu stiu e daca vreo banca din .ro emite asa ceva
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri
Dr2005
Parcă BRD (sau BCR) emite aşa ceva, că făcea Mă-Măruţă reclamă la ele. Întrebare de baraj: banii ţi se iau din cont. Chitanţă cum îţi dă şi cât durează?
Oricum, având în vedere că cele din link sunt carduri de credit (în .ro sunt mai răspândite cele de debit), tot trebuie să mergi apoi la bancă să pui banii la loc, eventual şi cu dobândă, deci nu văd avantajul. Mai bine puneau un POS normal, băgai cardul şi asta era.
Parcă BRD (sau BCR) emite aşa ceva, că făcea Mă-Măruţă reclamă la ele. Întrebare de baraj: banii ţi se iau din cont. Chitanţă cum îţi dă şi cât durează?
Oricum, având în vedere că cele din link sunt carduri de credit (în .ro sunt mai răspândite cele de debit), tot trebuie să mergi apoi la bancă să pui banii la loc, eventual şi cu dobândă, deci nu văd avantajul. Mai bine puneau un POS normal, băgai cardul şi asta era.
📖 Pagination options