Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
502 posts, 183545 views
📖 Pagination options
- Albert
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Albert
Prețul cel mai mic este criteriul de atribuire. Deci vom avea o soluție rudimentara. Nu înțeleg de ce sta atata timp in evaluare financiară. Ar trebui sa fie prioritatea numărul 1 aceasta licitatie si ei stau in faza de evaluare financiară deja de 2 săptămâni pe o formalitate care se pote face instant.
Uite asa bine. Ala e termenul limita, cel mai probabil si cel real. Eu m-am obișnuit cu licitațiile facute de PMB, toate cu prețul cel mai scăzut. evaluările țin luni de zile, lansarea licitațiilor durează foarte mult, etc. Am mai spus-o si o mai spun: gândiți-va ca sunt primarii de sate/de orase foarte mici care se misca mai bine la licitații decât PMB.
orex wrote:
Stiti, cumva, care este solutia tehnica a unicului ofertant, S.C. RETTER Projectmanagement S.R.L.? Sa speram ca nu doar ce e mai ieftin!
Prețul cel mai mic este criteriul de atribuire. Deci vom avea o soluție rudimentara. Nu înțeleg de ce sta atata timp in evaluare financiară. Ar trebui sa fie prioritatea numărul 1 aceasta licitatie si ei stau in faza de evaluare financiară deja de 2 săptămâni pe o formalitate care se pote face instant.
survola wrote:
Adică cum 05.12.2019?
Uite asa bine. Ala e termenul limita, cel mai probabil si cel real. Eu m-am obișnuit cu licitațiile facute de PMB, toate cu prețul cel mai scăzut. evaluările țin luni de zile, lansarea licitațiilor durează foarte mult, etc. Am mai spus-o si o mai spun: gândiți-va ca sunt primarii de sate/de orase foarte mici care se misca mai bine la licitații decât PMB.
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
orex
No No No. Cu un pui al PMB, super Compania Municipala, Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti S.A.! Asta e realitatea!
No No No. Cu un pui al PMB, super Compania Municipala, Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti S.A.! Asta e realitatea!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
andrei11
Întrebare :
Dacă tot nu se face aproape nimic la Grant, din ce înțeleg rosturile de dilatare vor fi aproape fix ca cele de acum, de ce atâta tevatură ? Linia lui 41 n-avea nici pe la Grant.
Concluzia : Care-i șpilul ?
O altă întrebare :
Ei când s-au apucat de treabă nu aveau toate licitațiile / aprovizionările cu materiale făcute ? Așa se pare. Înseamnă că eu sunt depășit, nu înțeleg mai nimic din Planificarea Capitalistă. Știți placa, Socialismul decadent, nostalgic, blablabla, blablabla.
Copii, ne vedem în anotimpul ninsorilor la Grant, mai devreme nicio șansă. Și tot prost o să iasă.
Te uita cum ninge decembre.
Spre geamuri, iubito, priveste -
Mai spune s-aduca jaratec
Si focul s-aud cum trosneste.
Blablabla, blablabla.
________________
Că tot suntem la poduri, când se va prăbuși Podul Constanța ?
Întrebare :
Dacă tot nu se face aproape nimic la Grant, din ce înțeleg rosturile de dilatare vor fi aproape fix ca cele de acum, de ce atâta tevatură ? Linia lui 41 n-avea nici pe la Grant.
Concluzia : Care-i șpilul ?
O altă întrebare :
Ei când s-au apucat de treabă nu aveau toate licitațiile / aprovizionările cu materiale făcute ? Așa se pare. Înseamnă că eu sunt depășit, nu înțeleg mai nimic din Planificarea Capitalistă. Știți placa, Socialismul decadent, nostalgic, blablabla, blablabla.
Copii, ne vedem în anotimpul ninsorilor la Grant, mai devreme nicio șansă. Și tot prost o să iasă.
Te uita cum ninge decembre.
Spre geamuri, iubito, priveste -
Mai spune s-aduca jaratec
Si focul s-aud cum trosneste.
Blablabla, blablabla.
________________
Că tot suntem la poduri, când se va prăbuși Podul Constanța ?
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
orex
Am conchis ca sunt diletanti, cu aceste achizitii! Mai e ceva de dovedit?!
Am conchis ca sunt diletanti, cu aceste achizitii! Mai e ceva de dovedit?!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Aha, deci nici la rosturi nu avem licitatie, mi-e ca ne prinde craciunul.
Nu imi dau seama cum au ajuns rosturile metalice initiale la noi, probabil nu aveau unde sa le duca si au dat spaga la primarie, cum peste tot s-au pus rosturi din cauciuc sa speram ca acelea sunt si cele mai ieftine si nu mai este nimeni care sa se fi pricopsit cu alt experiment esuat pe stoc.
Aha, deci nici la rosturi nu avem licitatie, mi-e ca ne prinde craciunul.
Nu imi dau seama cum au ajuns rosturile metalice initiale la noi, probabil nu aveau unde sa le duca si au dat spaga la primarie, cum peste tot s-au pus rosturi din cauciuc sa speram ca acelea sunt si cele mai ieftine si nu mai este nimeni care sa se fi pricopsit cu alt experiment esuat pe stoc.
- orex
-
Posted:
-
- Albert
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Albert
Cum adică care-i șpilul? Pai compania aia municipală trebuie și ea sa aibă ce sa lucreze, sa nu cumva sa zică oamenii ca sta degeaba...
Pai am mai zis pe aici. PMB se mișcă cu viteza melcului in ceea ce privește lansarea de licitații noi. N-are nicio legătura Socialismul/Capitalismul cu discuția asta. In cazul nostru vorbim doar de o administrație locală dezastruoasa care își da cu stângul in dreptul. Firesc era sa își facă stocul de materiale și abia apoi sa oprească circulația. Dar s-au gândit ca dacă tot opresc artera din cauza lucrărilor de la Ciurel, de ce sa nu oprească tot?
Cât despre calitatea lucrărilor eu unul am avut îndoieli de la început. Nu stiu ce control al calității sa fie, având in vedere ca aceasta companie municipală este in subordinea PMB 100%, aici fiind aceeași discuție ca in cazul STB-URAC. Și se mai pune problema și experienței lor in ceea ce privește astfel de lucrări. Ar mai fi de spus și ca își cumpara meteriale pe criteriul “prețul cel mai mic”, deci calitate slaba. Cel mai probabil scenariu: lucrările se termina definitiv undeva la primăvara, dar nu va aduce cam nimic in plus. Un asfalt proaspăt turnat și un pod vopsit frumos pe exterior. In rest, Dumnezeu cu mila...
Pai când va circula un tren ceva mai încărcat sau la următorul cutremur. Despre ce vorbim, podul asta s-a surpat pana la fier și ei l-au cârpit cu ipsos... . Vad ca nici acum, când ministrul promite marea reabilitare, nu fac mare lucru, in sensul ca umbla la hidroizolație, la tencuiala de pe pereții laterali...
andrei11 wrote:
Întrebare :
Dacă tot nu se face aproape nimic la Grant, din ce înțeleg rosturile de dilatare vor fi aproape fix ca cele de acum, de ce atâta tevatură ? Linia lui 41 n-avea nici pe la Grant.
Concluzia : Care-i șpilul ?
Cum adică care-i șpilul? Pai compania aia municipală trebuie și ea sa aibă ce sa lucreze, sa nu cumva sa zică oamenii ca sta degeaba...
andrei11 wrote:
Întrebare :
O altă întrebare :
Ei când s-au apucat de treabă nu aveau toate licitațiile / aprovizionările cu materiale făcute ? Așa se pare. Înseamnă că eu sunt depășit, nu înțeleg mai nimic din Planificarea Capitalistă. Știți placa, Socialismul decadent, nostalgic, blablabla, blablabla.
Copii, ne vedem în anotimpul ninsorilor la Grant, mai devreme nicio șansă. Și tot prost o să iasă.
Pai am mai zis pe aici. PMB se mișcă cu viteza melcului in ceea ce privește lansarea de licitații noi. N-are nicio legătura Socialismul/Capitalismul cu discuția asta. In cazul nostru vorbim doar de o administrație locală dezastruoasa care își da cu stângul in dreptul. Firesc era sa își facă stocul de materiale și abia apoi sa oprească circulația. Dar s-au gândit ca dacă tot opresc artera din cauza lucrărilor de la Ciurel, de ce sa nu oprească tot?
Cât despre calitatea lucrărilor eu unul am avut îndoieli de la început. Nu stiu ce control al calității sa fie, având in vedere ca aceasta companie municipală este in subordinea PMB 100%, aici fiind aceeași discuție ca in cazul STB-URAC. Și se mai pune problema și experienței lor in ceea ce privește astfel de lucrări. Ar mai fi de spus și ca își cumpara meteriale pe criteriul “prețul cel mai mic”, deci calitate slaba. Cel mai probabil scenariu: lucrările se termina definitiv undeva la primăvara, dar nu va aduce cam nimic in plus. Un asfalt proaspăt turnat și un pod vopsit frumos pe exterior. In rest, Dumnezeu cu mila...
andrei11 wrote:
Că tot suntem la poduri, când se va prăbuși Podul Constanța ?
Pai când va circula un tren ceva mai încărcat sau la următorul cutremur. Despre ce vorbim, podul asta s-a surpat pana la fier și ei l-au cârpit cu ipsos... . Vad ca nici acum, când ministrul promite marea reabilitare, nu fac mare lucru, in sensul ca umbla la hidroizolație, la tencuiala de pe pereții laterali...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
Linia de tramvai nu are nevoie de rosturi de dilatatie, cine sustine altceva e...bovin in materie.
Linia de tramvai nu are nevoie de rosturi de dilatatie, cine sustine altceva e...bovin in materie.
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
mihai_atanasiu
Este foarte clar ca vom sta cu jumatat de pasaj inchis multa vreme de acum inainte. Cine mai crede ca linia 41 se va redeschide pe 1 septembrie este naiv.
Este foarte clar ca vom sta cu jumatat de pasaj inchis multa vreme de acum inainte. Cine mai crede ca linia 41 se va redeschide pe 1 septembrie este naiv.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
cris_m
Si chiar daca se redeschide, solutia cu paleta si ocolisul de la Piata Drumul Taberei va duce la marirea timpului unei calatorii. Oricum mult mai scurt decat cu 641/642, asta e clar, dar mult pentru cat poate metroul usor...
Si chiar daca se redeschide, solutia cu paleta si ocolisul de la Piata Drumul Taberei va duce la marirea timpului unei calatorii. Oricum mult mai scurt decat cu 641/642, asta e clar, dar mult pentru cat poate metroul usor...
- serbanandrei
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
serbanandrei
Salut
Cine crede ca s -ar putea monta rosturi de dilatatie cum ati aratat in filmuletul de mai sus se inseala amarnic.
1- Asa ceva se face pe comanda nu se tine pe stoc . Vrei calitate asa si pretul.
2- Cand te apuci de asemenea lucrare, trebuie sa ai totul comandat si venit ,nu ca la noi.
Iar termenul de punere in functiune este un vis frumos.
Poate la iarna sa-i dea drumul .
Vise ,vise.
Lucrare facuta ca sa fie .
Salut
Cine crede ca s -ar putea monta rosturi de dilatatie cum ati aratat in filmuletul de mai sus se inseala amarnic.
1- Asa ceva se face pe comanda nu se tine pe stoc . Vrei calitate asa si pretul.
2- Cand te apuci de asemenea lucrare, trebuie sa ai totul comandat si venit ,nu ca la noi.
Iar termenul de punere in functiune este un vis frumos.
Poate la iarna sa-i dea drumul .
Vise ,vise.
Lucrare facuta ca sa fie .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Cu cat?? 5 maxim 10 minute, dar nu 3 ore cat faci cu porcariile alea de linii de autobuze.
cris_m wrote:
Si chiar daca se redeschide, solutia cu paleta si ocolisul de la Piata Drumul Taberei va duce la marirea timpului unei calatorii. Oricum mult mai scurt decat cu 641/642, asta e clar, dar mult pentru cat poate metroul usor...
Cu cat?? 5 maxim 10 minute, dar nu 3 ore cat faci cu porcariile alea de linii de autobuze.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
abc_XC
Prin aceasta lucrare se poate observa excelent incapacitatea Primariei Municipiului Bucuresti de a gestiona orice activitate pe care o desfasoara. Sunt chiar bland, PMB este incapabila de mai multi ani sa incheie receptia unor lucrari si sa le asigure mentenanta corespunzatoare (Pasaj Basarab,Bd. Aerogarii...)
In plus, pe langa acest dinozaur in agonie numit PMB, acum graviteaza si celelalte 21-22 de companii municipale, alte monumente ale ineficientei si risipei banului public. Asa ceva merita sa apara in manualele scolare ca exemplu didactic, despre cum sa NU administrezi o comunitate.
Revenind la lucrarea de reabilitare, pana apar componentele lipsa, o sa vina ploile de toamna, frigul, zapada, cam greu de lucrat. Eu totusi cred ca o sa fie gata si cealalta jumatate a pasajului pana la 1 septembrie...20-20
E posibil ca autoritatiile statului sa joace alba-neagra cu locuitorii din Drumul Taberei, ce va fi gata prima oara, metroul sau pasajul Grant?
Personal, cred ca linia de tren spre aeroportul Otopeni.
Prin aceasta lucrare se poate observa excelent incapacitatea Primariei Municipiului Bucuresti de a gestiona orice activitate pe care o desfasoara. Sunt chiar bland, PMB este incapabila de mai multi ani sa incheie receptia unor lucrari si sa le asigure mentenanta corespunzatoare (Pasaj Basarab,Bd. Aerogarii...)
In plus, pe langa acest dinozaur in agonie numit PMB, acum graviteaza si celelalte 21-22 de companii municipale, alte monumente ale ineficientei si risipei banului public. Asa ceva merita sa apara in manualele scolare ca exemplu didactic, despre cum sa NU administrezi o comunitate.
Revenind la lucrarea de reabilitare, pana apar componentele lipsa, o sa vina ploile de toamna, frigul, zapada, cam greu de lucrat. Eu totusi cred ca o sa fie gata si cealalta jumatate a pasajului pana la 1 septembrie...20-20
E posibil ca autoritatiile statului sa joace alba-neagra cu locuitorii din Drumul Taberei, ce va fi gata prima oara, metroul sau pasajul Grant?
Personal, cred ca linia de tren spre aeroportul Otopeni.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
Oricate autobuze ai pune nu pot inlocui o linie de metrou usor...
Oricate autobuze ai pune nu pot inlocui o linie de metrou usor...
📖 Pagination options