Topic: Liniile industriale din cartierul Militari
265 posts, 166763 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Costin
AdrianD: Deci se refera la trafic de calatori... Totusi, nu avem nici un motiv sa credem ca ceea ce se intampla acolo inseamna implementarea PUZului... Operatorii de transport (de marfa) fac reparatii curente la linie si cam atat... Nu e nimic spectaculos la utilajul respectiv ca sa putem crede altceva...
AdrianD: Deci se refera la trafic de calatori... Totusi, nu avem nici un motiv sa credem ca ceea ce se intampla acolo inseamna implementarea PUZului... Operatorii de transport (de marfa) fac reparatii curente la linie si cam atat... Nu e nimic spectaculos la utilajul respectiv ca sa putem crede altceva...
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
AdrianD
Din cate am inteles, unele dintre prevederile din acest proiect de PUZ se regasesc si in PUZ-ul care este in vigoare in prezent, nu stiu daca si cele referitoare la Gara Cotroceni. Daca apar acolo nu inseamna deci ca se si intampla asa, dar cred ca ne-am obisnuit ca la noi multe dintre proiectele acestea sa nu se realizeze.
Din cate am inteles, unele dintre prevederile din acest proiect de PUZ se regasesc si in PUZ-ul care este in vigoare in prezent, nu stiu daca si cele referitoare la Gara Cotroceni. Daca apar acolo nu inseamna deci ca se si intampla asa, dar cred ca ne-am obisnuit ca la noi multe dintre proiectele acestea sa nu se realizeze.
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
AdrianD
A, pai ce se intampla acum sigur nu are legatura cu PUZ-ul asta care de altfel este in stadiu de proiect.
A, pai ce se intampla acum sigur nu are legatura cu PUZ-ul asta care de altfel este in stadiu de proiect.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
WAYNEN
Mie mi-ar placea mult sa circule trenuri de calatori pe aceasta linie.Cel mai posibil ar fi ca trenurile sa circule pana la Pitesti si Targoviste pentru ca M901 nu este electrificata.Daca ar trebui sa circule trenuri pana la Rosiori,ar trebui sa electrifice linia si singura problema ar fi ca-i in mijlocul orasului plus ca se intalneste cu linia de tramvai de pe Valea Cascadelor.
Mie mi-ar placea mult sa circule trenuri de calatori pe aceasta linie.Cel mai posibil ar fi ca trenurile sa circule pana la Pitesti si Targoviste pentru ca M901 nu este electrificata.Daca ar trebui sa circule trenuri pana la Rosiori,ar trebui sa electrifice linia si singura problema ar fi ca-i in mijlocul orasului plus ca se intalneste cu linia de tramvai de pe Valea Cascadelor.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Robert24
Cum ai vrea tu sa ajunga un tren de calatori din zona CET Vest catre Chitila ca sa poata intra pe M901?
Cum ai vrea tu sa ajunga un tren de calatori din zona CET Vest catre Chitila ca sa poata intra pe M901?
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
nokia2110
Prin 1971-1972 au plecat trenuri din Gara Cotroceni către Târgovişte şi cred că şi către Piteşti.
Prin 1971-1972 au plecat trenuri din Gara Cotroceni către Târgovişte şi cred că şi către Piteşti.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
rosetti61
Ultimele trenuri de calatori au circulat in 1977 sau 1978, in Mersul 79/80 nu mai apare - desi mult timp a fost listata in ghidurile turistice si ITB in anii 80. Nu stiu daca astazi se mai poate reactiva in trafic de calatori; nu a fost sa fie o Halta Titan 2 (statia respectiva avea acces mai facil la mijloacele de transport, pe cand Cotroceni e in spatele blocurilor, la distanta relativa de statiile mijloacelor de transport). A fost mai convenabil ca trenurile sa fie mutate la Basarab sau Nord.
Ultimele trenuri de calatori au circulat in 1977 sau 1978, in Mersul 79/80 nu mai apare - desi mult timp a fost listata in ghidurile turistice si ITB in anii 80. Nu stiu daca astazi se mai poate reactiva in trafic de calatori; nu a fost sa fie o Halta Titan 2 (statia respectiva avea acces mai facil la mijloacele de transport, pe cand Cotroceni e in spatele blocurilor, la distanta relativa de statiile mijloacelor de transport). A fost mai convenabil ca trenurile sa fie mutate la Basarab sau Nord.
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
AdrianD
Poate daca s-ar deschide o statie de metrou pe Iuliu Maniu si o strada inspre Timisoara ar fi mai accesibila.
Poate daca s-ar deschide o statie de metrou pe Iuliu Maniu si o strada inspre Timisoara ar fi mai accesibila.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
rosetti61
Cea mai apropiata statie de metrou este la Lujerului, statia RATB este langa liceul Tudor Vladimirescu (pana in anii 80 statia tramvaiului s-a numit "CFR Cotroceni" - mai era una la capatul liniilor 3, 8 si 173 de pe strada Lujerului). Mai e mult pana la un TER de la Cotroceni spre Rosiori/Buftea, cand zonele prin care trece linia vor cere acest lucru - maidane si zone industriale neinteresante deocamdata. Un traseu ar fi Cotroceni - Valea Cascadelor - Bucuresti Vest - Autostrada - Chiajna si mai departe pana la Buftea, astea ar fi principalele opriri, trenuri cu frecventa la 90 de minute la inceput si apoi din ora in ora. Numai sa existe cerere de transport pe aceasta relatie.
Dinspre Timisoara este strada care duce la betoniera insa de acolo o iei peste linii.
Cea mai apropiata statie de metrou este la Lujerului, statia RATB este langa liceul Tudor Vladimirescu (pana in anii 80 statia tramvaiului s-a numit "CFR Cotroceni" - mai era una la capatul liniilor 3, 8 si 173 de pe strada Lujerului). Mai e mult pana la un TER de la Cotroceni spre Rosiori/Buftea, cand zonele prin care trece linia vor cere acest lucru - maidane si zone industriale neinteresante deocamdata. Un traseu ar fi Cotroceni - Valea Cascadelor - Bucuresti Vest - Autostrada - Chiajna si mai departe pana la Buftea, astea ar fi principalele opriri, trenuri cu frecventa la 90 de minute la inceput si apoi din ora in ora. Numai sa existe cerere de transport pe aceasta relatie.
Dinspre Timisoara este strada care duce la betoniera insa de acolo o iei peste linii.
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
AdrianD
Dinspre Timisoara nu e chiar o strada, e mai mult un drum pentru camioane, nu pentru pietoni. S-ar putea face o strada ca lumea, iar pe urma o pasarela sau un pasaj. Iar statiile de metrou Lujerului si Politehnica oricum sunt la distanta mare, ar merge si o statie intre ele. Sau poate s-ar putea muta gara deasupra pasajului Lujerului, in spate la Cora. Si mai exista si proiectul cu statia intermodala de la Razoare, care include si o gara.
Dinspre Timisoara nu e chiar o strada, e mai mult un drum pentru camioane, nu pentru pietoni. S-ar putea face o strada ca lumea, iar pe urma o pasarela sau un pasaj. Iar statiile de metrou Lujerului si Politehnica oricum sunt la distanta mare, ar merge si o statie intre ele. Sau poate s-ar putea muta gara deasupra pasajului Lujerului, in spate la Cora. Si mai exista si proiectul cu statia intermodala de la Razoare, care include si o gara.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
WAYNEN
Erau ca cele din topicul utilaje diverse,ca alea de la Eforie Nord.Pentru ce sunt bune aceste utilaje?Uite linkul:http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=153&t=842&start=14
cos wrote:
Linia se foloseste si acum, poate e vorba de trafic de calatori...
WAINEN: Toate sunt galbene... Poate ceva de genul asta?
Erau ca cele din topicul utilaje diverse,ca alea de la Eforie Nord.Pentru ce sunt bune aceste utilaje?Uite linkul:http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=153&t=842&start=14
- Costin
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Goldmund
Eu cred ca a sosit timpul si pentru Bucuresti si regiune pentru un tren suburban(S-Bahn in Germania, RER in Franta, ESKO in Cehia, SKM in Polonia)
Fostele linii CFR din Militari sunt un exemplu concludent pentru irosirea unei oportunitati uriase:
nu liniile in sine sunt valoroase, linii care au ajuns o ruina, ci coridorul ramas de pe urma acestor linii.
De la marginile cartierului Militari(centura CFR) urmand CFR Cotroceni-Str. Liniei-str. Fruntas Anghel Mihai(ce denumire sovietica!) pana in spate la Academia Militara unde CF ar urma sa intre in tunel(sub statia M5 Academia Militara - jonctiune) tunel sub str. Panduri- statie Calea 13 Septembrie, statie Piata Chirigiu-statia Viilor cu str. Constantin Istrati, iar de acolo urmand la suprafata din nou vechea CF paralel cu str. Inclinata-statie cu str. Pieptanari- statie la 'Toporasi'- statie la 'Zerari', mai departe paralel cu str. Brandusani-pana la CFR Progresu.
Pentru cei mai fanatici fani de trasport in comun urban si suburban voi pune tot aici un film(exista mii de astfel de filme) ca sa vedem ceea ce reprezinta poate apogeul in materie pe glob in trenuri urbane si suburbane:
Tokyo si regiunea urbana
PS
Am vazut si un proiect nou pentru Bucuresti cu noi bulevarede('late') chiar pe aceste coridoare extraordinare ale fostelor CF din Bucuresti, unele chiar pe cele propuse de mine pentru tren urban/suburban! Probabil ca proiectantii au ramas undeva in secolul 20, presupunand ca mai multe bulevarde, mai multe masini, mai multe ambuteiaje, mai bine pentru bucuresteni - nimic mai fals!!
Eu cred ca a sosit timpul si pentru Bucuresti si regiune pentru un tren suburban(S-Bahn in Germania, RER in Franta, ESKO in Cehia, SKM in Polonia)
Fostele linii CFR din Militari sunt un exemplu concludent pentru irosirea unei oportunitati uriase:
nu liniile in sine sunt valoroase, linii care au ajuns o ruina, ci coridorul ramas de pe urma acestor linii.
De la marginile cartierului Militari(centura CFR) urmand CFR Cotroceni-Str. Liniei-str. Fruntas Anghel Mihai(ce denumire sovietica!) pana in spate la Academia Militara unde CF ar urma sa intre in tunel(sub statia M5 Academia Militara - jonctiune) tunel sub str. Panduri- statie Calea 13 Septembrie, statie Piata Chirigiu-statia Viilor cu str. Constantin Istrati, iar de acolo urmand la suprafata din nou vechea CF paralel cu str. Inclinata-statie cu str. Pieptanari- statie la 'Toporasi'- statie la 'Zerari', mai departe paralel cu str. Brandusani-pana la CFR Progresu.
Pentru cei mai fanatici fani de trasport in comun urban si suburban voi pune tot aici un film(exista mii de astfel de filme) ca sa vedem ceea ce reprezinta poate apogeul in materie pe glob in trenuri urbane si suburbane:
Tokyo si regiunea urbana
PS
Am vazut si un proiect nou pentru Bucuresti cu noi bulevarede('late') chiar pe aceste coridoare extraordinare ale fostelor CF din Bucuresti, unele chiar pe cele propuse de mine pentru tren urban/suburban! Probabil ca proiectantii au ramas undeva in secolul 20, presupunand ca mai multe bulevarde, mai multe masini, mai multe ambuteiaje, mai bine pentru bucuresteni - nimic mai fals!!
📖 Pagination options