Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)Tronsonul Pitești - Sibiu

 

Topic: Știri și articole din presă

125 posts, 30957 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă orex

Am verificat astăzi lucrările pe șantierul secțiunii 4 a autostrăzii #Sibiu- #Pitești, unde a început deja construcția primului #tunel rutier forat din #România (1350 m)!
Secțiunea 4 (#Tigveni - #CurteadeArgeș) are o lungime de 9,86 km iar pe traseu vor mai fi construite 12 poduri şi pasaje.
Constructorul PORR Construct SRL este mobilizat în șantier cu aproximativ 140 de utilaje și peste 500 de muncitori.
Termenul contractual de finalizare este anul #2027, dar antreprenorul și-a asumat deschiderea circulației pe această secțiune mai devreme.
Contractul a fost semnat în data de 15.11.2021 și are o durată de 60 de luni (16 luni proiectare, 44 de luni execuție).
Valoare contractului este de 1,678 miliarde de lei, fără TVA și este finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare (#POIM) (proiectare) și Programul Transport (#PT) (execuție).
Ordinul de începere pentru faza de proiectare (16 luni/1 an și 4 luni) a fost emis în data de 01 martie 2022.
Această fază a fost finalizată în data de 30.06.2023 iar în data de 01.07.2023 constructorul a intrat în faza de execuție (44 de luni/3 ani și 8 luni).
La ora actuală stadiul fizic  este de 10,2%.

:applause:

 


Re: Știri și articole din presă orex

Asocierea de constructori români și turci OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. - ILGAZ INSAAT TICARET A.S. - VISIO CONSTRUCTION WORKS S.R.L
a depus astăzi singura ofertă pentru proiectarea și execuția lucrărilor necesare devierii traseului sectorului de autostradă #Nădășelu – #Mihăiești (Autostrada #Transilvania).
Contractului (finanțat prin #PNRR) are o valoare de 1,114 miliarde de lei (fără TVA) și o durată de 27 de luni (9 luni perioada de proiectare și 18 luni execuția lucrărilor).
Devierea traseului acestui sector de #autostradă se face în conformitate cu recomandările din cadrul #ExpertizeiTehnice iar lucrările presupun:
- devierea traseului între km 10+009 și km 12+000 prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km, fundat pe piloți forați de diametru mare ( fără să afecteze versantul care prezintă alunecări),
- devierea traseului  între km 21+406 și km 24+890, prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km. Acest viaduct va depăși în aval #DN1F și va traversa cursului Pârâului Topa Mică. Racordarea se va realiza în zona km 24+890 al traseului inițial.

PS
E putin probabil ca asocierea sa fie in stare sa realizeze, si sa deconteze, tot pana la 30.06.2026, la cum se misca pe DN 6, pe cei 48,00 km de modernizat (vezi aici). Deci, pa, pa fonduri din PNRR pentru cei 3,2km de pe A3 (Nadaselu-Zimbor)!!! :headbash:

 



Re: Știri și articole din presă orex




Pe acest lot, stadiul lucrărilor este următorul:
✅️ au fost executați 314 metri de tunel pe firul ieșiri din tunel, sensul Sibiu-Pitești (Tunel Daniela)
✅️ au fost executați 195 metri de tunel pe firul intrării în tunel, sensul Pitești-Sibiu (Tunel Alina)
✅️ tunelul aferent sensului Pitești-Sibiu (Tunel Alina), de câteva zile, nu se mai sapă în piatră, ci într-o zonă cu nisip, în timp ce în tunelul aferent sensului Sibiu-Pitești (Tunel Daniela), continuă săpăturile în stâncă
✅️ au fost forați, armați și betonați 17.800 ml din 20.500 ml de piloți necesari structurilor aferente acestui tronson de autostradă
✅️ sunt în curs de finalizare lucrările de realizare a drumurilor tehnologice (99,5%)
✅️ se execută lucrări de terasamente pe sectorul de nord al proiectului
✅️ se execută lucrări de armare, cofrare și betonare radiere și elevații aferente structurilor de pe acest lot
✅️ continuă lucrările de umpluturi și stabilizare teren pentru devierea DJ678
✅️ se execută lucrări de consolidare a terenului între km 83+580 - km 84+040 și km 90+000 - km 90+090, fiind forați, armați și betonați 36.350 ml piloți din totalul de 80.000 ml
✅️ continuă lucrările la instalarea poligonului pentru producerea de elemente prefabricate în șantier
✅️ continuă relocarea rețelelor de utilități publice de gaz, electricitate, canalizare și apă menajeră

 



Re: Știri și articole din presă orex

În perioada 08.04.2024 -30.04.2024 se montează grinzile prefabricate la pasajul din zona Nodului Rutier Bascov! Circulația pe perioada lucrărilor se va desfășura dirijat prin piloți!
#CNAIR informează participanții la trafic că, în perioada 08.04.2024 – 30.04.2024, circulația rutieră în zona Nodului Rutier Bascov (Autostrada Sibiu - Pitești, Secțiunea 5: Curtea de Argeș - Pitești), km 92+600 - km 122+950, se va desfășura dirijat prin piloți (la paletă) întrucât se vor executa lucrări de montare a grinzilor prefabricate. #Grinzile de pe culeele din zona centrală expuse traficului vor fi montate pe timp de noapte.
#Pentru evitarea formării de ambuteiaje, două echipaje ale Poliției Rutiere vor asigura fluidizarea traficului la intrarea și la ieșirea de pe autostradă.
Lucrările se execută în două faze, după cum urmează:
Faza 1:
• În data de 08.04.2024 se vor monta 5 grinzi de cate 35.75 m.
• În data de 09.04.2024 se vor monta 5 grinzi de cate 35.75 m.
• În data de 10.04.2024 se vor monta 5 grinzi de cate 35.50 m si 35.75 m.
• În data de 11.04.2024 se vor monta 5 grinzi de cate 35.50 m.
Faza 2:
• În data de 26.04.2024 se vor monta pe timp de noapte 4 grinzi de cate 35.50 m.
• În data de 27.04.2024 se vor monta pe timp de noapte 4 grinzi de cate 35.50 m.
• În data de 29.04.2024 se vor monta 6 grinzi de cate 35.50 m.
• În data de 30.04.2024 se vor monta 6 grinzi de cate 35.50 m si 35.75 m.

 


Re: Știri și articole din presă orex

𝗡𝗲 𝘃𝗲𝗱𝗲𝗺 𝗹𝗮 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹!
Pentru că a trecut de 50% din totalul forării primului tunel rutier la nivel de autostradă aferent 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭, așa cum v-am anunțat, antreprenorul Porr Construct organizează 𝗭𝗶𝘂𝗮 𝗣𝗢𝗥𝗥𝘁𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲𝘀𝗰𝗵𝗶𝘀𝗲 𝗹𝗮 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹.
Haideți să vizitați primul tunel rutier la nivel de autostradă forat, care va avea o lungime de 1,3 km pe sub Dealul Momaia din județul Argeș și două fire paralele de tunel, câte una pentru fiecare sens de mers.
Nu ratați șansa să vedeți cea mai spectaculoasă lucrare din domeniul rutier la acest moment, este o 𝗼𝗰𝗮𝘇𝗶𝗲 𝘂𝗻𝗶𝗰𝗮 pentru români de a vedea acest prim tunel forat deja la 50%.
Sunt sigur că o să simțiți cu toții ceea ce simt și eu când merg pe aceste șantiere ale țării, și anume că 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲 𝘀𝗶 𝗹𝗮 𝗻𝗼𝗶 𝘀𝗶 𝗰𝗮 𝗮𝗰𝘂𝗺 𝘀𝘂𝗻𝘁𝗲𝗺 𝗽𝗲 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗰𝗲𝗹 𝗯𝘂𝗻!
📍 Evenimentul va avea loc sâmbătă, pe 29 iunie, între orele 10:00 - 16:00, la Țigveni, iar pentru participare este obligatorie înscrierea la link-ul pe care vi-l las în comentarii.

PS
https://lnkd.in/dcjCrWVQ

 



Re: Știri și articole din presă shoppy

Se inchide traficul Valea Oltului de pe 8 iulie pana pe 9 august pe timpul zilei pentru forajele de explorare pentru autostrada. Restul articolului sunt speculatii.

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... ati.html

 


Re: Știri și articole din presă orex

Alta solutie nu exista!

 


Re: Știri și articole din presă orex

Rutele ocolitoare ale Văii Oltului (DN7) în perioada defrișării versantului!
În perioada 08.07 - 09.08. 2024, pentru executarea lucrărilor de defrișare a versantului aflat în zona de protecție a DN 7, pe sectorul cuprins între km 242+600 și km 250+000 se va institui măsura de închidere a circulației rutiere zilnic în intervalul orar 06:00 – 20:00, aceasta urmând a se desfășura pe următoarele rute ocolitoare:
Variante propuse pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5 tone aflate în tranzit:

Pentru relația București – Veștem (Sibiu) și retur:
București → A3 → Ploiești  → DN1A → Brașov → DN 1 → Veștem – intersecție cu DN 7

Pentru relația Pitești – Brașov și retur:
Pitești → DN73 – A3 → Râșnov  → Brașov

Pentru relația București – A1 Simeria (precum și zonele de vest, centru și nord ale țării) și retur:
București → A1 → Pitești → DN7 → Râmnicu Vâlcea → DN67 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1

Totodată pentru această relație sunt propuse și următoarele variante alternative:

București → A1 → Pitești → DN65 – DEx12 → Craiova → DN6 → Filiași → DN66 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1

București → A1 → Pitești → DN65 – DEx12 → Craiova → DN6 → Dr. Tr. Severin → DN6 → Lugoj → A6 → Nod Rutier Lugoj A1

București → DN6 → Alexandria → DN6 → Craiova → DN6 → Filiași → DN66 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1

București → DN6 → Alexandria → DN6 → Craiova → DN6 → Dr. Tr. Severin → DN6 → Lugoj → A6 → Nod Rutier Lugoj A1

Circulația vehiculelor rutiere între Râmnicu Vâlcea și punctul de lucru de la km 242 + 600, precum și între Sibiu/Boița și punctul de lucru de la km. 250 + 000 se va desfășura pe DN7 conform reglementărilor legale în vigoare.

Pentru autovehiculele cu MTMA < 7,5 tone pot fi utilizate ca variante de ocolire drumurile naționale și județene din proximitatea sectorului închis circulației pe DN7.

În intervalele orare 7:30 – 8:00 și 16:30 –17:00 executantul lucrărilor va ridica temporar măsura de închidere a traficului, pentru a permite tranzitarea sectorului de drum de către riveranii care lucrează în localitățile din proximitatea acestuia. Trecerea autovehiculelor se va realiza sub supravegherea constructorului, astfel încât să fie eliminat riscul apariției oricărui eveniment care să pună în pericol integritatea participanților la trafic sau a personalului implicat în desfășurarea lucrărilor.

Pe perioada instituirii închiderii circulaţiei pe sectorul de drum menţionat mai sus, va fi permisă circulaţia autovehiculelor cu regim de circulaţie prioritară precizate la art.32 alin 2 lit. a) şi b) din OUG 195/2002, precum și a autovehiculelor speciale de transport pacienți. Trecerea autovehiculelor se va realiza sub supravegherea constructorului, astfel încât să fie eliminat riscul apariției oricărui eveniment care să pună în pericol integritatea participanților la trafic sau a personalului implicat în desfășurarea lucrărilor.

Concomitent, au fost demarate acțiuni pentru:

ridicarea restricțiilor de circulație în perioada marți – joi pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5 t instituite prin Ordinul comun MTI/ MAI nr. 647/127 din 2016 pe sectorul DN1 Centura Ploiești – Brașov;
permiterea accesului pe DN10 Buzău – Brașov a autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată de până la 30 t.
De asemenea, au fost luate măsuri astfel încât pe variantele recomandate și propuse, în toată această perioadă să nu fie instituite alte restricții de circulație ce ar putea afectă fluența și siguranța circulației, iar acolo unde există acestea să fie ridicate în cel mai scurt timp posibil (așa cum este cazul restricției de circulație instituite pentru reabilitarea podului situat pe DN1 km 194+400 în zona localității Vlădeni, unde circulația se desfășoară semaforizat și cu piloți de trafic pe o singură bandă în dublu sens).

Menționăm că lucrările ce se efectuează în acest moment urmează a fi finalizate în aproximativ 2 săptămâni, continuarea lor fiind reluată după ridicarea restricțiilor de pe DN7.

Rugăm participanții la trafic să urmărească indicatoarele rutiere din această zonă, și să utilizeze și variantele de traseu propuse pe următoarele relații:

Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN73A → Brașov și retur
Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN1S → Hoghiz → DN13 → Brașov și retur
Informații suplimentare precum și actualizări ale variantelor de ocolire propuse se regăsesc accesând următorul link:

https://harti.andnet.ro/vizualizare_hart ... aU1NrMW4

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, dar construcția autostrăzii Sibiu – Pitești este extrem de importantă, nu doar pentru România, ci și pentru economia europeană. Autostrada Sibiu – Pitești este deosebit de relevantă pentru desfășurarea traficului pe Coridorul IV Pan European, deoarece asigură la nivel funcțional o traversare de la Vest la Est a teritoriului național.

De asemenea, este și prima legătură cu rețeaua rutieră europeană care traversează Munții Carpați, conectând Transilvania și Muntenia printr-o rețea rutieră modernă care va asigura circulația în condiții de siguranță.

Mai mult, trebuie conștientizat că defrișările cu circulația deschisă ar reprezenta un real pericol pentru siguranța traficului și pentru integritatea fizică a celor care ar tranzita zona unde se desfășoară lucrările.

 



Re: Știri și articole din presă orex

𝗣𝗿𝗲𝗴𝗮𝘁𝗶𝗿𝗲 𝘁𝗲𝗺𝗲𝗶𝗻𝗶𝗰𝗮 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝘂𝗻 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗳𝗼𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗱𝗶𝗳𝗶𝗰𝗶𝗹
Am fost pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟯 𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭, pentru a verifica evoluția proiectului, dar și stadiul pregătirilor din cele 2 organizări de șantier.
Pe această secțiune, stadiul este următorul:
✅ Au fost finalizate studiile de teren;
✅ Au fost finalizate studiile de arheologie;
✅ Au fost finalizate lucrările de defrișare;
✅ A fost finalizat și predat Proiectul pentru Autorizația de Construire;
✅️ S-a finalizat forarea tuturor celor 21 piloți de probă, câte 3 piloți în 7 zone diferite ale amplasamentului. Fiecare pilot este dotat cu senzori, pentru a putea fi măsurate și analizate datele rezultate în urma testelor;
✅ Pentru organizarea de șantier de la Cepari:
🔹️ s-a finalizat zona administrativă
🔹️ s-a finalizat infrastructura pentru zona industrială
🔹️ se montează instalațiile pentru 3 stații de betoane
🔹️a fost instalat Laboratorul pentru testarea lucrărilor efectuate și a materialelor folosite in santier
🔹️ a fost pregătita platforma pentru amplasarea poligoanului de prefabricate(grinzi, predale, etc) similar poligonului pe care l-am prezentat de la Secțiunea 4 (Găsiți link-ul în comentarii)
🔹️ suprafață de teren pe care se amplasează organizarea de șantier este de 7 hectare
✅️ Pentru organizarea de șantier de la Racovița:
🔹️ se montează instalațiile pentru 2 stații de betoane (cele 5 stații de betoane sunt prevăzute pentru producția a circa 1 milion mc de beton)
🔹️ prevedere birouri administrative, laborator
🔹️ a fost pregătita platforma pentru amplasarea poligoanului de prefabricate (grinzi, predale, etc) similar poligonului pe care l-am prezentat de la Secțiunea 4 (Găsiți link-ul în comentarii)
🔹️ suprafață de teren pe care se amplasează organizarea de șantier este de 4 hectare
Contractul aferent acestei secțiuni prevede construcția a:
➡️ 37,40 km de autostradă;
➡️ 96 de poduri și viaducte;
➡️ un tunel cu o lungime de 1,7 km, care va fi cel mai lung tunel de autostradă din România;
➡️ 1 ecoduct în zona localității Călinești, care va traversa râul Olt, calea ferată și DN7;
➡️ două noduri rutiere: Cornetu și Rudeni;
➡️ 2 spații de servicii;
➡️ 1 Centru de Întreținere și Coordonare.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tronsonul Pitești - Sibiu  • 
Choose destination

Since our 2341 forum members have written 426233 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use