Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
546 posts, 198035 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
andrei11
Nu ma prind cum faci...Daca ai desena o schita ar fi perfect.
alex230ro wrote:
... si o solutie pentru iesirea catre centura directia Constanta/Pitesti cum vii dinspre Bucuresti, la care am descoperit ca e mai usor sa întorci pe sensul dinspre Ploiesti si sa intri din directia Ploiesti Bucuresti pe centura. (mai ales pentru directia Constanta)
Nu ma prind cum faci...Daca ai desena o schita ar fi perfect.
- ps4
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
ps4
@alex230 la ce bun sa dezvalui artificiul? Ca sa fie scurtatura si mai aglomerata decat e acum?
@alex230 la ce bun sa dezvalui artificiul? Ca sa fie scurtatura si mai aglomerata decat e acum?
- TibiV
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
andrei11
Pe bune, tot nu ma prind.
Update :
Da, asta e, desi e usor nonsens sa vrei sa mergi spre Constanta din Bucuresti folosind DN 1...Nu stiu, eu n-am folosit niciodata aceasta solutie. Spre Constanta plec din totdeauna din zona Piata Iancului / Vitan / Fizicienilor. Niciodata din Nord.
Pe bune, tot nu ma prind.
Update :
Da, asta e, desi e usor nonsens sa vrei sa mergi spre Constanta din Bucuresti folosind DN 1...Nu stiu, eu n-am folosit niciodata aceasta solutie. Spre Constanta plec din totdeauna din zona Piata Iancului / Vitan / Fizicienilor. Niciodata din Nord.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
TibiV
OK, dar ce faceai daca ai fi stat in Baneasa, Pajura, Damaroaia sau pe Grivitei ?...
Nici eu, care stau la Luica-Giurgiului, nu as fi cautat o astfel de varianta...
Dar nevoie obliga la gasirea de solutii !
OK, dar ce faceai daca ai fi stat in Baneasa, Pajura, Damaroaia sau pe Grivitei ?...
Nici eu, care stau la Luica-Giurgiului, nu as fi cautat o astfel de varianta...
Dar nevoie obliga la gasirea de solutii !
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
alex230ro
E cum a aratat Tibi,testat saptamana trecuta, castigi minute bune prin schema de mai sus, mai ales la orele de varf când coada incepe de undeva de la scoala franceza sau chiar mai in fata.
Totul din cauza faptului ca la breteaua aia de la Arabesque nu au largit un pic drumul.
Edit - da stau in zona Grivita-Chibrit si nu prea am cum sa ies spre Constanta decat pe acolo. Era destul de frustrant sa pierd minute bune pentru a putea ajunge pe centura Bucurestiului. Practic si pe DN1 se creeaza blocaj multumita celor care incearca sa faca dreapta de pe banda de mijloc si astfel pentru directia Ploiesti mai ramane o banda .Ma rog sunt multe de spus, de exemplu la Balotesti lumea prefera sa stea in coada sa faca stanga in directia Corbeanca in loc sa foloseasca pasajul subteran.
E cum a aratat Tibi,testat saptamana trecuta, castigi minute bune prin schema de mai sus, mai ales la orele de varf când coada incepe de undeva de la scoala franceza sau chiar mai in fata.
Totul din cauza faptului ca la breteaua aia de la Arabesque nu au largit un pic drumul.
Edit - da stau in zona Grivita-Chibrit si nu prea am cum sa ies spre Constanta decat pe acolo. Era destul de frustrant sa pierd minute bune pentru a putea ajunge pe centura Bucurestiului. Practic si pe DN1 se creeaza blocaj multumita celor care incearca sa faca dreapta de pe banda de mijloc si astfel pentru directia Ploiesti mai ramane o banda .Ma rog sunt multe de spus, de exemplu la Balotesti lumea prefera sa stea in coada sa faca stanga in directia Corbeanca in loc sa foloseasca pasajul subteran.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
TibiV
Or suferi de claustrofobie...
alex230ro wrote:
la Balotesti lumea prefera sa stea in coada sa faca stanga in directia Corbeanca in loc sa foloseasca pasajul subteran.
Or suferi de claustrofobie...
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/lucrari-pe-dn1-incep...50674.html
Lucrări pe DN1, la ieşirea din Bucureşti: Încep să fie montate separatoarele de sens
CNADNR anunţă că săptămâna viitoare încep lucrările de montare a separatoarelor de sens pe DN 1, între kilometrul 8 şi kilometrul 12.
Lucrările, demarate de luni, se vor executa pe etape (tronsoane de maxim 400 m), punctele de lucru vor fi fixe pe durata unei zile de lucru și își vor schimba poziția în lungul drumului de la o zi la alta, transmite CNANDR printr-un comunicat de presă. "Pe lungimea de 400 m va fi inclusă semnalizarea premergătoare lucrărilor, semnalizarea de poziționare a lucrărilor și semnalizarea de terminare a sectorului restricționat.", adaugă sursa citată. Lucrările de montare a parapetelor metalice tip H3 și a celor din beton de tip "New Jersey" se vor desfășura pe sectorul cuprins între Pasajul Inferior Băneasa, km 8+050 și km 12+868 situat la capătul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura București, o porţiune în care au loc des accidente. Acest parapete vor separa sensurile de circulație și vor împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulație pe alta. "Montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței circulației. Împreună cu Poliția Rutieră am stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic. CNADNR solicită tuturor celor implicați în acest proiect să lucreze cât mai bine și rapid, astfel încât traficul să fie afectat cât mai puțin. De asemenea, rugăm conducătorii auto să manifeste înțelegere și să respecte semnalizările și restricțiile impuse pe perioada lucrărilor.", explică compania. Intervalele orare în care vor fi efectuate lucrările de montare a parapetelor vor fi anunțate după stabilirea acestora, decizia urmând să fie luată cu Poliţia Rutieră.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/lucrari-pe-dn1-incep...50674.html
Lucrări pe DN1, la ieşirea din Bucureşti: Încep să fie montate separatoarele de sens
CNADNR anunţă că săptămâna viitoare încep lucrările de montare a separatoarelor de sens pe DN 1, între kilometrul 8 şi kilometrul 12.
Lucrările, demarate de luni, se vor executa pe etape (tronsoane de maxim 400 m), punctele de lucru vor fi fixe pe durata unei zile de lucru și își vor schimba poziția în lungul drumului de la o zi la alta, transmite CNANDR printr-un comunicat de presă. "Pe lungimea de 400 m va fi inclusă semnalizarea premergătoare lucrărilor, semnalizarea de poziționare a lucrărilor și semnalizarea de terminare a sectorului restricționat.", adaugă sursa citată. Lucrările de montare a parapetelor metalice tip H3 și a celor din beton de tip "New Jersey" se vor desfășura pe sectorul cuprins între Pasajul Inferior Băneasa, km 8+050 și km 12+868 situat la capătul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura București, o porţiune în care au loc des accidente. Acest parapete vor separa sensurile de circulație și vor împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulație pe alta. "Montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței circulației. Împreună cu Poliția Rutieră am stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic. CNADNR solicită tuturor celor implicați în acest proiect să lucreze cât mai bine și rapid, astfel încât traficul să fie afectat cât mai puțin. De asemenea, rugăm conducătorii auto să manifeste înțelegere și să respecte semnalizările și restricțiile impuse pe perioada lucrărilor.", explică compania. Intervalele orare în care vor fi efectuate lucrările de montare a parapetelor vor fi anunțate după stabilirea acestora, decizia urmând să fie luată cu Poliţia Rutieră.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
shoppy
Da, azi erau balize intre pasajele Ikea si Baneasa, deocamdata se scoteau pavelele dintre cel 2 borduri, la ora 15 nu mai lucra absolut nimeni.
Cred ca este o lege care zice ca in dreptul unei scoli trebuie sa ai limitare de 50, si au mai facut o struto-camila si din semnul de atentie copii, care desi e de atentionare prevede si restrictie la 30( http://chestionare.auto.ro/indicatoare-...avertizare ), bine ca nu s-au prins ca isi puneau aia si din asta, si era limitare la 30.
Apropo de discutia cu radare/camere automate de mai devreme, tocmai am condus 1.000km prin Germania, Danemarca si Suedia, pot sa prezint filmarea ca timp de 1.000km nu am vazut absolut nici o masina de politie, nici oprita nici in deplasare, si nici un vitezoman care sa depaseasca cu mai mult de 20km/h limita afisata, mai mult, nu am vazut pe nimeni claxonand, dand flashuri, lipit de fundul celui din fata, etc, etc, ce sa mai zic, un vis frumos....
Da, azi erau balize intre pasajele Ikea si Baneasa, deocamdata se scoteau pavelele dintre cel 2 borduri, la ora 15 nu mai lucra absolut nimeni.
Cred ca este o lege care zice ca in dreptul unei scoli trebuie sa ai limitare de 50, si au mai facut o struto-camila si din semnul de atentie copii, care desi e de atentionare prevede si restrictie la 30( http://chestionare.auto.ro/indicatoare-...avertizare ), bine ca nu s-au prins ca isi puneau aia si din asta, si era limitare la 30.
Apropo de discutia cu radare/camere automate de mai devreme, tocmai am condus 1.000km prin Germania, Danemarca si Suedia, pot sa prezint filmarea ca timp de 1.000km nu am vazut absolut nici o masina de politie, nici oprita nici in deplasare, si nici un vitezoman care sa depaseasca cu mai mult de 20km/h limita afisata, mai mult, nu am vazut pe nimeni claxonand, dand flashuri, lipit de fundul celui din fata, etc, etc, ce sa mai zic, un vis frumos....
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
zapacitu
Domnul meu, eu in 10.000 km prin Europa mi-am luat flash-uri o singura data, in Norvegia, de la o masina de Elvetia condusa de un "elvetian" tuciuriu, brunet, cu mustata stufoasa si palarie de Dallas. Probabil m-a si injurat de mama pe rromaneste. In toata zona vestica lumea merge de 10 ori mai civilizat decat la noi. E incomparabil. Polonezii sunt mai "ca noi", in rest tot ce e la vest de ei e cu ani lumina mai civilizat.
In dreptul scolilor e normal sa ai restrictii intrucat pe acolo ai treceri de pietoni. De regula. Dar daca acolo nu e trecere si sunt garduri pe margine... de ce sa mergi incet? Ah, ca vine tot gipanu sa lase puradelu? Da' ce, nu au microbuze la scoala aia sau cum?
Domnul meu, eu in 10.000 km prin Europa mi-am luat flash-uri o singura data, in Norvegia, de la o masina de Elvetia condusa de un "elvetian" tuciuriu, brunet, cu mustata stufoasa si palarie de Dallas. Probabil m-a si injurat de mama pe rromaneste. In toata zona vestica lumea merge de 10 ori mai civilizat decat la noi. E incomparabil. Polonezii sunt mai "ca noi", in rest tot ce e la vest de ei e cu ani lumina mai civilizat.
In dreptul scolilor e normal sa ai restrictii intrucat pe acolo ai treceri de pietoni. De regula. Dar daca acolo nu e trecere si sunt garduri pe margine... de ce sa mergi incet? Ah, ca vine tot gipanu sa lase puradelu? Da' ce, nu au microbuze la scoala aia sau cum?
- misterr
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
misterr
CNADNR va monta parapete de tip "New Jersey" pe drumul pe care au murit zeci de romani. De ce este insa o lucrare complicata
http://vid1.stirileprotv.ro/2016/05/30/61808915-2.mp4
Dupa zeci de accidente grave soldate cu morti si raniti, in sfarsit incepe montarea separatoarelor de sens pe cel mai periculos drum din Romania: DN1.
Vorbim in special despre zona celor doua pasarele de la iesirea din Bucuresti. Luni, muncitorii au scos dalele si pregatesc santierul.
Dupa zeci sau sute de accidente si un numar nesfarsit de morti, care a scos lumea in strada, vor aparea parapetele de tip New Jersey, de 1,5 metri, pe DN1. CNADNR promite si ca, in urmatorii 2 ani, vor monta 200 de kilometri de parapete in toata tara.
Lucrarile au inceput la zona cea mai periculoasa. De la inceputul anului, o persoana a murit si cel putin 5 au fost grav ranite. In unele cazuri, soferii pur si simplu sareau bordura si intrau pe contrasens, provocand accidente grave.
Muncitorii au scos dalele si bordura. Separatoarele vor fi montate pe DN1, intre pasajul Baneasa si Centura pe 5 kilometri. Reprezentantii firmei de constructii nu stiu cat va dura lucrarea. Au in schimb un program al lucrarilor. De la 10 pana la 17 in fiecare zi, de luni pana joi. Vineri, sambata si duminica va fi program mai scurt. Stim insa ce fel de separatoare vor fi montate pe poduri.
Lucrarea este una foarte complicata, in conditiile in care nu se pot monta separatoare din metal, pentru ca nimeni nu risca sa gaureasca podul. Asa ca firma de constructii a decis sa monteze separatoare din beton. Intrebarea este daca greutatea acestora va afecta sau nu rezistenta podului. Separatoarele din beton ar fi salvat vieti, spun reprezentantii societatii civile, care cer de un an montarea lor.
Alexandru Stefan, Asociatia "Romania fara gropi": "De ce trebuie sa moara oameni ca sa aplicam legea? Aceste separatoare de sens sunt norme standard ale sigurantei rutiere europene."
Testele de crash realizate in Europa arata ce se intampla cand o masina loveste un astfel de parapet. Masina nu mai ajunge pe contrasens.
CNADNR va monta parapete de tip "New Jersey" pe drumul pe care au murit zeci de romani. De ce este insa o lucrare complicata
http://vid1.stirileprotv.ro/2016/05/30/61808915-2.mp4
Dupa zeci de accidente grave soldate cu morti si raniti, in sfarsit incepe montarea separatoarelor de sens pe cel mai periculos drum din Romania: DN1.
Vorbim in special despre zona celor doua pasarele de la iesirea din Bucuresti. Luni, muncitorii au scos dalele si pregatesc santierul.
Dupa zeci sau sute de accidente si un numar nesfarsit de morti, care a scos lumea in strada, vor aparea parapetele de tip New Jersey, de 1,5 metri, pe DN1. CNADNR promite si ca, in urmatorii 2 ani, vor monta 200 de kilometri de parapete in toata tara.
Lucrarile au inceput la zona cea mai periculoasa. De la inceputul anului, o persoana a murit si cel putin 5 au fost grav ranite. In unele cazuri, soferii pur si simplu sareau bordura si intrau pe contrasens, provocand accidente grave.
Muncitorii au scos dalele si bordura. Separatoarele vor fi montate pe DN1, intre pasajul Baneasa si Centura pe 5 kilometri. Reprezentantii firmei de constructii nu stiu cat va dura lucrarea. Au in schimb un program al lucrarilor. De la 10 pana la 17 in fiecare zi, de luni pana joi. Vineri, sambata si duminica va fi program mai scurt. Stim insa ce fel de separatoare vor fi montate pe poduri.
Lucrarea este una foarte complicata, in conditiile in care nu se pot monta separatoare din metal, pentru ca nimeni nu risca sa gaureasca podul. Asa ca firma de constructii a decis sa monteze separatoare din beton. Intrebarea este daca greutatea acestora va afecta sau nu rezistenta podului. Separatoarele din beton ar fi salvat vieti, spun reprezentantii societatii civile, care cer de un an montarea lor.
Alexandru Stefan, Asociatia "Romania fara gropi": "De ce trebuie sa moara oameni ca sa aplicam legea? Aceste separatoare de sens sunt norme standard ale sigurantei rutiere europene."
Testele de crash realizate in Europa arata ce se intampla cand o masina loveste un astfel de parapet. Masina nu mai ajunge pe contrasens.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre DN 1
andrei11
Am râs cu gura pana la urechi. M-am stricat de râs.
Vorbim in special despre zona celor doua pasarele de la iesirea din Bucuresti.
Cele 2 pasarele sunt in Bucuresti si nu la iesirea din Bucuresti. De la cea de a doua pasarela până la iesirea din Bucuresti mai sunt vreo 2,5 km.
Dupa zeci sau sute de accidente si un numar nesfarsit de morti, care a scos lumea in strada, vor aparea parapetele de tip New Jersey, de 1,5 metri, pe DN1.
Asa cum am spus acolo e o strada din Bucuresti si anume sos Bucuresti - Ploiesti nr... si nu e DN 1. Adica sa inteleg ca acolo ( daca esti bucurestean ) iti trebuie rovinieta ?
Daca e s-o luam dupa denumiri am impresia ca si pe Magheru e tot DN 1.
Lucrarea este una foarte complicata, in conditiile in care nu se pot monta separatoare din metal, pentru ca nimeni nu risca sa gaureasca podul.
Intrebarea este daca greutatea acestora va afecta sau nu rezistenta podului.
Testele de crash realizate in Europa arata ce se intampla cand o masina loveste un astfel de parapet. Masina nu mai ajunge pe contrasens.
Aha, pana acum nu stiam treaba asta.
Ziaristi / reporteri de doi bani.
Am râs cu gura pana la urechi. M-am stricat de râs.
Vorbim in special despre zona celor doua pasarele de la iesirea din Bucuresti.
Cele 2 pasarele sunt in Bucuresti si nu la iesirea din Bucuresti. De la cea de a doua pasarela până la iesirea din Bucuresti mai sunt vreo 2,5 km.
Dupa zeci sau sute de accidente si un numar nesfarsit de morti, care a scos lumea in strada, vor aparea parapetele de tip New Jersey, de 1,5 metri, pe DN1.
Asa cum am spus acolo e o strada din Bucuresti si anume sos Bucuresti - Ploiesti nr... si nu e DN 1. Adica sa inteleg ca acolo ( daca esti bucurestean ) iti trebuie rovinieta ?
Daca e s-o luam dupa denumiri am impresia ca si pe Magheru e tot DN 1.
Lucrarea este una foarte complicata, in conditiile in care nu se pot monta separatoare din metal, pentru ca nimeni nu risca sa gaureasca podul.
Intrebarea este daca greutatea acestora va afecta sau nu rezistenta podului.
Testele de crash realizate in Europa arata ce se intampla cand o masina loveste un astfel de parapet. Masina nu mai ajunge pe contrasens.
Aha, pana acum nu stiam treaba asta.
Ziaristi / reporteri de doi bani.
- Nightwolf
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination