Topic: Știri, noutăți, perspective
686 posts, 260163 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Si oricum ramane de vazut ce se va face, fiindca niste desene pe hartie nu tin loc de lucrari, si mai ales de respectarea termenelor.
Din articolul postat anterior:
Goldmund wrote:Cine e din Sibiu? Klaus Johannis! Desi s-ar putea sa fie o simpla coincidenta.
Dar ce zici de "Coridorul IV", care in 3-4 ani va ajunge de la granitza pana la Sibiu? Arpopo, cine e de acolo? Daca nu e nici un "mare" politician, inseamna ca... intram in normal.
Si oricum ramane de vazut ce se va face, fiindca niste desene pe hartie nu tin loc de lucrari, si mai ales de respectarea termenelor.
Din articolul postat anterior:
Potrivit unui comunicat transmis, joi, de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI), proiectul "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in sate lineare si puncte negre" include masuri ca insule de trafic pentru limitarea vitezei la intrarea in localitate, refugii centrale pentru trecerile de pietoni, alveole pentru autobuze cu treceri de pietoni, drum cu 4 benzi cu intoarcere in U, drum cu 2 benzi cu viraj la stanga si trecere de pietoni, sens giratoriu cu o singura banda, trecere de pietoni cu doua benzi fara refugiu central, dispozitive de calmare a traficului, semnalizare si marcaj si de asemenea, insule de intrare in localitate si separatoare de sens, "care vor inlesni si asigura o mai buna circulatie si o conduita corecta in trafic".Eu nu inteleg acest fetisism cu sensuri giratorii peste tot. E adevarat ca din punct de vedere al sigurantei traficului, sensurile giratorii cu o singura banda sunt cele mai indicate, dat oare vor face fata traficului?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Vor sodomiza traficul... pentru că, cf. Codului Rutier, prioritate au cei deja aflaţi în giratoriu. Practic, şmecherii o să se bage indiferent de situaţie, iar fraierii, pardon, şoferii corecţi o să stea cu zecile de minute să aştepte să intre.
Dominatrix wrote:
sensurile giratorii cu o singura banda sunt cele mai indicate, dat oare vor face fata traficului?
Vor sodomiza traficul... pentru că, cf. Codului Rutier, prioritate au cei deja aflaţi în giratoriu. Practic, şmecherii o să se bage indiferent de situaţie, iar fraierii, pardon, şoferii corecţi o să stea cu zecile de minute să aştepte să intre.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
E o confuzie la mijloc, DN1 nu inseamna numai Bucuresti - Brasov, ci mult mai mult. E adevarat ca atunci cand se spune DN1 gandul celor din Bucuresti se indreapta catre aceasta sectiune, totusi DN1 pe majoritatea traseului beneficiaza de doar o banda pe sens. Asadar giratoriul plasat in mijlocul unei localitati ca "Avrig" nu va sodomiza pe nimeni.
Dr2005 wrote:
Vor sodomiza traficul... pentru că, cf. Codului Rutier, prioritate au cei deja aflaţi în giratoriu...
E o confuzie la mijloc, DN1 nu inseamna numai Bucuresti - Brasov, ci mult mai mult. E adevarat ca atunci cand se spune DN1 gandul celor din Bucuresti se indreapta catre aceasta sectiune, totusi DN1 pe majoritatea traseului beneficiaza de doar o banda pe sens. Asadar giratoriul plasat in mijlocul unei localitati ca "Avrig" nu va sodomiza pe nimeni.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
andrei11 wrote:Problema e ca cel putin pe portiunea Bucuresti - Brasov (probabil si mai departe, dar nu stiu sigur) capacitatea lui DN1 nu face fata la valorile de trafic. Acolo trebuie autostrada, dar aflam din alta parte ca nu se va face asta prea curand. Asta e problema. Iar daca va incepe iar isteria cu sensuri giratorii peste tot (si probabil cu semnalizare si marcaje rutiere insuficiente, asa cum s-a facut si in alte parti), situatia se va inrautati. Cel putin asta e parerea mea.
E o confuzie la mijloc, DN1 nu inseamna numai Bucuresti - Brasov, ci mult mai mult. E adevarat ca atunci cand se spune DN1 gandul celor din Bucuresti se indreapta catre aceasta sectiune, totusi DN1 pe majoritatea traseului beneficiaza de doar o banda pe sens. Asadar giratoriul plasat in mijlocul unei localitati ca "Avrig" nu va sodomiza pe nimeni.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Nu esti in tema, colega, intre Bucuresti - Brasov e deja autostrada, deci nu vad de ce sa se mai investeasca ceva in DN 1 pe acest segment. .
Ma poate acuza cineva de ceva ? Am postat la capitolul "Perspective".
Promit ca pentru eventualele "discutii" la ceea ce am scris eu aici, ma gasiti la CLUB.
Nu esti in tema, colega, intre Bucuresti - Brasov e deja autostrada, deci nu vad de ce sa se mai investeasca ceva in DN 1 pe acest segment. .
Ma poate acuza cineva de ceva ? Am postat la capitolul "Perspective".
Promit ca pentru eventualele "discutii" la ceea ce am scris eu aici, ma gasiti la CLUB.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Apropo de autostrada Bucuresti - Brasov, imi place ca ai simtul umorului. Pe moment, am crezut ca ma "sclerozasem" eu.
Apropo de autostrada Bucuresti - Brasov, imi place ca ai simtul umorului. Pe moment, am crezut ca ma "sclerozasem" eu.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Podul de la Cernavodă se închide timp de un an, pentru lucrari de reabilitare
Lungul drum spre mare devine şi mai lung. De luni, 10 ianuarie, podul de la Cernavodă se închide timp de un an, pentru lucrari de reabilitare.
Avem la dispoziţie mai multe rute ocolitoare pentru traficul greu şi pentru cel uşor. Maşinile de mare tonaj pot alege să meargă pe traseul Bucureşti – Urziceni – Giurgeni – Constanţa, dar şi pe drumul vechi către mare, prin Drajna, sau pe Bucureşti – Feteşti – Gura Ialomiţei – Constanţa.
Rutele pot fi folosite şi de către şoferii de autoturisme, dar recomandat pentru ei este să meargă pe Bucureşti – Cervanodă – Constanţa. Rămâne de văzut cum va fi la vară, când aceste drumuri, folosite de obicei de cei care voiau să scape de ambuteiaje, vor fi luate cu asalt de şoferi.
sursa: http://www.antena3.ro
Podul de la Cernavodă se închide timp de un an, pentru lucrari de reabilitare
Lungul drum spre mare devine şi mai lung. De luni, 10 ianuarie, podul de la Cernavodă se închide timp de un an, pentru lucrari de reabilitare.
Avem la dispoziţie mai multe rute ocolitoare pentru traficul greu şi pentru cel uşor. Maşinile de mare tonaj pot alege să meargă pe traseul Bucureşti – Urziceni – Giurgeni – Constanţa, dar şi pe drumul vechi către mare, prin Drajna, sau pe Bucureşti – Feteşti – Gura Ialomiţei – Constanţa.
Rutele pot fi folosite şi de către şoferii de autoturisme, dar recomandat pentru ei este să meargă pe Bucureşti – Cervanodă – Constanţa. Rămâne de văzut cum va fi la vară, când aceste drumuri, folosite de obicei de cei care voiau să scape de ambuteiaje, vor fi luate cu asalt de şoferi.
sursa: http://www.antena3.ro
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
andrei11
Linkul nu l-am gasit din pacate, dar nu inteleg ce au vrut sa spuna cu citatul de mai jos :
Linkul nu l-am gasit din pacate, dar nu inteleg ce au vrut sa spuna cu citatul de mai jos :
Gabi23 wrote:
Rutele pot fi folosite şi de către şoferii de autoturisme, dar recomandat pentru ei este să meargă pe Bucureşti – Cervanodă – Constanţa. Rămâne de văzut cum va fi la vară, când aceste drumuri, folosite de obicei de cei care voiau să scape de ambuteiaje, vor fi luate cu asalt de şoferi.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
mindmasster
Asta nici eu nu inteleg . Ori se inchide de tot pentru 1 an , ori partial?
Asta nici eu nu inteleg . Ori se inchide de tot pentru 1 an , ori partial?
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DanCld
E vorba de podul ala ingust de peste Canal care se darama si se reconstruieste, nu de sistemul de poduri de peste Dunare. Ocolirea se va face prin orasul Cernavoda, de aceea camioanele sunt deviate pe la Harsova iar masinile mici nu.
E vorba de podul ala ingust de peste Canal care se darama si se reconstruieste, nu de sistemul de poduri de peste Dunare. Ocolirea se va face prin orasul Cernavoda, de aceea camioanele sunt deviate pe la Harsova iar masinile mici nu.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DanCld
2 cuvinte cheie: permafrost + vara. In partea aceea a planetei sezonul cald dureaza 2-3 luni, timp in care permafrostul se transforma la suprafata in mlastina; nu este economic viabil sa cari de la mii de km distanta cantitati imense de piatra pentru a intari o suprafata care in majoritatea timpul e "ice solid". De asemenea tinand cont de variatiile anuale de temperatura (-50 la +30) nici nu cred ca se poate pune problema de vreo asfaltare. Problema este in principal la cei care se incumeta sa mearga pe acolo vara
2 cuvinte cheie: permafrost + vara. In partea aceea a planetei sezonul cald dureaza 2-3 luni, timp in care permafrostul se transforma la suprafata in mlastina; nu este economic viabil sa cari de la mii de km distanta cantitati imense de piatra pentru a intari o suprafata care in majoritatea timpul e "ice solid". De asemenea tinand cont de variatiile anuale de temperatura (-50 la +30) nici nu cred ca se poate pune problema de vreo asfaltare. Problema este in principal la cei care se incumeta sa mearga pe acolo vara
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Goldmund
@DanCld,
esti de acord cu mine ca s-ar putea face sosele bune si in stepa Siberiei?
http://www.alaska-info.de/reiseplan/alaska_hwy.html
Eu nu cred ca Alaska e mai populata decat Siberia, iar la "bogatii ale subsolului", Siberia este de invidiat. Or fi si acolo "mentalitatile" de vina...
@DanCld,
esti de acord cu mine ca s-ar putea face sosele bune si in stepa Siberiei?
http://www.alaska-info.de/reiseplan/alaska_hwy.html
Eu nu cred ca Alaska e mai populata decat Siberia, iar la "bogatii ale subsolului", Siberia este de invidiat. Or fi si acolo "mentalitatile" de vina...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Nu e vorba numai de mentalitati, la mijloc este si viabilitatea economica. De exemplu, si zona nordica a Canadei este bogata in resurse naturale, dar nu exista deloc drumuri permanente fiindca pur si simplu nu se justifica economic constructia lor.
Nu e vorba numai de mentalitati, la mijloc este si viabilitatea economica. De exemplu, si zona nordica a Canadei este bogata in resurse naturale, dar nu exista deloc drumuri permanente fiindca pur si simplu nu se justifica economic constructia lor.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri și noutăți din domeniul infrastructurii rutiere
•
Choose destination