Topic: Lărgire si resistematizare trafic Str.N.Caranfil (2013)
181 posts, 49800 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
Costin
Imediat dupa discutia noastra au modificat insulele ca sa permita virajul la stanga... Au citit la noi pe forum probabil
Mircea G wrote:
Eu o tin de coarne si voi ziceti ca e ciuta ...
De pe Nordului se face stinga Caranfil ..............
Imediat dupa discutia noastra au modificat insulele ca sa permita virajul la stanga... Au citit la noi pe forum probabil
- survola
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
survola
O imagine de ieri. Sa speram ca le ies 4 benzi de la un capat la celalalt.
O imagine de ieri. Sa speram ca le ies 4 benzi de la un capat la celalalt.
DSC_0619.jpg (248.73 KB; downloaded 3551 times)
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
ANTENA
Intre Ceasornicului si Pipera e clar mai ingust decat intre Ceasornicului si Amb Chineza.
E greu sa fie 4 benzi acolo. Ar fi trebuit sa mai lase si biserica 2 metri pentru enoriasi.
Intre Ceasornicului si Pipera e clar mai ingust decat intre Ceasornicului si Amb Chineza.
E greu sa fie 4 benzi acolo. Ar fi trebuit sa mai lase si biserica 2 metri pentru enoriasi.
- codz
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
codz
Eu cred ca o sa faca 4 benzi, la ce latime doamne ajuta, probabil o sa fie de 4 matiz-uri, ei fac 4 benzi nu e treaba lor ca nu incap 4 masini si se vor acrosa intre ele si sparge jenti in bordura intr-o veselie. Pe acolo va trebui mers cu foarte mare atentie.
In continuare sustin ca daca nu anuleaza trecerea de pietoni de la biserica sau nu fac verdele pe alt timp decat stanga de pe pod nu fac nimic.
Eu cred ca o sa faca 4 benzi, la ce latime doamne ajuta, probabil o sa fie de 4 matiz-uri, ei fac 4 benzi nu e treaba lor ca nu incap 4 masini si se vor acrosa intre ele si sparge jenti in bordura intr-o veselie. Pe acolo va trebui mers cu foarte mare atentie.
In continuare sustin ca daca nu anuleaza trecerea de pietoni de la biserica sau nu fac verdele pe alt timp decat stanga de pe pod nu fac nimic.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
Serban
Probabil o sa fie 4 acolo asa cum au facut si pe Banu Manta. Adica f stramte, dar infinit mai bune ca inainte. Cu putina atentie e ok. Oricum cand nu e aglomerat nu sunt necesare si, cand e aglomerat, mergandu-se incet, incap 2 masini una langa alta fara problema.
Probabil o sa fie 4 acolo asa cum au facut si pe Banu Manta. Adica f stramte, dar infinit mai bune ca inainte. Cu putina atentie e ok. Oricum cand nu e aglomerat nu sunt necesare si, cand e aglomerat, mergandu-se incet, incap 2 masini una langa alta fara problema.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
shoppy
Da, o sa fie 2 benzi ca in dreptul refugiilor de pe Mihalache, incap 2 masini da cand vine autobuzu le ocupa pe amandoua.
Da, o sa fie 2 benzi ca in dreptul refugiilor de pe Mihalache, incap 2 masini da cand vine autobuzu le ocupa pe amandoua.
- codz
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
codz
Azi dimineata un Porsche Panamera era pe burta pe refugiul de care se discuta mai devreme, cum se vine de pe Sos. Nordului acel refugiu stramteaza la o singura banda spre Bd. Beijing si omu' nu stia de acest lucru si a venit cu masina (pe ploaia asta era si vizilibitatea scazuta) si a urcat pe el, pentru ca e in lucru si sunt doar bordurile, a ramas pe burta pe borduri, cu rotile din dreapta in aer. Trebuia sa-i fac o poza dar incurcam circulatia. Oricum, refugiul ala este un pericol public, trebuie sa dispara imediat.
Azi dimineata un Porsche Panamera era pe burta pe refugiul de care se discuta mai devreme, cum se vine de pe Sos. Nordului acel refugiu stramteaza la o singura banda spre Bd. Beijing si omu' nu stia de acest lucru si a venit cu masina (pe ploaia asta era si vizilibitatea scazuta) si a urcat pe el, pentru ca e in lucru si sunt doar bordurile, a ramas pe burta pe borduri, cu rotile din dreapta in aer. Trebuia sa-i fac o poza dar incurcam circulatia. Oricum, refugiul ala este un pericol public, trebuie sa dispara imediat.
- survola
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
survola
^^ Am scris un post pe acesta tema pe 11 septembrie (pagina 6 a acestui topic).
O fi fost acesta primul accident???
^^ Am scris un post pe acesta tema pe 11 septembrie (pagina 6 a acestui topic).
O fi fost acesta primul accident???
- ilie_v
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
ilie_v
In seara asta am circulat spre Ambasada Chinei pe noul tronson proaspat asfaltat...
1 - semafoarele repuse in circulatie - coada la semafor din dreptul Bulevardului Berbu Vacarescu (daca nu se gaseste o solutie cu semaforul acela toata munca este in zadar);
2 - gropile ramase in urma lucrarii la gaze te fac sa te crezi pe luna;
3 - pe noua portiune canalele sunt cu cativa centimetri buni peste calea de rulare astfel incat trebuie sa faci slalom pe langa ele;
4 - zapaceala gandita in fata Ambasadei incalceste traficul la propriu....
In seara asta am circulat spre Ambasada Chinei pe noul tronson proaspat asfaltat...
1 - semafoarele repuse in circulatie - coada la semafor din dreptul Bulevardului Berbu Vacarescu (daca nu se gaseste o solutie cu semaforul acela toata munca este in zadar);
2 - gropile ramase in urma lucrarii la gaze te fac sa te crezi pe luna;
3 - pe noua portiune canalele sunt cu cativa centimetri buni peste calea de rulare astfel incat trebuie sa faci slalom pe langa ele;
4 - zapaceala gandita in fata Ambasadei incalceste traficul la propriu....
- Serban
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
Serban
Acolo nu s-a asternut uzura inca.
ilie_v wrote:
3 - pe noua portiune canalele sunt cu cativa centimetri buni peste calea de rulare astfel incat trebuie sa faci slalom pe langa ele;
Acolo nu s-a asternut uzura inca.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
misterr
Confirm, azi dimineață semafoarele erau în funcțiune și se circula mizerabil, am luat coada de la ambasada Chinei, 3-4 cicluri de semafor.
Gropile rămase de la lucrarea cu gazele erau acoperite de apă și nu se vedeau, am trecut prin ele...
Confirm, azi dimineață semafoarele erau în funcțiune și se circula mizerabil, am luat coada de la ambasada Chinei, 3-4 cicluri de semafor.
Gropile rămase de la lucrarea cu gazele erau acoperite de apă și nu se vedeau, am trecut prin ele...
- ilie_v
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
ilie_v
Se circula din ce in ce mai prost - de ce nu dau drumul catre Pipera - Tunari pe intermitent verde????
Aceeasi situatie si la coborarea pe langa pasajul peste Barbu Vacarescu dinspre politie spre aeroport....
Despre ce sistematizare vorbim daca se sta din ce in ce mai mult?
Se circula din ce in ce mai prost - de ce nu dau drumul catre Pipera - Tunari pe intermitent verde????
Aceeasi situatie si la coborarea pe langa pasajul peste Barbu Vacarescu dinspre politie spre aeroport....
Despre ce sistematizare vorbim daca se sta din ce in ce mai mult?
- survola
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
survola
După cum văd eu acum situaţia, pe sensul spre Charles de Gaulle vor fi 2 benzi doar între intersecţia cu Sos Pipera si str. Ceasornicului, apoi o singura banda pana la intersectia cu Sos Nordului.
Pe cealaltă direcţie două benzi de la un capat la celalalt.
După cum văd eu acum situaţia, pe sensul spre Charles de Gaulle vor fi 2 benzi doar între intersecţia cu Sos Pipera si str. Ceasornicului, apoi o singura banda pana la intersectia cu Sos Nordului.
Pe cealaltă direcţie două benzi de la un capat la celalalt.
- codz
-
Posted:
-
Re: Supralargire si resistematizare trafic Str. N. Caranfil
codz
No offence dar cum ai ajuns la concluzia asta? Tocmai intre Sos.Pipera si Str. Ceasornicului este cel mai ingust. Asta unu si doi cum se vor replia masinile din 2 benzi intr-una? Ar fi haos!
Imho sunt doua variante:
- ori se adauga o singura banda, si acea banda va fi pusa probabil spre iesire (spre podul Baneasa), ramane una spre CDG, dar atunci nu se mai justifica ditai lucrarea;
- ori vor inghesui 4 benzi dintr-un cap in altul, cea mai buna solutie (mai riscanta, dar mai buna) - la intersectia cu Nordului se mai adauga banda care vine de pe Nordului, unde ar trebui pusa linie continua ca sa poata intra in flux fara sa cedeze (oricum o sa apara accidente);
No offence dar cum ai ajuns la concluzia asta? Tocmai intre Sos.Pipera si Str. Ceasornicului este cel mai ingust. Asta unu si doi cum se vor replia masinile din 2 benzi intr-una? Ar fi haos!
Imho sunt doua variante:
- ori se adauga o singura banda, si acea banda va fi pusa probabil spre iesire (spre podul Baneasa), ramane una spre CDG, dar atunci nu se mai justifica ditai lucrarea;
- ori vor inghesui 4 benzi dintr-un cap in altul, cea mai buna solutie (mai riscanta, dar mai buna) - la intersectia cu Nordului se mai adauga banda care vine de pe Nordului, unde ar trebui pusa linie continua ca sa poata intra in flux fara sa cedeze (oricum o sa apara accidente);
📖 Pagination options