Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul Brașov

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

656 posts, 287308 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 47
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective SPA29

Conflictul de muncă de la RAT se mută la Tribunal

Conducerea Regiei Autonome de Transport a sesizat instanţa cu privire la legalitatea protestului salariaţilor, iar astăzi, începînd cu ora 10.30, părţile se vor întîlni la Tribunalul Braşov

Greva angajaţilor RAT Braşov, de la sfîrşitul săptămînii trecute, care a paralizat timp de aproape două zile transportul în comun din oraş, nu rămîne fără urmări. Conducerea Regiei Autonome de Transport a sesizat instanţa cu privire la legalitatea protestului salariaţilor, iar astăzi, începînd cu ora 10.30, părţile se vor întîlni la Tribunalul Braşov. Surse din rîndul protestatarilor susţin că, la cererea conducerii Regiei, tot atunci va fi judecată şi o altă solicitare a managementului companiei de transport, aceea ca pierderile generate de protest să fie suportate de protestatari. Şi primarul George Scripcaru a anunţat că cei care au oprit lucrul vor avea de suferit, conform fişei postului, pentru prejudiciul creat călătorilor. Primarul crede că nu a fost vorba despre un protest spontan, ci de unul „pus la cale“. „Transportul public nu este o joacă a cuiva, ci este responsabilitatea cuiva, iar dacă vor să facă un protest, să îl facă potrivit legii. Să facă un anunţ, să asigure 30% din personal, altfel este un abuz“, a spus George Scripcaru care a precizat totodată că luni va da un anunţ pentru desemnarea unei noi conduceri la RAT. „Am pornit deja anunţul de organizatre a selecţiei pentru un nou management la RAT, dar va trebui să respectăm toţi paşii legali pentru aceasta“, a spus primarul.

Vor o majorare salarială de 30%

Vineri dimineaţa, cei 360 de şoferi de la RAT Braşov au refuzat să iasă pe traseu nemulţumiţi că nu li se majorează salariile care nu au mai fost modificate din 2007. Protestatarii au solicitat o creştere cu aproape 30% a lefurilor, în timp ce conducerea i-a înştiinţat că, potrivit legii bugetului, regiile care primesc subvenţii de la bugetul local sau lucrează în pierdere nu pot majora salariile. „Orice mărire salarială trebuie să respecte legea. Singura soluţie ar fi o restructurare care s-ar putea face prin reducerea numărului de angajaţi şi redistribuirea salariilor la categoriile de angajaţi cu salarii mai mici. De exemplu, dacă ar pleca o sută de angajaţi, s-ar putea face o creştere cu 10% a salariilor. Altă soluţie legală nu există, iar aceasta şi-o asumă conducerea RAT“, a spus primarul George Scripcaru. „Este bine ca lumea să ştie că municipalitatea şi cetăţenii Braşovului sîntem cei care susţinem cea mai mare parte a activităţii RAT. Din punct de vedere al municipalităţii, sîntem la zi cu subvenţia de 26 milioane lei pe care o acordăm anual Regiei şi sîntem la zi şi cu acoperirea gratuităţilor pentru diversele categorii de cetăţeni, cum ar fi elevii (în sumă de 5 milioane lei - n.r.)“, a mai spus Scripcaru. Primarul a precizat că salariul mediu al angajaţilor Regiei este de circa 2.000 de lei, „ceea ce nu este neapărat puţin în comparaţie cu alte categorii“. Directorul de exploatare al RAT Braşov, Nicolae Spinean, a confirmat că ultima majorare salarială a fost făcută în 2007, iar salariul mediu brut este de circa 2.000 de lei pentru un angajat care are vechime şi face ore suplimentare. Regia are 962 de angajaţi, dintre care 360 sînt şoferi, iar încasările zilnice din vînzările de bilete şi abonamente sînt de circa 110.000 - 120.000 de lei.

Nemulţumirile sindicaliştilor

Şoferii de la RAT, cei care au declanşat, vineri dimineaţă, protestul spontan, au spus că nemulţumirile lor s-au adunat odată cu trecerea timpului şi că era inevitabil să se ajungă şi la întreruperea circulaţiei autobuzelor în oraş, după ce, în urmă cu o lună şi jumătate, s-au aflat în grevă japoneză, pentru a atrage atenţia tuturor celor responsabili că sînt nemulţumiţi de nivelul de salarizare. „Nimeni nu ştie că noi avem o pauză de masă de doar şapte minute, că nu avem nici măcar o toaletă la capăt de linie, ori că, neavînd cabine separate în autobuz, majoritatea dintre noi se află tot timpul în pericol în faţa cine ştie cărui nebun. În plus, avem o responsabilitate extrem de mare, pentru că ducem poate sute de oameni la o cursă“, a spus un alt protestatar. Angajaţii RAT refuză să creadă că majorarea salariilor nu este posibilă din cauza unui articol din Legea Bugetului. „Ni se tot aruncă în faţă că nu se pot mări salariile pentru că aşa este legea, că spune acolo că dacă primim subvenţii şi pentru că sîntem regie cu pierderi nu putem primi şi salarii mai mari. Să facă ceva atunci pentru ca să schimbe legea“, spuneau vineri, nervoşi, protestatarii.

Negocieri eşuate

Atît primarul George Scripcaru, cît şi prefectul Mihai Mohaci s-au întîlnit, vineri, cu conducerea Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov, dar şi cu sindicaliştii, în încercarea de a găsi o soluţie pentru a reporni circulaţia mijloacelor de transport în comun în oraş. Prefectul Mihai Mohaci a preluat lista cu solicitările greviştilor şi a promis că o va înainta către MAI şi Ministerul Muncii, însă a precizat că problema trebuie rezolvată la nivel local. Însă concluzia discuţiilor a fost că singura soluţie legală pentru creşterea salariilor o reprezintă restructurările de personal, iar această decizie va fi lăsată la alegerea conducerii Regiei. Sindicaliştii s-au arătat nemulţumiţi şi, deşi au urmat mai multe runde de discuţii între conducere şi protestatari, conflictul părea că nu va fi dezamorsat. Poziţia conducerii era aceeaşi, anume că nu se pot acorda majorări salariale, dar la fel de inflexibilă era şi poziţia protestatarilor. Ca urmare, sîmbătă, pentru a doua zi consecutiv, niciun autobuz sau troleibuz nu a circulat în Braşov. Oraşul a fost din nou paralizat de greva transportatorilor pînă sîmbătă după-amiază, cînd sindicaliştii au fost de acord să reia lucrul, primele autobuze şi troleibuze ieşind pe traseu după ora 16.00.

„Nu înţeleg de ce ne-a citat pe noi“

Ioan Drăghici, liderul unuia dintre cele patru sindicate din RAT, a declarat ieri că liderii de sindicat au fost citaţi pentru a se prezenta la Tribunal, deşi sindicatele nu au avut nici un rol în declanşarea protestului spontan al salariaţilor. „Noi nu am făcut altceva decît să-i reprezentăm pe angajaţi la întîlnirile cu conducerea societăţii, care au avut loc în aceste ultime zile. De aceea, nu înţeleg de ce am fost noi cei citaţi pentru a ne prezenta la Tribunal. Oricum, luni (astăzi - n.r.) vom merge acolo şi vom vedea ce se va întîmpla“, a spus Drăghici.


http://www.monitorulexpres.ro/?mod=moni ... _id=127428

Se caută una bucată ţap ispăşitor!

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Şeful RAT Braşov a ieşit la controale pe trasee

Cristian Radu a cerut opinia călătorilor cu privire la serviciile oferite de regia de transport, majoritatea acestora solicitând înfiinţarea de noi linii de transport şi respectarea graficelor de circulaţie

Directorul general al Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov, Cristian Radu (foto), a demarat în momentul în care a preluat conducerea firmei o serie de controale în mijloacele de transport în comun aflate în trafic, „în zona staţiilor şi capetelor de linie, acţiuni ce vizează verificarea calităţii serviciilor oferite de angajaţii regiei, starea parcului auto, a mobilierului şi panotajului din adăposturile din staţii, funcţionarea validatoarelor”, se arată într-un comunicat al companiei.
Radu a cerut opinia călătorilor cu privire la serviciile oferite de compania publică, majoritatea acestora solicitând înfiinţarea de noi linii de transport şi respectarea graficelor de circulaţie. „Asemenea acţiuni, demarate la începutul lunii iulie, vor continua în perioada următoare, ele reprezentând o dublare a activităţii de monitorizare. Suntem o instituţie care lucrează pentru comunitate şi dorim să oferim un serviciu complet de transport. De asemenea, am controlat şi capătul de linie Stadionul Municipal: am decis să facem acolo nişte îmbunătăţiri ale spaţiilor de lucru şi a celor adiacente. Vrem să aducem aceste spaţii la un stadiu corespunzător pretenţiilor pe care le avem de la angajaţii noştri”, a precizat directorul RAT Braşov.
Noua conducere coordonează în această perioadă un amplu proces de eficientizare a regiei, acţiunea fiind în concordanţă cu deciziile luate în cadrul Consiliului de Administraţie. Referitor la alte demersuri aflate în derulare după data de 1 iulie 2013, Cristian Radu a precizat că „acordăm o atenţie deosebită creării condiţiilor pentru un management performant, pentru asigurarea unei structuri organizaţionale mai flexibile şi stabilirii unor obiective măsurabile şi termene clare pentru majoritatea funcţiunilor regiei. În urma analizelor pe care le-am realizat în ultima perioadă, am decis intensificarea controlului la toate nivelurile de management şi a tuturor activităţilor operaţionale”.

Împărţire pe centre de profit
Noua conducere a RAT Braşov a luat în ultima vreme o serie de măsuri menite să crească controlul costurilor, diminuării acestora, reducerii pierderilor, precum şi transformării unităţilor din cadrul regiei în centre de profit sau de cost, în funcţie de specificul activităţii desfăşurate de acestea, concomitent cu respectarea standardelor de livrare a serviciului de transport public şi a dimensiunilor sociale şi de afaceri ale acestuia. În ultimele două luni, RAT Braşov se află „într-un amplu proces de recalibrare a managementului resurselor umane în concordanţă cu obiectivele de etapă, înregistrându-se premisele pentru creşterea productivităţii muncii pe angajat, fără a fi afectată negativ activitatea operaţională şi obligaţiile din Contractul privind serviciile de transport public local de călători, semnat cu Consiliul Local”, se mai arată în comunicatul remis de companie.

http://www.bzb.ro/stire/seful-rat-braso...see-a63109

 


Re: Stiri, noutati, perspective SPA29

Cel sau cea care a scris articolul mananca o gramada de rahat... De cand a venit "noua conducere" au taiat din curse in draci.

 


Re: Stiri, noutati, perspective SPA29

Apocalipsa la RAT Brașov

Noul director general al RAT Brașov, Cristian Radu, a prezentat astăzi, succint, situația econmică a regiei de transport în comun.

În pofida cifrelor alarmante, nu a existat nicio reacție din partea consilierilor locali și a celor din conducerea Primăriei Brașov. Le prezentăm și noi la fel, fără alte comentarii, pe care le așteptăm din partea cititorilor:

din creditul contractat de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) mai trebuie plătite 9 rate, care însumează 4,285714 milioane de euro (s-au plătit 10.714.286 euro)
costul amortizării autobuzelor luate prin creditul BERD – 4,180 milioane de lei, iar al celor achiziționate prin leasing financiar – 3,132 milioane de lei. Deficitul total de 7,312 milioane de lei nu poate fi acoperit din cheltuielile de exploatare!
parcul auto: 24 de miljoace de transport au o uzură de 86,55%, 75 sunt expirate (!!!!), dar sunt în circulație,  iar 62 sunt imobilizate (din cauza avariilor sunt trase „pe dreapta“).
Pentru repunerea în circulație a vehiculelor imobilizate sunt necesare 395.000 de lei.
datorii la 30.06.2013 – 38,080 milioane de lei (adică peste 380 de mliarde de lei vechi)
este solicitată suplimentarea subvenției de exploatare pentru trimestrul al IV-lea cu 4 milioane de lei. La acestea, se adaugă alte 6,034 milioane de lei cu titlul de „subvențșii de investiții“, care reprezintă ratele de capital aferente acestui an.
Cristian Radu a mai precizat că, deși în contractul de asociere RAT – Primărie, la momentul contractării creditului BERD de 15 milioane de lei pentru achiziția de mașini noi, se specifica faptul că municipalitatea va da banii pentru ratele trimestriale prin subvenții, acest lucru nu s-a întâmplat niciodată. Mai mult, RAT Brașov a plătit din fonduri proprii trei rate, urmând să plătească în noiembrie următoarea rată.

Ce nu a spus noul manager de la RAT este cuantumul datoriilor către furnizorii de bunuri și servicii și către bugetul de stat, dar a precizat că va face o conferință de presă miercurea viitoare, unde probabil vom afla mai multe.


http://newsbv.ro/2013/08/30/apocalipsa-brasov/

 


Re: Stiri, noutati, perspective wilhelm ciprian

RAT Braşov suplimentează autobuzele pe perioada Oktoberfest-ului

Conducerea Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov a decis mărirea capacităţii de transport de călători spre şi de la zona de desfăşurare a Oktoberfest-ului.

Astfel, în intervalul 6 – 15 septembrie a.c., autobuzele de pe liniile 51 (Gară – Pe Tocile) şi 52 (Saturn – Pe Tocile) vor circula cu o frecvenţă mărită (un număr mai mare de curse).

“Şi prin acest demers al nostru vrem să arătăm faptul că suntem un serviciu în slujba comunităţii şi că sprijinim desfăşurarea evenimentelor ce aduc un plus de valoare imaginii oraşului nostru. În această perioadă vom monitoriza cererile călătorilor şi, în funcţie de acestea, vom fi pregătiţi să redimensionăm capacitatea de transport.  Le recomandăm conducătorilor auto să renunţe la deplasarea cu autoturismele personale, în favoarea mijloacelor de transport în comun, pentru a putea savura produsele oferite la Festival”, a precizat directorul general al RAT Braşov, ing. Cristian Radu.


Eu sper sa apara autobuzele solo. Iar daca este nevoie chiar si articulatele, asa cum a si fost pana in 2006 - cand circulau bine mersi troleibuze articulate in paralel cu alte linii deservite de autobuze .
(linii de troleibuz existente pana in 2006 in zona veche a Brasovului: 1, 2, 3/ linii de autobuz existente pana in 2006: 4, 12 ,19, 34, 15)

 


Re: Stiri, noutati, perspective wilhelm ciprian

Dezastrul de la RAT Brașov, în cifre

Situația de la RAT Brașov , după cum a prezentat-o chiar noul manager al regiei de transport în comun, Cristian Radu, este foarte gravă din punct de vedere economic.
La această oră, vă putem prezenta situația parcului auto al RAT Brașov, precum și sumele necesare pentru a pune în circulație mijloacele de transport trase pe dreapta din cauza defecțiunilor.
Potrivit unei situații de la 1 iulie 2013, RAT avea în dotare 241 de mijloace de transport, din care 144 de autobize și 97 de autobuze și troleibuze pentru transport mixt.

Ca o concluzie, 31,12% din parcul auto al RAT Brașov este expirat, iar peste un sfert din mașini (25,73%) sunt trase pe dreapta dincauza defecțiunilor șilipsei de fonduri pentru reparații. Practic, RAT Brașov funționează la trei sferturi din capacitate, cu multe dintre mașini expirate din punct de vedere tehnic!

http://newsbv.ro/

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

RAT Braşov majorează abonamentele

Deşi Braşovul are cel mai scump transport public din ţară, regia locală va aplica majorări la abonamente.
Pe fondul preţului crescut al combustibilului şi a faptului că încasările companiei nu au crescut în ultima perioadă, preţul abonamentelor se va majora în două tranşe. Astfel, din data de 16 octombrie, un abonament pe o linie va costa 48 de lei în loc de 40 de lei, unul pe 2 linii, 79 de lei în loc de 65 de lei, în timp ce un abonament pe toate liniile va costa 108 lei faţă de 90 de lei, cât este acum. De la 1 ianuarie tarifele vor creşte din nou, în medie, cu 15-20 lei pentru fiecare abonament. Noile tarife au fost deja aprobate de Consiliul Local.

http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig...onamentele

Abonamentele RAT, gratuite pentru elevii fără absenţe

Autorităţile locale au găsit o soluţie pentru probelma chiulangiilor din şcoli. Elevii care nu au nicio absenţă nemotivată în catalog vor primi abonamente gratuite pentru transportul în comun, pentru una sau două linii. Peste 7.000 de elevi au depus cererea pentru abonamentele gratuite.

Ovidiu Burcă este elev în clasa a XI-a la Colegiul Naţional "Andrei Şaguna" din Braşov. Locuieşte în cartierul Noua, iar pentru a ajunge la şcoală este nevoit să ia autobuzul în fiecare zi, aşa că, un abonament gratuit este binevenit.
"Sunt nişte bani economisiţi cu care am putea să stăm în oraş după ore sau să folosim aceşti bani cu prietenii, iar petntru persoanele care stau mult mai departe de liceu, este mult mai economisitor", afirmă Ovidiu
Şi colegii lui sunt de aceeaşi părere, mai ales că, până acum, o parte din ei erau aduşi la şcoală de părinţi.Pentru a primi un abonament gratuit, elevii trebuie să îndeplinească nişte reguli stricte."Condiţia numărul unu este de a avea absenţe zero, dacă putem spune aşa, deci diriginţii au această responsabilitate, de a urmări prezenţa la şcoală a copiilor", declară Ariana Bucur - inspector general ISJ Braşov
Dacă, la sfârşitul lunii, se constată că elevii au absenţe nemotivate, ei pierd abonamentele gratuite.
Studenţii integralişti au şi ei parte de reduceri de 50% la abonametele RAT. TInerii îşi pot procura abonamentele de la punctul de vânzare situat la parterul Căminului nr. 4 din complexul studenţesc „Memorandumului".

http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig...ra+absente

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Două staţii RAT noi, în oraş

Regia Autonomă deTransport Braşov a înfiinţat pe strada 13 Decembrie, în zona de intersecţie cu strada Nicolae Labiş, o staţie în care vor opri autobuzele şi troleibuzele care circulă pe liniile 2, 7, 8, 9, 11 şi 30.
Conducerea RAT a luat şi decizia modificării numelui staţiei corespondente, de pe sensul de deplasare spre capătul de linie „Rulmentul". Astfel, fosta staţie „Rulmentul" se va numi „Nicolae Labiş".
O staţie nouă este şi la Bariera Bartolomeu. Pentru a facilita accesul elevilor din cartierele Stupini şi Bartolomeu la Şcoala generală nr. 14, de pe strada Agricultorilor, autobuzele de pe linia 41, pe sensul de deplasare spre centrul oraşului, vor opri şi în staţia „Barieră Bartolomeu".

http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig...oi+in+oras

 


Re: Stiri, noutati, perspective wilhelm ciprian

Cum văd reprezentanţii Băncii Mondiale dezvoltarea Braşovului. Vezi ce proiecte le-au propus autorităţilor

Transport ecologic şi iluminat public inteligent.... Un alt capitol în care autorităţile braşovene vor trebui să investească în perioada următoare este cel al transportului în comun, pentru care deja au fost făcute demersurile în vederea introducerii unui operator de transport metropolitan pentru a se crea o mai bună legătură între Braşov şi localităţile învecinate. „Nu am aşteptat ca Banca Mondială să ne recomande ce să facem pentru o mai bună mobilitate pe componenta de transport public, astfel ca braşovenii să se deplaseze mai uşor dinspre şi înspre municipiu, dar şi să reducem poluarea, şi am făcut din timp o strategie. Avem deja proiecte privind îmbunătăţirea infrastructurii de transport şi introducerea sistemului de ticketing sau de monitorizare prin GPS a autobuzelor”, a explicat primarul George Scripcaru. Un alt proiect de viitor al municipalităţii este introducerea transportului în comun ecologic, cu autobuze electrice şi pe biogaz, în zona centrală pentru care speră că va accesa o finanţare europeană din exerciţiul financiar viitor, acest lucru fiind recomandat şi de experţii Băncii Mondiale.

Ce economii ar aduce Braşovului proiectele de eficienţă energetică
Pe lângă recomandări, specialiştii Băncii Mondiale au făcut şi câteva calcule în privinţa economiilor care s-ar face dacă ar fi implementate proiecte de eficienţă energetică. Astfel, dacă întregul sistem de termoficare ar fi modernizat s-ar crea economii de cel puţin 26%,dacă sistemul de transport în comun ar fi modernizat în totalitate cheltuielile ar scădea cu 22%, iar, după ce va fi implementat sistemul de iluminat public inteligent, economiile la facturi ar putea ajunge şi la 24%, anual.


Pai zi frate' asa: vom mai cumpara autobuze, n-o mai lua pe ocolite.
sursa:news.ro

 


Re: Stiri, noutati, perspective Andi782

RAT Brasov vrea sa infiinteze o linie express incepand cu data de 10 decembrie a.c. pe ruta Gara Centrala-Poiana Brasov. Linia va opri intr-o singura statie din oras iar pretul unui bilet va fi intre 5 si 6 lei. RAT se gandeste ca autobuzul sa circule cu o frecventa de 60 in 60 de minute in functie de cerinte.

http://www.bizbrasov.ro/2013/11/06/lini...-un-bilet/

 


Re: Stiri, noutati, perspective Andi782

Incepand cu data de 29 noiembrie se infiinteaza linia 100 "Poiana Express" pe traseul Gara Brasov-Poiana Brasov care va circula din ora in ora. Pe traseul Gara-Poiana, autobuzul va opri doar in statia "SANITAS" iar la retur in statia "HIDRO A". Pretul unui bilet va fi de 5,5 lei. Autobuzul va circula DOAR in zilele de vineri, sambata si duminica.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Andi782 wrote:
Incepand cu data de 29 noiembrie se infiinteaza linia 100 "Poiana Express" pe traseul Gara Brasov-Poiana Brasov care va circula din ora in ora. Pe traseul Gara-Poiana, autobuzul va opri doar in statia "SANITAS" iar la retur in statia "HIDRO A". Pretul unui bilet va fi de 5,5 lei. Autobuzul va circula DOAR in zilele de vineri, sambata si duminica.


Linia 100 nu a fost infiintata de ieri !

Din spusele soferilor de pe linia 20 si a doamnelor aflate la ghiseele de bilete, linia 100 va circula incepand cu 15 Decembrie 2013 !

 


Re: Stiri, noutati, perspective SPA29

Explicatia oficiala:

Linia devine operationala dupa deschiderea sezonului de iarna in Poiana Brasov

Regia Autonomã de Transport (RAT) Brasov anuntã faptul cã lansarea liniei expres cu numãrul 100, Gara Brasov - Poiana Brasov, va avea loc dupã aprobarea Planului de servicii al RAT pentru anul 2014, de cãtre Consiliul Local Brasov si la deschiderea sezonului de iarnã în statiune. RAT mentioneazã faptul cã aceastã cursã va avea un caracter experimental si sezonier, astfel cã autobuzele vor circula dupã un program caracterizat prin flexibilitate, functie de cererea de transport si de posibilitatea desfãsurãrii a diferite activitãti în Poiana Brasov.


De pe site-ul ratbv.ro

 


Re: Stiri, noutati, perspective SPA29

Cum se fura cursele in Brasov?

Ei bine, desi avem doar troleibuze SH, acestea au in componenta si un mic motor auxiliar, care, spre exemplu, in Bucuresti ar face minuni si ar scapa traficul de blocaje atunci cand un dobitoc parcheaza aiurea. La noi in oras, sunt folosite pentru a fura curse. In video-ul de mai jos, puteti observa cum primul troleibuz vine dintr-o directie din care nu avea ce cauta (de pe Bulevardul Garii) si nu se sinchiseste sa mai opreasca in statii. Acest troleibuz este un Renault (#311) care era pe linia 7, iar la momentul filmarii era ora 22:14, iar el trebuia sa fie in statie la 22:20. Daca observati, sunt calatori care asteaptau in statie. Poate nu as fi bagat de seama, daca breteaua unde este retea nu era blocata din cauza unui accident.
Scuzati calitatea, dar am filmat cu ceea ce aveam la indemana.


 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 47
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2425 forum members have written 434638 posts in 5410 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use