Topic: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
145 posts, 55461 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
ADK
Nici eu nu știu să fi existat Dacie Sport cu stopuri de 1300. Mai ales combinația faruri duble + stopuri de 1300.
Dispersoarele respective s-ar putea să fie de Renault 12.
Nici eu nu știu să fi existat Dacie Sport cu stopuri de 1300. Mai ales combinația faruri duble + stopuri de 1300.
Dispersoarele respective s-ar putea să fie de Renault 12.
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
Dristorul Nr.3
Unii proprietari de sportive cred ca e mai "interesant" sa le puna masca si stopuri de 1300...... Aceasta nefiind singura Sport realizata asa.
Acelasi lucru s-a intamplat si cu singura Dacie 1304 ,,Shifterossa'' din U.K, careia in loc sa-i puna masca originala + ochelarii cu patru faruri rotunde, i-a trantit un ansamblu frontal de R12 ph2.
Alti artisti neintelesi...Pacat de renuntarea la acuratetea istorica in favoarea unor mofturi de doi bani.
Unii proprietari de sportive cred ca e mai "interesant" sa le puna masca si stopuri de 1300...... Aceasta nefiind singura Sport realizata asa.
Acelasi lucru s-a intamplat si cu singura Dacie 1304 ,,Shifterossa'' din U.K, careia in loc sa-i puna masca originala + ochelarii cu patru faruri rotunde, i-a trantit un ansamblu frontal de R12 ph2.
Alti artisti neintelesi...Pacat de renuntarea la acuratetea istorica in favoarea unor mofturi de doi bani.
- messe
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
messe
Panoul spate, cel original prevazut cu lămpi de 1310 a fost înlocuit cu un panou de Dacia 1300 /Renault 12 și, așa cum bine a remarcat colegul nostru ADK, lămpile stop sunt de Renault 12. Se poate observa că și lampa care iluminează numărul de înmatriculare(cromata) este de tip Dacia 1300/R12. Capota portbagajului este într-adevăr cea originală a Daciei Sport, model începând cu anul 1985(pe lângă prezența eleronului se observa și existența lămpii lucas de poziție, fără dispersor desigur pe aripa dreapta spate, lămpi lucas de poziție care au echipat aripile față- culoare portocaliu- și spate- culoare roșie- autoturismele Dacia începând cu anul 1985 până în vara anului 1989 când au fost înlocuite cu lămpi lucas pentru semnalizare rotunde tip Oltcit amplasate doar pe aripile din față ). Se poate observa că și emblema Sport(cum exista în echiparea din fabricație) amplasată în partea dreaptă a capotei portbagajului, sub eleron, a fost înlocuită cu emblema Dacia Sport, cea care era amplasată pe panoul de bord în dreptul scaunului din dreapta.
Panoul spate, cel original prevazut cu lămpi de 1310 a fost înlocuit cu un panou de Dacia 1300 /Renault 12 și, așa cum bine a remarcat colegul nostru ADK, lămpile stop sunt de Renault 12. Se poate observa că și lampa care iluminează numărul de înmatriculare(cromata) este de tip Dacia 1300/R12. Capota portbagajului este într-adevăr cea originală a Daciei Sport, model începând cu anul 1985(pe lângă prezența eleronului se observa și existența lămpii lucas de poziție, fără dispersor desigur pe aripa dreapta spate, lămpi lucas de poziție care au echipat aripile față- culoare portocaliu- și spate- culoare roșie- autoturismele Dacia începând cu anul 1985 până în vara anului 1989 când au fost înlocuite cu lămpi lucas pentru semnalizare rotunde tip Oltcit amplasate doar pe aripile din față ). Se poate observa că și emblema Sport(cum exista în echiparea din fabricație) amplasată în partea dreaptă a capotei portbagajului, sub eleron, a fost înlocuită cu emblema Dacia Sport, cea care era amplasată pe panoul de bord în dreptul scaunului din dreapta.
- aztec
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
aztec
Dacia Papuc.
Masina verde....
Localizare.. Grecia/Mt Pindus.
Dacia Papuc.
Masina verde....
Localizare.. Grecia/Mt Pindus.
IMG-20230915-WA0003.jpg (277.28 KB; downloaded 1706 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
ADK
Un 1300 în Buzău aparent dinainte de '75, de vânzare și atestat istoric:
Un 1300 în Buzău aparent dinainte de '75, de vânzare și atestat istoric:
IMG-20230917-WA0002.jpg (464.92 KB; downloaded 1660 times)
IMG-20230917-WA0001.jpg (311.45 KB; downloaded 1660 times)
IMG-20230917-WA0000.jpg (358.46 KB; downloaded 1660 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
1689
Capacele de roti nu sint 1975 ci de la modelul ‘77, la fel nici sigla Dacia de pe capota portbagajului (pare aftermarket), oglinda retrovizoare dreapta a aparut mult mai tirziu si capacul de la rezervorul de benzina (modelul ‘75 inca era cel mare, cromat).
Blocurile lumini spate la Dacia ‘75 inca erau Cibie (cu rama metalizata). La fel si farurile si semnalizatoarele fata, insa acestea nu se deosebeau - optic - de cele produse ulterior de Elba. Diferenta o facea calitatea materialelor, semnalizatoarele se matuiau/decolorau in timp iar farurile rugineau din cauza neetanseizarii…
Lampa marche-arriere de pe bara spate e un kitsch - n-a existat niciodata asa ceva pe vreun model de Dacia.
Dar, per global, nu arata rau - are multe elemente caracteristice modelului ‘75 care sint greu de gasit acum. Cu ceva investitii suplimentare ar putea fi adusa aproape de original.
Se vede ca cel care a restaurat-o a depus eforturi, ceea ce suspectez insa e ca nu a avut informatii suficiente (sau resursele financiare) pentru a duce treaba pina la capat.
LE: nu inteleg, insa, de ce a trebuit sa puna inaltatoare pe puntea spate. Arata caraghios …
Capacele de roti nu sint 1975 ci de la modelul ‘77, la fel nici sigla Dacia de pe capota portbagajului (pare aftermarket), oglinda retrovizoare dreapta a aparut mult mai tirziu si capacul de la rezervorul de benzina (modelul ‘75 inca era cel mare, cromat).
Blocurile lumini spate la Dacia ‘75 inca erau Cibie (cu rama metalizata). La fel si farurile si semnalizatoarele fata, insa acestea nu se deosebeau - optic - de cele produse ulterior de Elba. Diferenta o facea calitatea materialelor, semnalizatoarele se matuiau/decolorau in timp iar farurile rugineau din cauza neetanseizarii…
Lampa marche-arriere de pe bara spate e un kitsch - n-a existat niciodata asa ceva pe vreun model de Dacia.
Dar, per global, nu arata rau - are multe elemente caracteristice modelului ‘75 care sint greu de gasit acum. Cu ceva investitii suplimentare ar putea fi adusa aproape de original.
Se vede ca cel care a restaurat-o a depus eforturi, ceea ce suspectez insa e ca nu a avut informatii suficiente (sau resursele financiare) pentru a duce treaba pina la capat.
LE: nu inteleg, insa, de ce a trebuit sa puna inaltatoare pe puntea spate. Arata caraghios …
- GPS
-
Posted:
-
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
Utilizator anonim 2
Cit cere pe ea? Ca nu se distinge scrisul de pe foaie.
Cit cere pe ea? Ca nu se distinge scrisul de pe foaie.
- ADK
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
ADK
Din păcate n-am fost atent. Cu prima ocazie fac o fotografie mai atentă (asta dacă nu se dă între timp sau nu este mutată).
L-am postat repede și m-am ghidat doar după lipsa lămpilor de marșarier și tampoanele mari.
Din păcate n-am fost atent. Cu prima ocazie fac o fotografie mai atentă (asta dacă nu se dă între timp sau nu este mutată).
L-am postat repede și m-am ghidat doar după lipsa lămpilor de marșarier și tampoanele mari.
- 1689
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
1689
‘77 nu mai avea tampoane mari si nici grila de aerisire cromata.
‘77 nu mai avea tampoane mari si nici grila de aerisire cromata.
- ADK
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
ADK
Dacia 1300 (atestată istoric)
An: 1977
Preț: 6500 €
Tel: 0761 317 807 (consider că poate fi public pentru cei interesați).
Și fotografia de confirmare a informațiilor:
Cam mult prețul dpmdv. Proprietarul VW-ului T3 verde din 1987 postat la Volkswagen Transporter mi-a spus că dacă îl atestează istoric îl va vinde cu 3500€ ...
Cu prima ocazie fac o fotografie mai atentă (asta dacă nu se dă între timp sau nu este mutată).
Dacia 1300 (atestată istoric)
An: 1977
Preț: 6500 €
Tel: 0761 317 807 (consider că poate fi public pentru cei interesați).
Și fotografia de confirmare a informațiilor:
Screenshot_20230918-165231-013.png (329.68 KB; downloaded 1546 times)
Cam mult prețul dpmdv. Proprietarul VW-ului T3 verde din 1987 postat la Volkswagen Transporter mi-a spus că dacă îl atestează istoric îl va vinde cu 3500€ ...
- GPS
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
GPS
Sunt mai mulți factori care influențează prețul, primul este dat de piață. Nu vei vinde niciodată cu mult sub sau cu mult peste prețul pieței, pentru că dorești ca cineva să cumpere mașina, respectiv să faci profit, de obicei de aia vinzi un bun. Acest preț este influențat de cerere în principal. Al doilea factor este costul investițiilor. În cazul în care mașina a fost recondiționată pentru a fi restaurată, persoana va dori ca prin vânzarea acesteia să scoată banii investiți. Se poate și ca prețul investiției să nu fie amortizat, fapt în care rămâne valabil doar primul factor.
Sunt mai mulți factori care influențează prețul, primul este dat de piață. Nu vei vinde niciodată cu mult sub sau cu mult peste prețul pieței, pentru că dorești ca cineva să cumpere mașina, respectiv să faci profit, de obicei de aia vinzi un bun. Acest preț este influențat de cerere în principal. Al doilea factor este costul investițiilor. În cazul în care mașina a fost recondiționată pentru a fi restaurată, persoana va dori ca prin vânzarea acesteia să scoată banii investiți. Se poate și ca prețul investiției să nu fie amortizat, fapt în care rămâne valabil doar primul factor.
- ADK
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
ADK
Corect...
Deși o Dacie 1300 din primele produse în 1969, originală cap-coadă era vreo 10.000 € acum vreo 10 ani. Era chiar ce-a vișinie de pe coperta DeA - Mașini de Legendă. Acum, fiecare cum consideră...
Era poate incorect un astfel de preț dacă mașina avea multe elemente de "CN", dar ea este cât mai apropiată de una originală.
Corect...
Deși o Dacie 1300 din primele produse în 1969, originală cap-coadă era vreo 10.000 € acum vreo 10 ani. Era chiar ce-a vișinie de pe coperta DeA - Mașini de Legendă. Acum, fiecare cum consideră...
Era poate incorect un astfel de preț dacă mașina avea multe elemente de "CN", dar ea este cât mai apropiată de una originală.
- GPS
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
GPS
Este normal. Cu cât mașina este mai veche, deci, în teorie, mai rară, valoare crește. Și prezența unor elemente originale, greu de procurat, va face ca prețul acesteia să fie mai mare.
Este normal. Cu cât mașina este mai veche, deci, în teorie, mai rară, valoare crește. Și prezența unor elemente originale, greu de procurat, va face ca prețul acesteia să fie mai mare.
📖 Pagination options