Topic: Rame electrice Softronic Hyperion
135 posts, 98011 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
stefan_br
001 pe M900 catre Craiova.
001 pe M900 catre Craiova.
IMG_1104.jpg (396.87 KB; downloaded 6681 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Utilizator anonim
RES 003 in aceasta seara in Gara de Nord, a facut o proba Cernele - București - Cernele.
In cel mai scurt timp intra la drum si ii va lua locul lui 001 care intra la o revizie mai ampla, pentru inlocuirea podelei și a scaunelor.
RES 003 in aceasta seara in Gara de Nord, a facut o proba Cernele - București - Cernele.
In cel mai scurt timp intra la drum si ii va lua locul lui 001 care intra la o revizie mai ampla, pentru inlocuirea podelei și a scaunelor.
DSC_6177.JPG (161.89 KB; downloaded 6567 times)
DSC_6194.JPG (166.76 KB; downloaded 6546 times)
DSC_6209.JPG (176.52 KB; downloaded 6552 times)
DSC_6219.JPG (182.68 KB; downloaded 6553 times)
- ALEXCFRBV
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
ALEXCFRBV
RES 001
RES 002
RES 001 (IR 15934)
20190706_201940.jpg (1.75 MB; downloaded 6439 times)
RES 002
RES 002 (IR 15932)
20190706_204546.jpg (1.86 MB; downloaded 6428 times)
- ALEXCFRBV
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
ALEXCFRBV
RES 003
RES 003
RES 003 (IR 15934)
20190707_152822.jpg (1.38 MB; downloaded 6354 times)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Dragos31
RES 002 ieri in Gara Baneasa(Bucuresti), asteptand sa fie "depasit" de catre 95 53 972 5002-3.
RES 002 ieri in Gara Baneasa(Bucuresti), asteptand sa fie "depasit" de catre 95 53 972 5002-3.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Dragos31
RES 003 joi dupa-amiaza in Bucuresti Nord, proaspat sosit de la Craiova.
RES 003 joi dupa-amiaza in Bucuresti Nord, proaspat sosit de la Craiova.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
SirVlady
A revenit RES 001 la traseu dupa RR, astazi pe IR 15982/15984.
©️ Adisoft
A revenit RES 001 la traseu dupa RR, astazi pe IR 15982/15984.
©️ Adisoft
FB_IMG_1565365851137.jpg (98.99 KB; downloaded 5879 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Utilizator anonim
In prezent, Softrans opereaza toate cele 3 rame Hyperion, concentrate pe ruta Craiova - Bucuresti - Brasov si in sezonul estival și catre Constanta. In lipsa clientilor pentru rame, totul fiind facut cu finantarea bancilor, productia se opreste la 03, Softronic avand ample comenzi de locomotive. Dar, in cazul in care va exista un interes concret, se poate relua productia, dar, pentru Softrans astea raman.
Ramele si-au dovedit fiabilitatea, de la lansarea lui 001 in 2014 si pana in prezent, au avut o rata minima de defectari iar problemele mai grave nu au existat, pe langa asta, RES 001 are aproximativ 1,7 milioane km rulati, anul viitor aducand pragul de 2 milioane.
Totusi, partea negativa este infrastructura de pe M900, unde ramele pur si simplu sunt distruse din cauza sinelor foarte uzate si a diferentelor de nivel si profil dintre terasament si poduri sau alte treceri la nivel care genereaza jocuri orizontale si verticale peste limita normala, care duc la accelerarea uzurii pentru amortizoare si suspensii in special. Apoi sina cu mari probleme si exfolieri duce la o uzura mult mai rapida a osiilor care trebuiesc strunjite mai des, apoi inlocuite mai des decat ar fi necesar si normal.
Azi 003 a intrat la revizia tehnica, fiind inlocuit de 002 care va reveni in uzina, la care au fost schimbate jumatate din osii cu unele noi.
Urmeaza ca 003 sa fie colantat Garanti iar 002 Raifeissen, geamurile NU vor mai fi colantate.
In prezent, Softrans opereaza toate cele 3 rame Hyperion, concentrate pe ruta Craiova - Bucuresti - Brasov si in sezonul estival și catre Constanta. In lipsa clientilor pentru rame, totul fiind facut cu finantarea bancilor, productia se opreste la 03, Softronic avand ample comenzi de locomotive. Dar, in cazul in care va exista un interes concret, se poate relua productia, dar, pentru Softrans astea raman.
Ramele si-au dovedit fiabilitatea, de la lansarea lui 001 in 2014 si pana in prezent, au avut o rata minima de defectari iar problemele mai grave nu au existat, pe langa asta, RES 001 are aproximativ 1,7 milioane km rulati, anul viitor aducand pragul de 2 milioane.
Totusi, partea negativa este infrastructura de pe M900, unde ramele pur si simplu sunt distruse din cauza sinelor foarte uzate si a diferentelor de nivel si profil dintre terasament si poduri sau alte treceri la nivel care genereaza jocuri orizontale si verticale peste limita normala, care duc la accelerarea uzurii pentru amortizoare si suspensii in special. Apoi sina cu mari probleme si exfolieri duce la o uzura mult mai rapida a osiilor care trebuiesc strunjite mai des, apoi inlocuite mai des decat ar fi necesar si normal.
Azi 003 a intrat la revizia tehnica, fiind inlocuit de 002 care va reveni in uzina, la care au fost schimbate jumatate din osii cu unele noi.
Urmeaza ca 003 sa fie colantat Garanti iar 002 Raifeissen, geamurile NU vor mai fi colantate.
003 (1).jpg (453.74 KB; downloaded 5583 times)
003 (2).jpg (347.36 KB; downloaded 5593 times)
003 (3).jpg (425.55 KB; downloaded 5587 times)
- Rarzet44
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
BodoMinea
Softronic ar putea produce mai multe Hyperion, însă linia lor de producție este optimizată pentru a scoate cât mai multe locomotive Transmontana (având acum clientul mare Green Cargo). Ei sunt într-o problemă de „oul sau găina” - nu pot investi în linia de producție fără comenzi, fără linia de producție optimizată nu pot scoate trenuri în serie, iar la licitații nu se încadrează pentru că nu au pus în funcțiune mai mult de X bucăți sau nu au depăsit suma Y ca cifră de afaceri. Probabil și licitația ARF a avut astfel de condiții.
Softronic ar putea produce mai multe Hyperion, însă linia lor de producție este optimizată pentru a scoate cât mai multe locomotive Transmontana (având acum clientul mare Green Cargo). Ei sunt într-o problemă de „oul sau găina” - nu pot investi în linia de producție fără comenzi, fără linia de producție optimizată nu pot scoate trenuri în serie, iar la licitații nu se încadrează pentru că nu au pus în funcțiune mai mult de X bucăți sau nu au depăsit suma Y ca cifră de afaceri. Probabil și licitația ARF a avut astfel de condiții.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
punmeister
Asa este, ARF a cerut ca ofertantii sa fi livrat minimum 40 de unitati (tramvaie, metrouri sau EMU) in ultimii 5 ani.
Asa este, ARF a cerut ca ofertantii sa fi livrat minimum 40 de unitati (tramvaie, metrouri sau EMU) in ultimii 5 ani.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Robert
Nu aveau decat sa semneze un parteneriat. Daca nu ma inseala memoria
Astra nu a produs nici un EMU pana in ziua de astazi si uite ca totusi au participat la licitatie.
Nu aveau decat sa semneze un parteneriat. Daca nu ma inseala memoria
Astra nu a produs nici un EMU pana in ziua de astazi si uite ca totusi au participat la licitatie.
📖 Pagination options