Topic: Infrastructura pentru biciclete
604 posts, 176512 views
📖 Pagination options
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
ADY881
Anume din aceasta cauza, locatia corecta a benzilor RATB, este pe centru, intre sensurile auto. Si dezavantajele pozitiei benzilor RATB pe lateral sunt o sumedenie:
1) daca ai banda langa trotuar, ea se intrerupe pentru fiecare iesire din garaj fiecare durm secundar...... iar acolo poate sa vina un bizon sa isi puna cazanul pe avarii si gata, ai o banda blocata
2) inainte de intersesctii mari benzile astea de langa trotuar se desfiinteaza, pentru a oferi o banda masinilor ce vor sa faca dreapta(deci anulezi orice efect al benzilor) uitati-va pe Kogalniceanu
3)intervine conflictul benzilor de bicilete cu statiile RATB=> se face o aglomerare pe trotuarele si asa minuscule => au de suferit 3 categorii si asa dezavantajate(pietoni, ciclisti, calatorii de pe RATB)
4)daca se strica un vehicul RATB, este amin, ai blocat banda(ar fi incurcat bordura, caci de fara ea banda RATB poate fi violata de orice bizon, adica fara o separare fizica benzile nu au un efect si asta e axioma la noi)
5) tot din cauza bordurei autobuzele express (783) nu ar fi putut sa treaca de autobuzele normale(301, 331, 131..)
6) tot ..................... aceste benzi nu ar fi putut folosite de vehicule speciale, deoarece nu ar fi putut trece de autobuze.
Respectiv prin pozitionarea lor pe centru toate aceste dezavantaje de mai sus nu mai sunt.
Iar benzile pentru biciclete ar trebui puse exact langa trotare(pentru a preveni bizoniada pe prima banda(parcarea).
A se ignora copacii , scuarele verzi, latimea trotuarelor si blocurile cu parcari subterane, desenul a fost facut pentru alt ceva, am vrut doar sa exemplific ce am afirmat mai sus.
telvanni wrote:Serban wrote:
Din cate observ din propunerea lui, intre piste si RATB exista un scuar. Statiile vor fi tot pe scuar si de acolo o trecere de pietoni pe piste, pana la trotuar. Nu vad in asta o problema.
Ai dreptate. In Copenhaga sunt multe situatii ca aceasta, pista trece prin spatele statiei de autobuz.
Anume din aceasta cauza, locatia corecta a benzilor RATB, este pe centru, intre sensurile auto. Si dezavantajele pozitiei benzilor RATB pe lateral sunt o sumedenie:
1) daca ai banda langa trotuar, ea se intrerupe pentru fiecare iesire din garaj fiecare durm secundar...... iar acolo poate sa vina un bizon sa isi puna cazanul pe avarii si gata, ai o banda blocata
2) inainte de intersesctii mari benzile astea de langa trotuar se desfiinteaza, pentru a oferi o banda masinilor ce vor sa faca dreapta(deci anulezi orice efect al benzilor) uitati-va pe Kogalniceanu
3)intervine conflictul benzilor de bicilete cu statiile RATB=> se face o aglomerare pe trotuarele si asa minuscule => au de suferit 3 categorii si asa dezavantajate(pietoni, ciclisti, calatorii de pe RATB)
4)daca se strica un vehicul RATB, este amin, ai blocat banda(ar fi incurcat bordura, caci de fara ea banda RATB poate fi violata de orice bizon, adica fara o separare fizica benzile nu au un efect si asta e axioma la noi)
5) tot din cauza bordurei autobuzele express (783) nu ar fi putut sa treaca de autobuzele normale(301, 331, 131..)
6) tot ..................... aceste benzi nu ar fi putut folosite de vehicule speciale, deoarece nu ar fi putut trece de autobuze.
Respectiv prin pozitionarea lor pe centru toate aceste dezavantaje de mai sus nu mai sunt.
Iar benzile pentru biciclete ar trebui puse exact langa trotare(pentru a preveni bizoniada pe prima banda(parcarea).
A se ignora copacii , scuarele verzi, latimea trotuarelor si blocurile cu parcari subterane, desenul a fost facut pentru alt ceva, am vrut doar sa exemplific ce am afirmat mai sus.
- thor5
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
thor5
Nu va mai plangeti atata! Eu am trecut de curand prin Pitesti (sau Ploiesti, nu mai retin exact, mereu le incurc) si am vazut piste de biciclete intre banda 2 si axul drumului (dotat cu braduti si iarba verde). Daca are cineva poze. Punetzi aici!
Nu va mai plangeti atata! Eu am trecut de curand prin Pitesti (sau Ploiesti, nu mai retin exact, mereu le incurc) si am vazut piste de biciclete intre banda 2 si axul drumului (dotat cu braduti si iarba verde). Daca are cineva poze. Punetzi aici!
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
ADY881
Macel iese din simplul motiv ca nu exista infrastructura pentru biciclete, simulacrele de pe trotuare sunt inutilizabile pentru orice biciclist normal (care foloseste bicicleta ca sa circule, nu sa se uite la ciori pe cer). Atat timp cat primarii se vor face ca fluiera, fata de biciclisti(numarul carora creste), atat timp o sa ii vezi peste tot pe drum. Daca vor face benzi civilizate, atunci cascadoriile se vor micsora, iar in caz de ceva ar putea fi amendati.
Ref la piste pe pod, cum ar putea sa te incurce un biciclist pe pod, el avand banda sa (separtata cu o bordura)?
PS referitor la afirimatia ta ca 95% din biciclisti sunt idioti, de ce eu nu aud bancuri despre biciclisti si exclusiv despre politisti? de ce exista legenda Sergentului Caldare? Eu pe toti, pe care ii stiu ca circula prin oras cu bicicleta, ii stiu ca au un IQ mult peste medie, toti muncesc la joburi unde isi folosesc creierul, nu muschii.
Pe de alta parte vad zilnic cum multi soferi se comporta in trafic, am vazut ca visul multor cretini, pe care i-am vazut in diferite perioade ale vietii mele, era o masina (adeseori anume din acele 2 marci germane).
SI sa nu ma intelegi gresit, nu vreau sa te fac in nici un fel, insa despre reputatia politistilor in popor, daca nu ma crezi, poti sa te duci sa intrebi poporul(nu prieteni, ci anume niste oameni aleatori).
Nightwolf wrote:
Dupa ultimele zile in Bucuresti eu as pune pistele alea de biciclete DOAR prin aer... era sa mucific vreo 3 viteji, unu` pe contrasex prin piata victoriei (tot el cu gura mare "ce e dom`le n-ai loc de mine??"), altu` care se credea intelectual si doctor in circulatie si a traversat razant cu botul meu pe trecerea de pietoni (ca nu-i asa, pietoni=biciclisti) -- asta n-a mai scapat usor, s-a ales cu 6 bete, data viitoare sa inteleaga ca si biciclistii au regului, si inca un super-experimentat biciclist care ferindu-se de mine sa nu il fac pilaf (tot pe contrasex) a ajuns sub tramvai ...
De mentionat ca cele trei cazuri s-au intamplat in zile, ore si zone diferite. De asemenea, cel de sub tramvai a suferit rani usoare nefiind necesara decat transportarea la spital, plecand dupa doua ore acasa. Bicicletei insa i s-a cantat . Data viitoare poate invata sa mearga pe strada...
Asa ca usor-usor ajung la vorba lu` Doctoru` -- o sa iasa macel cu pistele astea. N-am nimic cu biciclistii, doamne fere`, dar din 4000 3975 sunt idioti RAU! Acum sunt fericit ca n-au facut piste pe pod...
Macel iese din simplul motiv ca nu exista infrastructura pentru biciclete, simulacrele de pe trotuare sunt inutilizabile pentru orice biciclist normal (care foloseste bicicleta ca sa circule, nu sa se uite la ciori pe cer). Atat timp cat primarii se vor face ca fluiera, fata de biciclisti(numarul carora creste), atat timp o sa ii vezi peste tot pe drum. Daca vor face benzi civilizate, atunci cascadoriile se vor micsora, iar in caz de ceva ar putea fi amendati.
Ref la piste pe pod, cum ar putea sa te incurce un biciclist pe pod, el avand banda sa (separtata cu o bordura)?
PS referitor la afirimatia ta ca 95% din biciclisti sunt idioti, de ce eu nu aud bancuri despre biciclisti si exclusiv despre politisti? de ce exista legenda Sergentului Caldare? Eu pe toti, pe care ii stiu ca circula prin oras cu bicicleta, ii stiu ca au un IQ mult peste medie, toti muncesc la joburi unde isi folosesc creierul, nu muschii.
Pe de alta parte vad zilnic cum multi soferi se comporta in trafic, am vazut ca visul multor cretini, pe care i-am vazut in diferite perioade ale vietii mele, era o masina (adeseori anume din acele 2 marci germane).
SI sa nu ma intelegi gresit, nu vreau sa te fac in nici un fel, insa despre reputatia politistilor in popor, daca nu ma crezi, poti sa te duci sa intrebi poporul(nu prieteni, ci anume niste oameni aleatori).
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
telvanni
Unde sunt mai lume biciclistii astia idioti rau? Eu nu am vazut absolut niciunul, din contra, sunt mai mult decat civilizati.
Eu cred ca e o problema in a accepta si pe altii pe carosabil. Tot melteanul s-a invatat ca toata strada e a lui.
Sfat: cand vedeti un biciclist, multumitii in gand ca a ales bicicleta in detrimentul masinii personale sau TP si aveti rabdare cu el. Atat!
Unde sunt mai lume biciclistii astia idioti rau? Eu nu am vazut absolut niciunul, din contra, sunt mai mult decat civilizati.
Eu cred ca e o problema in a accepta si pe altii pe carosabil. Tot melteanul s-a invatat ca toata strada e a lui.
Sfat: cand vedeti un biciclist, multumitii in gand ca a ales bicicleta in detrimentul masinii personale sau TP si aveti rabdare cu el. Atat!
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
telvanni
Referitor la pistele de pe Calea Victoriei, parerea mea este ca folosirea culorii rosu pentru zonele de intersectie este insuficient gandita (nedusa la scoala cum imi place mie sa zic). Nu ma intelegeti gresit, e foarte vizibila insa e nevoie de un cod al culorilor.
Daca va uitati in Copenhaga, aproape in toate intersectiile pistele pentru biciclete sunt colorate cu albastru. Se formeaza un reflex, ALBASTRU E PISTA DE BICICLETA.
La noi in Bucuresti rosu e folosit pentru zonele din apropierea unitatilor de invatamant, atat pentru marcarea trecerii de pietoni cat si pentru zona de franare de dinaintea ei. E foarte bine, sa ramana asta codul pentru trecerile de pietoni din apropierea scolilor si gradinitelor.
Propun, ca si in Copenhaga, albastru sa fie pentru pistele de biciclete, eu ma bazez foarte mult pe formarea unor astfel de reflexe.
Ce parere aveti?
Referitor la pistele de pe Calea Victoriei, parerea mea este ca folosirea culorii rosu pentru zonele de intersectie este insuficient gandita (nedusa la scoala cum imi place mie sa zic). Nu ma intelegeti gresit, e foarte vizibila insa e nevoie de un cod al culorilor.
Daca va uitati in Copenhaga, aproape in toate intersectiile pistele pentru biciclete sunt colorate cu albastru. Se formeaza un reflex, ALBASTRU E PISTA DE BICICLETA.
La noi in Bucuresti rosu e folosit pentru zonele din apropierea unitatilor de invatamant, atat pentru marcarea trecerii de pietoni cat si pentru zona de franare de dinaintea ei. E foarte bine, sa ramana asta codul pentru trecerile de pietoni din apropierea scolilor si gradinitelor.
Propun, ca si in Copenhaga, albastru sa fie pentru pistele de biciclete, eu ma bazez foarte mult pe formarea unor astfel de reflexe.
Ce parere aveti?
aaa1.jpg (9.18 KB; downloaded 3761 times)
aaa2.jpg (9.99 KB; downloaded 3761 times)
aaa3.jpg (12.83 KB; downloaded 3761 times)
aaa4.jpg (9.67 KB; downloaded 3761 times)
aaa5.jpg (7.2 KB; downloaded 3762 times)
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
DocOctavius
In Anglia rosu este folosit cu succes pentru ambele cat si pentru benzile de autobuz. E simplu, vezi rosu pe jos esti atent/cedezi. Prea multe culori si-l facem drapel
In Anglia rosu este folosit cu succes pentru ambele cat si pentru benzile de autobuz. E simplu, vezi rosu pe jos esti atent/cedezi. Prea multe culori si-l facem drapel
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
ADY881
Eu as milita pentru culoarea verde, cu limite galbene, pe sistemul aplicat in parcul Herastrau.
Eu as milita pentru culoarea verde, cu limite galbene, pe sistemul aplicat in parcul Herastrau.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
telvanni
Chiar daca la baza trebuie sa cedezi, modul in care o faci e diferit. De exemplu, cand faci la dreapta trecand peste pista de biciclete trebuie sa te asiguri in oglinda din dreapta ca nu vine vreun biciclist. Nu e acelasi lucru ca atunci cand urmeaza o trecere de pietoni, tu deplasandu-te perpendicula pe trecere, chiar si atunci cand faci dreapta tot perpediculari cedezi trecerea pietonilor.
Eu imi sustin parerea ca e necesar un cod al culorilor fara sa fie neaparat un drapel.
Plus de asta se pare ca informatia ta e oarecum eronata:
http://www.thetimes.co.uk/tto/life/fami...528426.ece
http://inhabitat.com/londons-bicycle-su...ens-today/
DocOctavius wrote:
In Anglia rosu este folosit cu succes pentru ambele cat si pentru benzile de autobuz. E simplu, vezi rosu pe jos esti atent/cedezi. Prea multe culori si-l facem drapel
Chiar daca la baza trebuie sa cedezi, modul in care o faci e diferit. De exemplu, cand faci la dreapta trecand peste pista de biciclete trebuie sa te asiguri in oglinda din dreapta ca nu vine vreun biciclist. Nu e acelasi lucru ca atunci cand urmeaza o trecere de pietoni, tu deplasandu-te perpendicula pe trecere, chiar si atunci cand faci dreapta tot perpediculari cedezi trecerea pietonilor.
Eu imi sustin parerea ca e necesar un cod al culorilor fara sa fie neaparat un drapel.
Plus de asta se pare ca informatia ta e oarecum eronata:
http://www.thetimes.co.uk/tto/life/fami...528426.ece
http://inhabitat.com/londons-bicycle-su...ens-today/
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
Robert24
Trebuie ceva in primul rand foarte vizibil pentru automobilisti. Asta e scopul pana la urma...
Verdele din Herastrau nu e deloc vizibil, mai ales pe un carosabil umed.
Acel albastru ar fi o varianta foarte buna...
PS: Discutia este deja off-topic, exista discutii despre piste in alta parte. O sa mut totul.
Trebuie ceva in primul rand foarte vizibil pentru automobilisti. Asta e scopul pana la urma...
Verdele din Herastrau nu e deloc vizibil, mai ales pe un carosabil umed.
Acel albastru ar fi o varianta foarte buna...
PS: Discutia este deja off-topic, exista discutii despre piste in alta parte. O sa mut totul.
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
PinkyHog
Si eu as merge tot pe albastru pentru ca
Si eu as merge tot pe albastru pentru ca
Pistă pentru-500x500.png (124.01 KB; downloaded 3669 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
Robert24
- Yannick
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
Yannick
Ce îmi place este ca pana si Nicusor Dan este împotriva pistei , din păcate va mai trece multă apa pe Dâmbovița pana sa fim in intram si noi in rândul țărilor civilizate
Ce îmi place este ca pana si Nicusor Dan este împotriva pistei , din păcate va mai trece multă apa pe Dâmbovița pana sa fim in intram si noi in rândul țărilor civilizate
- sss
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
sss
Oricum, faptul ca 75% din cititorii siteului au votat impotriva ideii lor arata ca nu sunt toti zarghiti!
Cat despre Nicusor Dan, omuletul ala este o mare dezamagire pentru mine, se dovedeste tot mai mult ca este doar impotriva oricarei idei care nu-i apartine, nu vede nimic pozitiv, constructiv, facut de "dusmani".
Robert24 wrote:
Mare ti-e gradina....
http://www.dcnews.ro/uni-i-demolam-pist...62951.html
Oricum, faptul ca 75% din cititorii siteului au votat impotriva ideii lor arata ca nu sunt toti zarghiti!
Cat despre Nicusor Dan, omuletul ala este o mare dezamagire pentru mine, se dovedeste tot mai mult ca este doar impotriva oricarei idei care nu-i apartine, nu vede nimic pozitiv, constructiv, facut de "dusmani".
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
ADY881
Printre altele acum 18ian 16:42, mie in sondaj imi iese DA(automobilistii care au votat pentru desfiintare) -25% si NU(adica oamenii ce vreau un alt tip de oras verde si prietenos cu toti) sunt 75%. Deci tendinta s-a inversat.
In rest, articolul de pe DCNews, este de o mare jena, ai spune ca unele pasaje sunt luate din filmele de propaganda facute de GM in anii 60, unde ei faceau propaganda pentru autostrazi urbane. Mi-e jena de asemenea jurnalisti ce se folosesc de celebritatea sa pentru a-si promova interesele personale (adica ei circula mereu pe jipane si nu le convine ingustarea celei mai scurte rute pe care o foloseau), asta nu e jurnalism, asta este bataie de joc.
sss wrote:Robert24 wrote:
Mare ti-e gradina....
http://www.dcnews.ro/uni-i-demolam-pist...62951.html
Oricum, faptul ca 75% din cititorii siteului au votat impotriva ideii lor arata ca nu sunt toti zarghiti!
Printre altele acum 18ian 16:42, mie in sondaj imi iese DA(automobilistii care au votat pentru desfiintare) -25% si NU(adica oamenii ce vreau un alt tip de oras verde si prietenos cu toti) sunt 75%. Deci tendinta s-a inversat.
In rest, articolul de pe DCNews, este de o mare jena, ai spune ca unele pasaje sunt luate din filmele de propaganda facute de GM in anii 60, unde ei faceau propaganda pentru autostrazi urbane. Mi-e jena de asemenea jurnalisti ce se folosesc de celebritatea sa pentru a-si promova interesele personale (adica ei circula mereu pe jipane si nu le convine ingustarea celei mai scurte rute pe care o foloseau), asta nu e jurnalism, asta este bataie de joc.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination