Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
174 posts, 90365 views
📖 Pagination options
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
URANUS
Nu stiu de ce, dar am impresia ca si daca nu ar fi existat deloc CFCB tot asa ar fi aratat astazi DNCB. Pentru ca.....nepasare, indolenta, incompetenta, coruptie, etc.
Nu stiu de ce, dar am impresia ca si daca nu ar fi existat deloc CFCB tot asa ar fi aratat astazi DNCB. Pentru ca.....nepasare, indolenta, incompetenta, coruptie, etc.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
@Goldmund
S-o luam pe rand!
Blocurile rusesti de la Ho-Si-Min au fost edificate pe undeva prin 1952!
Mai departe cartierul s-a dezvoltat, pana la ”porumb”, adica pana pe str. V. Oltului, de prin 1960-1962 pana prin 1975! ”Plombelor” le-a mai fost gasit loc cam pana-n anii 1985-1986! Cele mai reprezentative fiind Materna (1979-1980), bloc ”IDMS” (Dr. Taberei nr. 94, bl. 519) si bloc ”mobila” (Dr. Taberei nr. 96, bl. 521) finalizate in 1984!
Cat priveste cea mai lunga linie de troleibuz din Bucuresti, 84, din 29.01.1967 intorcea la str. Constantin Apostol, astazi str. Romancierilor, pentru ca incepand cu 21.10.1973 sa intoarca la Valea Ialomitei!
Chestiunea principala e ca de la fosta Ho-si-Min, bulevardul Drumul Taberei a fost facut cu cap si s-a deschis la 3 benzi pe sens, incluzand si un spatiu generos verde pe mijloc (care, la o adica, ar fi putut fi transformat in linie de tramvai ”verde”).
Cu toate acestea, de vreo 20 de ani a inceput usor, usor sa se aglomereze traficul pana la a deveni impracticabil, in anumite segmente orare ale zilei! De ce? Din pricina faptului ca tot ce vine de dincolo de str. V. Oltului se poate varsa, spre Centru, doar in trei directii, bd. Ghencea (prin. prel. Ghencea), bd. Dr. Taberei si bd. Timisoara! Stiai ca cea mai nenorocita intersectie a ajuns cea de la Tricodava (cu cele mai multe evenimente rutiereda, da), unde acum 30 de ani nici nu era semafor?! Pe tot bd. Dr. Taberei o buna perioada de timp, inainte de 1989 era o singura intersectie cu semafor! Te las pe tine s-o numesti!
A luat cineva in calcul oportunitatile pentru edificarea unui Parc&Ride, inainte sa vrei sa faci asa o deschidere? NOP! S-ar putea decongestiona traficul, dupa ce intra-n functiune M5.1, daca s-ar edifica asa ceva! Unde? Iti spun eu cel putin un areal, care zace parloaga de 30 de ani. Pe terenul MApN de la piata! Asa ti-ar mai veni sa lasi de-o parte volanul, decat sa vrei sa te ”strecori” prin trafic si sa n-ai pe unde!
Daca, domnu Florea nu se multumeste doar cu impozitul de la Dedeman si mai vrea si impozite adunate de pe ”verticala” P+X o sa fie vai si amar traficul prin zona, deja e congestionat si actualmente, nici nu vreau sa ma gandesc in viitor!!
@Goldmund
S-o luam pe rand!
Blocurile rusesti de la Ho-Si-Min au fost edificate pe undeva prin 1952!
Mai departe cartierul s-a dezvoltat, pana la ”porumb”, adica pana pe str. V. Oltului, de prin 1960-1962 pana prin 1975! ”Plombelor” le-a mai fost gasit loc cam pana-n anii 1985-1986! Cele mai reprezentative fiind Materna (1979-1980), bloc ”IDMS” (Dr. Taberei nr. 94, bl. 519) si bloc ”mobila” (Dr. Taberei nr. 96, bl. 521) finalizate in 1984!
Cat priveste cea mai lunga linie de troleibuz din Bucuresti, 84, din 29.01.1967 intorcea la str. Constantin Apostol, astazi str. Romancierilor, pentru ca incepand cu 21.10.1973 sa intoarca la Valea Ialomitei!
Chestiunea principala e ca de la fosta Ho-si-Min, bulevardul Drumul Taberei a fost facut cu cap si s-a deschis la 3 benzi pe sens, incluzand si un spatiu generos verde pe mijloc (care, la o adica, ar fi putut fi transformat in linie de tramvai ”verde”).
Cu toate acestea, de vreo 20 de ani a inceput usor, usor sa se aglomereze traficul pana la a deveni impracticabil, in anumite segmente orare ale zilei! De ce? Din pricina faptului ca tot ce vine de dincolo de str. V. Oltului se poate varsa, spre Centru, doar in trei directii, bd. Ghencea (prin. prel. Ghencea), bd. Dr. Taberei si bd. Timisoara! Stiai ca cea mai nenorocita intersectie a ajuns cea de la Tricodava (cu cele mai multe evenimente rutiereda, da), unde acum 30 de ani nici nu era semafor?! Pe tot bd. Dr. Taberei o buna perioada de timp, inainte de 1989 era o singura intersectie cu semafor! Te las pe tine s-o numesti!
A luat cineva in calcul oportunitatile pentru edificarea unui Parc&Ride, inainte sa vrei sa faci asa o deschidere? NOP! S-ar putea decongestiona traficul, dupa ce intra-n functiune M5.1, daca s-ar edifica asa ceva! Unde? Iti spun eu cel putin un areal, care zace parloaga de 30 de ani. Pe terenul MApN de la piata! Asa ti-ar mai veni sa lasi de-o parte volanul, decat sa vrei sa te ”strecori” prin trafic si sa n-ai pe unde!
Daca, domnu Florea nu se multumeste doar cu impozitul de la Dedeman si mai vrea si impozite adunate de pe ”verticala” P+X o sa fie vai si amar traficul prin zona, deja e congestionat si actualmente, nici nu vreau sa ma gandesc in viitor!!
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
rosetti61
Prima linie de troleibuz care a intors la C. Apostol a fost 90 in decembrie 1965 (atunci a fost gata si portiunea din Drumul Taberei spre Romancierilor), in 1966 se prelungeste si linia 81 de la Palatul Pionierilor pe noua linie montata pe Ho si Min (Vatafului la vremea aia, Bintinti s-a numit mai tarziu) iar in 1967 din cauza ca este prea lunga se fractioneaza in 93 C. Apostol - Gara de Nord iar 81 se scurteaza la Gara de Nord.
Ramura de sud din Drumul Taberei a fost gata din 1972 cand se prelungesc etapizat linii in microaraioanele 7 si 7' (68R, 105, 118 barat) iar in 1973 este gata si "bucla", cu prelungirile pe care le cunoastem (84, 93, 108); la nord pe Bujoreni/E. Bodnaras fac legea 37 si 90. Strada Valea Oltului era limita, dincolo de ea, porumb si ferme agricole; azi limiteaza vechiul cartier comunist ordonat de dezmatul imobiliar capitalist.
Erau planuri si prin anii 70 de realizare a prelungirii spre Alexandria, dar asta in functie de diferiti factori, de necesitatile si dezvoltarea urbanistica ulterioara a zonei. Timid, au inceput lucrarile. Daca era pe "vremea cealalta" intai incepeau cu tramvaiul si dupa aceea cu carosabilul (vezi Barbu Vacarescu), acum pe dos, intai sa dam dreptul cailor putere pe patru roti si dupa aceea mai vedem ce si cum pentru transportul public.
Unica intersecte cu semafor, la Moghioros cumva?
Prima linie de troleibuz care a intors la C. Apostol a fost 90 in decembrie 1965 (atunci a fost gata si portiunea din Drumul Taberei spre Romancierilor), in 1966 se prelungeste si linia 81 de la Palatul Pionierilor pe noua linie montata pe Ho si Min (Vatafului la vremea aia, Bintinti s-a numit mai tarziu) iar in 1967 din cauza ca este prea lunga se fractioneaza in 93 C. Apostol - Gara de Nord iar 81 se scurteaza la Gara de Nord.
Ramura de sud din Drumul Taberei a fost gata din 1972 cand se prelungesc etapizat linii in microaraioanele 7 si 7' (68R, 105, 118 barat) iar in 1973 este gata si "bucla", cu prelungirile pe care le cunoastem (84, 93, 108); la nord pe Bujoreni/E. Bodnaras fac legea 37 si 90. Strada Valea Oltului era limita, dincolo de ea, porumb si ferme agricole; azi limiteaza vechiul cartier comunist ordonat de dezmatul imobiliar capitalist.
Erau planuri si prin anii 70 de realizare a prelungirii spre Alexandria, dar asta in functie de diferiti factori, de necesitatile si dezvoltarea urbanistica ulterioara a zonei. Timid, au inceput lucrarile. Daca era pe "vremea cealalta" intai incepeau cu tramvaiul si dupa aceea cu carosabilul (vezi Barbu Vacarescu), acum pe dos, intai sa dam dreptul cailor putere pe patru roti si dupa aceea mai vedem ce si cum pentru transportul public.
Unica intersecte cu semafor, la Moghioros cumva?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
CORECT!
PS
”Schisma” s-a intamplat in 07.03.1967, cand 81 a luat-o de la Gara de Nord la aeroportul Baneasa si 93 Gara de Nord Dr. Taberei!
CORECT!
PS
”Schisma” s-a intamplat in 07.03.1967, cand 81 a luat-o de la Gara de Nord la aeroportul Baneasa si 93 Gara de Nord Dr. Taberei!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
aztec
Deschiderea primei parti, (acces Dedeman) pe 18 sept ...ora 8.
Deci mai adăugăm un mic haos la circulație..
Deschiderea primei parti, (acces Dedeman) pe 18 sept ...ora 8.
Deci mai adăugăm un mic haos la circulație..
- Citaro2037
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Citaro2037
Dacă au avut un maidan la dispozitie,de ce nu-au proiectat trei benzi?Parcă fac in dusmănie cu străzi inguste.Probabil o bandă va fi ocupată cu autoturisme parcate.
Dacă au avut un maidan la dispozitie,de ce nu-au proiectat trei benzi?Parcă fac in dusmănie cu străzi inguste.Probabil o bandă va fi ocupată cu autoturisme parcate.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ticker
Pentru ca PMB nu vrea sa gandeasca in perspectiva. Din cauza asta infrastructura in Bucuresti e la pamant iar traficul se va inrautati constant in anii urmatori.
Pentru ca PMB nu vrea sa gandeasca in perspectiva. Din cauza asta infrastructura in Bucuresti e la pamant iar traficul se va inrautati constant in anii urmatori.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Mircea G
Esti sigur ? Ai dovezi ?
Poate ca nu au obtinut terenul cerut ...
Poate nu aveau bani sa faca o lucrare mai extinsa ...
daca vrei un raspuns , solicita la PMB !
ticker wrote:
Pentru ca PMB nu vrea sa gandeasca in perspectiva. ....
Esti sigur ? Ai dovezi ?
Poate ca nu au obtinut terenul cerut ...
Poate nu aveau bani sa faca o lucrare mai extinsa ...
daca vrei un raspuns , solicita la PMB !
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Hai sa nu mai ignoram evidentul.
Terenul necesar se obtine prin exproprieri. Exproprierile se realizeaza cu bani.
Constructia se realizeaza, la randul ei, tot cu bani.
Proiectele sustenabile si de viitor sunt eligibile pentru finantare europeana, deci problema banilor a fost complet rezolvata.
Ramane problema proiectelor eligibile pentru finantare. Pai ca sa obtii finantare, trebuie intai sa o ceri, si apoi sa faci un proiect bun.
A cerut PMB finantare europeana si nu stim noi?
Revenind la subiect, trei benzi din care una dedicata pentru transport in comun e ok. Trei benzi auto e cam mult, suntem totusi in mijlocul orasului si nu e cazul sa atragem trafic si mai mult, care nu poate fi preluat mai departe. Unde duci traficul ala de pe trei benzi? In cele doua de pe Brasov, sau in cele doua de pe Alexandriei?
Hai sa nu mai ignoram evidentul.
Terenul necesar se obtine prin exproprieri. Exproprierile se realizeaza cu bani.
Constructia se realizeaza, la randul ei, tot cu bani.
Proiectele sustenabile si de viitor sunt eligibile pentru finantare europeana, deci problema banilor a fost complet rezolvata.
Ramane problema proiectelor eligibile pentru finantare. Pai ca sa obtii finantare, trebuie intai sa o ceri, si apoi sa faci un proiect bun.
A cerut PMB finantare europeana si nu stim noi?
Revenind la subiect, trei benzi din care una dedicata pentru transport in comun e ok. Trei benzi auto e cam mult, suntem totusi in mijlocul orasului si nu e cazul sa atragem trafic si mai mult, care nu poate fi preluat mai departe. Unde duci traficul ala de pe trei benzi? In cele doua de pe Brasov, sau in cele doua de pe Alexandriei?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
aztec
Terenul era parcă al MApN...
Investiția a făcut-o primăria sau Dedeman?
Terenul era parcă al MApN...
Investiția a făcut-o primăria sau Dedeman?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Costin, ai perfecta dreptate cu tot ce ai zis, mai putin ca numai in mijlocul orasului n-as zice ca suntem acolo. Bun 3 benzi nu, ... dar piste adevarate?
Costin, ai perfecta dreptate cu tot ce ai zis, mai putin ca numai in mijlocul orasului n-as zice ca suntem acolo. Bun 3 benzi nu, ... dar piste adevarate?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Imi pare rau! E o TAMPENIE fara margini aceasta ”strafulgerare” a edililor sefi!
Imi pare rau! E o TAMPENIE fara margini aceasta ”strafulgerare” a edililor sefi!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Adevarat, a fost o exagerare, insa nu uita un lucru - faptul ca acum e camp nu inseamna ca o sa si ramana la fel. Va atrage dezvoltari noi. Si bonus, uite cat de mult s-a construit la vest de strapungere, daca se vor racorda strazile respective la noul bulevard, o sa fie fix ca orice alt bulevard din oras...
numai in mijlocul orasului n-as zice ca suntem acolo
Adevarat, a fost o exagerare, insa nu uita un lucru - faptul ca acum e camp nu inseamna ca o sa si ramana la fel. Va atrage dezvoltari noi. Si bonus, uite cat de mult s-a construit la vest de strapungere, daca se vor racorda strazile respective la noul bulevard, o sa fie fix ca orice alt bulevard din oras...
Screenshot_20200916-233708_Maps.jpg (1.54 MB; downloaded 3406 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Suntem 100% in asentiment.
Uite, eu as fi chiar ceva mai indraznet si as incerca sa reproduc un bulevard de tipul Aviatorilor cu benzi laterale de interes local.
Orice ar fi insa, nu are voie sa iasa precum Glucoza in ceea ce priveste spatiul verde, copacii, trotuarele si pistele.
Suntem 100% in asentiment.
Uite, eu as fi chiar ceva mai indraznet si as incerca sa reproduc un bulevard de tipul Aviatorilor cu benzi laterale de interes local.
Orice ar fi insa, nu are voie sa iasa precum Glucoza in ceea ce priveste spatiul verde, copacii, trotuarele si pistele.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Străpungere Str. Brașov - Șos. Alexandriei și pasaj la Bd. Ghencea
•
Choose destination