Topic: Discuții generale
133 posts, 70182 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
shoppy
Cele de pe Drumul între Tarlale, Gura Bădicului sunt inca folosite.
Daca proprietarul este particular atunci face ce vrea pe terenul lui, nu-i spune AFER sa nu demonteze linia, daca linia duce spre un singur teren si intrebuintarea terenului s-a schimbat din industrie in locuite atunci PMB poate sa demonteze linia de pe drum si sa asfalteze.
Cele de pe Drumul între Tarlale, Gura Bădicului sunt inca folosite.
Daca proprietarul este particular atunci face ce vrea pe terenul lui, nu-i spune AFER sa nu demonteze linia, daca linia duce spre un singur teren si intrebuintarea terenului s-a schimbat din industrie in locuite atunci PMB poate sa demonteze linia de pe drum si sa asfalteze.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
fl82
Linia de cale ferata industriala care traverseaza strada "Drum Intre Tarlale" si care in trecut deservea fosta platforma industriala "Policolor" (unde erau fabricile: "Policolor", "Chimopar", "Zentiva", "Stirom", "Romcarton") si fabrica "Isovolta", mai este astazi utilizata doar de fabrica "Stirom".
Cealalta cale ferata industriala care traversa strada "Drum Intre Tarlale" si ajungea in zona "strazilor" Ghetu Anghel si Drum Gura Badicului (acolo era si o "antestatie industriala" cu mai multe linii) deservea, in trecut, marile fabrici "23 August/Faur" si "Republica" (demult disparute), dar si "Intreprinderea de cabluri si materiale electroizolante", "Comat Met" si "Comat Electro".
Linia de cale ferata industriala care traverseaza strada "Drum Intre Tarlale" si care in trecut deservea fosta platforma industriala "Policolor" (unde erau fabricile: "Policolor", "Chimopar", "Zentiva", "Stirom", "Romcarton") si fabrica "Isovolta", mai este astazi utilizata doar de fabrica "Stirom".
Cealalta cale ferata industriala care traversa strada "Drum Intre Tarlale" si ajungea in zona "strazilor" Ghetu Anghel si Drum Gura Badicului (acolo era si o "antestatie industriala" cu mai multe linii) deservea, in trecut, marile fabrici "23 August/Faur" si "Republica" (demult disparute), dar si "Intreprinderea de cabluri si materiale electroizolante", "Comat Met" si "Comat Electro".
- shoppy
-
Posted:
-
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
BMihai
A existat în Complexul Feroviar București, sau în apropiere depozit de piatră pentru calea ferată ? Pe wikimapia apare un tren care aduce piatră, dar având în vedere că are LDH mă gândesc că nu venea de la o distanță mare.
https://wikimapia.org/7969621/CFR-Sta%C5 ... o/324130
A existat în Complexul Feroviar București, sau în apropiere depozit de piatră pentru calea ferată ? Pe wikimapia apare un tren care aduce piatră, dar având în vedere că are LDH mă gândesc că nu venea de la o distanță mare.
https://wikimapia.org/7969621/CFR-Sta%C5 ... o/324130
- ADK
-
Posted:
-
Re: Trenulețe de agrement în București
ADK
Mă interesează să mai revăd fosta linie industrială din parcul Păsărari de lângă Obor, e o altă bucată de istorie (că să nu uit, mă poate ajuta cineva cu actualele și fostele intersecții tramvai + tren? în uz nu cred că mai e nimic, aparent știu Policolor, Baduc cu Danny Huwe și pe unde mai trece fosta linie de la CFR Progresul-Militari).
Mă interesează să mai revăd fosta linie industrială din parcul Păsărari de lângă Obor, e o altă bucată de istorie (că să nu uit, mă poate ajuta cineva cu actualele și fostele intersecții tramvai + tren? în uz nu cred că mai e nimic, aparent știu Policolor, Baduc cu Danny Huwe și pe unde mai trece fosta linie de la CFR Progresul-Militari).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
shoppy
Vad ca la Policolor, la Progresului cu Rahoca si la Danny Hawe s-au taiat incrucisarile si s-a montat linie continua pentru tramvai, iar la Progresului cu 13 Septembrie nu mai exista deloc, pe Valea Cascadelor inca este functionala dar nu mai trece trenul pe acolo.
Vad ca la Policolor, la Progresului cu Rahoca si la Danny Hawe s-au taiat incrucisarile si s-a montat linie continua pentru tramvai, iar la Progresului cu 13 Septembrie nu mai exista deloc, pe Valea Cascadelor inca este functionala dar nu mai trece trenul pe acolo.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
cris_m
La intersectia Progresului cu Rahova sunt inca bine mersi acele incrucisari...
La intersectia Progresului cu Rahova sunt inca bine mersi acele incrucisari...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
ADK
Linia de la Valea Cascadelor face legătura (sau făcea) cu CFR Progresul. Deși prin Militari încă există, e din ce am reținut ceva în plan cu vreun... tren metropolitan?
Oricum, peste jumătate din liniile de tren care au existat în general în București au fost desființate fără urme... că se întâlneau sau nu cu tramvaiul, au dispărut chiar și pe timpul lui Dej.
O fostă linie venea de la Titan Sud - Morarilor și trecea pe bd. Chișinău când (din câte știu) nu exista tramvai pe acolo, ci doar pe șos. Pantelimon, asta însă prin anii '80. Ceva urme ar mai exista pe str. Soldan Ștefan Vericu, unde se reunea cu linia de Constanța și nu departe, pe Ziduri Moși, trecea linia industrială spre Halele Obor care ar mai exista și astăzi prin parcul Păsărari.
Mai era la Orhideelor, deși linia venea cumva dinspre actualul Mall către Giulești, care e cumva într-o râpă...
Linia de la Valea Cascadelor face legătura (sau făcea) cu CFR Progresul. Deși prin Militari încă există, e din ce am reținut ceva în plan cu vreun... tren metropolitan?
Oricum, peste jumătate din liniile de tren care au existat în general în București au fost desființate fără urme... că se întâlneau sau nu cu tramvaiul, au dispărut chiar și pe timpul lui Dej.
O fostă linie venea de la Titan Sud - Morarilor și trecea pe bd. Chișinău când (din câte știu) nu exista tramvai pe acolo, ci doar pe șos. Pantelimon, asta însă prin anii '80. Ceva urme ar mai exista pe str. Soldan Ștefan Vericu, unde se reunea cu linia de Constanța și nu departe, pe Ziduri Moși, trecea linia industrială spre Halele Obor care ar mai exista și astăzi prin parcul Păsărari.
Mai era la Orhideelor, deși linia venea cumva dinspre actualul Mall către Giulești, care e cumva într-o râpă...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
shoppy
Da dar in incrucisare sina de tren s-a taiat si s-a montat sina de tramvai continua, fara gaura: https://www.google.com/maps/@44.4156256, ... ntry=ttu
cris_m wrote here:
La intersectia Progresului cu Rahova sunt inca bine mersi acele incrucisari...
Da dar in incrucisare sina de tren s-a taiat si s-a montat sina de tramvai continua, fara gaura: https://www.google.com/maps/@44.4156256, ... ntry=ttu
- cris_m
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
ByOnu
Splaiul Independentei cu Soseaua Orhideelor, 1992.
Foto: Andrei Birsan
Splaiul Independentei cu Soseaua Orhideelor, 1992.
Foto: Andrei Birsan
CF splaiul independedi orhideelor 1992.png (310.31 KB; downloaded 1276 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
Costin
Acesta este coltul unde in prezent este magazinul Carrefour. Interesant, prin anii 90 o linie CF traversa Sos. Orhideelor mai sus, spre Basarab, si atunci nu tin minte sa fi ajuns atat de jos, pana la Dambovita.
Acesta este coltul unde in prezent este magazinul Carrefour. Interesant, prin anii 90 o linie CF traversa Sos. Orhideelor mai sus, spre Basarab, si atunci nu tin minte sa fi ajuns atat de jos, pana la Dambovita.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale
shoppy
Traversa si intra in fabrica de paine, soseaua era traversata de 2 linii ca unde sunt vagoanele era un macaz.
Traversa si intra in fabrica de paine, soseaua era traversata de 2 linii ca unde sunt vagoanele era un macaz.
📖 Pagination options