Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 551983 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
Acum doua zile a trecut un an de la demararea oficiala a lucrarilor, primul perete mulat la Academia Militara.
Acum doua zile a trecut un an de la demararea oficiala a lucrarilor, primul perete mulat la Academia Militara.
IMG_5266.JPG (337.91 KB; downloaded 3645 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Am intrat în prima staţie de metrou de pe magistrala 5: o super-cârtiţă a fost coborâtă în subteran
NEWS • 19 Noiembrie 2012 - 15:53 • Cristina Macuc
http://b365.ro/am-intrat-in ... 84860.html
Am intrat în prima staţie de metrou de pe magistrala 5: o super-cârtiţă a fost coborâtă în subteran
NEWS • 19 Noiembrie 2012 - 15:53 • Cristina Macuc
http://b365.ro/am-intrat-in ... 84860.html
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
VIDEO Cârtiţele „Sfânta Filofteia“ şi „Sfânta Varvara“ au coborât în măruntaiele metroului din Drumul Taberei
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 18902.html
19 noiembrie 2012, 19:20 | Autor: Bogdan Păvăloi
VIDEO Cârtiţele „Sfânta Filofteia“ şi „Sfânta Varvara“ au coborât în măruntaiele metroului din Drumul Taberei
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 18902.html
19 noiembrie 2012, 19:20 | Autor: Bogdan Păvăloi
- aztec
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
aztec
Un Update la tabelul de mai sus
Plus Bonus cateva informatii despre M5
Un Update la tabelul de mai sus
Plus Bonus cateva informatii despre M5
metrou2.jpg (138.42 KB; downloaded 5202 times)
metrou3.jpg (61.43 KB; downloaded 5194 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Pai din pacate viitorul apropiat nu suna prea bine:
"Guvernul ar putea tăia 1,2 miliarde de lei (0,2 mld. euro) de la bugetul total de investiţii alocat pentru 2013 pentru a putea asigura reîntregirea totală a salariilor bugetarilor, dar şi pentru a putea plăti dobânzile aferente datoriei publice în creştere şi pentru a putea finanţa deficitul sistemului de pensii de stat şi de la bugetul asigurărilor de sănătate, se arată într-o notă transmisă Executivului de către Ministerul Finanţelor Publice (MFP)."
Restul articolului il puteti gasi aici: http://www.gandul.info/financiar/buget- ... r-10389847
nokia2110 wrote:
E adevărat că nu mai sunt bani pentru lucrări?
Pai din pacate viitorul apropiat nu suna prea bine:
"Guvernul ar putea tăia 1,2 miliarde de lei (0,2 mld. euro) de la bugetul total de investiţii alocat pentru 2013 pentru a putea asigura reîntregirea totală a salariilor bugetarilor, dar şi pentru a putea plăti dobânzile aferente datoriei publice în creştere şi pentru a putea finanţa deficitul sistemului de pensii de stat şi de la bugetul asigurărilor de sănătate, se arată într-o notă transmisă Executivului de către Ministerul Finanţelor Publice (MFP)."
Restul articolului il puteti gasi aici: http://www.gandul.info/financiar/buget- ... r-10389847
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
O posibila explicatie?
Cat si cui ii este datoare Compania de Autostrazi
http://www.ziare.com/afaceri/firme-cu-d ... zi-1207068
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) avea, la 26 noiembrie, datorii totale de 963,4 milioane lei, cele mai mari fiind catre Astaldi, Bechtel, FCC Construccion, Euroconstruct si Spedition UMB.
Cea mai mare datorie, de circa 230,8 milioane lei, era catre Astaldi. Astfel, italienii aveau de recuperat 158,5 milioane lei pentru tronsonul Cernavoda-Medgidia (A2), 33,7 milioane lei pentru tronsonul Medgidia-Constanta (A2), 24,2 milioane lei pentru Reabilitare DN66 Petrosani-Baru si 14,2 milioane lei pentru Reabilitare DN79 Arad-Oradea.
De asemenea, datoriile catre americanii de la Bechtel, pentru constructia autostrazii Brasov-Cluj-Bors, se ridicau la aproximativ 182 milioane de lei.
Spaniolii de la FCC Construccion aveau de recuperat, la 26 noiembrie, 150 milioane lei astfel: 63,8 milioane lei pentru centura Constantei, 61,7 milioane lei pentru reabilitarea DN1C, Dej-Baia Mare, precum si 24,3 milioane lei pentru autostrada Timisoara-Arad.
In ceea ce priveste Spedition UMB, firma detinuta de Dorinel Umbrarescu, aceasta avea de incasat, la 26 noiembrie, 94,7 milioane lei pentru lucrarile prestate in cadrul reabilitarilor pe DN12 si DN15.
Datoriile CNADNR catre Euroconstruct (controlata de Dan Besciu si Sorin Vulpescu) pentru autostrada Bucuresti-Brasov se ridicau la 93,2 milioane lei.
P.S.
Dar MaxBoegl???...ca alte surse 'oficiale' il dadeau pe locul doi...
P.P.S.
Stirea asta nu e pentru #Adrian, e pentru #Catalin & #Cosmin...prietenii stiu de ce...
Cu totala simpatie!...
O posibila explicatie?
Cat si cui ii este datoare Compania de Autostrazi
http://www.ziare.com/afaceri/firme-cu-d ... zi-1207068
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) avea, la 26 noiembrie, datorii totale de 963,4 milioane lei, cele mai mari fiind catre Astaldi, Bechtel, FCC Construccion, Euroconstruct si Spedition UMB.
Cea mai mare datorie, de circa 230,8 milioane lei, era catre Astaldi. Astfel, italienii aveau de recuperat 158,5 milioane lei pentru tronsonul Cernavoda-Medgidia (A2), 33,7 milioane lei pentru tronsonul Medgidia-Constanta (A2), 24,2 milioane lei pentru Reabilitare DN66 Petrosani-Baru si 14,2 milioane lei pentru Reabilitare DN79 Arad-Oradea.
De asemenea, datoriile catre americanii de la Bechtel, pentru constructia autostrazii Brasov-Cluj-Bors, se ridicau la aproximativ 182 milioane de lei.
Spaniolii de la FCC Construccion aveau de recuperat, la 26 noiembrie, 150 milioane lei astfel: 63,8 milioane lei pentru centura Constantei, 61,7 milioane lei pentru reabilitarea DN1C, Dej-Baia Mare, precum si 24,3 milioane lei pentru autostrada Timisoara-Arad.
In ceea ce priveste Spedition UMB, firma detinuta de Dorinel Umbrarescu, aceasta avea de incasat, la 26 noiembrie, 94,7 milioane lei pentru lucrarile prestate in cadrul reabilitarilor pe DN12 si DN15.
Datoriile CNADNR catre Euroconstruct (controlata de Dan Besciu si Sorin Vulpescu) pentru autostrada Bucuresti-Brasov se ridicau la 93,2 milioane lei.
P.S.
Dar MaxBoegl???...ca alte surse 'oficiale' il dadeau pe locul doi...
P.P.S.
Stirea asta nu e pentru #Adrian, e pentru #Catalin & #Cosmin...prietenii stiu de ce...
Cu totala simpatie!...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
VEŞTI PROASTE de la Metrorex: Cu cât s-ar putea MAJORA tariful de călătorie în 2013
"Metrorex ia în calcul o eventuală majorare a tarifului călătoriilor în 2013 cu 5%, actualizarea tarifului cu valoarea inflaţiei", a declarat Radu. "De asemenea, societatea noastră intenţionează să păstreze acelaşi număr de angajaţi şi în 2013", a menţionat Aurel Radu, întrebat fiind dacă Metrorex are în vedere o reducere a numărului de salariaţi.
În ceea ce priveşte valoarea investiţiilor pentru 2013, directorul general al Metrorex a precizat că "sumele necesare solicitate în cadrul proiectului de buget pentru anul 2013 sunt de circa 600 milioane lei", în uşoară creştere faţă de sumele alocate pentru acest an, de 571 milioane lei.
Potrivit lui Aurel Radu, suma de 600 milioane lei ar fi necesară finalizării unor proiecte precum: asigurarea de facilităţi pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi în reţeaua de metrou (finalizarea montajului de lifturi); modernizarea instalaţiilor electrice pe Magistralele 1, 2 şi 3; achiziţia de material rulant (trenuri noi de metrou); lucrări la Magistrala 4. Racord 2. Gara de Nord - Străuleşti. Tronson 1 Mai – Lac Străuleşti, precum şi continuarea lucrărilor la proiectul Magistrala 5. Drumul Taberei – Pantelimon.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/vesti-proaste ... z2G9HpuGBD
VEŞTI PROASTE de la Metrorex: Cu cât s-ar putea MAJORA tariful de călătorie în 2013
"Metrorex ia în calcul o eventuală majorare a tarifului călătoriilor în 2013 cu 5%, actualizarea tarifului cu valoarea inflaţiei", a declarat Radu. "De asemenea, societatea noastră intenţionează să păstreze acelaşi număr de angajaţi şi în 2013", a menţionat Aurel Radu, întrebat fiind dacă Metrorex are în vedere o reducere a numărului de salariaţi.
În ceea ce priveşte valoarea investiţiilor pentru 2013, directorul general al Metrorex a precizat că "sumele necesare solicitate în cadrul proiectului de buget pentru anul 2013 sunt de circa 600 milioane lei", în uşoară creştere faţă de sumele alocate pentru acest an, de 571 milioane lei.
Potrivit lui Aurel Radu, suma de 600 milioane lei ar fi necesară finalizării unor proiecte precum: asigurarea de facilităţi pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi în reţeaua de metrou (finalizarea montajului de lifturi); modernizarea instalaţiilor electrice pe Magistralele 1, 2 şi 3; achiziţia de material rulant (trenuri noi de metrou); lucrări la Magistrala 4. Racord 2. Gara de Nord - Străuleşti. Tronson 1 Mai – Lac Străuleşti, precum şi continuarea lucrărilor la proiectul Magistrala 5. Drumul Taberei – Pantelimon.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/vesti-proaste ... z2G9HpuGBD
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Metrorex infirma scumpirea biletelor si anunta reduceri de personal
http://www.ziare.com/stiri/metrorex/met ... ri-1209366
Metrorex infirma informatiile de presa potrivit carora vor fi majorate cu 5% tarifele de calatorie cu metroul la inceputul anului 2013 si precizeaza ca vor exista reduceri de personal.
Agentiile de stiri au preluat miercuri, 26 decembrie, o presupusa declaratie a directorul general al Metrorex, Aurel Radu, in care acesta afirma ca institutia ia in calcul o eventuala majorare a tarifului calatoriilor in 2013 cu 5%, fiind vorba de actualizarea tarifului cu valoarea inflatie.
Ulterior, Metrorex a emis un comunicat prin care infirma informatia.
"Va informam ca stirea aparuta in media potrivit careia Metrorex va mari cu 5% tarifele de calatorie cu metroul la inceputul anului 2013 nu se confirma", se precizeaza in comunicatul remis Ziare.com.
Evelyn Croitoru, specialist Relatii Publice in cadrul Serviciului Cabinet Director General si Relatii Publice al Metrorex, a precizat pentru Ziare.com, in numele lui Aurel Radu, ca declaratiile directorului general au fost preluate eronat in ceea ce priveste majorarea tarifelor.
In plus, Evelyn Croitoru a specificat ca directorul Metrorex a declarat ca vor exista reduceri de personal in 2013. In stirea mentionata, Aurel Radu era citat afirmand ca societatea intentioneaza sa pastreze acelasi numar de angajati si in 2013.
Pe de alta parte, reprezentanta Metrorex a confirmat declaratiile legate de suma de 600 milioane lei solicitata de institutie pentru investitii, in cadrul proiectului de buget pentru anul 2013.
Banii sunt necesari pentru finalizarea unor proiecte precum: asigurarea de facilitati pentru accesul persoanelor cu dizabilitati in reteaua de metrou (finalizarea montajului de lifturi); modernizarea instalatiilor electrice pe Magistralele 1, 2 si 3; achizitia de material rulant (trenuri noi de metrou); lucrari la Magistrala 4. Racord 2. Gara de Nord - Straulesti. Tronson 1 Mai - Lac Straulesti, precum si continuarea lucrarilor la proiectul Magistrala 5. Drumul Taberei - Pantelimon.
De asemenea, Metrorex are in vedere anul viitor Proiectul Magistrala 6 - legatura Aeroportului Henri Coanda cu reteaua de metrou, care se afla in faza de elaborare a proiectelor si pregatirii documentatiei de licitatie a lucrarilor.
Voi ati inteles ceva???
Metrorex infirma scumpirea biletelor si anunta reduceri de personal
http://www.ziare.com/stiri/metrorex/met ... ri-1209366
Metrorex infirma informatiile de presa potrivit carora vor fi majorate cu 5% tarifele de calatorie cu metroul la inceputul anului 2013 si precizeaza ca vor exista reduceri de personal.
Agentiile de stiri au preluat miercuri, 26 decembrie, o presupusa declaratie a directorul general al Metrorex, Aurel Radu, in care acesta afirma ca institutia ia in calcul o eventuala majorare a tarifului calatoriilor in 2013 cu 5%, fiind vorba de actualizarea tarifului cu valoarea inflatie.
Ulterior, Metrorex a emis un comunicat prin care infirma informatia.
"Va informam ca stirea aparuta in media potrivit careia Metrorex va mari cu 5% tarifele de calatorie cu metroul la inceputul anului 2013 nu se confirma", se precizeaza in comunicatul remis Ziare.com.
Evelyn Croitoru, specialist Relatii Publice in cadrul Serviciului Cabinet Director General si Relatii Publice al Metrorex, a precizat pentru Ziare.com, in numele lui Aurel Radu, ca declaratiile directorului general au fost preluate eronat in ceea ce priveste majorarea tarifelor.
In plus, Evelyn Croitoru a specificat ca directorul Metrorex a declarat ca vor exista reduceri de personal in 2013. In stirea mentionata, Aurel Radu era citat afirmand ca societatea intentioneaza sa pastreze acelasi numar de angajati si in 2013.
Pe de alta parte, reprezentanta Metrorex a confirmat declaratiile legate de suma de 600 milioane lei solicitata de institutie pentru investitii, in cadrul proiectului de buget pentru anul 2013.
Banii sunt necesari pentru finalizarea unor proiecte precum: asigurarea de facilitati pentru accesul persoanelor cu dizabilitati in reteaua de metrou (finalizarea montajului de lifturi); modernizarea instalatiilor electrice pe Magistralele 1, 2 si 3; achizitia de material rulant (trenuri noi de metrou); lucrari la Magistrala 4. Racord 2. Gara de Nord - Straulesti. Tronson 1 Mai - Lac Straulesti, precum si continuarea lucrarilor la proiectul Magistrala 5. Drumul Taberei - Pantelimon.
De asemenea, Metrorex are in vedere anul viitor Proiectul Magistrala 6 - legatura Aeroportului Henri Coanda cu reteaua de metrou, care se afla in faza de elaborare a proiectelor si pregatirii documentatiei de licitatie a lucrarilor.
Voi ati inteles ceva???
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
Azi betonare la Orizont, armare la Favorit. La TV se asteapta okul pentru inceperea excavatiilor la nivelul 1 al statiei. La parc pregateau utilajele.
Azi betonare la Orizont, armare la Favorit. La TV se asteapta okul pentru inceperea excavatiilor la nivelul 1 al statiei. La parc pregateau utilajele.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
Ce mai cuprinde Proiectul Bugetului:
- Se interzice finantarea lucrarilor de investitii noi daca nu sunt asigurate surse de finantare a lucrarilor de investitii/activitati in continuare, astfel incat sa se respecte graficele de executie/termenele de punere in functiune, sau datele de finalizare a proiectelor aflate in implementare.
- Se interzice finantarea obiectivelor de investitii noi daca in portofoliul ordonatorilor de credite ai bugetelor locale exista obiective de investitii/proiecte in derulare al caror termen de punere in functiune/termen de implementare stabilit prin contractul/decizia/ordinul de finantare este depasit, pana la finalizarea acestora Din bugetul aprobat Ministerului Transporturilor, la capitolul 84.01
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/bugetul-pe-20 ... z2IcXZNVDv
Ce mai cuprinde Proiectul Bugetului:
- Se interzice finantarea lucrarilor de investitii noi daca nu sunt asigurate surse de finantare a lucrarilor de investitii/activitati in continuare, astfel incat sa se respecte graficele de executie/termenele de punere in functiune, sau datele de finalizare a proiectelor aflate in implementare.
- Se interzice finantarea obiectivelor de investitii noi daca in portofoliul ordonatorilor de credite ai bugetelor locale exista obiective de investitii/proiecte in derulare al caror termen de punere in functiune/termen de implementare stabilit prin contractul/decizia/ordinul de finantare este depasit, pana la finalizarea acestora Din bugetul aprobat Ministerului Transporturilor, la capitolul 84.01
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/bugetul-pe-20 ... z2IcXZNVDv
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
In plus la art. 30 se precizeaza ca: "Din bugetul aprobat Ministerului Transporturilor, la capitolul 84.01 „Transporturi", articolul „Subvenţii pentru transportul de călători cu metroul", se suportă şi subvenţiile aferente lucrărilor executate şi neplătite în anul 2012." Cred ca intra si M5 aici.
In plus la art. 30 se precizeaza ca: "Din bugetul aprobat Ministerului Transporturilor, la capitolul 84.01 „Transporturi", articolul „Subvenţii pentru transportul de călători cu metroul", se suportă şi subvenţiile aferente lucrărilor executate şi neplătite în anul 2012." Cred ca intra si M5 aici.
📖 Pagination options