Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 330873 views
📖 Pagination options
- Trifu22
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Trifu22
o alta porcarie e semaforul de la Doi Cocosi din Bucurestii noi. Daca vrei sa iesi din Bucuresti trebuie musai s-o lasi la 20km/h sa nu-l prinzi pe oprire, asta chiar si la orele 3 ale diminetii. Are aceeasi temporizare indiferent de ore si zile
Sa mai comentez de semafoarele de la Universitate? Cred ca n-are rost.
La intersectia 1Mai cu Grivitei sunt marcate atat de inteligent benzile spre directia Bucurestii Noi... Ies banda 3 intru banda 3, in acelasi timp imbecilul iese de pe banda 1 si intra pe banda 2 ori isi ia injuraturile aferente de la ala care e pe banda 2 sau ala de pe banda 2 intra banda 3 peste mine si isi ia injuraturile aferente sau, dupa caz, se alege cu o aripa indoita (mai ales daca e "jmecher" cu masina de XXXXXXXXXXXX euro - eu am un tico).
Asadar feriti-va de Tico albastru in intersectia aia:)) nici sa nu incercati sa va puneti in fata numa' ca sa fiti voi primii la semafor (cum se intampla in intersectia de la Unirii cand vreau sa fac stanga) caci militianul de la circulatie e vigilent... daca nu-i el destul de "perspicac" sunt aia din spatele meu )) jungla dom'le ce sa mai zic
Ah, am uitat sa spun de "parcangii" neautorizati care cer bani pe post de taxa de protectie de pe langa gaura de nord si de "jmecherii" care au ingradit cu fier beton o parcare publica de pe Grivita (tot de langa ga(u)ra de nord la iesirea de la Metrou) ca sa parcheze lumea masinile in parcarea infiintata in incinta garii de nord unde se percepe taxa... poate o sesizare la Primarie va rezolva dilema...
o alta porcarie e semaforul de la Doi Cocosi din Bucurestii noi. Daca vrei sa iesi din Bucuresti trebuie musai s-o lasi la 20km/h sa nu-l prinzi pe oprire, asta chiar si la orele 3 ale diminetii. Are aceeasi temporizare indiferent de ore si zile
Sa mai comentez de semafoarele de la Universitate? Cred ca n-are rost.
La intersectia 1Mai cu Grivitei sunt marcate atat de inteligent benzile spre directia Bucurestii Noi... Ies banda 3 intru banda 3, in acelasi timp imbecilul iese de pe banda 1 si intra pe banda 2 ori isi ia injuraturile aferente de la ala care e pe banda 2 sau ala de pe banda 2 intra banda 3 peste mine si isi ia injuraturile aferente sau, dupa caz, se alege cu o aripa indoita (mai ales daca e "jmecher" cu masina de XXXXXXXXXXXX euro - eu am un tico).
Asadar feriti-va de Tico albastru in intersectia aia:)) nici sa nu incercati sa va puneti in fata numa' ca sa fiti voi primii la semafor (cum se intampla in intersectia de la Unirii cand vreau sa fac stanga) caci militianul de la circulatie e vigilent... daca nu-i el destul de "perspicac" sunt aia din spatele meu )) jungla dom'le ce sa mai zic
Ah, am uitat sa spun de "parcangii" neautorizati care cer bani pe post de taxa de protectie de pe langa gaura de nord si de "jmecherii" care au ingradit cu fier beton o parcare publica de pe Grivita (tot de langa ga(u)ra de nord la iesirea de la Metrou) ca sa parcheze lumea masinile in parcarea infiintata in incinta garii de nord unde se percepe taxa... poate o sesizare la Primarie va rezolva dilema...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dominatrix
Goldmund wrote:Da, intelesesem ce vrei sa spui, dar vroiam sa atrag atentia ca semafoarele nu au numai rolul de "dirijare" a traficului prin intersectii, ci si de "temporizare" a lui. Odata cu fluidizarea traficului in intersectia cu Aerogarii prin constructia Pasajului Baneasa, semaoforul de la Dobrogeanu Gherea/Elena Vacarescu este primul intalnit pentru cei care vin dinspre nord. Daca n-ar axista, toata lumea s-ar "infige" la Piata Presei, iar problemele de trafic din acea intersectie ar iesi si "mai dureros" in evidenta. Cel putin aceasta e parerea mea.
Reactia mea a fost la explicatia "imblanzirii" celor care intra in Bucuresti(ei se afla in Bucuresti de cel putzin 5 km.!)printr-un semafor...asta a fost provocarea...
Goldmund wrote:Cred ca nu m-ai inteles, eu nu ma refeream la subtraversarea DN1 cu pasaj subteran pietonal. Eu vorbeam de realizarea legaturii prin pasaj subteran intre Sos. Nordului si str. Elena Vacarescu, pentru refacerea legaturii dintre aceste 2 artere pe sub calea ferata. Exista un proiect in acest sens. Ca fapt divers, inainte de electrificarea liniei ferate Bucuresti Nord -Pantelimon in anii 1976 - 1977, aceasta legatura exista (cu trecere la nivel) si cu traseu de troleibuz pe acolo.
Pai, Domi, asta este o alta poveste si explicatie, care mi se pare logica: trecerea de pietoni si axa care taie Buc.-Ploiesti(care intr-adevar, poate fi rezolvata doar printr-un pasaj subteran.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Ba nu, nu s-ar infinge direct in PPL, mai rau, s-ar infinge in pietonii de la trecerea de la Fantana Miorita / Gara Baneasa.
Ba nu, nu s-ar infinge direct in PPL, mai rau, s-ar infinge in pietonii de la trecerea de la Fantana Miorita / Gara Baneasa.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Acolo se infig oricum, 1 din 5 pietoni (aia rari care se incumeta sa traverseze pe acolo) sunt accidentati de la oase rupte (multe!) in sus ... Acolo singura solutie e semafor cu buton daca vrei sa protejezi cumva pietonii altfel n-ai nicio sansa. Insa utilitatea investitiei nu si-a gasit suportul deoarece, din cate imi aduc aminte un studiu de acum vreo 2 ani parca, fluxul de pietoni e undeva sub 100/24h, iar in week-end sub 50 ceva de genul asta ...Sa fim seriosi, tre` sa fi inconstient sa traversezi p`acolo IN SPECIAL cand nu e soarele sus pe cer
shoppy wrote:
Ba nu, nu s-ar infinge direct in PPL, mai rau, s-ar infinge in pietonii de la trecerea de la Fantana Miorita / Gara Baneasa.
Acolo se infig oricum, 1 din 5 pietoni (aia rari care se incumeta sa traverseze pe acolo) sunt accidentati de la oase rupte (multe!) in sus ... Acolo singura solutie e semafor cu buton daca vrei sa protejezi cumva pietonii altfel n-ai nicio sansa. Insa utilitatea investitiei nu si-a gasit suportul deoarece, din cate imi aduc aminte un studiu de acum vreo 2 ani parca, fluxul de pietoni e undeva sub 100/24h, iar in week-end sub 50 ceva de genul asta ...Sa fim seriosi, tre` sa fi inconstient sa traversezi p`acolo IN SPECIAL cand nu e soarele sus pe cer
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
adn2377
Nu ar fi alta solutie si cu o pasarela suspendata?
Nightwolf wrote:
Acolo se infig oricum, 1 din 5 pietoni (aia rari care se incumeta sa traverseze pe acolo) sunt accidentati de la oase rupte (multe!) in sus ... Acolo singura solutie e semafor cu buton daca vrei sa protejezi cumva pietonii altfel n-ai nicio sansa. Insa utilitatea investitiei nu si-a gasit suportul deoarece, din cate imi aduc aminte un studiu de acum vreo 2 ani parca, fluxul de pietoni e undeva sub 100/24h, iar in week-end sub 50 ceva de genul asta ...Sa fim seriosi, tre` sa fi inconstient sa traversezi p`acolo IN SPECIAL cand nu e soarele sus pe cer
Nu ar fi alta solutie si cu o pasarela suspendata?
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Ba da, dar noi nu avem bani sa ridicam "trambulina" (a se intelege bordura ce separa sensurile de mers) de pe DN1, iar tu vorbesti de o pasarela . Cele 2 pasarele de pe DN1 portiunea Bucuresti, executate de LENeA, au fost incluse in proiectul pasajului Baneasa, pt fluidizare. A ridica o noua pasarela in acea zona implica niste costuri mult mai mari decat 2km liniari de blocuri de beton trantite pe axul drumului aluia blestemat .... cam asa se pune problema ...
adn2377 wrote:Nightwolf wrote:
Acolo se infig oricum, 1 din 5 pietoni (aia rari care se incumeta sa traverseze pe acolo) sunt accidentati de la oase rupte (multe!) in sus ... Acolo singura solutie e semafor cu buton daca vrei sa protejezi cumva pietonii altfel n-ai nicio sansa. Insa utilitatea investitiei nu si-a gasit suportul deoarece, din cate imi aduc aminte un studiu de acum vreo 2 ani parca, fluxul de pietoni e undeva sub 100/24h, iar in week-end sub 50 ceva de genul asta ...Sa fim seriosi, tre` sa fi inconstient sa traversezi p`acolo IN SPECIAL cand nu e soarele sus pe cer
Nu ar fi alta solutie si cu o pasarela suspendata?
Ba da, dar noi nu avem bani sa ridicam "trambulina" (a se intelege bordura ce separa sensurile de mers) de pe DN1, iar tu vorbesti de o pasarela . Cele 2 pasarele de pe DN1 portiunea Bucuresti, executate de LENeA, au fost incluse in proiectul pasajului Baneasa, pt fluidizare. A ridica o noua pasarela in acea zona implica niste costuri mult mai mari decat 2km liniari de blocuri de beton trantite pe axul drumului aluia blestemat .... cam asa se pune problema ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
adn2377 se referea la asa ceva, imposibil sa coste asa de mult si nu stiu nici ce legatura este intre pasarele si blocurile de beton care separa sensurile de circulatie.
adn2377 se referea la asa ceva, imposibil sa coste asa de mult si nu stiu nici ce legatura este intre pasarele si blocurile de beton care separa sensurile de circulatie.
3-1-2011 11-38-27 PM.jpg (40.21 KB; downloaded 4476 times)
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Nightwolf
Era o comparatie intre lucrari, scuze daca nu am fost chiar dezvoltat in exprimare, si in RO costa MULT! Mai ales UNA BUCATA! 2 km liniari de blocuri de beton aka DN1 portiunea Pasaj Baneasa - Miorita sunt estimati a costa in jur de 200 EUR/placa fara tva si fara manopera, o placa are o lungime de 0,75m asta inseamna 2667 de blocuri de beton, asta inseamna 533400 EUR la care adaugam 24% TVA = 686216 EUR si asta fara montaj, fara contract cu statul etc.
andrei11 wrote:
adn2377 se referea la asa ceva, imposibil sa coste asa de mult si nu stiu nici ce legatura este intre pasarele si blocurile de beton care separa sensurile de circulatie.
Era o comparatie intre lucrari, scuze daca nu am fost chiar dezvoltat in exprimare, si in RO costa MULT! Mai ales UNA BUCATA! 2 km liniari de blocuri de beton aka DN1 portiunea Pasaj Baneasa - Miorita sunt estimati a costa in jur de 200 EUR/placa fara tva si fara manopera, o placa are o lungime de 0,75m asta inseamna 2667 de blocuri de beton, asta inseamna 533400 EUR la care adaugam 24% TVA = 686216 EUR si asta fara montaj, fara contract cu statul etc.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
adn2377
Acuma... deh, nu sunt deloc expert in constructii, dar O BUCATA bloc de beton cu lungime 0.75 M sa coste 200 de Euro? La prima (mea) vedere pare... exagerat. Da cineva mai mult?
Nightwolf wrote:andrei11 wrote:
adn2377 se referea la asa ceva, imposibil sa coste asa de mult si nu stiu nici ce legatura este intre pasarele si blocurile de beton care separa sensurile de circulatie.
Era o comparatie intre lucrari, scuze daca nu am fost chiar dezvoltat in exprimare, si in RO costa MULT! Mai ales UNA BUCATA! 2 km liniari de blocuri de beton aka DN1 portiunea Pasaj Baneasa - Miorita sunt estimati a costa in jur de 200 EUR/placa fara tva si fara manopera, o placa are o lungime de 0,75m asta inseamna 2667 de blocuri de beton, asta inseamna 533400 EUR la care adaugam 24% TVA = 686216 EUR si asta fara montaj, fara contract cu statul etc.
Acuma... deh, nu sunt deloc expert in constructii, dar O BUCATA bloc de beton cu lungime 0.75 M sa coste 200 de Euro? La prima (mea) vedere pare... exagerat. Da cineva mai mult?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
CNADNR e oricand dispusa, ai o oferta mai 'avantajoasa'?
De exemplu ceva la 'superoferta' gen una bucata = 2000eur/0,0075mm...
Daca ai, oameni ne facem, spargem piata...
Dupa care le bagam si la CFR, chit ca aia n-au treaba cu astea, doar sa aiba si ei un stoc pe inventar, asa, just in case...
La PMB nu tine figura, la astia trebuie musai ceva mai 'trendy'...
Nici nu-mi explic de ce se incurca astia cu niste pietroaie care nu costa decat echivalentul unui salariu minim pe economie...marfa ieftina si proasta, nici macar cat chinezismele de unica folosinta nefiscalizate din Dragonul roscat...
CNADNR e oricand dispusa, ai o oferta mai 'avantajoasa'?
De exemplu ceva la 'superoferta' gen una bucata = 2000eur/0,0075mm...
Daca ai, oameni ne facem, spargem piata...
Dupa care le bagam si la CFR, chit ca aia n-au treaba cu astea, doar sa aiba si ei un stoc pe inventar, asa, just in case...
La PMB nu tine figura, la astia trebuie musai ceva mai 'trendy'...
Nici nu-mi explic de ce se incurca astia cu niste pietroaie care nu costa decat echivalentul unui salariu minim pe economie...marfa ieftina si proasta, nici macar cat chinezismele de unica folosinta nefiscalizate din Dragonul roscat...
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
adn2377
Acum pe bune, tie care esti "guru" pe partea asta cum ti se pare pretul?
Acum pe bune, tie care esti "guru" pe partea asta cum ti se pare pretul?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Cam cel putin dubluxdublu, dar e loc si de mai rau, pe de trei, pe de patru, s.a.m.d., dupa principiul din batrani, una mie, una tie si una la unchiu' Ilie...
La pietroaiele astea costa mai mult transportul si macaralele de 'montaj' decat betonul...dar astea inteleg ca sunt 'extra'...
Cam cel putin dubluxdublu, dar e loc si de mai rau, pe de trei, pe de patru, s.a.m.d., dupa principiul din batrani, una mie, una tie si una la unchiu' Ilie...
La pietroaiele astea costa mai mult transportul si macaralele de 'montaj' decat betonul...dar astea inteleg ca sunt 'extra'...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ma mir ca nu vrei si bariera CFR la linia de Constanta ca acolo tot pod e Nu mi-o lua in nume de rau, dar asa cum a spus si Subway in alt topic, din lipsa de investitii / cu investitiile blocate o sa ne tinem de poante tot anul.
jailor wrote:
Oricum niste pasarele pietonale ar da ca naiba in aspectul zonei.
Ma mir ca nu vrei si bariera CFR la linia de Constanta ca acolo tot pod e Nu mi-o lua in nume de rau, dar asa cum a spus si Subway in alt topic, din lipsa de investitii / cu investitiile blocate o sa ne tinem de poante tot anul.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dominatrix
Discutam discutii. Cand - si daca - se va face pasajul subteran Sos. Nordului - Str. Elena Vacarescu, e limpede ca traficul in intersectia DN1/Doborgeanu-Gherea/Elena Vacarescu va necesita semafoare si auto si pietonale. Poate atunci sa merite sa reluam discutia despre oportunitatea pasajelor pietonale sub- sau supraterane in acea zona.
Discutam discutii. Cand - si daca - se va face pasajul subteran Sos. Nordului - Str. Elena Vacarescu, e limpede ca traficul in intersectia DN1/Doborgeanu-Gherea/Elena Vacarescu va necesita semafoare si auto si pietonale. Poate atunci sa merite sa reluam discutia despre oportunitatea pasajelor pietonale sub- sau supraterane in acea zona.
📖 Pagination options