Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
1830 posts, 556757 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Utilizator anonim
Teoretic in august e weekendul de revizie.
Teoretic in august e weekendul de revizie.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: POZE Lucrari - Statia Parc Drumul Taberei
FabiM
Vin cu un set de poze proaspete din zona. Schimbări sunt, dar nu majore!
S-a trecut pe noua deviere, deci practic toate sinele sunt pe poziție asemenea și rețeaua de contact, doar trebuie lipite.
Cam asa arata devierea:
Alături de cea veche:
Ne uitam in spate și vedem o ocolire noua destul de enervanta pentru cei ce vin dinspre Drumul Taberei 34.
Trecem mai departe in zona Accesului A unde n-ai zice ca urmează sa fie vreun acces. Aici sunt guri pentru fire.
Totuși prin grămada de țevi si PAFSIN-uri, dam de Acces, ascuns intre utilaje și garduri.
Revenim la firele de care vorbeam, țevile pentru ele sunt lângă accesul de mai sus. Posibil ca și acolo unde a făcut @Stefan28 poza, sa fie vorba de același lucru.
Ne mutam la CV și vedem ca se încearcă timid refacerea suprafetelor încă de la fosta trecere de pietoni.
Și in final, o încercare de poza, cu mare grija sa nu îl supăram pe domnul paznic al Telemac-ului de mult neclintit.
Îmi cer mii de scuze pentru calitatea slaba a pozelor.
Vin cu un set de poze proaspete din zona. Schimbări sunt, dar nu majore!
S-a trecut pe noua deviere, deci practic toate sinele sunt pe poziție asemenea și rețeaua de contact, doar trebuie lipite.
E45681BF-85BB-4F98-A544-957F690B3C22.jpeg (1.02 MB; downloaded 4661 times)
Cam asa arata devierea:
0D324A9E-2236-4E0A-951C-F136A59A4619.jpeg (1.02 MB; downloaded 4657 times)
Alături de cea veche:
2F70E70E-30BC-4ADD-AC69-0A865DE63582.jpeg (1.25 MB; downloaded 4657 times)
Ne uitam in spate și vedem o ocolire noua destul de enervanta pentru cei ce vin dinspre Drumul Taberei 34.
46352A30-688E-4A91-93F3-3F17B5AEE51E.jpeg (1.02 MB; downloaded 4654 times)
Trecem mai departe in zona Accesului A unde n-ai zice ca urmează sa fie vreun acces. Aici sunt guri pentru fire.
8A00E7D8-D6DB-4C61-A998-2DA99BC5E51A.jpeg (1.33 MB; downloaded 4658 times)
Totuși prin grămada de țevi si PAFSIN-uri, dam de Acces, ascuns intre utilaje și garduri.
47AE7FC0-765A-4B56-90B3-31A0F594B54A.jpeg (1.28 MB; downloaded 4653 times)
Revenim la firele de care vorbeam, țevile pentru ele sunt lângă accesul de mai sus. Posibil ca și acolo unde a făcut @Stefan28 poza, sa fie vorba de același lucru.
A1E9061F-B9E5-4DE8-BADB-59C9A09F3BE3.jpeg (1.3 MB; downloaded 4652 times)
Ne mutam la CV și vedem ca se încearcă timid refacerea suprafetelor încă de la fosta trecere de pietoni.
9ACE1AD8-E9BC-463F-8036-3826FB5E41BC.jpeg (1.23 MB; downloaded 4655 times)
Și in final, o încercare de poza, cu mare grija sa nu îl supăram pe domnul paznic al Telemac-ului de mult neclintit.
10322BFF-CB06-43F9-ACA4-69CC4B1152CB.jpeg (1.32 MB; downloaded 4652 times)
Îmi cer mii de scuze pentru calitatea slaba a pozelor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Utilizator anonim
Pentru ca nu se poate sparge si pune iarba, pe Turda se aplica o solutie de iarba artificiala. Foarte buna pentru a limita ca tot betonul ala sa se incinga vara.
Pentru ca nu se poate sparge si pune iarba, pe Turda se aplica o solutie de iarba artificiala. Foarte buna pentru a limita ca tot betonul ala sa se incinga vara.
20200907_170411.jpg (545.95 KB; downloaded 3084 times)
20200907_170444.jpg (539.32 KB; downloaded 3085 times)
20200907_170558.jpg (561.87 KB; downloaded 3085 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
ByOnu
Cum permite STB asta? Ce siguranta prezinta un covor din plastic pus pe cea mai aglomerata linie de tramvai din capitala?
Cum permite STB asta? Ce siguranta prezinta un covor din plastic pus pe cea mai aglomerata linie de tramvai din capitala?
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
orex
Clar, vor sa puncteze la imaginea artistica, ca mai e putin pana pe 27.09.2020!Cine musca la chiftea, musca! Ce-i impiedicau, pana acum, sa scoata dalele, de la Mihalache, pe ambele sensuri, pana la Expozitie si sa puna gazon?! NIMIC!
Clar, vor sa puncteze la imaginea artistica, ca mai e putin pana pe 27.09.2020!Cine musca la chiftea, musca! Ce-i impiedicau, pana acum, sa scoata dalele, de la Mihalache, pe ambele sensuri, pana la Expozitie si sa puna gazon?! NIMIC!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Utilizator anonim
Chiar nu vad care e problema ca acopera betonul ala cu ceva, chiar e cazul sa se carcoteasca la orice se face, din pacate cam asta a devenit forumul...
Exista intentia sa puna gazon de la Mihalache la Presei dar nu stiu de ce se intarzie, momentan se pun stalpisori.
Chiar nu vad care e problema ca acopera betonul ala cu ceva, chiar e cazul sa se carcoteasca la orice se face, din pacate cam asta a devenit forumul...
Exista intentia sa puna gazon de la Mihalache la Presei dar nu stiu de ce se intarzie, momentan se pun stalpisori.
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
orex
Galbeni, nu?!
Restul...ca intentioneaza sa...e de rasul curcii! A avut ”duamna” atat timp sa le ia ”fatza”, cel putin, celor ce circulau cu 41! Daca n-a invatat, in 4(patru) ani, ca linia asta e cea mai ”cotoioasa” din Bucuresti, mai bine se retrage spre binele dansei...in Voluntari, ca-i mai sigur!
Galbeni, nu?!
Restul...ca intentioneaza sa...e de rasul curcii! A avut ”duamna” atat timp sa le ia ”fatza”, cel putin, celor ce circulau cu 41! Daca n-a invatat, in 4(patru) ani, ca linia asta e cea mai ”cotoioasa” din Bucuresti, mai bine se retrage spre binele dansei...in Voluntari, ca-i mai sigur!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
ByOnu
Cum mai faci mentenanta la linie daca pui gazon?
Andrei, pus de gazon si intins covorul nu inseama SE FACE. Modernizari de linie inseamna << se face >>. Astea, in schimb, sunt butaforii din partea primariei.
Cum mai faci mentenanta la linie daca pui gazon?
Utilizator anonim wrote:
orice se face
Andrei, pus de gazon si intins covorul nu inseama SE FACE. Modernizari de linie inseamna << se face >>. Astea, in schimb, sunt butaforii din partea primariei.
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
orex
Hai s-o luam ”usor”, ”usor”! Pe arealul... Crangasi-Uverturii ce s-a intamplat?! Nimic, cresc bălăriile (inclusiv ambrozia) cum vor dansele sa se dezvolte natural si nu e ”fest”?!! Cam, da! Deci, ne e clar de ce au aparut ”covorasele verzi”, tocmai acum?
Hai s-o luam ”usor”, ”usor”! Pe arealul... Crangasi-Uverturii ce s-a intamplat?! Nimic, cresc bălăriile (inclusiv ambrozia) cum vor dansele sa se dezvolte natural si nu e ”fest”?!! Cam, da! Deci, ne e clar de ce au aparut ”covorasele verzi”, tocmai acum?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Victor92
Asta ne trebuia: gazon artificial, iar cand iese tramvaiu’ din Pasajul Lujerului, sens Presei, se clatina mai rau ca 40 pe Basarabiei ...
Asta ne trebuia: gazon artificial, iar cand iese tramvaiu’ din Pasajul Lujerului, sens Presei, se clatina mai rau ca 40 pe Basarabiei ...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
ByOnu
Am remarcat si eu balansul foarte, foarte puternic si deranjant. Odata pus gazon cu pamant vegetal (asa cum au distrus deja Progresu), cam dispare orice sansa de burare sanatoasa a liniei.
Am remarcat si eu balansul foarte, foarte puternic si deranjant. Odata pus gazon cu pamant vegetal (asa cum au distrus deja Progresu), cam dispare orice sansa de burare sanatoasa a liniei.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
shoppy
Asta ca nu se mai incalzeste ca plasticu verde e lafel ca gazonul o cred doar pafaristii si ziaristii, nu iarba ca planta sau culoarea verde absoarbe caldura ci pamantul teoretic umed in care creste, deci plastic lipit pe ciment este fix frectie la picior de lemn, si daca spui ca mareste albedo-ul(desi verde - gri tot un ) si reflectezi mai multa radiatie solara, atunci unde o reflectezi?, nu tot peste calatorii din statii?
Si chiar daca ar fi sa admitem ca este mai placut, atunci este mai placut asa, tangential si maxim 4 luni pe an, intre timp, in toate cele 12 luni in plasticul acela se strang praf, noroi, pietricele si jeg, pariu ca in 2 luni o sa fie negru nu verde, si atunci o sa se trezeasca cat de greu este sa mai scoti jegul din tampenia acea lipita de ciment.
Pe tot traseul este o prostie crunta care nu foloseste nimanui pentru ca nu ai trafic pietonal pe langa linie, lafel de bine se poate vopsi in verde ca este fix acelasi efect.
Si apoi pe Mihalache - Montreal pe linie pot circula ambulantele, pai pe plasticul acela la frana ori se duce sanie ori smulge cateva zeci de metrii.
Si apoi mai este problema ca daca un capat se dezlipeste si se ridica in sus atunci un vagon sau obligatoriu peria de zapada il smulge si il face sul sub vagon si se blocheaza circulatia.
Nu mai bine implementa STB o solutie mai ieftina, utila in tot anul si testata pe larg in tarile cu apa calda?, cum ar fi afisarea programului de circulatie in statii ca sa poata veni calatorul in statie la 1min inainte de tramvai si nu aiurea sa nu il bata in cap d'aiurea soarele, ploaia, vantul si vicolul? (nu, ca atunci ar vedea toti incompetenta STB si i-ar umple cu reclamatii).
Nu e ca totul ne pute, e ca toate succesurile din greu promovate ale STB sunt defapt esecuri.
Asta ca nu se mai incalzeste ca plasticu verde e lafel ca gazonul o cred doar pafaristii si ziaristii, nu iarba ca planta sau culoarea verde absoarbe caldura ci pamantul teoretic umed in care creste, deci plastic lipit pe ciment este fix frectie la picior de lemn, si daca spui ca mareste albedo-ul(desi verde - gri tot un ) si reflectezi mai multa radiatie solara, atunci unde o reflectezi?, nu tot peste calatorii din statii?
Si chiar daca ar fi sa admitem ca este mai placut, atunci este mai placut asa, tangential si maxim 4 luni pe an, intre timp, in toate cele 12 luni in plasticul acela se strang praf, noroi, pietricele si jeg, pariu ca in 2 luni o sa fie negru nu verde, si atunci o sa se trezeasca cat de greu este sa mai scoti jegul din tampenia acea lipita de ciment.
Pe tot traseul este o prostie crunta care nu foloseste nimanui pentru ca nu ai trafic pietonal pe langa linie, lafel de bine se poate vopsi in verde ca este fix acelasi efect.
Si apoi pe Mihalache - Montreal pe linie pot circula ambulantele, pai pe plasticul acela la frana ori se duce sanie ori smulge cateva zeci de metrii.
Si apoi mai este problema ca daca un capat se dezlipeste si se ridica in sus atunci un vagon sau obligatoriu peria de zapada il smulge si il face sul sub vagon si se blocheaza circulatia.
Nu mai bine implementa STB o solutie mai ieftina, utila in tot anul si testata pe larg in tarile cu apa calda?, cum ar fi afisarea programului de circulatie in statii ca sa poata veni calatorul in statie la 1min inainte de tramvai si nu aiurea sa nu il bata in cap d'aiurea soarele, ploaia, vantul si vicolul? (nu, ca atunci ar vedea toti incompetenta STB si i-ar umple cu reclamatii).
Nu e ca totul ne pute, e ca toate succesurile din greu promovate ale STB sunt defapt esecuri.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Cristy
Ca tot suntem la capitolul gazon, primaria sectorului 6 va inverzi portiunea de linie dintre Ghencea si Crangasi, deci adio mentenanta (nu ca pana acum s-ar fi facut ceva in acest sens).
Sursa: aici
Ca tot suntem la capitolul gazon, primaria sectorului 6 va inverzi portiunea de linie dintre Ghencea si Crangasi, deci adio mentenanta (nu ca pana acum s-ar fi facut ceva in acest sens).
Sursa: aici
pod_grant_70320300.jpg (321.07 KB; downloaded 2821 times)
piata_crangasi_10211400.jpg (280.14 KB; downloaded 2820 times)
final_2_21913100.jpg (247.48 KB; downloaded 2820 times)
emag_60884600.jpg (261.86 KB; downloaded 2819 times)
drumul_taberei_51499300.jpg (255.25 KB; downloaded 2821 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc
Utilizator anonim
41 si asa se apropie de 20 de ani de exploatare, nu ar fi rau sa gandeasca un proiect de modernizare Green Track etapizat cate 1-2 statii pe an, inchisa vara 2 luni si aia e.
41 si asa se apropie de 20 de ani de exploatare, nu ar fi rau sa gandeasca un proiect de modernizare Green Track etapizat cate 1-2 statii pe an, inchisa vara 2 luni si aia e.
📖 Pagination options