Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 614998 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Sa va explic un singur lucru!!!
A3 nu va fi functional nici la sf lui 2015 decat de la km 3+325 => adica de la Stra. Popasului in sus. Cum au numarat ei km nu se stie ca peste tot A-urile incep de la km 11 numai A3 incepe de la km 0 ) In alta ordine de idei, portiunea de la 0 la 2+750 (adica pana la Str. Popasului, fara podul de legatura) abia anul asta se liciteaza si are termen estimativ 2017 sfarsit (HA HA HA HA HA)
Asa ca ce Fabrica de glucoza?? Mayorshit!!
Sa va explic un singur lucru!!!
A3 nu va fi functional nici la sf lui 2015 decat de la km 3+325 => adica de la Stra. Popasului in sus. Cum au numarat ei km nu se stie ca peste tot A-urile incep de la km 11 numai A3 incepe de la km 0 ) In alta ordine de idei, portiunea de la 0 la 2+750 (adica pana la Str. Popasului, fara podul de legatura) abia anul asta se liciteaza si are termen estimativ 2017 sfarsit (HA HA HA HA HA)
Asa ca ce Fabrica de glucoza?? Mayorshit!!
- florin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
florin
Și, totuși, care e legătura între A3 și Fabrica de Glucoză? În afară că cele 2 administrații (PMB și CNADNR) își justifică incompetența dând vina una pe alta? Că de lărgit FdG oricum trebuie făcută...
Și, totuși, care e legătura între A3 și Fabrica de Glucoză? În afară că cele 2 administrații (PMB și CNADNR) își justifică incompetența dând vina una pe alta? Că de lărgit FdG oricum trebuie făcută...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Conteaza cum legi FdG de A3; doar nu vrei sa faci intersectie chioara, la nivel, nu? Ideal ar fi cu pod... dar probabil aberez. Macar un giratoriu, ceva. E important pentru intersectii.
Conteaza cum legi FdG de A3; doar nu vrei sa faci intersectie chioara, la nivel, nu? Ideal ar fi cu pod... dar probabil aberez. Macar un giratoriu, ceva. E important pentru intersectii.
- florin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
florin
Așa, și pentru că nu știm cum facem intersecția e motiv să nu mai facem nimic pe toată strada? Propun să oprim toate lucrările de infrastructură din oraș, nu știu cum se poate face pasajul de la Piața Sudului fără să știm cum intră A3 în București...
Așa, și pentru că nu știm cum facem intersecția e motiv să nu mai facem nimic pe toată strada? Propun să oprim toate lucrările de infrastructură din oraș, nu știu cum se poate face pasajul de la Piața Sudului fără să știm cum intră A3 în București...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Deci tu vrei sa faci PUZ si licitatie pentru juma de strada, nu? Mda, e si asta un punct de vedere
Deci tu vrei sa faci PUZ si licitatie pentru juma de strada, nu? Mda, e si asta un punct de vedere
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Robert24
Nu vreti totusi sa cautati intai PUZ-ul lui A3?.... O sa gasiti acolo tot ce va trebuie!
Nu vreti totusi sa cautati intai PUZ-ul lui A3?.... O sa gasiti acolo tot ce va trebuie!
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Il stiu, dar stiu si e o problema cu traseul aprobat si ca e posibil sa se schimbe.
Il stiu, dar stiu si e o problema cu traseul aprobat si ca e posibil sa se schimbe.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
WAYNEN
In mod normal,as face sensurile pe Vacarescu si Floreasca altfel:
Strada Barbu Vacarescu sa fie asa cum au propus ei.Spre nord dinspre Tei spre Pipera.Asa ar fluidiza traficul care vine dinspre Stefan cel Mare si se duce catre Baneasa.
In schimb,Calea Floreasca ar trebui sa preia fluxul de trafic care vine dinspre nord si se duce spre centru.In mod normal ar trebui sa fie sens unic pe toata Calea Floreasca dinsre Pipera catre centru dupa schita urmatoare:
In mod normal,as face sensurile pe Vacarescu si Floreasca altfel:
Strada Barbu Vacarescu sa fie asa cum au propus ei.Spre nord dinspre Tei spre Pipera.Asa ar fluidiza traficul care vine dinspre Stefan cel Mare si se duce catre Baneasa.
In schimb,Calea Floreasca ar trebui sa preia fluxul de trafic care vine dinspre nord si se duce spre centru.In mod normal ar trebui sa fie sens unic pe toata Calea Floreasca dinsre Pipera catre centru dupa schita urmatoare:
rsz_calea_floreasca_si_strada_barbu_vacarescu_sensuri_unice_normale.jpg (92.89 KB; downloaded 2401 times)
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Bogdan MD
Ideal asa ar fi, problema e ca sistematizarea asta s-ar bate cap in cap cu sistematizarea deja facuta pe Dorobanti+Polona, unde traficul care vine pe Polona in mod normal ar trebui sa continue inainte pe Floreasca, pana undeva unde se poate intra pe Barbu Vacarescu (via strada Glinka, conform planurilor primariei). Va fi o mare ameteala cu fluxurile de trafic din cauza asta, nu vad cum se poate rezolva in mod adecvat problema, fara sa sacrifici unul din fluxurile de trafic care vine spre centru pe Floreasca/Barbu Vacarescu sau pe Dorobanti, bucata larga. Mai e problema si cu intersectia de la Dinamo, unde nu ai voie sa faci stanga, sa zici ca puteai sa faci o sicana cu traficul, cum se face in prezent pe directiile Polona->Dorobanti si Floreasca->Dorobanti
Ideal asa ar fi, problema e ca sistematizarea asta s-ar bate cap in cap cu sistematizarea deja facuta pe Dorobanti+Polona, unde traficul care vine pe Polona in mod normal ar trebui sa continue inainte pe Floreasca, pana undeva unde se poate intra pe Barbu Vacarescu (via strada Glinka, conform planurilor primariei). Va fi o mare ameteala cu fluxurile de trafic din cauza asta, nu vad cum se poate rezolva in mod adecvat problema, fara sa sacrifici unul din fluxurile de trafic care vine spre centru pe Floreasca/Barbu Vacarescu sau pe Dorobanti, bucata larga. Mai e problema si cu intersectia de la Dinamo, unde nu ai voie sa faci stanga, sa zici ca puteai sa faci o sicana cu traficul, cum se face in prezent pe directiile Polona->Dorobanti si Floreasca->Dorobanti
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ADY881
Pai si era greu sa se faca invers sensurile unice pe Polona si Dorobantilor?
Dar ce ma mir eu, pe Dedu nu il duce capu sa isi coreleze vorbele cu ceea ce face, zice ca vrea sa faca un centru "human friendly" si tranteste un pasaj pietonal la Romana (cu scopul fluidizarii masinilor). Spune ca l-au rugat ONG-istii cu bicicletele sa le traga benzile prin fundul curtii, am intrebat pe cineva de la OPTAR care ma informat canimeni de la PMB nu i-a intrebat de nimic.....
Pai si era greu sa se faca invers sensurile unice pe Polona si Dorobantilor?
Dar ce ma mir eu, pe Dedu nu il duce capu sa isi coreleze vorbele cu ceea ce face, zice ca vrea sa faca un centru "human friendly" si tranteste un pasaj pietonal la Romana (cu scopul fluidizarii masinilor). Spune ca l-au rugat ONG-istii cu bicicletele sa le traga benzile prin fundul curtii, am intrebat pe cineva de la OPTAR care ma informat canimeni de la PMB nu i-a intrebat de nimic.....
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Tu nu circuli pe acolo, nu-i asa?
Logic vorbind, B.Vacarescu ar fi trebuit sa fie dublu sens. Asta pentru ca nu ai cum sa deversezi tot traficul dinspre nord pe Dorobanti si prin Tei, cu atat mai mult cu cat faci o ineptie de "manevra" ca sa ajungi de la Pod Pipera la Stefan cel Mare (dreapta pe Floreasca, stanga spre cart. Tei, traversat B.V., dreapta pe sens unic, dreapta pe bd. Tei, stanga pe B.V.). Cred ca studiile alea sunt mai vechi decat zona corporatista Pipera...
ADY881 wrote:
Pai si era greu sa se faca invers sensurile unice pe Polona si Dorobantilor?
Tu nu circuli pe acolo, nu-i asa?
Logic vorbind, B.Vacarescu ar fi trebuit sa fie dublu sens. Asta pentru ca nu ai cum sa deversezi tot traficul dinspre nord pe Dorobanti si prin Tei, cu atat mai mult cu cat faci o ineptie de "manevra" ca sa ajungi de la Pod Pipera la Stefan cel Mare (dreapta pe Floreasca, stanga spre cart. Tei, traversat B.V., dreapta pe sens unic, dreapta pe bd. Tei, stanga pe B.V.). Cred ca studiile alea sunt mai vechi decat zona corporatista Pipera...
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ADY881
Dai aici argumete de gen " pai vezi tu acolo, ca asta este curtea mea, du-te si te joaca la curtea ta"
Nu e nimic complicat, doar schimbi sensurile pe Caderea Bastiliei, Dorobantilor, Polona si Tunari. Iar daca primaria ar sta sa modernizeze infrastructura dupa cerintele fiecarui sofer in parte, am ajunge la
Dai aici argumete de gen " pai vezi tu acolo, ca asta este curtea mea, du-te si te joaca la curtea ta"
Nu e nimic complicat, doar schimbi sensurile pe Caderea Bastiliei, Dorobantilor, Polona si Tunari. Iar daca primaria ar sta sa modernizeze infrastructura dupa cerintele fiecarui sofer in parte, am ajunge la
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Robert24
Ce sens sa schimbi pe Tunari?!?!?!? Bagi tramvai "zburator"?
Ce sens sa schimbi pe Tunari?!?!?!? Bagi tramvai "zburator"?
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ADY881
Inghesuiesti tramvaiul pe partea vestica si o banda pentru transportul privat pe cea estica (pe axa S-N).
Sau daca sunt locuri inguste (unde nu ar incapea linia de tramvai + 1 banda auto, Tunari ar putea fi dedicata exclusiv transportului public (si accesului pentru riverani) iar sensul ala ar putea fi mutat pe strazile Icoanei ->Domnita Ruxandra -> Ghiocei.
Am vazut ce pe Tunari, ai loc de linie sparata d trafic + 1 banda rutiera(chiar poti sa bagi si o pista de biciclete) .
Inghesuiesti tramvaiul pe partea vestica si o banda pentru transportul privat pe cea estica (pe axa S-N).
Sau daca sunt locuri inguste (unde nu ar incapea linia de tramvai + 1 banda auto, Tunari ar putea fi dedicata exclusiv transportului public (si accesului pentru riverani) iar sensul ala ar putea fi mutat pe strazile Icoanei ->Domnita Ruxandra -> Ghiocei.
Am vazut ce pe Tunari, ai loc de linie sparata d trafic + 1 banda rutiera(chiar poti sa bagi si o pista de biciclete) .
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination