Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 614997 views
 
Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91  ... 135
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, proiecte, perspective Robert24

Pana acum raspunde cam pe unde ii convine intrebarea... Sare peste multe interesante si de bun simt...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Serban

Foarte slabe raspunsurile, aproape niciun raspuns concret si foarte multe intrebari la care nu s-a raspuns deloc.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Robert24

Nici nu ma asteptam la prea multe... Efectiv in mandatul curent si-a bagat piciorul rau...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Serban

Cand se va extinde proiectul pilot al Centrului Istoric?

Centrul Istoric are fisa de cointeresare pentru fonduri EU, atunci cand se depun toate proiectele Bucurestiului, pentru amenajarea spatiului cuprins intre Biserica Sf. Gheorghe Nou si Calea Calarasi, inclusiv terminalul de la Sf. Vineri cu amenajarea parcarilor.


Cand?  :shock:

La Parcarea de la Universitate, trebuie reabilitata str. Ion Ghica si trebuie asezati bolarzi ca sa ii obligam pe cei care parcheaza acum acolo sa intre in parcarea subterana.


Pai si daca trebuie ce se mai asteapta?

1. De ce nu se prioritizeaza lucrarile de infrastructura incepute si nefinalizate, unele dintre ele de 3-4 ani? (Sos. Iancului, Sos Pantelimon, Aerogarii - capat linia 5, Pod Ciurel)

Lucrarile de infrastructura sunt facute dupa o strategie. Nu am inventat eu solutiile. Ele dateaza dintr-un strudiu foarte bine facut in urma cu 17 ani - JICA- pe care il respectam in totalitate.


Deci studiul JICA spune ca Bd Aerogarii nu trebuia terminat nici acum?! Aham.

De ce nu sustineti transportul in comun in defavoarea celui auto, dupa modelul european? Investitiile se concentreaza pe pasaje si largiri de strazi, in timp ce RATB-ul este subfinantat de cand sunteti dumneavoastra primar. S-a ajuns sa se circule ca pe vremea lui Ceasescu, este foarte aglomerat si nici macar nu mai este lumina in tramvaie, din lipsa de fonduri si management defectuos.

Sustin transportul in comun ca dovada ca au inceput sa apara pana in prezent 16 culuare unice: Pallady, Alba Iulia, Basarabia, Splaiul Independentei, etc


Cate?? Care-s alea 16?

As dori sa stiu cat a costat refacerea pavajului din Piata Romana, dar mai ales de ce s-a facut aceasta lucrare de vreme ce pavajul era in stare buna si se stia ca in scurt timp vor incepe lucrarile la pasajul pietonal? Va plati cineva (in afara de noi, cetatenii) pentru aceasta greseala?

Refacerea pavajului pietonal de la Piata Romana s-a oprit la 25 de metri de intersectie, odata cu amenajarea trotuarului


Minciunica.

1. Daca sunt prevazute lucrari de marire a parcarii de la statia de metrou BERCENI- actualul spatiu este total insuficient ?

Este vorba de parcarea parc and ride de la capatul metroului, pe care o avem in proiect. Prioritate insa a avut cartierul Dalhauti, care era un cartier inundabil si care acum este gata: apa, canal, asfalt si lumina.


N-am ce sa raspund la ce ma intrebi tu, asa ca mai bine raspund altceva. Ah, da...e in proiect  :D

Intentionati sa mai candidati pentru al-3-lea mandat ?

Nu depinde de mine, ci de voi. Daca vreti sa continui sa fac, asa va fi


Pregatiti-va  :D

Fabrica de Glucoza...

Noi suntem cei care asteptam de 2 ani sa se hotarasca Ministerul transporturilor pe unde intra autostrada in Bucuresti, ca sa putem sa o continuam in logica normala a lucrurilor.


El a vrut...dar n-a putut.

Bd Unirii

Nu mai putem reconfigura spatiul public, pe bulevardul Unirii, din cauza ca locuitorii sunt impartiti: cei care locuies in blocurile din dreapta doresc ca traficul sa fie mutat pe stanga, si invers.

Sunt discutii interminabile.


Ce sa zic..un motiv intemeiat.

Cand se are in vedere unirea liniilor de tramvai 16 cu 5, respectiv Dimitrie Pompeiu cu Barbu Vacarescu?

Dimitrie Pompeiu intra odata cu largirea pe Fabrica de glucoza.


Adica cand?

Experimentul facut de primarul Chiliman nu a avut succes: a pus saci si manusi de-a lungul bulevardelor. Nu le-a folosit nimeni, dar pungile au disparut.


Nu stiu pe ce se bazeaza cand afce aceasta afirmatie referitoare la pungile pt excremente, la mine in cartier se folosesc la greu.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective alchimistul

Mie nu mi-a dat o explicatie clara de ce, inainte de mandatul lui s-au reabilitat linii "grele" de tramvai precum 41, 32, 21, 34, 25, 8, 11 etc. intr-un interval de 6 ani, pe cand sub mandatul lui se reabiliteaza tot in 6 ani cele 6 statii de pe Rebreanu. Si cand ma gandesc ca mai are de stat inca 1 an si jumatate la primarie... :evil:  :evil:  :evil:

 


Re: Stiri, proiecte, perspective marian51

Iar mie la intrebarea despre mentenanta lui 41 a batut campii cu nu stiu ce studiu care nu avea nici o legatura cu intrebarea [vorba colegului Robert24, WTF].Apropo ati auzit careva de asa ceva?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Bogdan MD

Oprescu wrote:
Fabrica de Glucoza...

Noi suntem cei care asteptam de 2 ani sa se hotarasca Ministerul transporturilor pe unde intra autostrada in Bucuresti, ca sa putem sa o continuam in logica normala a lucrurilor.


Ce coincidenta, Ministerul Transporturilor/CNADNR de fiecare data cand ii intreaba cineva de ce e blocat santierul pentru intrarea A3 in oras, dau vina pe nu stiu ce conflict cu Zona Metropolitana a Bucurestiului, ca le lipsesc aprobari, ca naiba sa-i ia. Pe de alta parte, mi-e greu sa pricep cum poate PMB sa spuna ca nu s-a hotarat traseul A3, din moment ca santierul a inceput acum 6 ani, pe vremea cand nu exista design&build, deci ce traseu aveai in proiect, pe ala in executai  :roll: . Asta e caz clasic de volei cu pisica moarta peste gard, nimeni nu vrea sa isi asume vreo farama de responsabilitate  :evil:

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Robert24

Handicapatu' asta asteapta sa termine MT A3-ul si pe urma sa vada daca largesc si ce si cum...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Costin

A evitat toate intrebarile despre transport in comun, mai putin un raspuns complet pe langa intrebare, cu doua dude despre metrou usor spre Magurele si Otopeni...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective zapacitu

Robert24 wrote:
Handicapatu' asta asteapta sa termine MT A3-ul si pe urma sa vada daca largesc si ce si cum...

Sincer, mie mi se pare rezonabil. Intai vezi unde vine A3-u, ca sa stii cum aprobi intersectia si prelungirea ei.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Serban

Si eu care ma bucuram ca sunt multe intrebari bune...degeaba daca n a rasp la ele. A avut aceeasi gargara si imbrobodeala pe care o are de 6 ani. Nu l am auzit 1 data in 6 ani sa rasp la intrebari concret, la obiect. E maestru in ocolit raspunsuri.

Daca o sa avem si in 2016 un contracandidat alde Prigoana, ne mai facem cu un mandat.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Robert24

zapacitu wrote:
Robert24 wrote:
Handicapatu' asta asteapta sa termine MT A3-ul si pe urma sa vada daca largesc si ce si cum...

Sincer, mie mi se pare rezonabil. Intai vezi unde vine A3-u, ca sa stii cum aprobi intersectia si prelungirea ei.


Asta se stie de multa vreme...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Serban

Pe langa ca se stia, toata zona respectiva ricum necesita o mare transformare de mult timp chiar si daca nu ar fi existat autostrada.

Toata zona Pompei - Fabrica de Glucoza este o mizerie, desi este, poate, zona care da cei mai multi bani la buget.

- trotuare nu exista, si acolo unde exista sunt pline de masini
- asfalt prost
- linie de tramvai blocata de masini
- o dezordine urbana generala
- o mizerie de nedescris
- aglomeratie la orice ora, masini bara la bara

Asta e o zona cum nu trebuie sa mai existe de mult. Nu mai vorbesc de cati straini sunt in zona si cred ca sunt absolut uluiti de ce vad.

Si oprescu in 6 ani a facut...nimic. Norocul lui e ca au intarziat autostrada, altfel nu vreau sa imi inchipui ce iesea acolo.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Robert24

Începe operaţiunea „SENS UNIC” în Bucureşti.

www.gandul.info

Peste două luni, şoferii din Capitală vor circula pe străzi cu noi sensuri unice. Străzile sunt situate în zona Bulevardul Lacul Tei şi sunt în prezent în faza de implementare. De aceea, cu toate că nu sunt încă în vigoare, pe multe dintre aceste străzi există deja nişte panouri rutiere acoperite de celofan.

Primăria Capitalei se pregăteşte să introducă sens unic pe Bulevardul Lacul Tei, Bulevardul Barbu Văcărescu şi pe Calea Dorobanţi, precum şi pe straza Ramuri Tei şi pe unele dintre străzile care au ieşire în Ramuri Tei.

Potrivit propunerilor făcute de Primăria Capitalei, şoferii vor putea circula pe Bulevardul Lacul Tei doar pe direcţia dinspre strada Maica Domnului către  Bulevardul Barbu Văcărescu.

Reprezentanţii Primăriei Capitalei susţin că noile sensuri unice vor fi introduse cel mai devreme în luna martie, după ce va mai încălzi şi după ce Poliţia Rutieră îşi va da acordul final asupra modului cum se realizează traficul.





Reprezentanţii Primăriei Capitalei spun că în zona cu linie de tramvai, de la Doamna Ghica la Maica Domnului, nu va fi afectată, iar în  această zona circulaţia va rămâne pe ambele sensuri.

Directorul Direcţiei Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, Ion Dedu, precizează că introducerea noilor sensuri unice face parte din planul primăriei de a fluidiza traficul în zona Lacul Tei.

„Asta este şi principiul de bază al acestei reorganizări al străzilor: creşterea vitezei de mobilitate. Sunt probleme de trafic nu numai pentru bucureştenii care-şi folosesc maşinile, ci şi pentru cei care trec zilnic prin Capitală, care sunt nevoiţi să stea pe loc de multe ori. Media zilnică de maşini care tranzitează Capitala este de 400.000, la care se adaugă cele 1,2 milioane de maşini înregistrate în Bucureşti. Hai să zicem că nu sunt chiar 1,6 milioane de maşini în total, dar să zicem că sunt1,5 milioane de maşini zilnic. Păi, în comparaţie cu Viena de exemplu unde sunt 600.000 de maşini e enorm. Toate reorganizările pe care le facem le facem pentru a crea un sistem integrat de RATB şi metrou astfel încât Bucureştiul să poată fi circulat”, a declarat Ion Dedu.

Directorul spune că pe lângă creşterea mobilităţii în zona Tei, sensurile unice aduc o creştere a capacităţii străzilor respective, în sensul că pe aceste străzi vor circula mai multe maşini. În plus, Primaria Capitalei va pune pe mai multe străzi din zonă Lacul Tei benzi unice pentru transportul în comun, aceste benzi vor fi folosite exclusiv pentru transportul public, ceea ce înseamnă inclusiv taxiuri.

”Marele câştig vine din amenajrea benzilor unice pentru transportul public. Aşa putem să asigurăm o anumită frecvenţă pentru autobuze. Ca creşte atât calitatea transportului public, cât şi valoarea comercială a transportului comercial. Transportul public e ca un lanţ care se roteşte. Cu cât se învârte mai repede cu atât valoarea comercială este mai mare”, a mai spus Ion Dedu.

Directorul spune că în zona Lacul Tei vor fi mai multe străzi la care se poate regla circulaţia prin reamenajarea intersecţiilor, dar şi străzi cum e Bulevardul Văcărescu, unde e nevoie de lucrări de infrastructură cum e modernizarea liniilor de tramvai.



Ce alte străzi din Bucureşti vor fi reorganizate

În curând, Primăria Capitalei va avea un model matematic, cu ajutorul căruia va simula traficul din Bucureşti. Este vorba de un plan de studiu pentru zona Bucureşti Ilfov, dar şi judeţe limitrofe cum este Prahova de exemplu, plan care va da un model matematic ce va oferi un sistem integrat de circulaţie. În baza acestui model matematic, care va constata punctele roşii din trafic şi timpii de aşteptare, se vor introduce măsuri menite pentru fluidizarea traficului.

În această vară, Primăria Capitalei are în plan şi fluidizarea circulaţiei din zona Răzoare. Astfel, la Răzoare va fi sens unic, iar numai strada Progresului va avea  ieşire în intersecţia  care duce spre Drumul Taberei. O altă intersecţie care va fi reamenajată va şi strada Progresului şi Şoseaua Viilor – Bulevardul Tudor Vladimirescu. De asemenea, în acelaşi plan de reorganizare a traficului din Capitală intră şi intersecţia Str. Ctin Istrati cu Str. Progresul şi Şos Viilor.















 


Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91  ... 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2441 forum members have written 435782 posts in 5434 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use