Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Discuții diverse

1675 posts, 477862 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91  ... 120
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse cris_m

Pai eu intreb, mai functioneaza? La Dudesti nu mai merge niciunul sau daca merge, baga un aer cald, cu toate geamurile inchise (cazul lui 4047 cel putin)...

 


Re: Discutii diverse Gabi23

Instalațiile montate în CH-PPC-uri sunt foarte eficiente și răcesc bine. Pentru aceasta trebuie să fie indeplinite mai multe condiții: geamurile închise, agent de răcire, reglaje la patametrii optimi și vatmani care să pornească instalațiile, iar la capăt de linie să verifice vagonul.

 


Re: Discutii diverse ByOnu

Ce lipseste la vehiculele cu AC instalate ulterior sunt mesajele cu "Nu deschideti geamul in timpul functionarii AC". Astea ar trebui puse ca la Otokar, mare si clar pe fiecare geam.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Să știți că eu am prins în vara asta un tramvai cu AC funcțional  și se simțea. ( Pe linia 1 sau 21,  nu mai țin minte ).

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse ADK

Ar fi bine dacă s-ar încuia geamurile la tramvaie ca la autobuze...

 


Re: Discutii diverse 1689

Ar fi bine si daca vehiculele ar fi dotate cu mijloace de spart geamul in caz de urgenta...

Cit se poate de simple - ca sa nu “tenteze colectionarii” -  dar sa existe...

La starea in care se gaseste intreaga flota, e doar o chestiune de timp pina cind vom vedea urmatorul incendiu provocat de cauze tehnice...

 


Re: Discutii diverse Andrei98

Problema este ca nu toate CH-PPC-urile au sursa care sa ducă AC-ul, la multe din ele dacă pornesti AC-ul nu mai poți pleca de pe loc. Montarea AC-ului trebuia sa vina la pachet cu schimbarea surselor dar cum la noi treaba se face pe jumătate...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Nu se schimba sursa, se pune sursa dedicata, au toate pe acoperis pe corpul A.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse ADK

1689 wrote here:
Ar fi bine si daca vehiculele ar fi dotate cu mijloace de spart geamul in caz de urgenta...

Cit se poate de simple - ca sa nu “tenteze colectionarii” -  dar sa existe...

Problema n-ar fi de "colecționari", de lipsesc ciocanele, ci de toți puradeii care au chef de glume proaste și nimeni nu-i trage la răspundere!

 


Re: Discutii diverse ByOnu

andrei11 wrote here:
Să știți că eu am prins în vara asta un tramvai cu AC funcțional  și se simțea. ( Pe linia 1 sau 21,  nu mai țin minte ).


Garantat nu pe linia 21... :cry:  :cry:  :cry:

 



Re: Discutii diverse shoppy

Nu se poate pune problema lipsei refrigerentului, nu este normal sa pierzi refrigerentul dupa un an si oricum trebuie sa se rezolve pe garantie.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Impresionant documentat materialul de mai sus, vedem primul tramvai electric din Iasi iar 4014 e sigurul tramvai in care ai locuri  :evil:

 


Re: Discutii diverse ByOnu

4014 e sigurul tramvai in care ai locuri


Mda, ridicol. De parca ar fi locuri in el pentru ca e verde. :lol: :lol: :lol:

Si Vitalie Cojocari de la Pro a facut prea mult tam-tam cu cele 3 cenusarese.

STB a lasat falsa impresie ca nu s-a mai realizat ceva atat de monumental pana acum, cu conferinta de presa samd.

 


Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91  ... 120
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433147 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use