Topic: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova România)
2728 posts, 886271 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
Robert24
Este imaginea lor in primul rand.
Ca sa atraga calatori, trebuie sa arate si bine.
Eu unul (si cu siguranta nu sunt singurul) nu as merge vreodata cu un tren tras de o asemenea epava care trebuie dusa URGENT la autogen.
Este imaginea lor in primul rand.
Ca sa atraga calatori, trebuie sa arate si bine.
Eu unul (si cu siguranta nu sunt singurul) nu as merge vreodata cu un tren tras de o asemenea epava care trebuie dusa URGENT la autogen.
- stakee
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
stakee
Noi ca trenari ne uitam la materialul rulant si vedem locomotive vagoane automotoare etc. Restul lumii vede un tren, foarte putini oameni baga de seama locomotiva, ei doar fug la vagonu lor.
Noi ca trenari ne uitam la materialul rulant si vedem locomotive vagoane automotoare etc. Restul lumii vede un tren, foarte putini oameni baga de seama locomotiva, ei doar fug la vagonu lor.
- Andi782
-
Posted:
-
- 060EA2-122
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
060EA2-122
Robert24 ieri Dacia a intrat in tara cu 150 minute intarziere si tot cu atatea a ajuns si la Bucuresti. Electrica 194 a adus trenul de la Brasov pentru ca acolo se schimba locomotivele atat la 347 cat si la 346 cu delfini de Brasov ce merg la Budapesta. Pe asta au avut-o disponibila in gradina pe asta au pus-o. Ca arata ea asa cum arata sau mai rau vezi 278-ul si nu sunt singurele e vina CFR Calatori ca nu aloca bani pentru vopsirea lor. Dar va veni si ziua lor in curand. La capitolul imagine CFR Calatori si-a mai spalat putina cat de cat in vara asta prin introducerea acelor trenuri de 2 ore pana la Constanta iar ca sa atraga calatorii desi sunt in numar mare si in conditiile actuale depinde in mare masura de CFR Infrastructura. Mai sunt destule magistrale cu infrastructura praf si pana nu vor fi realizate macar niste RG-uri nu spera la RK-uri prea curand apoi scaderea drastica a timpilor de mers nu ai cum sa atragi calatorii intr-un numar si mai mare. Pentru tine si multi altii ar trebui sa conteze luxul din vagoane pentru care platesti si sosirea la destinatie la ora scrisa pe bilet si mai putin cum arata locomotiva.
Robert24 ieri Dacia a intrat in tara cu 150 minute intarziere si tot cu atatea a ajuns si la Bucuresti. Electrica 194 a adus trenul de la Brasov pentru ca acolo se schimba locomotivele atat la 347 cat si la 346 cu delfini de Brasov ce merg la Budapesta. Pe asta au avut-o disponibila in gradina pe asta au pus-o. Ca arata ea asa cum arata sau mai rau vezi 278-ul si nu sunt singurele e vina CFR Calatori ca nu aloca bani pentru vopsirea lor. Dar va veni si ziua lor in curand. La capitolul imagine CFR Calatori si-a mai spalat putina cat de cat in vara asta prin introducerea acelor trenuri de 2 ore pana la Constanta iar ca sa atraga calatorii desi sunt in numar mare si in conditiile actuale depinde in mare masura de CFR Infrastructura. Mai sunt destule magistrale cu infrastructura praf si pana nu vor fi realizate macar niste RG-uri nu spera la RK-uri prea curand apoi scaderea drastica a timpilor de mers nu ai cum sa atragi calatorii intr-un numar si mai mare. Pentru tine si multi altii ar trebui sa conteze luxul din vagoane pentru care platesti si sosirea la destinatie la ora scrisa pe bilet si mai putin cum arata locomotiva.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
Robert24
Ce treaba are intarzierea lui Dacia de la Budapesta, cu locomotiva sosita de la Bucuresti?!?!
Ne place sa ne bagam aiurea in vorba...
Documenteaza-te inainte de a face afirmatii eronate!
Mai mult 194 nu e capabila de 140! Iar Dacia trebuie sa circule cu 140 pana la Brazi....
ieri Dacia a intrat in tara cu 150 minute intarziere si tot cu atatea a ajuns si la Bucuresti. Electrica 194 a adus trenul de la Brasov
Ce treaba are intarzierea lui Dacia de la Budapesta, cu locomotiva sosita de la Bucuresti?!?!
Ne place sa ne bagam aiurea in vorba...
Documenteaza-te inainte de a face afirmatii eronate!
Mai mult 194 nu e capabila de 140! Iar Dacia trebuie sa circule cu 140 pana la Brazi....
- 060EA2-122
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
060EA2-122
Ma scuzati domnule Robert pentru greseala mea impardonabila de a confunda unele lucruri. In primul rand datorita varstei cred mi s-a parut a scrie in mesajul dvs sosita de la Brasov dar acum vad ca scrie la Brasov. O fi si din cauza pc-ului meu obosit. Sau poate ca eu sunt obosit venind de la drum.
Si tot acum realizez ca electrica 194 apartine clujului iar trenul era 346. Totusi pentru cultura dvs de pasionat feroviar va spun ca timpii de mers pana la Brazi se tin si la 120 km/h la acest tren. Si inca odata imi cer scuze pentru greseala comisa iar pe viitor n-am sa ma mai bag aiurea in vorba.
Ma scuzati domnule Robert pentru greseala mea impardonabila de a confunda unele lucruri. In primul rand datorita varstei cred mi s-a parut a scrie in mesajul dvs sosita de la Brasov dar acum vad ca scrie la Brasov. O fi si din cauza pc-ului meu obosit. Sau poate ca eu sunt obosit venind de la drum.
Si tot acum realizez ca electrica 194 apartine clujului iar trenul era 346. Totusi pentru cultura dvs de pasionat feroviar va spun ca timpii de mers pana la Brazi se tin si la 120 km/h la acest tren. Si inca odata imi cer scuze pentru greseala comisa iar pe viitor n-am sa ma mai bag aiurea in vorba.
- Elful
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
Elful
@Robert24
Daca locomotiva este incadrata in clasa 40, asta nu inseamna neaparat ca mai mult de 120 km/h nu poate sa ii dea. Poate sa depaseasca acea limita, pana la 125-130 km/h. Si oricum pe unele portiuni sunt restrictii de viteza intre Bucuresti si Ploiesti ca nici nu atingi 140 si trebuie sa franezi deja. La intrarea in Chitila dinspre Nord este restrictie de 30 km/h pe primul macaz, cel cu ramificatia spre Pajura. Ieri a avut intarzire 8 minute la Ploiesti Vest si 12 la Brasov, iar acum 6 zile cand tot ea a tras trenul a avut 4 la Vest si 6 la Brasov. Asa ca nu conteaza in ce clasa este incadrata, 060-EA-008/ 009 sunt incadrata la clasa 40, dar ele sunt apte de 160 km/h, adica in clasa 41.
Si legat de aspect, da este o mare problema la CFR Calatori, dar sa nu uitam de unde pleaca aceasta problema. Prea multi sefi si prea putin oameni care muncesc. Degeaba arata locomotiva noua ca 473-003 daca nu te duce nici 50 km si se defecteaza. Important este ca tehnic sa fie masina buna. Cand o sa avem conducatorii ca cei din Vest si coruptia o sa fie minimalizata atunci putem avea pretentii la aspectul masinilor de tractiune. Pana atunci...
@Robert24
Daca locomotiva este incadrata in clasa 40, asta nu inseamna neaparat ca mai mult de 120 km/h nu poate sa ii dea. Poate sa depaseasca acea limita, pana la 125-130 km/h. Si oricum pe unele portiuni sunt restrictii de viteza intre Bucuresti si Ploiesti ca nici nu atingi 140 si trebuie sa franezi deja. La intrarea in Chitila dinspre Nord este restrictie de 30 km/h pe primul macaz, cel cu ramificatia spre Pajura. Ieri a avut intarzire 8 minute la Ploiesti Vest si 12 la Brasov, iar acum 6 zile cand tot ea a tras trenul a avut 4 la Vest si 6 la Brasov. Asa ca nu conteaza in ce clasa este incadrata, 060-EA-008/ 009 sunt incadrata la clasa 40, dar ele sunt apte de 160 km/h, adica in clasa 41.
Si legat de aspect, da este o mare problema la CFR Calatori, dar sa nu uitam de unde pleaca aceasta problema. Prea multi sefi si prea putin oameni care muncesc. Degeaba arata locomotiva noua ca 473-003 daca nu te duce nici 50 km si se defecteaza. Important este ca tehnic sa fie masina buna. Cand o sa avem conducatorii ca cei din Vest si coruptia o sa fie minimalizata atunci putem avea pretentii la aspectul masinilor de tractiune. Pana atunci...
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
stefan_br
Am observat peste tot o contra intre cei ce tin la aspect si cei ce tin la mentenanta.E drept ca suntem subiectivi, unora ne plac clasicele, altora modernizatele.Pentru simplii pasionati de fotografie, o ruginitura ca 278, este ceva deosebit.Pentru simplii calatori conteaza si imaginea si respectarea timpilor din mers.Evident, in priml rand ideea este "sa mearga roata" iar apoi detalii gen: spalat, vopsit, etc. Mie mi se pare normal ca o locomtiva trimisa la drum sa fie apta din punct de vedere tehnic si ingrijita din punct de vedere estetic.Calatorii sunt interesati ca trenul lor sa ajunga la timp iar conditiile sa fie decente.Am mers si eu cu trenul insotit de persoane care nu au ca pasiune trenurile, s-au miat cand au vazut jegul de pe locomotiva si se intrebau ironic daca ajunge la destinatie.Masina era buna, doar ca nu era spalata.Ii dau drepate si lu' Elfu, cand o sa avem conducatori ca-n vest poate se vor misca treburile.CFR Calatori nu gandeste precum o societate comerciala ci precum o cazarma cu "soldati" fara "comandant".Propun sa nu mai escaladam o anumita stare si sa ramanem la un dialog civilizat, e drept, cand parerile sunt impartite apar contre.Sper ca prin interventia mea am lamurit cumva subiectul.Toate cele bune tuturor!
Am observat peste tot o contra intre cei ce tin la aspect si cei ce tin la mentenanta.E drept ca suntem subiectivi, unora ne plac clasicele, altora modernizatele.Pentru simplii pasionati de fotografie, o ruginitura ca 278, este ceva deosebit.Pentru simplii calatori conteaza si imaginea si respectarea timpilor din mers.Evident, in priml rand ideea este "sa mearga roata" iar apoi detalii gen: spalat, vopsit, etc. Mie mi se pare normal ca o locomtiva trimisa la drum sa fie apta din punct de vedere tehnic si ingrijita din punct de vedere estetic.Calatorii sunt interesati ca trenul lor sa ajunga la timp iar conditiile sa fie decente.Am mers si eu cu trenul insotit de persoane care nu au ca pasiune trenurile, s-au miat cand au vazut jegul de pe locomotiva si se intrebau ironic daca ajunge la destinatie.Masina era buna, doar ca nu era spalata.Ii dau drepate si lu' Elfu, cand o sa avem conducatori ca-n vest poate se vor misca treburile.CFR Calatori nu gandeste precum o societate comerciala ci precum o cazarma cu "soldati" fara "comandant".Propun sa nu mai escaladam o anumita stare si sa ramanem la un dialog civilizat, e drept, cand parerile sunt impartite apar contre.Sper ca prin interventia mea am lamurit cumva subiectul.Toate cele bune tuturor!
- stakee
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
stakee
Mai fratilor, aici, ce-i drept suntem pe un forum si ne dam cu parerea ca doar asta ii e scopul, dar pt numele sfantului tren, nu va mai certati pe tema asta, daca lu x ii place 1 si lu y ii place 2 si uraste 1 lasa-l in voia lui, ca altfel ajungem sa facem la spam ca si pe topicul de metrou(fara suparare) .Ramaneti si voi obiectivi si toleranti fata de parerile colegilor
Mai fratilor, aici, ce-i drept suntem pe un forum si ne dam cu parerea ca doar asta ii e scopul, dar pt numele sfantului tren, nu va mai certati pe tema asta, daca lu x ii place 1 si lu y ii place 2 si uraste 1 lasa-l in voia lui, ca altfel ajungem sa facem la spam ca si pe topicul de metrou(fara suparare) .Ramaneti si voi obiectivi si toleranti fata de parerile colegilor
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
ANDU2100HP
060-EA-008 de la Ploiesti spre Buc Nord trecand prin Darza cu toate luminile aprinse 01-09-2014
060-EA-008 de la Ploiesti spre Buc Nord trecand prin Darza cu toate luminile aprinse 01-09-2014
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
shoppy
Asa o uratenie iti atrage atentia oricat de disperat ai fi sa te uiti dupa vagon, la CFR Calatori nu exista imagine, si locomotivele si vagoanele sunt o sorcova de scheme fara nici o noima sau legatura cu ceva lasatea mai curate/murdare/ruginite dupa cum se nimereste, daca faci 5 drumuri obligatoriu faci si o sauna ca nu nimeresti vagon cu AC defect sau iti dispare locul ca au bagat aia din revizie alt tip de vagon, din 10 defectari pe luna 8 sunt de la Calatori, 2 trenuri la Constanta vara si la Brasov iarna nu spala nimic...
Asa o uratenie iti atrage atentia oricat de disperat ai fi sa te uiti dupa vagon, la CFR Calatori nu exista imagine, si locomotivele si vagoanele sunt o sorcova de scheme fara nici o noima sau legatura cu ceva lasatea mai curate/murdare/ruginite dupa cum se nimereste, daca faci 5 drumuri obligatoriu faci si o sauna ca nu nimeresti vagon cu AC defect sau iti dispare locul ca au bagat aia din revizie alt tip de vagon, din 10 defectari pe luna 8 sunt de la Calatori, 2 trenuri la Constanta vara si la Brasov iarna nu spala nimic...
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
ANDU2100HP
EA-048 inchiriata la TFG , Buftea 2014
EA-048 inchiriata la TFG , Buftea 2014
- ANDU2100HP
-
Posted:
-
Re: Poze de tot felul fara trenuri
ANDU2100HP
Plăci diverse EA:
Plăci diverse EA:
PLACA 260.jpg (91.67 KB; downloaded 1877 times)
PLACA 299 I.jpg (110.42 KB; downloaded 1879 times)
PLACA 299 J.jpg (184.33 KB; downloaded 1880 times)
PLACA 576.jpg (89.73 KB; downloaded 1881 times)
PLACA 867.jpg (117.31 KB; downloaded 1879 times)
PLACA 210.jpg (164.71 KB; downloaded 1879 times)
- razvan22
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 40 (Electroputere Craiova Romania)
razvan22
Pe o ploaie torentiala astazi in Orsova:
0082
40-0082-0 by artinescu.razvan, on Flickr
0576
40-0576-5 by artinescu.razvan, on Flickr
0694
40-0694-6 by artinescu.razvan, on Flickr
Pe o ploaie torentiala astazi in Orsova:
0082
40-0082-0 by artinescu.razvan, on Flickr
0576
40-0576-5 by artinescu.razvan, on Flickr
0694
40-0694-6 by artinescu.razvan, on Flickr
📖 Pagination options