MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 317266 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 84 85 86 87 88 89 90  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

andrei11 wrote here:
Rectific, M 1, eu am venit de la Grozăveşti.  Aha, deci pe M 3 se anunţă Drumul Taberei ?  Pe << banda >> normală sau  intervine mecanicul ?

Depinde doar mecanic!
PS
Oricum intervalele de succedare dintre rame se situeaza la un minim de 4 minute si un maxim de 10 minute, pe tot parcursul zilei, cu o singura exceptie (22:53 VI, 23:05RD), nesemnificativa ca incadrare orara!

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

New entry...NALBA slefuieste de 2 zile M5.1, pe ruta VI-ER-VI!

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

A devenit cumva operational depoul Valea Ialomitei, ca, de ieri 18.01.2022, n-am mai vazut ascunsa nicio rama de rezerva, nici la Favorit, nici la Parc Drumul Taberei, cu atat mai putin la Raul Doamnei?! :yes:

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului Adrian Rosca

Hai ca avem noi termene de finalizare de la Metrorex:

"1. Stadiul actual de realizare a lucrărilor de C+M împărțit pe lucrări de structură, arhitectură și instalații și data preconizată de finalizare a lucrărilor la accesul ”B”, inclusiv culoarul de legătură dintre accesul A și accesul B (subtraversare Șoseaua Panduri), și aducere a terenului la stadiul inițial la stația Academia Militară:

Structură - 95%;
Arhitectură - 50%;
Instalații - 40%.

Termenul estimat de finalizare a lucrărilor aferente accesului B (inclusiv culoarul de legătură A-B) este 30 aprilie 2022.

2. Stadiul actual de realizare a lucrărilor de C+M împărțit pe lucrări de structură, arhitectură și instalații și data preconizată de finalizare a lucrărilor la accesurile ”A”, ”B”, ”B1” și ”B2” și aducere a terenului la stadiul inițial la stația Parc Drumul Taberei:

Structură - 70%;
Arhitectură - 2%;
Instalații - 0%.

Termenul estimat de finalizare a lucrărilor aferente accesurilor ”A”, ”B”, ”B1” și ”B2” este 30 iunie 2022.

3. Stadiul actual de realizare a lucrărilor de C+M împărțit pe lucrări de arhitectură și instalații și data preconizată de finalizare a lucrărilor la peronul 4 al stației Eroilor 1:

Arhitectura = 98%
Instalatii = 95%

Termenul estimat de finalizare a lucrărilor aferente peronului 4 al stației Eroilor este 31 martie 2022.

4. Stadiul actual de realizare a lucrărilor de C+M de acoperire în soluție definitivă a prizelor de aer ale centralelor de ventilație de interstație și data preconizată de finalizare a acestor lucrări:

Acoperire prize de aer ale centralelor de ventilație - 30%;

Termenul estimat de finalizare a lucrărilor aferente prizelor de aer ale centralelor de ventilație de interstație este 31 mai 2022."

Am intrebat si daca Metrorex are datorii neachitate catre antreprenorul lucrarii, reprezentand lucrari executate si certificate la plata, iar raspunsul a fost negativ.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

Ce ma bucura e termenul aflat de tine la EROILOR! Sper sa si se tina de cuvant!
In rest, poate sa dureze oricat :yes:

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului subway guru

Nope, oricand poate oricand sa insemne niciodata…

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

Hai ”Bre” ce ai vrut la pationar nu s-a edificat din cauza mustaciosului PDL-ist, ala care a dictat ca DT34 va fi Tudor Vladimirescu. Nu dam nume ca e desantat. O sa-ti vezi COPILUL, mai devreme sau mai tarziu edificat! Am eu rabdare si matale nu?! :think:
Oricum eu ma simt in siguranta maxima pe M5.1, si asta datorita si TIE! :yes:

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului andrei11

Am văzut termenele, o singură întrebare, noi în ce an suntem acum ? Scuzaţi confuzia.  :rofl:
Cât priveşte aşa zisul depou, mai degrabă un depouaş sau o parcare mai mare, cine e din cartier poate face o vizită,  se pot zări cu puţin noroc metrouri pe linii.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

Esti un ”Bagabond imperial”! :rofl:
Asta cu depoul m-a scos din minti.  :oops:  Ce vrei sa zici?
Nu conteaza, toate cele 13 rame ALSTOM incap berechet pe M5.1!

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului subway guru

Lumea merge mai adesea la piata decat la patinoar!  :rofl:

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului George

As vrea dupa o perioada mai lunga sa revin cu impresii despre M 5.
Daca intervalele de succedare foarte largi erau ok la inceput (pandemie, pana a inceput lumea sa afle si sa foloseasca metroul etc.) acum ele sunt total inadecvate.
Dimineata este atat de plin, incat deja la Brancusi vine full de la Raul Doamnei, iar la Eroilor ajunge mai plin decat trenurile care vin din Militari!
Parerea mea e ca dimineata ar trebui sa fie cam 8 min maxim intre rame pe fiecare brat, deci maxim 4 min pe tronsonul comun.
Apoi, de la 10 incolo e bataie de joc, cam 18 min pe fiecare brat, e mocanita, mereu pierd mult timp cand plec la ore din astea boieresti (stand aproape de Brancusi).

Seara trenurile sunt pline catre ambele directii pana catre ora 21 si chiar si spre 22 am prins tren full.
Pe ambele directii caracteristica centrala e ca sunt mai putin folosite statiile de parcurs (desi nu mai sunt goale ca in primele 6 luni), majoritatea calatorilor merg din capat pana in capat.
Asadar, cred ca ar trebui suplimentat parcul la conceptul initial, care inteleg ca s-a cam ras, tuns si frezat. Minim 6 trenuri in circulatie la orice ora si tot nu stiu daca ajung.
Apoi, mai e o chestie deranjanta, deseori plecarile de la capete nu sunt calibrate bine, adica in loc sa plece la cate 6 minute (9 minute) cate un tren, pleaca la 4 minute urmatorul si apoi e gaura de 10 min sau chiar mai mult.
Tot ce spun acum e empiric, dar se poate verifica usor iar incarcatura tot mai mare a magistralei se vede cu ochiul liber. Personal cred ca la E 2 s-a gresit sa fie numai acele scari rulante, e mereu claustrofoba experienta.

Aspecte negative: paznici multi si cam jegosi, extrem de suprapopulata magistrala, tot timpul vezi o gorila la gura de metrou, fix in gura, fara masca si fumand. Eu zic ca sunt dublu de paznici fata de necesar.
Alt aspect negativ: am pus ditai granitul, dar mai spalam si noi ceva?! Nu cred ca in vreun an s-a curatat vreo treapta sau vreun pavaj si incepe sa se vada jegul si delasarea.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului Stefan28

Legat de numărul trenurilor, până nu vor veni din trenurile Alstom, situația așa va rămâne.
BM-uri nu au de unde să mai scoată și IVA nu pot pune, s-a scos inclusiv rezerva de la cald a magistralei care era fie la Parc Drumul Taberei, fie la Favorit.

Au și existat asemenea cereri pentru IVA pe magistrala 5 ca suplimentări, dar nu a fost de acord constructorul, care dorește ca magistrala să fie exploatată exclusiv de trenuri noi cât asigură garanția magistralei.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

Sub 3 minute n-o sa vedem nimic nici cand vor veni noile trenuri!

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului cris_m

Stefan28 wrote here:
Au și existat asemenea cereri pentru IVA pe magistrala 5 ca suplimentări, dar nu a fost de acord constructorul, care dorește ca magistrala să fie exploatată exclusiv de trenuri noi cât asigură garanția magistralei.
Mai degraba a conducerii Metrorex, respectiv MT care nu au vrut sa se faca de ras in fata publicului...

 


Go to page:  1  ... 84 85 86 87 88 89 90  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435175 posts in 5424 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use