Topic: Titluri de călătorie și sisteme de acces
1853 posts, 457049 views
📖 Pagination options
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
Am scris deja mai sus:
Nu pot decit sa presupun: ori reader-ul magnetic e defect, ori o cartela e blocata inauntru, ori... altceva care nu permite validarea unui card magnetic.
Am scris deja mai sus:
Nu pot decit sa presupun: ori reader-ul magnetic e defect, ori o cartela e blocata inauntru, ori... altceva care nu permite validarea unui card magnetic.
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
NU.
Daca pe display scrie "Validati cardul", pe fond albastru, atunci poti sa validezi magnetic&contactless.
Daca pe display scrie "Validati cardul" si "Magnetic indisponibil", pe fond galben, atunci - evident - poti sa validezi doar contactless.
Fond de culoare verde nu exista in starea de stand-by (in mod normal).
CA 205 wrote:
Adica atunci când poarta de intrare afiseaza culoarea galben, eu pot doar sa apropii Cardul Ultra-light, iar atunci când poarta afiseaza culoarea verde, eu pot introduce doar cartela magnetica?
NU.
Daca pe display scrie "Validati cardul", pe fond albastru, atunci poti sa validezi magnetic&contactless.
Daca pe display scrie "Validati cardul" si "Magnetic indisponibil", pe fond galben, atunci - evident - poti sa validezi doar contactless.
Fond de culoare verde nu exista in starea de stand-by (in mod normal).
- misterr
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
misterr
Tichetul unic RATB - Metrorex, introdus de astăzi. Preţul unic pentru 60 de minute este 5 lei
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2017/12/10/61927320-2.mp4
Tichetul unic RATB - Metrorex este introdus, începând de duminică, preţul unic pentru 60 de minute fiind de cinci lei. În prima etapă, sunt valabile şi abonamentele emise anterior de către cele două companii.
Cetăţenii pot călători în Capitală, începând de duminică, cu autobuzul şi cu metroul, în baza tichetului unic de transport. RATB şi Metrorex emit carduri Ultralight (de unică folosinţă) şi asigură în comun vânzarea titlurilor de călătorie integrate, iar noile titluri de călătorie pot fi achiziţionate atât de la casieriile Metrorex, cât şi de la cele ale RATB.
Preţul biletului unic valabil 60 de minute este de 5 lei, biletul cu 10 călătorii de câte 60 de minute pentru fiecare călătorie costă 34 de lei, iar abonamentul de o zi, cu număr nelimitat de validări, atât la RATB, cât şi la Metrorex, costă 17 lei. Ultima validare se poate efectua cu un minut înainte de expirarea perioadei stabilite, de o oră, şi permite călătoria până la capătul liniei RATB sau până la ieşirea din staţiile Metrorex.
Titlurile de călătorie nu sunt, însă, valabile pe liniile expres, preorăşeneşti şi nici pe cele cu tarif special. În prima etapă vor fi în continuare valabile abonamentele actuale, atât cele de la RATB, cât şi cele de la Metrorex.
Costul biletului unic este alcătuit din: costul biletului RATB în valoare de 1,3 lei, costul biletului Metrorex în valoare de 2,5 lei, la care se adaugă costul cardului şi cheltuielile cu mentenanţa. Decontarea tarifelor se va face în paralel de cele două instituţii.
Proiectul de hotărâre privind implementarea biletului unic de călătorie RATB – Metrorex a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) în 4 decembrie, cu 32 de voturi “pentru” şi şase abţineri, în absenţa consilierilor generali USR.
Tichetul unic RATB - Metrorex, introdus de astăzi. Preţul unic pentru 60 de minute este 5 lei
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2017/12/10/61927320-2.mp4
Tichetul unic RATB - Metrorex este introdus, începând de duminică, preţul unic pentru 60 de minute fiind de cinci lei. În prima etapă, sunt valabile şi abonamentele emise anterior de către cele două companii.
Cetăţenii pot călători în Capitală, începând de duminică, cu autobuzul şi cu metroul, în baza tichetului unic de transport. RATB şi Metrorex emit carduri Ultralight (de unică folosinţă) şi asigură în comun vânzarea titlurilor de călătorie integrate, iar noile titluri de călătorie pot fi achiziţionate atât de la casieriile Metrorex, cât şi de la cele ale RATB.
Preţul biletului unic valabil 60 de minute este de 5 lei, biletul cu 10 călătorii de câte 60 de minute pentru fiecare călătorie costă 34 de lei, iar abonamentul de o zi, cu număr nelimitat de validări, atât la RATB, cât şi la Metrorex, costă 17 lei. Ultima validare se poate efectua cu un minut înainte de expirarea perioadei stabilite, de o oră, şi permite călătoria până la capătul liniei RATB sau până la ieşirea din staţiile Metrorex.
Titlurile de călătorie nu sunt, însă, valabile pe liniile expres, preorăşeneşti şi nici pe cele cu tarif special. În prima etapă vor fi în continuare valabile abonamentele actuale, atât cele de la RATB, cât şi cele de la Metrorex.
Costul biletului unic este alcătuit din: costul biletului RATB în valoare de 1,3 lei, costul biletului Metrorex în valoare de 2,5 lei, la care se adaugă costul cardului şi cheltuielile cu mentenanţa. Decontarea tarifelor se va face în paralel de cele două instituţii.
Proiectul de hotărâre privind implementarea biletului unic de călătorie RATB – Metrorex a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) în 4 decembrie, cu 32 de voturi “pentru” şi şase abţineri, în absenţa consilierilor generali USR.
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
CA 205
Multumesc!
ZOLI wrote:
NU.
Daca pe display scrie "Validati cardul", pe fond albastru, atunci poti sa validezi magnetic&contactless.
Daca pe display scrie "Validati cardul" si "Magnetic indisponibil", pe fond galben, atunci - evident - poti sa validezi doar contactless.
Fond de culoare verde nu exista in starea de stand-by (in mod normal).
Multumesc!
- spikebrain
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
spikebrain
Evident ca nu a fost gandit doar pentru UltraLight. Acestea vor ramane pentru calatori ocazionali gen 2-10 calatorii dar abonamentele lunare vor fi pe cardul Activ adica Mifare 1K. Lansarea in productie se face insa treptat. Una din piedicile cele mai mari este dat de cele 10 statii care nu sunt inca modernizate. Daca se trece si cu abonamentele pe contactless, atunci cum vor intra toti calatorii in cele 10 statii, doar printr-o poarta? Evident ca nu se poate iar generalizarea contactless se face atunci cand vor fi modernizate toate statiile ceea ce presupun ca va face in 2018.
subway guru wrote:
Zoli, noul sistem contactless e gandit sa functioneze exclusiv cu ultralight?...n-as crede...
Pe de alta parte nu pot sa nu ma gandesc in termeni economici globali...
Daca Mrex transporta in mod curent mai mult de 600000calatori/zi si treptat-treptat cardurile magnetice ies din uz, nu e o cheltuiala iresponsabila sa arunci la cos atatea cartele zilnic x 1Ron???
P.S.
Nu m-am obosit sa socotesc exact cate titluri de calatorie emite Mrex lunar/anual, am pus doar problema de principiu in termeni generali...
Evident ca nu a fost gandit doar pentru UltraLight. Acestea vor ramane pentru calatori ocazionali gen 2-10 calatorii dar abonamentele lunare vor fi pe cardul Activ adica Mifare 1K. Lansarea in productie se face insa treptat. Una din piedicile cele mai mari este dat de cele 10 statii care nu sunt inca modernizate. Daca se trece si cu abonamentele pe contactless, atunci cum vor intra toti calatorii in cele 10 statii, doar printr-o poarta? Evident ca nu se poate iar generalizarea contactless se face atunci cand vor fi modernizate toate statiile ceea ce presupun ca va face in 2018.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
shoppy
Un cip contactless poate fi implementat in orice(portofel, bratara, ceas, smartfone), doar sa dea ei standardul sau cipurile pentru a fi implementate.
Un cip contactless poate fi implementat in orice(portofel, bratara, ceas, smartfone), doar sa dea ei standardul sau cipurile pentru a fi implementate.
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
O sa dea RATB-ul (sau Mtx-ul) ok-ul pentru cipuri in bratara, ceas, "zmartfon"... cind o zbura porcu' !
BTW: Astea sint cuvinte de origine dacica : varza, viezure, zmartfon...!
O sa dea RATB-ul (sau Mtx-ul) ok-ul pentru cipuri in bratara, ceas, "zmartfon"... cind o zbura porcu' !
BTW: Astea sint cuvinte de origine dacica : varza, viezure, zmartfon...!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
shoppy
Corect, din seria zmartfon se scrie, zmartfon se citeste(urmeaza zmartuaci).
Corect, din seria zmartfon se scrie, zmartfon se citeste(urmeaza zmartuaci).
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
BodoMinea
La Basarab M4, un fericit validator portocaliu funcțional.
E mofturos să știți, nu a vrut sa îmi consulte cardul ACTIV, spre deosebire de porți.
Cu altă ocazie poate testez și titlurile noi de călătorie, pentru un utilizator frecvent ca mine nu au niciun sens in forma actuală.
La Basarab M4, un fericit validator portocaliu funcțional.
IMG_20171211_150634-min.jpg (996.58 KB; downloaded 2329 times)
E mofturos să știți, nu a vrut sa îmi consulte cardul ACTIV, spre deosebire de porți.
Cu altă ocazie poate testez și titlurile noi de călătorie, pentru un utilizator frecvent ca mine nu au niciun sens in forma actuală.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
WT_fan06
Dacă ar scădea prețul la 4 lei și ar mări valabilitatea la 2 ore, atunci ar avea măcar o speranță...
Dacă ar scădea prețul la 4 lei și ar mări valabilitatea la 2 ore, atunci ar avea măcar o speranță...
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
Ne-ne-ne!
La noile porti nu mai poti vedea titlurile de pe cardul Activ.
BodoMinea wrote:
E mofturos să știți, nu a vrut sa îmi consulte cardul ACTIV, spre deosebire de porți.
Ne-ne-ne!
La noile porti nu mai poti vedea titlurile de pe cardul Activ.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
GPS
Această poză îmi aduce aminte de ”Epoca Turnichetelor”.
BodoMinea wrote:
La Basarab M4, un fericit validator portocaliu funcțional.
E mofturos să știți, nu a vrut sa îmi consulte cardul ACTIV, spre deosebire de porți.
Cu altă ocazie poate testez și titlurile noi de călătorie, pentru un utilizator frecvent ca mine nu au niciun sens in forma actuală.
Această poză îmi aduce aminte de ”Epoca Turnichetelor”.
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
SniperGuy
Chiar "epoca" aia este. Aparatul cu pricina este montat pe un turnichet "clasic"
Chiar "epoca" aia este. Aparatul cu pricina este montat pe un turnichet "clasic"
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
subway guru
Din cele zece opt sunt pe M4 unde n-am vazut niciodata cozi la validare. Care sunt celelalte doua ‘supra-aglomerate’???
spikebrain wrote:subway guru wrote:
Zoli, noul sistem contactless e gandit sa functioneze exclusiv cu ultralight?...n-as crede...
Pe de alta parte nu pot sa nu ma gandesc in termeni economici globali...
Daca Mrex transporta in mod curent mai mult de 600000calatori/zi si treptat-treptat cardurile magnetice ies din uz, nu e o cheltuiala iresponsabila sa arunci la cos atatea cartele zilnic x 1Ron???
P.S.
Nu m-am obosit sa socotesc exact cate titluri de calatorie emite Mrex lunar/anual, am pus doar problema de principiu in termeni generali...
Evident ca nu a fost gandit doar pentru UltraLight. Acestea vor ramane pentru calatori ocazionali gen 2-10 calatorii dar abonamentele lunare vor fi pe cardul Activ adica Mifare 1K. Lansarea in productie se face insa treptat. Una din piedicile cele mai mari este dat de cele 10 statii care nu sunt inca modernizate. Daca se trece si cu abonamentele pe contactless, atunci cum vor intra toti calatorii in cele 10 statii, doar printr-o poarta? Evident ca nu se poate iar generalizarea contactless se face atunci cand vor fi modernizate toate statiile ceea ce presupun ca va face in 2018.
Din cele zece opt sunt pe M4 unde n-am vazut niciodata cozi la validare. Care sunt celelalte doua ‘supra-aglomerate’???
📖 Pagination options