Topic: Sectorul 3
1252 posts, 361113 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
survola
Teoretic ai dreptate, practic...
Ce era frumos sub rampele de la Basarab? Sau acum, la D-na Ghica, ce frumuseți blochează vederii?
Teoretic ai dreptate, practic...
Ce era frumos sub rampele de la Basarab? Sau acum, la D-na Ghica, ce frumuseți blochează vederii?
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
oc7avian
N-ai ce să vezi frumos dacă nu amenajezi, iar intersecțiile sunt o mare de asfalt, reabilitările blocurilor = lipit polistiren și atât etc.
Zona pasajului Basarab s-a schimbat radical în jur, schimbare care continuă. Atenție: nu pledez pentru demolarea lui sau că trebuia altfel. Discut conceptual.
N-ai ce să vezi frumos dacă nu amenajezi, iar intersecțiile sunt o mare de asfalt, reabilitările blocurilor = lipit polistiren și atât etc.
Zona pasajului Basarab s-a schimbat radical în jur, schimbare care continuă. Atenție: nu pledez pentru demolarea lui sau că trebuia altfel. Discut conceptual.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
Costin
Problema pasajelor e ca muta aglomeratia, nu o rezolva. La urma urmei, problema traficului in Bucuresti este ca exista mai multe masini decat este fizic loc, si pentru parcari, si pentru capacitatea străzilor. Un pasaj nu creste spatiul sau capacitatea strazilor. Sigur, creste capacitatea intersectiei, dar degeaba daca dupa pasaj restul ramane la fel. Se vede clar in atâtea alte locuri din Bucuresti ca pasajele nu rezolva "problema traficului".
Ce fac acum acesti politruci este doar sa isi cumpere voturi cu iluzia ca doar mai multe pasaje vor rezolva problema. Iluzie care prinde foarte bine la public, la fel cum prinde si transformarea tuturor peticelor verzi in parcari.
Pasajele se vor face si nu vor rezolva nimic. In cel mai rau caz vor incurca extinterea tramvaiului pe inelul median. Urbanistic, vor ghetoiza unele zone care poate acum arata ceva mai rasarit, insa fara a fi perceputa ca o mare problema, cand impresia generala pe care o lasa orasul oricum este de ghetou in ruina (vedeti discutia de mai sus). Tot asa cum toate spatiile verzi vor fi sacrificate pentru iluzia locurilor de parcare suficiente, in aplauzele publicului multumit ca primarul "le-a facut si lor ceva".
Problema pasajelor e ca muta aglomeratia, nu o rezolva. La urma urmei, problema traficului in Bucuresti este ca exista mai multe masini decat este fizic loc, si pentru parcari, si pentru capacitatea străzilor. Un pasaj nu creste spatiul sau capacitatea strazilor. Sigur, creste capacitatea intersectiei, dar degeaba daca dupa pasaj restul ramane la fel. Se vede clar in atâtea alte locuri din Bucuresti ca pasajele nu rezolva "problema traficului".
Ce fac acum acesti politruci este doar sa isi cumpere voturi cu iluzia ca doar mai multe pasaje vor rezolva problema. Iluzie care prinde foarte bine la public, la fel cum prinde si transformarea tuturor peticelor verzi in parcari.
Pasajele se vor face si nu vor rezolva nimic. In cel mai rau caz vor incurca extinterea tramvaiului pe inelul median. Urbanistic, vor ghetoiza unele zone care poate acum arata ceva mai rasarit, insa fara a fi perceputa ca o mare problema, cand impresia generala pe care o lasa orasul oricum este de ghetou in ruina (vedeti discutia de mai sus). Tot asa cum toate spatiile verzi vor fi sacrificate pentru iluzia locurilor de parcare suficiente, in aplauzele publicului multumit ca primarul "le-a facut si lor ceva".
- subway guru
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
ByOnu
Colajele nu imi apartin, sunt preluate de aici (link).
Spatii verzi transformate in parcari, trotuare taiate pentru parcari, ... Sectorul verde a luat-o razna.
Colajele nu imi apartin, sunt preluate de aici (link).
Spatii verzi transformate in parcari, trotuare taiate pentru parcari, ... Sectorul verde a luat-o razna.
mantuleasa.jpg (253.91 KB; downloaded 2247 times)
mantuleasa2.jpg (1.74 MB; downloaded 2247 times)
mantuleasa3.jpg (184.4 KB; downloaded 2247 times)
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
Utilizator anonim 2
Primarul se cheama ca “a facut”, se vede, dom’le! Nu vrea poporul parcari? Sa fie parcari, da-le dracu’ de spatii verzi ca nu folosesc la nimic si nici verzi nu sint macar.
Pietonii…? Ce le trebuie sa se lafaie de un trotuar de 5m? Unul de 1m jumate ce are, nu le ajunge?
Fix asa e si la noi in sectorul 6, cu un primar pus pe ctitorit.
Primarul se cheama ca “a facut”, se vede, dom’le! Nu vrea poporul parcari? Sa fie parcari, da-le dracu’ de spatii verzi ca nu folosesc la nimic si nici verzi nu sint macar.
Pietonii…? Ce le trebuie sa se lafaie de un trotuar de 5m? Unul de 1m jumate ce are, nu le ajunge?
Fix asa e si la noi in sectorul 6, cu un primar pus pe ctitorit.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
TrainWrecker
Ce se intampla in S6 e minuscul comparativ cu S3 si S4, intre astea doua e competitie pentru care poate sa creeze mai multe locuri de parcari, ca oricum numai cu d-astea se laupa pe facebook!
Ce se intampla in S6 e minuscul comparativ cu S3 si S4, intre astea doua e competitie pentru care poate sa creeze mai multe locuri de parcari, ca oricum numai cu d-astea se laupa pe facebook!
- TPB
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
TPB
Problema e ca fiecare primar vrea alt asfalt, alte borduri, alte luminițe, alte parcuri.
Problema noastră, a cetățenilor (nu toți, mă refer la cei care sunt foarte ușor de manipulat) nu suntem interesați de ce se întâmplă în fiecare primărie, noi doar discutăm despre ce face domn vecin X și domn vecin Y. Dacă am putea schimba aceste obișnuințe și dacă am vrea și noi să trăim mai civilizat, atunci să îi găsim pe cei care vor să facă Bucureștiul ăsta verde, si pe bune, nu prin filmulețe sau vrăjeală.
Problema e ca fiecare primar vrea alt asfalt, alte borduri, alte luminițe, alte parcuri.
Problema noastră, a cetățenilor (nu toți, mă refer la cei care sunt foarte ușor de manipulat) nu suntem interesați de ce se întâmplă în fiecare primărie, noi doar discutăm despre ce face domn vecin X și domn vecin Y. Dacă am putea schimba aceste obișnuințe și dacă am vrea și noi să trăim mai civilizat, atunci să îi găsim pe cei care vor să facă Bucureștiul ăsta verde, si pe bune, nu prin filmulețe sau vrăjeală.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
SirVlady
Articolul aici.
Până la urmă, nu-mi dau seama care e diferența dintre PSD și Pro România de zice că dorește înapoi în PSD, nu e fix același lucru? Că oricum doar denumirea diferă, oamenii și interesele rămân la fel.
În schimb, nu pot să pricep de ce ai da termia la Primăriile de Sector. Să ia fiecare decizii privind termia cum vrea mușchii lor fără a se consulta în prealabil cu Primăria Generală? Vă dați seama ce haos ar fi să preia Primăriile de Sector termia? Nu numai că nu ar fi în stare să gestioneze situația avariilor, dar implică și un efort financiar pe care nu l-ar putea susține deloc.
Cât despre proiecte (a se citi pasaje, că sigur de asta e vorba), mult noroc, că nici atunci nu o să obțină rezultatul mult dorit. Dacă s-ar justifica acele proiecte pe care dorește să le facă, adică pasajele de pe inelul principal din zona Dristor-Vitan, respectiv alte două pasaje pe inelul median, unul la intersecție la metrou Titan și celălalt la intersecția Grigorescu x Camil Ressu de care mai menționase câteodată, atunci îi urez mult succes, deși din punctul meu de vedere proiectele acestea sunt de o redundanță ieșită din comun. Fără niciun studiu de trafic și fără niciun studiu de teren sunt absolut nonsensuri prin care poate manipula electorat super ușor, dacă nu există un candidat care să-i ia locul. Știe Consiliul General ce știe de nu dorește în ruptul capului să nu se facă acele pasaje.
Iar despre lozinca tradițională a lui Negoiță privind pasajele, “trafic mai liber, mai puțină poluare”, ar trebui să arunce un ochi asupra situației la modul general, căci construirea de pasaje atrage mai multe mașini, deci implicit mai multă poluare și trafic mult mai decongestionat. Primăria Generală și anumite Primării de Sector încearcă cumva să atragă lumea să folosească transportul în comun, în timp ce alte Primării de Sector (anume 3 și 4) încearcă să atragă cât de mult posibil lumea către autoturism.
Robert Negoiță: E foarte posibil să candidez pentru încă un mandat la Primăria Sectorului 3. E foarte probabil să mă întorc în PSD / Termia trebuie să treacă de la PMB la primăriile de sector
Primarul Robert Negoiță a declarat duminică, la B1TV, că „e foarte posibil” să candideze pentru un nou mandat la Primăria Sectorului 3, pentru că mai are nevoie de timp deoarece nu a fost lăsat să-și ducă toate proiectele la îndeplinire. Robert Negoiță a afirmat, totodată, că este „foarte probabil” să revină în PSD.
„Mai avem până anul viitor dar, din nefericire, din nefericire, nu am fost lăsați să-mi termin proiectele. E foarte posibil să mai candidez un mandat, asta pentru că, repet, nu am fost lăsați să finalizăm proiectele atât de importante pe care le-am promis și trebuie finalizate”, a declarat Negoiță.
Acesta a insistat că nu va candida la Primăria Generală, ci ar mai avea nevoie de un mandat la Sectorul 3 pentru a duce la îndeplinire proiectele pe care le-a început.
Întrebat în ce relații este acum cu cei din PSD, partid în care a fost, acesta a răspuns: „Cu domnul președinte Ciolacu am o relație foarte bună, cu domnul secretar general, care se ocupă de Sectorul 3, Marian Neacșu, o relație bună și cu mulți alți colegi am o relație foarte bună. Și da, e foarte probabil să mă întorc în PSD, e foarte probabilă această variantă”.
Robert Negoiță a declarat apoi că termia ar trebui să treacă de la Primăria Generală la primăriile de sector sau măcar în cazul său să se întâmple acest lucru.
„Eu consider varianta corectă nu să mă duc eu la Primăria Generală, ci să treacă de la Primăria Generală către sectoare cât mai multe atribuții. În toată lumea civilizată se vorbește de descentralizare și subsidiaritate. Decizia trebuie să fie cât mai aproape de cetățean. E mai mult decât evident că primăria de sector e mult mai aproape de oameni decât Primăria Generală.
Primăria Generală trebuie să rămână cu spitalele, probabil, cu transportul public cu sau fără iluminat, dar termia, insist, trebuie să treacă la sectoare cel puțin la Sectorul 3, cu finanțare cu tot pentru că e inadmisibil ca azi Primăria Generală să cheltuiască bugete de 6 – 7 ori mai mari decât Primăria Sectorului 3 și să nu facă nimic. L-am văzut la dumneavoastră în emisiune să se vaite că nu știu cât dă pe subvenție la transport și la termie. Pai dacă nu-i în stare să facă reforme…
Am convingerea că noi știm să gestionăm mult mai bine partea de termie, și partea de termie, mult mai bine decât Primăria Generală”, a mai declarat Robert Negoiță.
Articolul aici.
Până la urmă, nu-mi dau seama care e diferența dintre PSD și Pro România de zice că dorește înapoi în PSD, nu e fix același lucru? Că oricum doar denumirea diferă, oamenii și interesele rămân la fel.
În schimb, nu pot să pricep de ce ai da termia la Primăriile de Sector. Să ia fiecare decizii privind termia cum vrea mușchii lor fără a se consulta în prealabil cu Primăria Generală? Vă dați seama ce haos ar fi să preia Primăriile de Sector termia? Nu numai că nu ar fi în stare să gestioneze situația avariilor, dar implică și un efort financiar pe care nu l-ar putea susține deloc.
Cât despre proiecte (a se citi pasaje, că sigur de asta e vorba), mult noroc, că nici atunci nu o să obțină rezultatul mult dorit. Dacă s-ar justifica acele proiecte pe care dorește să le facă, adică pasajele de pe inelul principal din zona Dristor-Vitan, respectiv alte două pasaje pe inelul median, unul la intersecție la metrou Titan și celălalt la intersecția Grigorescu x Camil Ressu de care mai menționase câteodată, atunci îi urez mult succes, deși din punctul meu de vedere proiectele acestea sunt de o redundanță ieșită din comun. Fără niciun studiu de trafic și fără niciun studiu de teren sunt absolut nonsensuri prin care poate manipula electorat super ușor, dacă nu există un candidat care să-i ia locul. Știe Consiliul General ce știe de nu dorește în ruptul capului să nu se facă acele pasaje.
Iar despre lozinca tradițională a lui Negoiță privind pasajele, “trafic mai liber, mai puțină poluare”, ar trebui să arunce un ochi asupra situației la modul general, căci construirea de pasaje atrage mai multe mașini, deci implicit mai multă poluare și trafic mult mai decongestionat. Primăria Generală și anumite Primării de Sector încearcă cumva să atragă lumea să folosească transportul în comun, în timp ce alte Primării de Sector (anume 3 și 4) încearcă să atragă cât de mult posibil lumea către autoturism.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
andrei11
Exagerări...
Este vorba de aleile dintre blocuri cu trafic auto şi pietonal strict local...
Zona Calea Vitan interseţie cu Mihai Bravu, prin spatele blocurilor.
Exagerări...
Este vorba de aleile dintre blocuri cu trafic auto şi pietonal strict local...
Zona Calea Vitan interseţie cu Mihai Bravu, prin spatele blocurilor.
2023-05-11_19-07-48.jpg (81.92 KB; downloaded 1630 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
shoppy
Posibil sa fie vreo scoala in zona si se gandesc sa circule copiii pe trotuar, asa au facut si in sectorul 1 pe stradutele dintre blocuri, nu s-a dat nici o amenda si dupa o saptamana erau toate masinile la loc.
Posibil sa fie vreo scoala in zona si se gandesc sa circule copiii pe trotuar, asa au facut si in sectorul 1 pe stradutele dintre blocuri, nu s-a dat nici o amenda si dupa o saptamana erau toate masinile la loc.
📖 Pagination options