Topic: V3A-93-CH-PPC
2478 posts, 766824 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Pe alea au vrut sa puna din URAC dar posibil cel putin pe cele iesite nici sa nu se puna vreodata din cauza greutatii si lipsei de spatiu pe acoperis.
Pe alea au vrut sa puna din URAC dar posibil cel putin pe cele iesite nici sa nu se puna vreodata din cauza greutatii si lipsei de spatiu pe acoperis.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Nu pot muta mai in fata pantograful si invertoarele ca sa faca loc la AC?
Nu pot muta mai in fata pantograful si invertoarele ca sa faca loc la AC?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Se cauta solutii dar inteleg ca problema nu e pozitia ci greutatea.
Se cauta solutii dar inteleg ca problema nu e pozitia ci greutatea.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Grinzi centrale pe post de bare, ca-n IVA. Glumesc.
Nu cred ca macar pentru urmatoarele serii nu se poate gasi o solutie de intarire a structurii.
Grinzi centrale pe post de bare, ca-n IVA. Glumesc.
Nu cred ca macar pentru urmatoarele serii nu se poate gasi o solutie de intarire a structurii.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
3mil
Înțeleg ca sunt mai grele CA-urile decât CH-PPC?
Utilizator anonim wrote:
Se cauta solutii dar inteleg ca problema nu e pozitia ci greutatea.
Înțeleg ca sunt mai grele CA-urile decât CH-PPC?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Sunt mai grele echipamentele fiind totul pe acoperis.
Sunt mai grele echipamentele fiind totul pe acoperis.
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
hADRIAN
4020 azi dimineata in 47, probabil ca urmare a problemelor din 41.
4020 azi dimineata in 47, probabil ca urmare a problemelor din 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Au iesit doar 10 Tatre de dimineata in traseu...Nici acum nu e prea fericita situatia, toate cu probleme la instalatiile electrice. Si alea care au iesit s-au blocat la prima gheata pe fir. Si a picat tocmai bine blocarea din 41 ca au circulat si posibil sa fie si la ora asta, in 47, 8 etc.
Au iesit doar 10 Tatre de dimineata in traseu...Nici acum nu e prea fericita situatia, toate cu probleme la instalatiile electrice. Si alea care au iesit s-au blocat la prima gheata pe fir. Si a picat tocmai bine blocarea din 41 ca au circulat si posibil sa fie si la ora asta, in 47, 8 etc.
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
V2A
@Rathgeber2523 a anunțat pe alt forum (alături de poze) că avem prima instalație AC montată pe un CH-PPC. E vorba de 4047.
@Rathgeber2523 a anunțat pe alt forum (alături de poze) că avem prima instalație AC montată pe un CH-PPC. E vorba de 4047.
- V2A
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Toate tramvaiele CH PPC vor fi cosmetizate si revopsite in urmatoarea perioada, in paralel cu montarea de AC, iar in zona alba vor fi colantate dupa modelul vagoanelor deja facute la Colentina si Victoria.
Toate tramvaiele CH PPC vor fi cosmetizate si revopsite in urmatoarea perioada, in paralel cu montarea de AC, iar in zona alba vor fi colantate dupa modelul vagoanelor deja facute la Colentina si Victoria.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Chiar ieri erau pe 41 CH-PPC-uri cu tronsonul A revopsit si tronsonul C chituit pentru revopsire.
Chiar ieri erau pe 41 CH-PPC-uri cu tronsonul A revopsit si tronsonul C chituit pentru revopsire.
📖 Pagination options