Topic: V3A-2010-CA
1342 posts, 438195 views
📖 Pagination options
- TrainWrecker
-
Posted:
-
- im_mihnea08
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
im_mihnea08
#204 pe linia 44 la Cartier 16 Februarie
#204 pe linia 44 la Cartier 16 Februarie
#204 in 44
F773AAD7-C0D7-47C6-AEFA-18D4F5495034.jpeg (691.79 KB; downloaded 3100 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- Andi_C
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Costin
Discutiile despre watermark-uri si drepturi de autor au fost mutate in topicul dedicat https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=1
Discutiile despre watermark-uri si drepturi de autor au fost mutate in topicul dedicat https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=1
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Rathgeber2523
#149 pe Bulevardul Theodor Pallady
#149 pe Bulevardul Theodor Pallady
149 - Scoala.jpg (591.04 KB; downloaded 3438 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Gabi23
Lui 044 i-a fost demontat în sfârșit afișajul interior pentru a fi trimis la Bustec la reparat. A trecut peste 1 an de când e defect
Lui 044 i-a fost demontat în sfârșit afișajul interior pentru a fi trimis la Bustec la reparat. A trecut peste 1 an de când e defect
044 - 41 - 27.04.2023.jpg (196.05 KB; downloaded 3186 times)
044 - 41 - 28.04.2023.jpg (264.72 KB; downloaded 3187 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
WT_fan06
Din păcate aceasta este soarta tramvaielor care nu seamănă UNUL cu ALTUL. Toate sunt unicate irepetabile care se construiesc suficient de lent încât până ce iese următorul vehicul din producție, anteriorul deja are defecte, sau te pomenești că a expirat vreun contract de mentenanță, etc.
Și desigur nu poți avea un flux de piese, nu poți avea un lot standardizat, mentenanța pentru echipamente nu știi cine și când o face, etc, etc, etc, etc. În Colentina, vagoanele așa-zis moderne sunt niște calvare pe roți pentru oricine aflat pe o rază de 100 de metri de vagon, din pricina trenurilor de rulare care troncăne atât de tare de te miri cum de se învârte roata. Am coborât din vagon cu migrene după doar 2 stații.
Dar bine că se umple topicul de poze când mai apare un vagon în verde, de parcă a venit salvarea transportului public bucureștean.
Din păcate aceasta este soarta tramvaielor care nu seamănă UNUL cu ALTUL. Toate sunt unicate irepetabile care se construiesc suficient de lent încât până ce iese următorul vehicul din producție, anteriorul deja are defecte, sau te pomenești că a expirat vreun contract de mentenanță, etc.
Și desigur nu poți avea un flux de piese, nu poți avea un lot standardizat, mentenanța pentru echipamente nu știi cine și când o face, etc, etc, etc, etc. În Colentina, vagoanele așa-zis moderne sunt niște calvare pe roți pentru oricine aflat pe o rază de 100 de metri de vagon, din pricina trenurilor de rulare care troncăne atât de tare de te miri cum de se învârte roata. Am coborât din vagon cu migrene după doar 2 stații.
Dar bine că se umple topicul de poze când mai apare un vagon în verde, de parcă a venit salvarea transportului public bucureștean.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
ByOnu
Problema pentru mine este relevanta informatiei de pe aceste panouri din V3A-CA, si mai voi referi strict la linia 21.
"Calatoriti cu linia 21" ...oookk
"Sens Pasaj Colentina" - Deseori este efectiv gresit. Resetarea lui la capat de linie se face manual?
Mai mult, un singur afisaj in +25m de salon?
Problema pentru mine este relevanta informatiei de pe aceste panouri din V3A-CA, si mai voi referi strict la linia 21.
"Calatoriti cu linia 21" ...oookk
"Sens Pasaj Colentina" - Deseori este efectiv gresit. Resetarea lui la capat de linie se face manual?
Mai mult, un singur afisaj in +25m de salon?
- Cristi.
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Cristi.
Tot pe CA-urile de pe 21, vechea problemă cu afișarea stațiilor greșite.
De exemplu: Sunt în stația Obor, dar pe afișaj arată: "Urmează stația Pasaj Colentina".
De asemenea, sunt multe care au data afișată greșit.
Acum câteva seri, am fost cu un CA în care data era 29 septembrie 2003.
Măcar ora era corectă...
Tot pe CA-urile de pe 21, vechea problemă cu afișarea stațiilor greșite.
De exemplu: Sunt în stația Obor, dar pe afișaj arată: "Urmează stația Pasaj Colentina".
De asemenea, sunt multe care au data afișată greșit.
Acum câteva seri, am fost cu un CA în care data era 29 septembrie 2003.
Măcar ora era corectă...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
cris_m
Daca uiti in ce tramvai te-ai urcat?
Trebuie sa stie poporul cu ce linie merge, mai ales cand ai vehicule noi cu care musai trebuie sa te mandresti...
ByOnu wrote here:
"Calatoriti cu linia 21" ...oookk
Daca uiti in ce tramvai te-ai urcat?
Trebuie sa stie poporul cu ce linie merge, mai ales cand ai vehicule noi cu care musai trebuie sa te mandresti...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
punmeister
Oricum nu-i voi intelege niciodata de ce au ales cel mai prost model din tot catalogul Bustec. Valabil si pentru Imperio Metropolitan si alti operatori gen CTP Cluj Napoca.
Vorbeam pe YT cu trams_trains din Munchen si a confirmat faptul ca panourile interioare Bustec din Imperio Metropolitan sunt cam... retro
Oricum nu-i voi intelege niciodata de ce au ales cel mai prost model din tot catalogul Bustec. Valabil si pentru Imperio Metropolitan si alti operatori gen CTP Cluj Napoca.
Vorbeam pe YT cu trams_trains din Munchen si a confirmat faptul ca panourile interioare Bustec din Imperio Metropolitan sunt cam... retro
- cris_m
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA
Costin
De cel putin 5 ani suntem in epoca "1 cm patrat de touchscreen e mai ieftin decat un buton fizic, mecanic", asa ca incep sa ma intreb daca nu cumva ar costa la fel, daca nu mai putin, un ecran LCD decat un asemenea display cu leduri.
De cel putin 5 ani suntem in epoca "1 cm patrat de touchscreen e mai ieftin decat un buton fizic, mecanic", asa ca incep sa ma intreb daca nu cumva ar costa la fel, daca nu mai putin, un ecran LCD decat un asemenea display cu leduri.
📖 Pagination options