Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1252 posts, 345130 views
 
Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului David

Nu, dar eu vorbesc de proiect.
Ce ai postat tu este dinainte sa inceapa executia.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului beaucoua

Constructorul a propus, Politia Rutiera a aprobat :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

Nu stiam ca se mai vopseste. F bine arata.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chevic

Wow, ce bine arata !!!!!! Si a aparut si camera de urmarire a traficului.

O ultima inspectie la pas ?

De ce e negru tunelul spre Marasti ? Nu ar trebui sa se vada lumina ?

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului vancouver





Frumos, dar periculos. Dupa parerea mea acest pasaj nu este demn de secolul 21, mai degraba de anii 1960 - 1970.

Este asa de greu de imaginat ca din cand in cand va ramâne o masina in pana acolo? Nici macar sa iasa pasagerii si sa duca undeva in siguranta nu este loc - de un trotuar sau de o banda de urgenta nici nu mai vorbesc. Dupa parerea mea INADMISIBIL.

Iata ceva mai acceptabil, din Frankfurt (Hafentunnel):




Avem trotuar pe ambele parti, unul circulabil, plus trotuar pe mijloc si 2x2 benzi. In celalalt capat se fac 3 benzi pe sensul de iesire, in vederea unui viraj la stanga dupa tunel, la un semafor. Pe deasupra trec liniile de cale ferata pentru intrarea in gara centrala Frankfurt. La noi era suficienta o deschidere pe jumatate cat cea din Frankfurt. Estimez costuri in plus intre 10 si 20%. Un mizilic in comparatie cu dificultatile majore care se vor inregistra in caz de pana sau accident in pasaj, nu mai vorbim de vietile omenesti care poate se vor pierde.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

amuzant comentariu,daca stau sa ma gandesc nu cred ca avem pasaje pe la noi cu ceea ce zici tu acolo,nici noi si nici vechi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Mie nu mi se pare deloc amuzant, mi se pare foarte trist.
@alex
Nu stiu cum e la PPL, dar parca la Obor, Victoriei etc. ai loc unde sa intri cu masina in caz de avarie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

La Obor in parcare, iar la Pta Victoriei in asa-zisa statie de tramvai...
Dar NU sunt spatii special dedicate... :(

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Of of... iar am ajuns la saracii potentiali morti si raniti care nu stiu sa mearga drept dupa marcaj. Sariti cu batele pe aia care au zis ca Kiseleff e monument si nu se poate scobi decat pe langa el. Care ignora schimbarea necesitatilor urbane in timp si vor orase incremenite in timp (poate ca au dreptate pe undeva, de ce sa spalam copilul, mai bine facem unul nou modificat genetic sa iasa perfect pentru urmatorii 100 ani).
P.S. Cobeala nu e buna.
La noi cum o dai nu e bine, acum vrem pasaje cu trotuar, parca mai ieri zbierau unii ca e inadmisibil sa bagi pietonii in subteran la Romana si Piata Sudului pentru traversare.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

TibiV wrote:
La Obor in parcare, iar la Pta Victoriei in asa-zisa statie de tramvai...
Dar NU sunt spatii special dedicate... :(

Exact,dar mai avem Unirii,mai recent pasajul Baneasa,pasajul Muncii pasajul Lujerului.in unele cazuri poti sa o iei pe linia de tramvai ce-i drept ,dar ce zice colegul mai sus "trotuar pe ambele parti, unul circulabil, plus trotuar pe mijloc "  nu cred ca avem . "amuzant" era in sensul rau al cuvantului :)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Tot ce lipsea prin pasaje erau pietonii. Ca biciclisti avem. Sa moara intoxicati prin ele, la orele de "maxima audienta".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chevic

@ vancouver

Esti membru pe forum din 2010. Primul post pe acest topic e tot din 2010.

Proiectul a fost discutat si rediscutat, abia acum te-ai prins ca nu sunt trotuare ?

E oricum reconfortant ca cineva care traieste in Germania, nu in Romania (acolo unde cei care "iubesc orasul"nu vor pasaje subterane) militeaza pentru pasaje mai largi.

P.S. Pentru cei ce cunosc mai bine locurile din UK

http://www.mumfordandsons.com/videos/be...ial-audio/

In clipul de mai sus de la secunda 47 e un pasaj foarte lung fara trotuar cu 5 curbe destul de periculoase. Pasajul asta e in Londra ca nu imi dau seama?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

133 313 wrote:
Tot ce lipsea prin pasaje erau pietonii. Ca biciclisti avem. Sa moara intoxicati prin ele, la orele de "maxima audienta".


Nu era vorba de pietoni "dedicati",  ci de cei " de nevoie" .
Dacă incendiul de acum două zile de Câmpineanu, ăla cu 3 maşini, s-ar fi întâmplat in pasaj la Muncii, si masina care a luat foc ar fi fost cu oameni în ea?
Pe unde ar fi putut să se îndepărteze în siguranță?
Nu e vorba de "trotuare" în adevăratul sens al cuvântului, ci de un fel de "bandă de urgență" pentru pasageri, în cazul unui accident urât, mai ales dacă se lasă si cu incendiu...

 


Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424402 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use