Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 317124 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Nu ca sunt ”prozelit”, ci de-a dreptul ”habotnic” pentru utilitatea M5 pentru tabereni, si nu numai! E singura 'manusa', alaturi de 41, ca acest cartier sa fie conectat la nucleul orasului! N-are cum sa mai fie siderat nimeni, dupa un an de zile, ca ”omida” circula la ”sfert de ora” la capete, tinand cont de toate circumstantele! Cine va vrea sa se fi obisnuit, in acest rastimp, a facut-o! Restul e Can-Can!
Nu ca sunt ”prozelit”, ci de-a dreptul ”habotnic” pentru utilitatea M5 pentru tabereni, si nu numai! E singura 'manusa', alaturi de 41, ca acest cartier sa fie conectat la nucleul orasului! N-are cum sa mai fie siderat nimeni, dupa un an de zile, ca ”omida” circula la ”sfert de ora” la capete, tinand cont de toate circumstantele! Cine va vrea sa se fi obisnuit, in acest rastimp, a facut-o! Restul e Can-Can!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Goldmund
Am vizitat-o pe mama(96 ani), si pentru ca locuieste "in zona" Valea Ialomitei, am luat metroul (fiind oricum un fan infocat al acestuia inca din 1979!) ori de cate ori doream sa ajung in centru din aceasta statie(mergand perpedes cca. 7 minute, insa as fi mers si mai multe minute la pas doar sa nu iau ITB de la suprafata...)
Observatie:
toti pensionarii din Drumul Taberei "prefera" mijloacele ITB dintr-un simplu motiv: acestea sunt gratuite pentru pensionari(nicaieri in Germania nu este asa), in timp ce Metrorex este "pe bani". Pana nu se face un abo pentru intreg sistemul de transport in comun, jumatate dintre oameni vor prefera sa mearga cu ITB-ul(pentru pensionari as face un tarif aparte, mai ieftin, dar de platit trebuie sa platim cu totii!).
Intre timp a inceput si scoala, iar M5 s-a aglomerat!(nu ca pe M3, sau M2, dar totusi s-a vazut din primele zile de 13,14...cum sunt de receptivi copiii la noul mijloc de transport in comun din cartierul lor...Studentiii inca nu erau veniti(iar eu am plecat spre casa...)dar sunt convins ca si ei vor circula cu....metroul(daca nu vor veni din nou masurile anti covid...
Eu am schimbat mereu la Eroilor metroul, dar imi pot inchipui o dublare a numarului de calatori daca M5 va ajunge la "Universitate", Calea Mosilor, "Iancului"(ultima fraza cred ca am mai scris-o aici, dar ar trebui sa o stie si politicienii bucuresteni, romani...Eu de la distanta astept si prelungirea la M4, constructia la M6, M7.....Metroul este uluitor de eficient in comparatie cu haosul de la suprafata.(din Valea Ialomitei/din apropiere-zona -pana la Opera am facut de fiecare data(...)25-30 min cu un taxi, cu 137/38 am facut 30-40 de minute cu ambuteiajele de rigoare, iar cu M5 am facut 10 minute maxim, intr-o curatenie exemplara
Am vizitat-o pe mama(96 ani), si pentru ca locuieste "in zona" Valea Ialomitei, am luat metroul (fiind oricum un fan infocat al acestuia inca din 1979!) ori de cate ori doream sa ajung in centru din aceasta statie(mergand perpedes cca. 7 minute, insa as fi mers si mai multe minute la pas doar sa nu iau ITB de la suprafata...)
Observatie:
toti pensionarii din Drumul Taberei "prefera" mijloacele ITB dintr-un simplu motiv: acestea sunt gratuite pentru pensionari(nicaieri in Germania nu este asa), in timp ce Metrorex este "pe bani". Pana nu se face un abo pentru intreg sistemul de transport in comun, jumatate dintre oameni vor prefera sa mearga cu ITB-ul(pentru pensionari as face un tarif aparte, mai ieftin, dar de platit trebuie sa platim cu totii!).
Intre timp a inceput si scoala, iar M5 s-a aglomerat!(nu ca pe M3, sau M2, dar totusi s-a vazut din primele zile de 13,14...cum sunt de receptivi copiii la noul mijloc de transport in comun din cartierul lor...Studentiii inca nu erau veniti(iar eu am plecat spre casa...)dar sunt convins ca si ei vor circula cu....metroul(daca nu vor veni din nou masurile anti covid...
Eu am schimbat mereu la Eroilor metroul, dar imi pot inchipui o dublare a numarului de calatori daca M5 va ajunge la "Universitate", Calea Mosilor, "Iancului"(ultima fraza cred ca am mai scris-o aici, dar ar trebui sa o stie si politicienii bucuresteni, romani...Eu de la distanta astept si prelungirea la M4, constructia la M6, M7.....Metroul este uluitor de eficient in comparatie cu haosul de la suprafata.(din Valea Ialomitei/din apropiere-zona -pana la Opera am facut de fiecare data(...)25-30 min cu un taxi, cu 137/38 am facut 30-40 de minute cu ambuteiajele de rigoare, iar cu M5 am facut 10 minute maxim, intr-o curatenie exemplara
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Asta-i ala mik care a avut sansa sa stea pe piciorul unui mecanic de metrou!
Asta-i ala mik care a avut sansa sa stea pe piciorul unui mecanic de metrou!
M5.1 Inaugurare 2020 M (1).png (589.96 KB; downloaded 2804 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
@sab
Marmura aia splendida bej-crem de alunu nu se mai gaseste.
La ora asta in satul Alun nu mai e nimeni-nimeni, e pustiu, au mai ramas doar doua maicute care au grija de somptuoasa biserica de marmura ridicata de fostii localnici pietrari.
@sab
Marmura aia splendida bej-crem de alunu nu se mai gaseste.
La ora asta in satul Alun nu mai e nimeni-nimeni, e pustiu, au mai ramas doar doua maicute care au grija de somptuoasa biserica de marmura ridicata de fostii localnici pietrari.
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Nici aia de la Porumbacu de SUS!
Nici aia de la Porumbacu de SUS!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Daca n-avem cafea bem nechezol…
Daca n-avem cafea bem nechezol…
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Doamna lucreaza la carma Crizantemei!
PS
Si se descurca admirabil!
Asta seara era iar moarta reteaua sistemului de afisaj si informare calatori pe M5.1!
Doamna lucreaza la carma Crizantemei!
20211011_192358.jpg (190.98 KB; downloaded 2431 times)
20211011_194351.jpg (186.19 KB; downloaded 2431 times)
PS
Si se descurca admirabil!
Asta seara era iar moarta reteaua sistemului de afisaj si informare calatori pe M5.1!
Doar HD! :)))
20211011_191909.jpg (172.56 KB; downloaded 2423 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Stefan28
Ca un mic off-topic: Dânsa împreună cu încă o doamnă mecanic au făcut împreună serviciu săptămâna trecută chiar
pe magistrala 1, văzute personal de mine!
Cinste lor și felicitări că lucrează în metrou, mai ales în funcția de mecanic REM!
orex wrote here:
Doamna lucreaza la carma Crizantemei!
Si se descurca admirabil!
Asta seara era iar moarta reteaua sistemului de afisaj si informare calatori pe M5.1!
Ca un mic off-topic: Dânsa împreună cu încă o doamnă mecanic au făcut împreună serviciu săptămâna trecută chiar
pe magistrala 1, văzute personal de mine!
Cinste lor și felicitări că lucrează în metrou, mai ales în funcția de mecanic REM!
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Situatia a stat asa. De la RD pana la RMC a mers domnul, apoi aud o alta voce in microfon. Lapidara, dar suava! Mi se pare mie sau chiar e o doamna la mansa? Sansa a fost cand am revenit din peregrinare sa vina tot Crizantema la E2, si atunci am vrut sa vad, m-a inselat auzul? NU!
Situatia a stat asa. De la RD pana la RMC a mers domnul, apoi aud o alta voce in microfon. Lapidara, dar suava! Mi se pare mie sau chiar e o doamna la mansa? Sansa a fost cand am revenit din peregrinare sa vina tot Crizantema la E2, si atunci am vrut sa vad, m-a inselat auzul? NU!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
O fi inca la antrenamente de rodaj?
O fi inca la antrenamente de rodaj?
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Tot ce-i probabil! Dar clar ca a depasit etapa initiala ca nu te pune-n cap la franarea-n statie! In rest, ii place sa-ti ”strunjeasca” auzul spre CB si RD. E o adevarata ”Vitoria Lipan” a zilelor noastre!
Tot ce-i probabil! Dar clar ca a depasit etapa initiala ca nu te pune-n cap la franarea-n statie! In rest, ii place sa-ti ”strunjeasca” auzul spre CB si RD. E o adevarata ”Vitoria Lipan” a zilelor noastre!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Mecanicii feminini sunt floare rara, edelweiss!.
Mecanicii feminini sunt floare rara, edelweiss!.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
Ba da, ai scris la plesneala, in goana calului Balan!
1. Contraexemplul ”matale” e desantat! De ce? Simplu!
Din cate s-a vazut la M5.1, au fost 4 tipuri de contracte care ar fi trebuit sa dureze, pe M5.1, dupa cum urmeaza:
1. Proiectarea si executia structurii de rezistenta statii si tuneluri 42 de luni (12 luni atribuirea+30 luni durata contractului de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor);
2. Montarea instalatiilor si caii de rulare, precum si finisajul statiilor 29 de luni (13 luni atribuirea + 16 luni durata contractului de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor);
3. Sistemul de siguranta si automatizare a traficului inclusiv echipamentul de siguranta îmbarcat pe tren si sistemul de informare dinamica 60 de luni (24 luni atribuirea +36 luni durata contractului de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor);
4. Achizitia de trenuri 63 de luni min. (21 luni atribuirea+42 luni durata contractului pentru furnizarea a 13 rame, nu cea extinsa la 84 de luni pentru inca 17 rame).
Datele sunt disponibile la www. e-licitatie.ro!
Cu toate vicisitudinile de rigoare, poti lesne observa ca mai devreme de atribuirea lucrarilor de ”montarea instalatiilor si caii de rulare, precum si finisajul statiilor”, nu-i fezabil sa vrei sa faci rost de trenuri /rame, asa ca nu mai bate campii fara gratie!
P5
Ce ne făceam daca intr-adevar CAF castiga, pe bune, lotul de 51 de rame in 2015? Unde le indesam pe M5.1?
andrei11 wrote here:
Un singur exemplu. De când a început construcţia lui M 5.1 ? Habar n-am, de mult. Nu se ştia oare că ne trebuie şi metrouri pentru linia din Drumul Taberei ? Vedeţi cum v-am prins cu un contraexemplu ? Şi voi speraţi ca M 6.1 / M 6.2 să meargă << şnur >>. Pariază cineva de aici ?subway guru wrote here:
Da, ai scris la plezneala dar nu vrei sa recunosti!
Nu, nu am scris la plezneală. Avansează şi tu un termen şi susţine-l cu argumente ştiinţifice.
Ba da, ai scris la plesneala, in goana calului Balan!
1. Contraexemplul ”matale” e desantat! De ce? Simplu!
Din cate s-a vazut la M5.1, au fost 4 tipuri de contracte care ar fi trebuit sa dureze, pe M5.1, dupa cum urmeaza:
1. Proiectarea si executia structurii de rezistenta statii si tuneluri 42 de luni (12 luni atribuirea+30 luni durata contractului de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor);
2. Montarea instalatiilor si caii de rulare, precum si finisajul statiilor 29 de luni (13 luni atribuirea + 16 luni durata contractului de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor);
3. Sistemul de siguranta si automatizare a traficului inclusiv echipamentul de siguranta îmbarcat pe tren si sistemul de informare dinamica 60 de luni (24 luni atribuirea +36 luni durata contractului de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor);
4. Achizitia de trenuri 63 de luni min. (21 luni atribuirea+42 luni durata contractului pentru furnizarea a 13 rame, nu cea extinsa la 84 de luni pentru inca 17 rame).
Datele sunt disponibile la www. e-licitatie.ro!
Cu toate vicisitudinile de rigoare, poti lesne observa ca mai devreme de atribuirea lucrarilor de ”montarea instalatiilor si caii de rulare, precum si finisajul statiilor”, nu-i fezabil sa vrei sa faci rost de trenuri /rame, asa ca nu mai bate campii fara gratie!
P5
Ce ne făceam daca intr-adevar CAF castiga, pe bune, lotul de 51 de rame in 2015? Unde le indesam pe M5.1?
📖 Pagination options