Topic: Repartizarea autobuzelor
1254 posts, 365690 views
📖 Pagination options
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
STB Spotting 21
Se pare ca nu a fost o eroare.
Mercedes-Benz Citaro Hybrid 7044 - Linia 106 - Bd. Uverturii - 05 August 2024
Se pare ca nu a fost o eroare.
Mercedes-Benz Citaro Hybrid 7044 - Linia 106 - Bd. Uverturii - 05 August 2024
7044 - 106 - 05.08.2024.jpg (1.62 MB; downloaded 2319 times)
- TPB
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
TPB
Cum este permis ca pe linia 61 sa circule un autobuz Citaro Euro 3 (bineinteles, fara aer conditionat) + inca 4 Otokare Kent C12, in conditiile in care pe linia 106 sunt doua Otokare Kent C12, iar din Kent-urile C10 sa mearga doar 2/4? 61 nu mai e o linie importanta, nu mai reprezinta interes?
Cum este permis ca pe linia 61 sa circule un autobuz Citaro Euro 3 (bineinteles, fara aer conditionat) + inca 4 Otokare Kent C12, in conditiile in care pe linia 106 sunt doua Otokare Kent C12, iar din Kent-urile C10 sa mearga doar 2/4? 61 nu mai e o linie importanta, nu mai reprezinta interes?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
cris_m
Pe mine ma intriga ca vehicule noi, aflate in garantie zac in depouri in loc sa fie in circulatie... Astazi erau 68 de troleibuze la traseu...
Pe mine ma intriga ca vehicule noi, aflate in garantie zac in depouri in loc sa fie in circulatie... Astazi erau 68 de troleibuze la traseu...
- Just a User
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Just a User
Și pe linia 178 astăzi sunt 4 Otokare.....
TPB wrote here:
Cum este permis ca pe linia 61 sa circule un autobuz Citaro Euro 3 (bineinteles, fara aer conditionat) + inca 4 Otokare Kent C12, in conditiile in care pe linia 106 sunt doua Otokare Kent C12, iar din Kent-urile C10 sa mearga doar 2/4? 61 nu mai e o linie importanta, nu mai reprezinta interes?
Și pe linia 178 astăzi sunt 4 Otokare.....
- Media
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Media
Eu nu înțeleg de ce pe anumite linii, din punctul unora, trebuie sa circule numai mașini noi si pe altele vechi. Ele trebuie alternate. Daca mă grăbesc pot urca într-un autobuz fără aer condiționat. Daca nu mă grăbesc pot aștepta unul cu aer condiționat. La fel la tramvaie. Daca nu pot urca in unul fără podea coborata pot aștepta sa vine unul cu podea joasă.
Sa ai pe unele linii vehicule cu condiții foarte bune si pe unele fără condiții este o discriminare fără de oameni care plătesc același preț pe bilet.
Da, in centru, unde poluarea este mai mare încerc sa reduc numărul de autobuze cu norma de poluare mai veche, dar nu sa le elimin. Ca nu reduc poluarea numai din vehicule ale transportului public. Asta trebuie sa vina la pachet cu restricții si ale tuturor vehiculelor cu norme de poluare mai vechi.
La troleibuze nu vad de ce anumite linii sa fie cu vehicule noi si la altele cu vechi. Daca autoritatea care gestionează transportul (TPBI) le considera vechi atunci sa fie retrase cu totul, daca nu circule pe orice linie.
Eu nu înțeleg de ce pe anumite linii, din punctul unora, trebuie sa circule numai mașini noi si pe altele vechi. Ele trebuie alternate. Daca mă grăbesc pot urca într-un autobuz fără aer condiționat. Daca nu mă grăbesc pot aștepta unul cu aer condiționat. La fel la tramvaie. Daca nu pot urca in unul fără podea coborata pot aștepta sa vine unul cu podea joasă.
Sa ai pe unele linii vehicule cu condiții foarte bune si pe unele fără condiții este o discriminare fără de oameni care plătesc același preț pe bilet.
Da, in centru, unde poluarea este mai mare încerc sa reduc numărul de autobuze cu norma de poluare mai veche, dar nu sa le elimin. Ca nu reduc poluarea numai din vehicule ale transportului public. Asta trebuie sa vina la pachet cu restricții si ale tuturor vehiculelor cu norme de poluare mai vechi.
La troleibuze nu vad de ce anumite linii sa fie cu vehicule noi si la altele cu vechi. Daca autoritatea care gestionează transportul (TPBI) le considera vechi atunci sa fie retrase cu totul, daca nu circule pe orice linie.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
cosminduru
Foarte corect. Trebuie omogenizat parcul în așa fel încât autobuzele să fie distribuite echitabil, dar știm bine că în România primează diverse interese de autobază. Singurele rațiuni pentru care ar fi ceva distribuiri preferențiale trebuie să fie de ordin obiectiv, de genul autobuz articulat care nu intră pe anumite străduțe înguste, sau tramvai nou care să nu fie băgat pe linii distruse..
Foarte corect. Trebuie omogenizat parcul în așa fel încât autobuzele să fie distribuite echitabil, dar știm bine că în România primează diverse interese de autobază. Singurele rațiuni pentru care ar fi ceva distribuiri preferențiale trebuie să fie de ordin obiectiv, de genul autobuz articulat care nu intră pe anumite străduțe înguste, sau tramvai nou care să nu fie băgat pe linii distruse..
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
shoppy
Asa orice masura de reducere a poluarii este proasta pentru ca nu va reduce poluarea de una singura. Dupa norma de poluare poti considera ca este corect sa pui autobuze mai nepoluante pe liniile care trec prin zone cu densitate de populatie mai mare ca sa expui mai putin oameni la emisiile masinilor mai poluante, dar oricat de bune si logice sunt aceste masuri, in autobaza alte idei sunt cele mai bune si mai logice.
Asa orice masura de reducere a poluarii este proasta pentru ca nu va reduce poluarea de una singura. Dupa norma de poluare poti considera ca este corect sa pui autobuze mai nepoluante pe liniile care trec prin zone cu densitate de populatie mai mare ca sa expui mai putin oameni la emisiile masinilor mai poluante, dar oricat de bune si logice sunt aceste masuri, in autobaza alte idei sunt cele mai bune si mai logice.
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
STB Spotting 21
Autobaza Obregia a trimis in premiera un Otokar pe linia 97 - 6500 circula la schimbul 2 astazi. Am observat tot mai multe ture ale garajului pe acest traseu in ultima vreme.
Autobaza Obregia a trimis in premiera un Otokar pe linia 97 - 6500 circula la schimbul 2 astazi. Am observat tot mai multe ture ale garajului pe acest traseu in ultima vreme.
- idk_vlad
-
Posted:
-
- Just a User
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Just a User
Din ce am înțeles, e lipsă de șoferi la Depoul Bucureștii Noi și de-aia sunt mai multe ture de Obregia în 97
STB Spotting 21 wrote here:
Autobaza Obregia a trimis in premiera un Otokar pe linia 97 - 6500 circula la schimbul 2 astazi. Am observat tot mai multe ture ale garajului pe acest traseu in ultima vreme.
Din ce am înțeles, e lipsă de șoferi la Depoul Bucureștii Noi și de-aia sunt mai multe ture de Obregia în 97
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Cezar210
Sunt și 8 hybride, asta pentru ca sunt 0 troleibuze de BN acum pe 97...
Sunt și 8 hybride, asta pentru ca sunt 0 troleibuze de BN acum pe 97...
- Luca M.
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
cris_m
Cu 2 mesaje inaintea ta a spus foarte clar colegul @Just a User. E perioada vacantelor, soferii de autobuz nu au scolarizare sa iasa cu troleibuze si tot asa...
Cu 2 mesaje inaintea ta a spus foarte clar colegul @Just a User. E perioada vacantelor, soferii de autobuz nu au scolarizare sa iasa cu troleibuze si tot asa...
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor
Luca M.
Nu ma gandisem ca sunt plecati chiar toti in acelasi timp, cat sa ramana o linie fara o treime din ture.
Nu ma gandisem ca sunt plecati chiar toti in acelasi timp, cat sa ramana o linie fara o treime din ture.
📖 Pagination options