Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1898 posts, 620069 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Robert24
Da, corect! Mai ales ca observ ca aproape peste tot unde s-a asfaltat de curand si marcat nu s-au mai pus sageti...
Da, corect! Mai ales ca observ ca aproape peste tot unde s-a asfaltat de curand si marcat nu s-au mai pus sageti...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Banda a III - a de pe Dorobanti e marcata cu sageata de inainte si la stanga.
Banda a III - a de pe Dorobanti e marcata cu sageata de inainte si la stanga.
- iliutu
-
Posted:
-
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Copii aveti PERFECTA dreptate in ceea ce spuneti. Am sesizat mai demult aceasta tampenie in sistematizare mai sus, insa si eu sunt legat de maini si de picioare. Noi avem inca probleme cu indicatoarele de viteza si cedeaza trecerea "uitate" dara cu astea de viraj stanga...
Copii aveti PERFECTA dreptate in ceea ce spuneti. Am sesizat mai demult aceasta tampenie in sistematizare mai sus, insa si eu sunt legat de maini si de picioare. Noi avem inca probleme cu indicatoarele de viteza si cedeaza trecerea "uitate" dara cu astea de viraj stanga...
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
URANUS
Sursa: B365.RO
Patru piețe urbane din Capitală vor fi reamenajate: Pasaje și parcări subterane și trasee pietonale
Patru piețe din centrul Capitalei vor fi reamenajate și transformate urbanistic în urma unor concursuri de soluții ce vor fi organizate de Primăria Capitalei. Proiectele municipalității vizează Piața Victoriei, Piața Unirii, Piata Revoluției și Piața Matache. Obiectivele Primăriei pentru cele patru zone includ construirea unor pasaje și parcări subterane, a unui hol de legătură pe sub pământ între cele mai cunoscute muzee din zona centrală, dar și amenajarea unor trasee pietonale.
Patru piețe urbane din centrul Capitalei vor fi reamenajate. Primăria Capitalei a stabilit deja liniile generale de reamenajare a celor patru zone din centrul Bucureștiului însă soluția finală va fi aleasă în urma unor concursuri de soluții la care vor participa specialiști în arhitectură și urbanism.
Piața Victoriei - pasaj rutier, hol subteran și parcare în galeria de metrou
Pentru reamenajarea Piaței Victoriei, proiectele arhitecților care se vor înscrie în competiție vor trebui să țină cont de obiectivele stabilite deja de municipalitate pentru zona din centrul Capitalei.
Astfel, se ia în considerare posibilitatea realizării unui pasaj subteran pe direcția Bd. Iancu de Hunedoara cu Bd. Ion Mihalache. Ar fi al doilea pasaj rutier subteran din Piața Victoriei după cel existent deja pe direcția Bd. Iancu de Hunedoara - Bd. Nicolae Titutlescu. Reprezentanții municipalității spun însă că realizarea unui pasaj rutier pe direcția Bd. Iancu de Hunedoara - Bd. Ion Mihalache este foarte dificilă din punct de vedere tehnic, iar deocamdată nu există un proiect concret pe hârtie în acest sens.
Un proiect care va fi însă realizat mai repede este cel al unei noi parcări subterane. Mai exact, Primăria Capitalei vrea să amenajeze o parcare subterană deasupra casetei de metrou, în spațiile reziduale nefolosite în acest moment (galerie Piața Victoriei - Bd. Aviatorilor și galerie Piața Victoriei - Bd. Iancu de Hunedoara).
De asemenea, Primăria Capitalei intenționează să lege cele trei muzee din Piața Victoriei, respectiv Muzeul Antipa, Muzeul de Geologie și Muzeul Țăranului Român, printr-un mare “hol” subteran cu funcțiuni de recepție - așteptare și expoziții temporare.
"Reamenajarea Pieţei Victoriei zonei muzeelor va fi realizată după modelul Muzeului Louvre din Paris. Legătura între cele trei muzee din Piaţa Victoriei se va realiza pe dedesubt. Va fi construit şi un hol subteran cu luminatoare zenitale (n.r. acoperişuri transparente). De asemenea, statuia lui Ferdinand I va fi montată în piaţă. Se va reorganiza circulatia auto de suprafata asigurandu-se o legătură mai facilă pentru pentru B-dul Buzești-Berzei și o circulație mai facilă pentru pietoni, piste pentru ciclisti. Soluţia finală va fi decisă în urma concursului", a declarat pentru B365.ro, arhitectul-șef al Capitalei, Gheoghe Pătrașcu.
Proiectul amenajării Pieței Victoriei va fi realizat într-o o perioadă mai lungă de timp. "Perioada estimată pentru organizarea concursului de soluții este sfârșitul anului 2015. Lucrările de amenajare se vor demara dupa finalizarea concursului, elaborarea si aprobarea studiului de fezabilitate, organizarea procedurii de achizitie pentru executia lucrarilor si incheierea contractelor de execuție lucrari. Termenul de realizare a acestor lucrari se va stabili prin oferta câștigatoare a procedurii de achiziție în vederea execuției lucrărilor", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei. (Mai multe detalii despre acest proiect AICI).
Piața Unirii - nod intermodal de transport, trasee pietonale și piste pentru biciclete
Primăria Capitalei are planuri mari și pentru zona Piața Unirii. De fapt, există două proiecte pentru transformarea acestei zone. Primul, pentru care se va organiza un concurs de soluții, vizează prelungirea liniei de tramvai, realizarea unui nod intermodal de transport, amenajarea de trasee pietonale și pentru biciclete, dar și reamenajarea și reorganizarea spațiilor verzi.
Astfel, Primăria Capitalei va organiza un concurs de soluții în urma căruia va fi aleasă cea mai bună propunere pentru reamenajarea Pieței Unirii. Potrivit reprezentanților municipalității, arhitecții și urbaniștii care se vor înscrie în concurs vor trebui să propună soluții privind:
- posibilitatea de racordare a liniei de tramvai pe direcția Regina Maria - Calea Călărașilor
- posibilitatea realizării unui nord intermodal de transport care să crească gradul de accesibilitate la rețeaua de transport în comun
- amenajarea de trasee pietonale și piste pentru bicicliști în legătură cu zonele adiacente, inclusiv cursul Dâmboviței
- reamenajarea zonelor verzi în corelare cu parcul/scuarul central, care poate fi reorganizat.
Proiectul se află deocamdată în stadiu incipient. În prima fază va fi organizată licitația pentru "servicii de consultanță pentru elaborare temă de concurs aferentă - Concurs de soluții pentru amenajare zonă Piața Revoluției". Bugetul stabilit de municipalitate pentru această etapă este de 220.000 lei. Ofertantul câștigător va trebui să formuleze tema viitorului concurs de soluții, iar pe parcursul acestei etape va fi obligat să organizeze cel puțin o dezbatere publică cu societatea civilă, organizații profesionale, Ministerul Culturii, dar și să consulte Comisia de Urbanism din Cadrul Primăriei Capitalei.
Odată ce tema va fi definitivată, Primăria Capitalei va organiza un concurs de soluții în urma căruia va fi aleasă soluția finală pentru amenajarea zonei.
Bulevardului Unirii, pietonal
Un al doilea proiect care vizează zona Unirii se referă la reamenajarea Bulevardului Unirii, segmentul cuprins între Piața Unirii și Piața Constituției. Mai exact, axul central, unde se află fântânile arteziene va fi amenajat ca zonă pietonală și de promenadă. Fântânile arteziene vor fi modernizate, se va instala mobilier urban nou și cișmele, iar pe margine se vor amplasa pavilioane pentru cafenele și ceainării.
Mașinile vor avea la dispoziție doar câte o bandă pe sens, circulația rutieră fiind organizată în partea dreaptă a bulevardului (pe direcția Piața Unirii - Piața Constituției).
Potrivit proiectului și Piața Constituției va fi transformată în zonă de atracție și de petrecere a timpului liber, urmând ca în subteran să fie construită și o parcare. "Piața Constituției va deveni o sufragerie urbană cu o fântână interactivă și un ecran ca la Viena pe care să poată fi urmărite diverse evenimente", a explicat arh. Mario Kuibus de la Re-act Now Studio, unul dintre arhitecții care elaborează proiectele PIDU.
Proiectul face parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbană (PIDU) și este aproape terminat, pe hârtie, fiind în faza de aprobare. Prezentată în Comisia de Urbanism a Primăriei Capitalei, propunerea de transformare Bulevardului Unirii a atras însă mai multe reacții negative din partea arhitecților. (Mai multe detalii AICI).
Piața Revoluției - Pasaj subteran și parcare pe sub Calea Victoriei
Primăria Capitalei vrea să reamenajeze și zona Piața Revoluției. Și în acest caz, soluția arhitecturală pentru amenajarea pieței va fi aleasă în urma unui concurs de soluții, ținând seama de obiectivele municipalității.
Se propune realizarea unui parcaj subteran în zonă, dar și amenajarea unor trasee pietonale. Unele secțiuni vor deveni exclusiv pietonale, în timp ce altele ar putea fi amenajate pentru trafic mixt - pietoni și automobile.
O altă propunere vizează posibilitatea racordării în subteran a circulației pe direcția Știrbei Vodă - Calea Victoriei - Bd. Gh. Magheru. "Decizia oportunității construirii pasajului subteran va fi luată cu ocazia dezbaterilor în vederea întocmirii temei de concurs. S-ar putea lua decizia reamenajării pieței în 2 etape, cu pasajul în etapa a doua. În varianta construirii pasajului Piața ar putea deveni integral pietonală", a explicat pentru B365.ro arhitectul-șef al Capitalei, Gheorghe Pătrașcu.
Și acest proiect se află în faza de început, urmând a fi organizată licitația pentru "servicii de consultanță pentru elaborare temă de concurs aferentă - Concurs de soluții pentru amenajare zonă Piața Revoluției". Bugetul stabilit de municipalitate pentru această etapă este de 220.000 lei. (Mai multe detalii despre acest proiect AICI).
Perioada estimată de reprezentanții Primăriei Capitalei pentru organizarea concursului de soluții este sfârșitul anului 2015. Lucrarile ar putea incepe cel mai devreme in 2 ani.
Piața Matache - Parcare subterană, spații verzi și iluminat arhitectural
După ce a demolat Hala Matache pentru a face loc Diametralei Buzești-Berzei-Uranus, Primăria Capitalei a demarat și proiectul de revitalizare a zonei în cauză. Pentru început a fost ales consultantul care va stabili tema viitorului concurs de soluții în urma căruia va fi selectat proiectul de amenajare a zonei. Contractul, în valoare de 177.000 lei a fost obținut de firma Proietech Construct.
Hala Matache va fi reasamblată la o distanță de 40 de metri față de vechiul amplasament, iar în zonă vor fi amenajate o parcare subterană, spații verzi, dar și zone pietonale. Proiectul de revitalizare al municipalității are drept scop "crearea de amenajări în spațiul public care să favorizeze, în același timp, funcțiunea principală de piață agroalimentară, circulația pietonală și contactul comunitar", protrivit caietului de sarcini.
"Hala Matache va fi reconstruită, dar în varianta originală, cum a fost construită inițial, nu așa cum arăta înainte de a fi luată din Piața Matache. În plus, întreaga zonă Piața Matache va fi curățată și amenajată", a precizat pentru B365.ro, arhitectul-șef al capitalei, Gheorghe Pătrașcu.
"Zona publică, în urma revitalizării, va avea în vedere atât condițiile de reamplasare a Halei Matache, cât și a spațiilor cu funcțiune de piață agro-alimentară, transformându-se astfel într-un model de piață urbană multifuncțională, care să răspundă nevoilor diferitelor categorii sociale, prin diversitatea serviciilor oferite", se mai precizează în document.
Tema concursul de soluții pentru "revitalizarea urbană a zonei Piața Matache - refuncționalizarea zonei, amenajarea spațiului public și stabilirea condițiilor de reamplasare și reconstrucție a Halei Matache" va trebui să țină seama de o serie de aspecte:
- integrarea și armonizarea noilor amenajări cu construcțiile existente și caracterul zonei
- reorganizarea mobilierului și a dotărilor urbane
- rezolvarea acceselor, a circulației carosabile și pietonale, inclusiv prevederea spațiilor de parcare
- încurajarea circulației pietonale
- iluminat public și iluminat arhitectural
- amenajare spații verzi
- amenajare parcaj subteran.
Bugetul alocat pentru organizarea concursului de soluții este de 5.000.000 lei (1,12 milioane euro).
http://www.b365.ro/patru-pie-e-urbane-d...mYlsL.dpuf
Sursa: B365.RO
Patru piețe urbane din Capitală vor fi reamenajate: Pasaje și parcări subterane și trasee pietonale
Patru piețe din centrul Capitalei vor fi reamenajate și transformate urbanistic în urma unor concursuri de soluții ce vor fi organizate de Primăria Capitalei. Proiectele municipalității vizează Piața Victoriei, Piața Unirii, Piata Revoluției și Piața Matache. Obiectivele Primăriei pentru cele patru zone includ construirea unor pasaje și parcări subterane, a unui hol de legătură pe sub pământ între cele mai cunoscute muzee din zona centrală, dar și amenajarea unor trasee pietonale.
Patru piețe urbane din centrul Capitalei vor fi reamenajate. Primăria Capitalei a stabilit deja liniile generale de reamenajare a celor patru zone din centrul Bucureștiului însă soluția finală va fi aleasă în urma unor concursuri de soluții la care vor participa specialiști în arhitectură și urbanism.
Piața Victoriei - pasaj rutier, hol subteran și parcare în galeria de metrou
Pentru reamenajarea Piaței Victoriei, proiectele arhitecților care se vor înscrie în competiție vor trebui să țină cont de obiectivele stabilite deja de municipalitate pentru zona din centrul Capitalei.
Astfel, se ia în considerare posibilitatea realizării unui pasaj subteran pe direcția Bd. Iancu de Hunedoara cu Bd. Ion Mihalache. Ar fi al doilea pasaj rutier subteran din Piața Victoriei după cel existent deja pe direcția Bd. Iancu de Hunedoara - Bd. Nicolae Titutlescu. Reprezentanții municipalității spun însă că realizarea unui pasaj rutier pe direcția Bd. Iancu de Hunedoara - Bd. Ion Mihalache este foarte dificilă din punct de vedere tehnic, iar deocamdată nu există un proiect concret pe hârtie în acest sens.
Un proiect care va fi însă realizat mai repede este cel al unei noi parcări subterane. Mai exact, Primăria Capitalei vrea să amenajeze o parcare subterană deasupra casetei de metrou, în spațiile reziduale nefolosite în acest moment (galerie Piața Victoriei - Bd. Aviatorilor și galerie Piața Victoriei - Bd. Iancu de Hunedoara).
De asemenea, Primăria Capitalei intenționează să lege cele trei muzee din Piața Victoriei, respectiv Muzeul Antipa, Muzeul de Geologie și Muzeul Țăranului Român, printr-un mare “hol” subteran cu funcțiuni de recepție - așteptare și expoziții temporare.
"Reamenajarea Pieţei Victoriei zonei muzeelor va fi realizată după modelul Muzeului Louvre din Paris. Legătura între cele trei muzee din Piaţa Victoriei se va realiza pe dedesubt. Va fi construit şi un hol subteran cu luminatoare zenitale (n.r. acoperişuri transparente). De asemenea, statuia lui Ferdinand I va fi montată în piaţă. Se va reorganiza circulatia auto de suprafata asigurandu-se o legătură mai facilă pentru pentru B-dul Buzești-Berzei și o circulație mai facilă pentru pietoni, piste pentru ciclisti. Soluţia finală va fi decisă în urma concursului", a declarat pentru B365.ro, arhitectul-șef al Capitalei, Gheoghe Pătrașcu.
Proiectul amenajării Pieței Victoriei va fi realizat într-o o perioadă mai lungă de timp. "Perioada estimată pentru organizarea concursului de soluții este sfârșitul anului 2015. Lucrările de amenajare se vor demara dupa finalizarea concursului, elaborarea si aprobarea studiului de fezabilitate, organizarea procedurii de achizitie pentru executia lucrarilor si incheierea contractelor de execuție lucrari. Termenul de realizare a acestor lucrari se va stabili prin oferta câștigatoare a procedurii de achiziție în vederea execuției lucrărilor", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei. (Mai multe detalii despre acest proiect AICI).
Piața Unirii - nod intermodal de transport, trasee pietonale și piste pentru biciclete
Primăria Capitalei are planuri mari și pentru zona Piața Unirii. De fapt, există două proiecte pentru transformarea acestei zone. Primul, pentru care se va organiza un concurs de soluții, vizează prelungirea liniei de tramvai, realizarea unui nod intermodal de transport, amenajarea de trasee pietonale și pentru biciclete, dar și reamenajarea și reorganizarea spațiilor verzi.
Astfel, Primăria Capitalei va organiza un concurs de soluții în urma căruia va fi aleasă cea mai bună propunere pentru reamenajarea Pieței Unirii. Potrivit reprezentanților municipalității, arhitecții și urbaniștii care se vor înscrie în concurs vor trebui să propună soluții privind:
- posibilitatea de racordare a liniei de tramvai pe direcția Regina Maria - Calea Călărașilor
- posibilitatea realizării unui nord intermodal de transport care să crească gradul de accesibilitate la rețeaua de transport în comun
- amenajarea de trasee pietonale și piste pentru bicicliști în legătură cu zonele adiacente, inclusiv cursul Dâmboviței
- reamenajarea zonelor verzi în corelare cu parcul/scuarul central, care poate fi reorganizat.
Proiectul se află deocamdată în stadiu incipient. În prima fază va fi organizată licitația pentru "servicii de consultanță pentru elaborare temă de concurs aferentă - Concurs de soluții pentru amenajare zonă Piața Revoluției". Bugetul stabilit de municipalitate pentru această etapă este de 220.000 lei. Ofertantul câștigător va trebui să formuleze tema viitorului concurs de soluții, iar pe parcursul acestei etape va fi obligat să organizeze cel puțin o dezbatere publică cu societatea civilă, organizații profesionale, Ministerul Culturii, dar și să consulte Comisia de Urbanism din Cadrul Primăriei Capitalei.
Odată ce tema va fi definitivată, Primăria Capitalei va organiza un concurs de soluții în urma căruia va fi aleasă soluția finală pentru amenajarea zonei.
Bulevardului Unirii, pietonal
Un al doilea proiect care vizează zona Unirii se referă la reamenajarea Bulevardului Unirii, segmentul cuprins între Piața Unirii și Piața Constituției. Mai exact, axul central, unde se află fântânile arteziene va fi amenajat ca zonă pietonală și de promenadă. Fântânile arteziene vor fi modernizate, se va instala mobilier urban nou și cișmele, iar pe margine se vor amplasa pavilioane pentru cafenele și ceainării.
Mașinile vor avea la dispoziție doar câte o bandă pe sens, circulația rutieră fiind organizată în partea dreaptă a bulevardului (pe direcția Piața Unirii - Piața Constituției).
Potrivit proiectului și Piața Constituției va fi transformată în zonă de atracție și de petrecere a timpului liber, urmând ca în subteran să fie construită și o parcare. "Piața Constituției va deveni o sufragerie urbană cu o fântână interactivă și un ecran ca la Viena pe care să poată fi urmărite diverse evenimente", a explicat arh. Mario Kuibus de la Re-act Now Studio, unul dintre arhitecții care elaborează proiectele PIDU.
Proiectul face parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbană (PIDU) și este aproape terminat, pe hârtie, fiind în faza de aprobare. Prezentată în Comisia de Urbanism a Primăriei Capitalei, propunerea de transformare Bulevardului Unirii a atras însă mai multe reacții negative din partea arhitecților. (Mai multe detalii AICI).
Piața Revoluției - Pasaj subteran și parcare pe sub Calea Victoriei
Primăria Capitalei vrea să reamenajeze și zona Piața Revoluției. Și în acest caz, soluția arhitecturală pentru amenajarea pieței va fi aleasă în urma unui concurs de soluții, ținând seama de obiectivele municipalității.
Se propune realizarea unui parcaj subteran în zonă, dar și amenajarea unor trasee pietonale. Unele secțiuni vor deveni exclusiv pietonale, în timp ce altele ar putea fi amenajate pentru trafic mixt - pietoni și automobile.
O altă propunere vizează posibilitatea racordării în subteran a circulației pe direcția Știrbei Vodă - Calea Victoriei - Bd. Gh. Magheru. "Decizia oportunității construirii pasajului subteran va fi luată cu ocazia dezbaterilor în vederea întocmirii temei de concurs. S-ar putea lua decizia reamenajării pieței în 2 etape, cu pasajul în etapa a doua. În varianta construirii pasajului Piața ar putea deveni integral pietonală", a explicat pentru B365.ro arhitectul-șef al Capitalei, Gheorghe Pătrașcu.
Și acest proiect se află în faza de început, urmând a fi organizată licitația pentru "servicii de consultanță pentru elaborare temă de concurs aferentă - Concurs de soluții pentru amenajare zonă Piața Revoluției". Bugetul stabilit de municipalitate pentru această etapă este de 220.000 lei. (Mai multe detalii despre acest proiect AICI).
Perioada estimată de reprezentanții Primăriei Capitalei pentru organizarea concursului de soluții este sfârșitul anului 2015. Lucrarile ar putea incepe cel mai devreme in 2 ani.
Piața Matache - Parcare subterană, spații verzi și iluminat arhitectural
După ce a demolat Hala Matache pentru a face loc Diametralei Buzești-Berzei-Uranus, Primăria Capitalei a demarat și proiectul de revitalizare a zonei în cauză. Pentru început a fost ales consultantul care va stabili tema viitorului concurs de soluții în urma căruia va fi selectat proiectul de amenajare a zonei. Contractul, în valoare de 177.000 lei a fost obținut de firma Proietech Construct.
Hala Matache va fi reasamblată la o distanță de 40 de metri față de vechiul amplasament, iar în zonă vor fi amenajate o parcare subterană, spații verzi, dar și zone pietonale. Proiectul de revitalizare al municipalității are drept scop "crearea de amenajări în spațiul public care să favorizeze, în același timp, funcțiunea principală de piață agroalimentară, circulația pietonală și contactul comunitar", protrivit caietului de sarcini.
"Hala Matache va fi reconstruită, dar în varianta originală, cum a fost construită inițial, nu așa cum arăta înainte de a fi luată din Piața Matache. În plus, întreaga zonă Piața Matache va fi curățată și amenajată", a precizat pentru B365.ro, arhitectul-șef al capitalei, Gheorghe Pătrașcu.
"Zona publică, în urma revitalizării, va avea în vedere atât condițiile de reamplasare a Halei Matache, cât și a spațiilor cu funcțiune de piață agro-alimentară, transformându-se astfel într-un model de piață urbană multifuncțională, care să răspundă nevoilor diferitelor categorii sociale, prin diversitatea serviciilor oferite", se mai precizează în document.
Tema concursul de soluții pentru "revitalizarea urbană a zonei Piața Matache - refuncționalizarea zonei, amenajarea spațiului public și stabilirea condițiilor de reamplasare și reconstrucție a Halei Matache" va trebui să țină seama de o serie de aspecte:
- integrarea și armonizarea noilor amenajări cu construcțiile existente și caracterul zonei
- reorganizarea mobilierului și a dotărilor urbane
- rezolvarea acceselor, a circulației carosabile și pietonale, inclusiv prevederea spațiilor de parcare
- încurajarea circulației pietonale
- iluminat public și iluminat arhitectural
- amenajare spații verzi
- amenajare parcaj subteran.
Bugetul alocat pentru organizarea concursului de soluții este de 5.000.000 lei (1,12 milioane euro).
http://www.b365.ro/patru-pie-e-urbane-d...mYlsL.dpuf
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Ăştia au facut curatenie in arhiva si au dat de proiectele astea. Ha ! Ha ! Ha !
Vorbe, atata tot.
Ăştia au facut curatenie in arhiva si au dat de proiectele astea. Ha ! Ha ! Ha !
Vorbe, atata tot.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
survola
De pasajul de la piaţa Eroii Revoluţiei nu se mai aude nimic? Pe acesta când îl găsesc in arhivă?
De pasajul de la piaţa Eroii Revoluţiei nu se mai aude nimic? Pe acesta când îl găsesc in arhivă?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Astia au bagat la gramada piata agroalimentara cu piata intersectie ca sa dea la numar cat mai multe.
Nu pot sa nu remarc marile planuri de la Unirii reprezentate de studierea de posibilitati(cu inevitabila concluzie ca exista si posibilitati care nu se poate) si plantarea de iarba si panselute.
Astia au bagat la gramada piata agroalimentara cu piata intersectie ca sa dea la numar cat mai multe.
Nu pot sa nu remarc marile planuri de la Unirii reprezentate de studierea de posibilitati(cu inevitabila concluzie ca exista si posibilitati care nu se poate) si plantarea de iarba si panselute.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ADY881
Stiri bune vin de la PMB, se pare ca s-au mai schimbat lucrurile pe acolo, imi pare bine ca:
- se organizeaza concursuri de amenajare ale viitoarelor piete,
- vor sa faca o statie intermodala in piata Unirii, cu tot cu legarea liniilor 21 si 32, cat timp noi aici am discutat despre asta, uite in sfarsit vor face legatura, iar de aici vin alte perspective de modernizare si dezvoltare a tramvaiului bucurestean, sub forma mai moderna LRT.
Stiri bune vin de la PMB, se pare ca s-au mai schimbat lucrurile pe acolo, imi pare bine ca:
- se organizeaza concursuri de amenajare ale viitoarelor piete,
- vor sa faca o statie intermodala in piata Unirii, cu tot cu legarea liniilor 21 si 32, cat timp noi aici am discutat despre asta, uite in sfarsit vor face legatura, iar de aici vin alte perspective de modernizare si dezvoltare a tramvaiului bucurestean, sub forma mai moderna LRT.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
Pfffft (emoticonul care scoate limba). Uite zice survola mai sus de intermodala Pieptanari/Eroii Revolutiei. Si acolo ajung tramvaie din Berceni, Giulesti si Balta Alba. Si opresc la tzspe refugii pentru somalezi. Nu mai atribuie Opritu nici un contract pana la finalul mandatului de frica sa nu-l salte. Poate doar a 3-a incercare sa termine nenorocita aia de spoiala de la Muncii. M-am trezit cu o "bulina" in capota de la o bucata de tencuiala de pe tavan. Si ii dau in judecata, mai mult de dragul Radionului.
Pfffft (emoticonul care scoate limba). Uite zice survola mai sus de intermodala Pieptanari/Eroii Revolutiei. Si acolo ajung tramvaie din Berceni, Giulesti si Balta Alba. Si opresc la tzspe refugii pentru somalezi. Nu mai atribuie Opritu nici un contract pana la finalul mandatului de frica sa nu-l salte. Poate doar a 3-a incercare sa termine nenorocita aia de spoiala de la Muncii. M-am trezit cu o "bulina" in capota de la o bucata de tencuiala de pe tavan. Si ii dau in judecata, mai mult de dragul Radionului.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
URANUS
Sursa: B365.RO
Benzi speciale pentru autobuze pe Bulevardul Unirii și pe Splaiul Independenței, până la P-ța Unirii
Primăria Capitalei va extinde proiectul benzilor speciale pentru mijloacele de transport în comun pe Splaiul Independenței până la Piața Unirii, pe ambele sensuri, dar și pe Bd. Unirii până la Piața Alba Iulia. De execuția proiectului se ocupă Administrația Străzilor, instituția abilitată să realizeze marcajele și semnalizările rutiere. Reprezentanții acestei instituții spun însă că nu știu când vor finaliza amenajările. Deocamdată se testează gradul de "civilizație al șoferilor" pe "banda-test" din zona Spitalului Municipal. În funcție de rezultate, vor decide dacă vor separa banda specială prin stâlpișori sau dacă vor alege altă soluție. Administrația Străzilor are încheiate acorduri-cadru în valoare de 56 milioane euro pentru indicatoare și "elemente de semnalizare verticală", necesare în cazul amenajărilor benzilor pentru RATB.
Primăria Capitalei continuă proiectul privind amenajarea unor benzi speciale pentru mijloacele de transport în comun. Până acum astfel de benzi au fost amenajate pe Splaiul Independenței în zona Hanul lui Manuc, dar și în zona Spitalului Municipal.
"Se va continua amenajarea benzilor speciale destinate transportului public pe Splaiul Independenței, până la Piața Unirii, pe ambele sensuri. De asemenea, astfel de benzi s-au amenajat pe Calea Dorobanților si urmează și pe Bulevardul Lacul Tei, Bulevardul Unirii - Piața Alba Iulia", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei.
De execuția proiectului se ocupă însă Administrația Străzilor, instituția abilitată să realizeze marcajele și semnalizările rutiere. Însă, deși instituția a încheiat în ultimii doi ani acorduri-cadru cu firme private în valoare de peste 56 milioane euro tocmai pentru elemente de semnalizare verticală și indicatoare rutiere (necesare pentru amenajarea benzilor RATB), proiectul evoluează foarte încet. Astfel, în acest moment, nu există un termen concret pentru amenajarea benzilor speciale de pe Splaiul Independenței și de pe Bd. Unirii.
"Când s-a amenajat banda pentru RATB de pe Splaiul Independenței la Hanul lui Manuc cam 70% din stâlpii de delimitare au fost rupți de șoferi. Avem o mare bilă neagră la capitolul civilizație. Acum avem o bandă-test pe Splaiul Independenței, la Spitalul Municipal, unde vom urmări ce se va întâmpla cu stâlpii. În funcție de rezultate vom lua o decizie, dacă rămânem la amenajarea benzilor cu stâlpișori sau alegem o altă soluție", a explicat pentru B365.ro, Carmen Dincă, purtător de cuvânt Administrația Străzilor.
Primăria Capitalei va introduce sens unic și pe Bd. Lacul Tei și pe strada Ramuri Tei, iar pe bd. Lacul Tei va fi amenajată și o bandă specială pentru autobuzele RATB. Indicatoarele rutiere au fost montate aici încă din luna mai când au început lucrările de amenajare, însă intrarea în vigoare a sensului unic și a benzii speciale întârzie foarte mult. "Pe Bd. Lacul Tei este o problemă cu locurile de parcare. Așteptăm să găsim o soluție pentru a asigura locuri de parcare și abia apoi va fi introdus sens unic și bandă pentru RATB", a precizat Carmen Dincă.
Contracte de 56 milioane euro pentru indicatoare rutiere și elemente de semnalizare rutieră
Administrația Străzilor a încheiat în ultimii doi ani, acorduri-cadru în valoare de peste 56 milioane euro pentru indicatoare rutiere și elemente de semnalizare rutieră verticală și orizontală.
Primul acordu-cadru, pentru "Proiectare, execuție și administrare a semnalizarii rutiere orizontala si verticala", a fost încheiat în noiembrie 2012 și are o valoare de 244.255.200 lei (aproximativ 55,5 milioane euro). Contractul, cu o durată de 4 ani (deci valabil și acum), a fost câștigat de Asocierea SC DUMAVA SEMNALIZARE SRL & SC VESTA INVESTMENT SRL& SC PRIMACONS GROUP. Potrivit anunțului de licitație "acordul-cadru presupune proiectare, executie si administrare lucrari de semnalizare rutiera orizontala (marcaje rutiere termoplastice alb/galben) si verticala (indicatoare rutiere, mijloace auxiliare de semnalizare etc) care vor fi executate pe strazile si parcarile aflate in administrarea Administratiei Strazilor, limitatoare de viteza, benzi rezonatoare, separatoare de sensuri pentru a preveni viteza peste limita legala in trafic, indicatoare de orientare rutiera amplasate pe console si portaluri dar si marcaje rutiere conventionale pentru strazile ce urmeaza sa intre in reabilitare sau intretinere dar care pana la aceasta nu asigura o semnalizare rutiera corespunzatoare".
Cel de-al doilea acord-cadru, pentru furnizarea de "indicatoare rutiere și elemente de semnalizare rutieră verticală" a fost încheiat în noiembrie 2013, pentru o perioadă de doi ani. Contractul în valoare de 2.858.766 lei cu tva (aprox. 650.000 euro) a fost câștigat și în acest caz de Vesta Investment SRL. Potrivit caietului de sarcini, acordul-cadru vizează furnizarea de indicatoare rutiere, dar și de "Stâlpi de ghidare lamelari cu fixare pe carosabil", care se utilizează la separarea benzilor speciale pentru mijloace de transport în comun.
Unde se mai introduce sens unic și bandă specială pentru RATB
Potrivit planului de mobilitate al Municipiului Bucuresti, Municipalitatea ar putea institui sensuri unice si pe urmatoarele artere, in urmatorii ani:
- str. Progresului intre Razoare si str. C-tin Istrati spre str. Ctin Istrati;
- Soseaua Viilor intre Ctin Istrati si Calea Rahovei spre Calea Rahovei;
- str. Maximilian Hopper intre Casa Poporului si Piata Muncii spre Piata Muncii;
- str. Romulus;
- str. Parfumului;
- str. Turturelelor;
- str. Cezar Bolliat;
- str. Dem Teodorescu;
- str. Agricultorilor intre Calea Calarasilor si str Teodor Sperantia;
- pe str Doamnei se schimba sensul unic si devine dinspre Calea Victoriei spre bd. IC Bratianu;
- pe str. Coltei se schimba sensul unic si devine invers decat este acum;
- bd Carol de la intersectia cu Calea Mosilor pana la Piata Rosetti spre Piata Rosetti;
- pe str Mantuleasa sensul unic se schimba dinspre str. Popa Soare spre Calea Mosilor;
- str. Popa Soare
- str. Plantelor, sensul unic se prelungeste pana la intersectia cu str. Popa Nan;
- str. Delea Veche intre Calea Calasilor si str. Matei Voievod spre Matei Voievod;
- str. Agricultorilor si str Matasari devin sensuri unice in tandem;
- De la Armeneasca poti iesi pe str. Popa Rusu-Toamnei- Dragos Voda pana in Stefan cel Mare toate aceste strazi devenind sens unic spre Stefan cel Mare;
- str Polona si Calea Dorobantilor in tandem devin sensuri unice. Calea Dorobantilor sens unic de la bd. Stefan cel Mare spre centru, iar in sens invers Polona, de la Dacia la bd. Stefan cel Mare prelungita cu Calea Floreasca care devinse si ea sens unic pana la intersectia cu str. Glinka;
- Calea Floreasca de la intesectia cu Stefan cel Mare pana intersectia cu str. Glinka este sens unic spre iesirea din oras, iar de la intersectia cu str. Alexandru Serbanescu pana la intersectia cu Glinka este sens unic in sens invers;
- str. Glinka este sens unic spre Barbu Vacarescu;
- bd. Barbu Vacarescu este sens unic de la intersectia cu bd. Lacul Tei pana la intersectia cu str. Alexandru Serbanescu, sens unic spre iesirea din oras.
- str. Ceaikovski, bd. Mircea Eliade plus un segment din str. Radu Beller pana la Piata Dorobanti devin sens unic spre Piata Dorobanti;
- bd Lacul Tei devine sens unic de la intersectia cu str. Maica Domnului pana la bd. Barbu Vacarescu. Acesta este in tandem cu str. Ramuri Tei intre bd. Barbu Vacarescu si str. Grigore Moisil;
- str. Ghica Tei devine sens unic de la intersectia cu str. Judetului pana la intersectia cu str. Teiul Doamnei sens unic spre Teiul Doamnei;
- Iacob Felix de la intersectia cu str. Banul Manta spre bd. Titulescu;
- str. Sevastopol de la intersectia cu Buzesti spre bd. Lascar Catargiu;
- str. Gheorghe Manu, str Occidentului, str Polizu sens unic dinspre bd Lascar Catargiu spre Gara de Nord;
- Calea Grivitei sens unic de la Gara de Nord pana la bd. Dacia cu o ramificatie pe Sfiintii Voievozi spre Calea Victoriei;
- bd. Dinicu Golescu intre str. Vulcanescu si Berthelot sens unic spre Berthelot;
- str. Vulcanescu intre Dinicu Golescu si Plevnei, sens unic spre Plevnei.
Propunere benzi unice pentru transport public:
- Soseaua Viilor, de la Calea Rahovei spre str. C-tin Istrati;
- bd Dacia intre str. Toamnei si Calea Dorobanti;
- bd. Carol de la Piata Rosetti la Calea Mosilor;
- Calea Dorobantilor intre bd. Dacia si Sos. Stefan cel Mare;
- Calea Floreasca dinspre str. Glinka spre Sos Stefan cel Mare si sens invers intre str. Glinka si Soseaua Pipera;
- bd. Mircea Eliade intre str. Radu Beller si Calea Floreasca;
- bd. Lacul Tei intre Barbu Vacarescu si str. Maica Domnului;
- de la Gara de Nord pe str. Polizu, str. Occidentului, str. Gheorghe Manu;
- str. Mircea Vulcanescu de la str. C-tin Noica la str. Berzei;
- Bd Magheru, intre Romana si Universitate;
- Splaiul Independentei intre Opera si Piata Unirii;
- bd Unirii de la Piata Unirii spre Piata Alba Iulia;
- bd. Elisabeta intre Calea Victoriei si Magheru;
- bd. Carol intre bd. Magheru si Calea Mosilor.
www.b365.ro/benzi-speciale-pentru-autob...0SrLB.dpuf
Sursa: B365.RO
Benzi speciale pentru autobuze pe Bulevardul Unirii și pe Splaiul Independenței, până la P-ța Unirii
Primăria Capitalei va extinde proiectul benzilor speciale pentru mijloacele de transport în comun pe Splaiul Independenței până la Piața Unirii, pe ambele sensuri, dar și pe Bd. Unirii până la Piața Alba Iulia. De execuția proiectului se ocupă Administrația Străzilor, instituția abilitată să realizeze marcajele și semnalizările rutiere. Reprezentanții acestei instituții spun însă că nu știu când vor finaliza amenajările. Deocamdată se testează gradul de "civilizație al șoferilor" pe "banda-test" din zona Spitalului Municipal. În funcție de rezultate, vor decide dacă vor separa banda specială prin stâlpișori sau dacă vor alege altă soluție. Administrația Străzilor are încheiate acorduri-cadru în valoare de 56 milioane euro pentru indicatoare și "elemente de semnalizare verticală", necesare în cazul amenajărilor benzilor pentru RATB.
Primăria Capitalei continuă proiectul privind amenajarea unor benzi speciale pentru mijloacele de transport în comun. Până acum astfel de benzi au fost amenajate pe Splaiul Independenței în zona Hanul lui Manuc, dar și în zona Spitalului Municipal.
"Se va continua amenajarea benzilor speciale destinate transportului public pe Splaiul Independenței, până la Piața Unirii, pe ambele sensuri. De asemenea, astfel de benzi s-au amenajat pe Calea Dorobanților si urmează și pe Bulevardul Lacul Tei, Bulevardul Unirii - Piața Alba Iulia", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei.
De execuția proiectului se ocupă însă Administrația Străzilor, instituția abilitată să realizeze marcajele și semnalizările rutiere. Însă, deși instituția a încheiat în ultimii doi ani acorduri-cadru cu firme private în valoare de peste 56 milioane euro tocmai pentru elemente de semnalizare verticală și indicatoare rutiere (necesare pentru amenajarea benzilor RATB), proiectul evoluează foarte încet. Astfel, în acest moment, nu există un termen concret pentru amenajarea benzilor speciale de pe Splaiul Independenței și de pe Bd. Unirii.
"Când s-a amenajat banda pentru RATB de pe Splaiul Independenței la Hanul lui Manuc cam 70% din stâlpii de delimitare au fost rupți de șoferi. Avem o mare bilă neagră la capitolul civilizație. Acum avem o bandă-test pe Splaiul Independenței, la Spitalul Municipal, unde vom urmări ce se va întâmpla cu stâlpii. În funcție de rezultate vom lua o decizie, dacă rămânem la amenajarea benzilor cu stâlpișori sau alegem o altă soluție", a explicat pentru B365.ro, Carmen Dincă, purtător de cuvânt Administrația Străzilor.
Primăria Capitalei va introduce sens unic și pe Bd. Lacul Tei și pe strada Ramuri Tei, iar pe bd. Lacul Tei va fi amenajată și o bandă specială pentru autobuzele RATB. Indicatoarele rutiere au fost montate aici încă din luna mai când au început lucrările de amenajare, însă intrarea în vigoare a sensului unic și a benzii speciale întârzie foarte mult. "Pe Bd. Lacul Tei este o problemă cu locurile de parcare. Așteptăm să găsim o soluție pentru a asigura locuri de parcare și abia apoi va fi introdus sens unic și bandă pentru RATB", a precizat Carmen Dincă.
Contracte de 56 milioane euro pentru indicatoare rutiere și elemente de semnalizare rutieră
Administrația Străzilor a încheiat în ultimii doi ani, acorduri-cadru în valoare de peste 56 milioane euro pentru indicatoare rutiere și elemente de semnalizare rutieră verticală și orizontală.
Primul acordu-cadru, pentru "Proiectare, execuție și administrare a semnalizarii rutiere orizontala si verticala", a fost încheiat în noiembrie 2012 și are o valoare de 244.255.200 lei (aproximativ 55,5 milioane euro). Contractul, cu o durată de 4 ani (deci valabil și acum), a fost câștigat de Asocierea SC DUMAVA SEMNALIZARE SRL & SC VESTA INVESTMENT SRL& SC PRIMACONS GROUP. Potrivit anunțului de licitație "acordul-cadru presupune proiectare, executie si administrare lucrari de semnalizare rutiera orizontala (marcaje rutiere termoplastice alb/galben) si verticala (indicatoare rutiere, mijloace auxiliare de semnalizare etc) care vor fi executate pe strazile si parcarile aflate in administrarea Administratiei Strazilor, limitatoare de viteza, benzi rezonatoare, separatoare de sensuri pentru a preveni viteza peste limita legala in trafic, indicatoare de orientare rutiera amplasate pe console si portaluri dar si marcaje rutiere conventionale pentru strazile ce urmeaza sa intre in reabilitare sau intretinere dar care pana la aceasta nu asigura o semnalizare rutiera corespunzatoare".
Cel de-al doilea acord-cadru, pentru furnizarea de "indicatoare rutiere și elemente de semnalizare rutieră verticală" a fost încheiat în noiembrie 2013, pentru o perioadă de doi ani. Contractul în valoare de 2.858.766 lei cu tva (aprox. 650.000 euro) a fost câștigat și în acest caz de Vesta Investment SRL. Potrivit caietului de sarcini, acordul-cadru vizează furnizarea de indicatoare rutiere, dar și de "Stâlpi de ghidare lamelari cu fixare pe carosabil", care se utilizează la separarea benzilor speciale pentru mijloace de transport în comun.
Unde se mai introduce sens unic și bandă specială pentru RATB
Potrivit planului de mobilitate al Municipiului Bucuresti, Municipalitatea ar putea institui sensuri unice si pe urmatoarele artere, in urmatorii ani:
- str. Progresului intre Razoare si str. C-tin Istrati spre str. Ctin Istrati;
- Soseaua Viilor intre Ctin Istrati si Calea Rahovei spre Calea Rahovei;
- str. Maximilian Hopper intre Casa Poporului si Piata Muncii spre Piata Muncii;
- str. Romulus;
- str. Parfumului;
- str. Turturelelor;
- str. Cezar Bolliat;
- str. Dem Teodorescu;
- str. Agricultorilor intre Calea Calarasilor si str Teodor Sperantia;
- pe str Doamnei se schimba sensul unic si devine dinspre Calea Victoriei spre bd. IC Bratianu;
- pe str. Coltei se schimba sensul unic si devine invers decat este acum;
- bd Carol de la intersectia cu Calea Mosilor pana la Piata Rosetti spre Piata Rosetti;
- pe str Mantuleasa sensul unic se schimba dinspre str. Popa Soare spre Calea Mosilor;
- str. Popa Soare
- str. Plantelor, sensul unic se prelungeste pana la intersectia cu str. Popa Nan;
- str. Delea Veche intre Calea Calasilor si str. Matei Voievod spre Matei Voievod;
- str. Agricultorilor si str Matasari devin sensuri unice in tandem;
- De la Armeneasca poti iesi pe str. Popa Rusu-Toamnei- Dragos Voda pana in Stefan cel Mare toate aceste strazi devenind sens unic spre Stefan cel Mare;
- str Polona si Calea Dorobantilor in tandem devin sensuri unice. Calea Dorobantilor sens unic de la bd. Stefan cel Mare spre centru, iar in sens invers Polona, de la Dacia la bd. Stefan cel Mare prelungita cu Calea Floreasca care devinse si ea sens unic pana la intersectia cu str. Glinka;
- Calea Floreasca de la intesectia cu Stefan cel Mare pana intersectia cu str. Glinka este sens unic spre iesirea din oras, iar de la intersectia cu str. Alexandru Serbanescu pana la intersectia cu Glinka este sens unic in sens invers;
- str. Glinka este sens unic spre Barbu Vacarescu;
- bd. Barbu Vacarescu este sens unic de la intersectia cu bd. Lacul Tei pana la intersectia cu str. Alexandru Serbanescu, sens unic spre iesirea din oras.
- str. Ceaikovski, bd. Mircea Eliade plus un segment din str. Radu Beller pana la Piata Dorobanti devin sens unic spre Piata Dorobanti;
- bd Lacul Tei devine sens unic de la intersectia cu str. Maica Domnului pana la bd. Barbu Vacarescu. Acesta este in tandem cu str. Ramuri Tei intre bd. Barbu Vacarescu si str. Grigore Moisil;
- str. Ghica Tei devine sens unic de la intersectia cu str. Judetului pana la intersectia cu str. Teiul Doamnei sens unic spre Teiul Doamnei;
- Iacob Felix de la intersectia cu str. Banul Manta spre bd. Titulescu;
- str. Sevastopol de la intersectia cu Buzesti spre bd. Lascar Catargiu;
- str. Gheorghe Manu, str Occidentului, str Polizu sens unic dinspre bd Lascar Catargiu spre Gara de Nord;
- Calea Grivitei sens unic de la Gara de Nord pana la bd. Dacia cu o ramificatie pe Sfiintii Voievozi spre Calea Victoriei;
- bd. Dinicu Golescu intre str. Vulcanescu si Berthelot sens unic spre Berthelot;
- str. Vulcanescu intre Dinicu Golescu si Plevnei, sens unic spre Plevnei.
Propunere benzi unice pentru transport public:
- Soseaua Viilor, de la Calea Rahovei spre str. C-tin Istrati;
- bd Dacia intre str. Toamnei si Calea Dorobanti;
- bd. Carol de la Piata Rosetti la Calea Mosilor;
- Calea Dorobantilor intre bd. Dacia si Sos. Stefan cel Mare;
- Calea Floreasca dinspre str. Glinka spre Sos Stefan cel Mare si sens invers intre str. Glinka si Soseaua Pipera;
- bd. Mircea Eliade intre str. Radu Beller si Calea Floreasca;
- bd. Lacul Tei intre Barbu Vacarescu si str. Maica Domnului;
- de la Gara de Nord pe str. Polizu, str. Occidentului, str. Gheorghe Manu;
- str. Mircea Vulcanescu de la str. C-tin Noica la str. Berzei;
- Bd Magheru, intre Romana si Universitate;
- Splaiul Independentei intre Opera si Piata Unirii;
- bd Unirii de la Piata Unirii spre Piata Alba Iulia;
- bd. Elisabeta intre Calea Victoriei si Magheru;
- bd. Carol intre bd. Magheru si Calea Mosilor.
www.b365.ro/benzi-speciale-pentru-autob...0SrLB.dpuf
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
133 313
Continua "modernizarea" bulevardului Unirii... intr-un ritm semiadormitor. Doar in apropiere de Piata Unirii se agita putin un buldoexcavator si cativa neni. Pe masura ce avansezi spre tribunal... somn de voie la umbra pomilor. Mai arunca cate un ochi sa vada... printre trecatori este vreo figura "periculoasa"?
Tot aici au inceput sa dispara din corpurile de Iluminat La intersectia cu Mircea Voda lipsesc doua din capatul "zonei pietonale".
Continua "modernizarea" bulevardului Unirii... intr-un ritm semiadormitor. Doar in apropiere de Piata Unirii se agita putin un buldoexcavator si cativa neni. Pe masura ce avansezi spre tribunal... somn de voie la umbra pomilor. Mai arunca cate un ochi sa vada... printre trecatori este vreo figura "periculoasa"?
Tot aici au inceput sa dispara din corpurile de Iluminat La intersectia cu Mircea Voda lipsesc doua din capatul "zonei pietonale".
- elcraft
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
elcraft
Pe bd Unirii se pregateste parcare in spic si langa magazinul Unirea, deci probabil trotuar in acelasi stil ca spre Pta Alba Iulia.
Pe bd Unirii se pregateste parcare in spic si langa magazinul Unirea, deci probabil trotuar in acelasi stil ca spre Pta Alba Iulia.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ByOnu
? B include A
In rest, ce sa zic, numai vesti bune, pacat ca sunt cam aceleasi de cativa ani in coace...
URANUS wrote:
- bd. Carol de la Piata Rosetti la Calea Mosilor; A
- bd. Carol intre bd. Magheru si Calea Mosilor. B
? B include A
In rest, ce sa zic, numai vesti bune, pacat ca sunt cam aceleasi de cativa ani in coace...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination