Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 328185 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Nu, conform codului rutier se amendeaza soferul. Locala nu are dreptul sa ma sanctioneze daca nu vreau sa ii spun cui i-am dat masina si a parcat-o aiurea.
Prin HCL-ul asta propietarul devine raspunzator de unde e parcata masina si e treaba lui sa il traga de urechi pe cel care a parcat-o indiferent ca e el, un prieten, nevasta, copilul, etc. E acelasi lucru ca la rovinieta si taxa de pod de la Fetesti.
Nu, conform codului rutier se amendeaza soferul. Locala nu are dreptul sa ma sanctioneze daca nu vreau sa ii spun cui i-am dat masina si a parcat-o aiurea.
Prin HCL-ul asta propietarul devine raspunzator de unde e parcata masina si e treaba lui sa il traga de urechi pe cel care a parcat-o indiferent ca e el, un prieten, nevasta, copilul, etc. E acelasi lucru ca la rovinieta si taxa de pod de la Fetesti.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Costin
Schimbarea e logica si binevenita, insa mi se pare foarte usor de contestat cu succes in instanta. O asemenea mutare a responsabilitatii suna a ceva ce legea nationala ar trebui sa acopere, si nu doar o HCL. Gresesc?
Schimbarea e logica si binevenita, insa mi se pare foarte usor de contestat cu succes in instanta. O asemenea mutare a responsabilitatii suna a ceva ce legea nationala ar trebui sa acopere, si nu doar o HCL. Gresesc?
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Corect, ar trebui dar nu acopera. Mai mult, sunt vreo 2-3 proiecte de lege menite sa rezolve treaba asta dar sunt tinute la sertar de ani buni.
Pentru partea cu contestarea in instanta nu stiu sa dau un raspuns, vedem ce o sa se intample. Stiu ca exista o HCL asemanatoare pentru spatii verzi, s-au dat destul de multe amenzi pe baza ei si nu am auzit sa fie probleme. In noul format e posibil sa apara contestatii fiind si mult mai multi clienti.
Corect, ar trebui dar nu acopera. Mai mult, sunt vreo 2-3 proiecte de lege menite sa rezolve treaba asta dar sunt tinute la sertar de ani buni.
Pentru partea cu contestarea in instanta nu stiu sa dau un raspuns, vedem ce o sa se intample. Stiu ca exista o HCL asemanatoare pentru spatii verzi, s-au dat destul de multe amenzi pe baza ei si nu am auzit sa fie probleme. In noul format e posibil sa apara contestatii fiind si mult mai multi clienti.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
În București încet dar sigur benzile de circulație s-au transformat în rânduri...Mai știe cineva cum se circulă pe rânduri ?
Când vom reveni la benzi ? Responsabilitatea cui e să tragă linii pe asfalt ?
În București încet dar sigur benzile de circulație s-au transformat în rânduri...Mai știe cineva cum se circulă pe rânduri ?
Când vom reveni la benzi ? Responsabilitatea cui e să tragă linii pe asfalt ?
- subway guru
-
Posted:
-
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andreiiul
Si in ultimii ani administratorul drumului nu mai e clar. Inainte tot ce era strabatut de transport public era la Administratia strazilor si restul la sectoare. Azi, din neputinta PMB/ASB si din scopuri electorale la nivel de sector, totul este amestecat si de multe ori nici BPR nu mai stie pe cine sa sanctioneze.
Pe langa aceasta impartire neclara, nici materialele folosite la marcaje nu sunt de cea mai buna calitate si intretinerea marcajelor este sub orice critica. Sunt situatii cand acelasi administratort al drumul foloseste ba termoplast ba vopsea (chestie observata la PS4)
Si in ultimii ani administratorul drumului nu mai e clar. Inainte tot ce era strabatut de transport public era la Administratia strazilor si restul la sectoare. Azi, din neputinta PMB/ASB si din scopuri electorale la nivel de sector, totul este amestecat si de multe ori nici BPR nu mai stie pe cine sa sanctioneze.
Pe langa aceasta impartire neclara, nici materialele folosite la marcaje nu sunt de cea mai buna calitate si intretinerea marcajelor este sub orice critica. Sunt situatii cand acelasi administratort al drumul foloseste ba termoplast ba vopsea (chestie observata la PS4)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Chev Celios
Eu observ ca toata lumea se mira de toate accidentele care se petrec in ultima vreme. Exista o singura cauza a tot ceea ce vedeti in trafic. Majoritatea celor care detine permis categoria B, nu au citit cartea de legislatie macar odata. Majoritatea scolilor de soferi ii pun pe elevi sa faca chestionare si atat. Elevul invata mecanic intrebarile, dar nu au habar despre legislatie. Dupa mine un lucru care trebuie schimbat si verificat periodic este modul de predare.
Eu observ ca toata lumea se mira de toate accidentele care se petrec in ultima vreme. Exista o singura cauza a tot ceea ce vedeti in trafic. Majoritatea celor care detine permis categoria B, nu au citit cartea de legislatie macar odata. Majoritatea scolilor de soferi ii pun pe elevi sa faca chestionare si atat. Elevul invata mecanic intrebarile, dar nu au habar despre legislatie. Dupa mine un lucru care trebuie schimbat si verificat periodic este modul de predare.
- cris_m
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Ce-ar fi să se dea examen din legislație odată la 5 ani ? Ceva de genul 130 - 140 întebări, se permit maxim 10 - 15 greșeli.
Sau chestionarul pentru dobândirea permisului să conțină 130 - 140 întrebări. Practic să răspunzi din toată legea !
Ce-ar fi să se dea examen din legislație odată la 5 ani ? Ceva de genul 130 - 140 întebări, se permit maxim 10 - 15 greșeli.
Sau chestionarul pentru dobândirea permisului să conțină 130 - 140 întrebări. Practic să răspunzi din toată legea !
- aztec
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
aztec
Lipsa poliție.
Lipsa aplicarea legii.
Lipsa implicare poliție.
Și asta consecvent , in ultimii 30 ani.
PS. Legislație avem, amenzi avem și încă mari.
Dar...degeaba daca legislația și sancțiunea este doar o opțiune și nu o aplica nimeni.
Șoferii...hoarda de imbecili.
Daca nu sunt ghidați...rămân imbecili.
Credeți că nu știu legislația?
Vă înșelați.
Problemele nu de acolo sunt, ci că nu îi sancționează nimeni.
Credeți că nu știu că este interzis sa mergi "pe invers" pe autostrada?
Că trebuie să stai la semafor când e roșu?
Că nu trebuie sa depășești pe linie continua sau când nu ai vizibilitate?
Știu...dar nu le pasa.
In Romania faci sute de km și nu vezi polițist de la rutieră, și când îi vezi stau cu radarul sau ....la o benzinărie-terasa-etc.
Lipsa poliție.
Lipsa aplicarea legii.
Lipsa implicare poliție.
Și asta consecvent , in ultimii 30 ani.
PS. Legislație avem, amenzi avem și încă mari.
Dar...degeaba daca legislația și sancțiunea este doar o opțiune și nu o aplica nimeni.
Șoferii...hoarda de imbecili.
Daca nu sunt ghidați...rămân imbecili.
Credeți că nu știu legislația?
Vă înșelați.
Problemele nu de acolo sunt, ci că nu îi sancționează nimeni.
Credeți că nu știu că este interzis sa mergi "pe invers" pe autostrada?
Că trebuie să stai la semafor când e roșu?
Că nu trebuie sa depășești pe linie continua sau când nu ai vizibilitate?
Știu...dar nu le pasa.
In Romania faci sute de km și nu vezi polițist de la rutieră, și când îi vezi stau cu radarul sau ....la o benzinărie-terasa-etc.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Chev Celios
Crede-ma ca foarte multi posesori de permis de conducere stiu decat un minim de legislatie. Foarte multi nu stiu sa se incadreze intr-o intersectie cand executa virajul la stanga. Sunt destui care nu stiu nici macar limitele de viteza. Daca le iei marcajele nu mai stiu pe unde sa circule, nu stiu sa se orienteze in spatiu. Nu mai zic de momentele cand intr-o intersectie B2 devine B3. Am intalnit o fata care a intrat in mine cand eu am vrut sa o devansez pe B1, ea aflandu-se pe B2. Pur si simplu ea a crezut ca B1 si B2 sunt o singura banda. Nu a verificat oglinzile la schimbarea benzii plus lipsa semnalului. M-a lovit si m-a aruncat pe trotuar. Multumesc lui D-zeu ca nu era nimeni pe trotuar si am reusit sa evit stalpul. Aaaaa, Conduita Preventiva??? 90% din ei nu au auzit de asa ceva.
L.E.: Amenzi avem si inca destul de bune, dar cine sa le dea??
La Colentina cu Fundeni (cum fac 182 si 343 virajul la dreapta) avem B1-Dreapta cu verde intermitent, B2- Inainte, B3 Inainte si la stanga. Tot timpul pe B1 sunt masini pe avarii, clientii unei cofetarii si ai unei farmacii. Odata eram blocat pe B2 si stateam sa sa se faca verde pentru a putea face dreapta pe Fundeni. Cand ma uit in oglinda fix in spatele meu in aceeasi situatie o masina de politie, iar pe B1 blocat un 66. M-am dat jos frumos cu masca pe gura si m-am dus si i-am facut orbi pe fata pe cei doi agenti din masina. Cand au vazut ca sunt luati pe sus in vazul lumii s-au dat jos si au inceput sa verifice masinile "parasite" pe B1. Totul, culmea, cu faptul ca in spatele blocului este destul loc unde sa lasi masina pentru cateva minute.
Crede-ma ca foarte multi posesori de permis de conducere stiu decat un minim de legislatie. Foarte multi nu stiu sa se incadreze intr-o intersectie cand executa virajul la stanga. Sunt destui care nu stiu nici macar limitele de viteza. Daca le iei marcajele nu mai stiu pe unde sa circule, nu stiu sa se orienteze in spatiu. Nu mai zic de momentele cand intr-o intersectie B2 devine B3. Am intalnit o fata care a intrat in mine cand eu am vrut sa o devansez pe B1, ea aflandu-se pe B2. Pur si simplu ea a crezut ca B1 si B2 sunt o singura banda. Nu a verificat oglinzile la schimbarea benzii plus lipsa semnalului. M-a lovit si m-a aruncat pe trotuar. Multumesc lui D-zeu ca nu era nimeni pe trotuar si am reusit sa evit stalpul. Aaaaa, Conduita Preventiva??? 90% din ei nu au auzit de asa ceva.
L.E.: Amenzi avem si inca destul de bune, dar cine sa le dea??
La Colentina cu Fundeni (cum fac 182 si 343 virajul la dreapta) avem B1-Dreapta cu verde intermitent, B2- Inainte, B3 Inainte si la stanga. Tot timpul pe B1 sunt masini pe avarii, clientii unei cofetarii si ai unei farmacii. Odata eram blocat pe B2 si stateam sa sa se faca verde pentru a putea face dreapta pe Fundeni. Cand ma uit in oglinda fix in spatele meu in aceeasi situatie o masina de politie, iar pe B1 blocat un 66. M-am dat jos frumos cu masca pe gura si m-am dus si i-am facut orbi pe fata pe cei doi agenti din masina. Cand au vazut ca sunt luati pe sus in vazul lumii s-au dat jos si au inceput sa verifice masinile "parasite" pe B1. Totul, culmea, cu faptul ca in spatele blocului este destul loc unde sa lasi masina pentru cateva minute.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
cris_m
Astazi am constatat ca strada Tony Bulandra a devenit cu sens unic intre iesirea nordica a depoului Vatra Luminoasa si rondul de la Maior Coravu. Sensul unic pe aceasta portiune este dinspre depou catre rond. Si ca orice sens unic nou care se respecta, o gramada de concetateni conduceau fara scrupule pe contrasens. Adevarul e ca mi se pare o ciudatenie a naturii acest sens unic pe nici 200 m de strada, implementat cu siguranta din cauza parcarilor ad-hoc de la intrarea in depou pana la rond...
Astazi am constatat ca strada Tony Bulandra a devenit cu sens unic intre iesirea nordica a depoului Vatra Luminoasa si rondul de la Maior Coravu. Sensul unic pe aceasta portiune este dinspre depou catre rond. Si ca orice sens unic nou care se respecta, o gramada de concetateni conduceau fara scrupule pe contrasens. Adevarul e ca mi se pare o ciudatenie a naturii acest sens unic pe nici 200 m de strada, implementat cu siguranta din cauza parcarilor ad-hoc de la intrarea in depou pana la rond...
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andreiiul
Anul trecut (parca) pe Bd Balcescu inainte de breteaua de acces catre Pasajul Unirii au fost montati stalpusori de cauciuc pt a impiedica "descurcaretii" sa se bage cu forta pe banda 2.
Azi mai supravietuiesc doar 3 bucati.
Uneori se pare ca doar betonul impiedica "bizonii" sa-si faca de cap pe strada.
Problema e ca si autoritatile stiu doar sa monteze ceva si apoi nu mai urmaresc ce se intampla si mai ales sa si impute pagubele.
Anul trecut (parca) pe Bd Balcescu inainte de breteaua de acces catre Pasajul Unirii au fost montati stalpusori de cauciuc pt a impiedica "descurcaretii" sa se bage cu forta pe banda 2.
Azi mai supravietuiesc doar 3 bucati.
Uneori se pare ca doar betonul impiedica "bizonii" sa-si faca de cap pe strada.
Problema e ca si autoritatile stiu doar sa monteze ceva si apoi nu mai urmaresc ce se intampla si mai ales sa si impute pagubele.
📖 Pagination options