Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1479 posts, 310519 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Hai sa ne lamurim 'o tzara'...ca vad ca lipseste 'baza teoretico-stiintzifica'...
Practica generala zice ca daca o parte de investitzie 'complet functzionala' e gata, ea trebuie pusa deindata 'in functziune' si in 'exploatare'...altfel, timpul de 'imobilizare' e doar 'paguba curata'...
Hai s-o luam 'babeste'...
Ti-ai facut un program de 'modernizare' a bucatariei, ai montat si racordat 'ghiveta', si 'aragazul'...gresia si termopanul...ce faci, nu dai drumul la apa si la gaz pt ca nu ai apucat sa schimbi si 'becul de la lustra'??? si ti-e 'jena' sa invitzi 'pretenarii' sa taie panglica si sa desfunzi 'sampania' pe 'semiumbra'???
Care e atitudinea 'economic fireasca'???
Va spun eu:
Dai drumul la 'preparat de alde gurii' si cand o fi cu totul si cu totul gata si ai dat si cu 'mopul', convoci atunci 'petrecania'...ca sa ne 'imbatam' cu totzii...'de fericire'...
restul...e 'politichie' ieftina si paguboasa...
Si risti 'sa mori de foame' pt ca n-ai gasit inca 'becul cu LED-urile visurilor tale' care sa-i 'lase cracitzi, in fund' pe invitatii la 'inaugurare'...
Hai sa ne lamurim 'o tzara'...ca vad ca lipseste 'baza teoretico-stiintzifica'...
Practica generala zice ca daca o parte de investitzie 'complet functzionala' e gata, ea trebuie pusa deindata 'in functziune' si in 'exploatare'...altfel, timpul de 'imobilizare' e doar 'paguba curata'...
Hai s-o luam 'babeste'...
Ti-ai facut un program de 'modernizare' a bucatariei, ai montat si racordat 'ghiveta', si 'aragazul'...gresia si termopanul...ce faci, nu dai drumul la apa si la gaz pt ca nu ai apucat sa schimbi si 'becul de la lustra'??? si ti-e 'jena' sa invitzi 'pretenarii' sa taie panglica si sa desfunzi 'sampania' pe 'semiumbra'???
Care e atitudinea 'economic fireasca'???
Va spun eu:
Dai drumul la 'preparat de alde gurii' si cand o fi cu totul si cu totul gata si ai dat si cu 'mopul', convoci atunci 'petrecania'...ca sa ne 'imbatam' cu totzii...'de fericire'...
restul...e 'politichie' ieftina si paguboasa...
Si risti 'sa mori de foame' pt ca n-ai gasit inca 'becul cu LED-urile visurilor tale' care sa-i 'lase cracitzi, in fund' pe invitatii la 'inaugurare'...
- florin_obs
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
florin_obs
haioasa comparatia cu amenajarea bucatariei dar eu cred ca situatia este mai degraba asa:
ti-ai cumparat mobila,termopane totul necesar dar instalatia electrica e de-abia inceputa,nu ai prize functionale
adica,mai clar,nefiind la fel de talentat o spun direct:
e aproape imposibil sa deschizi pasajul si sa lasi sa se intersecteze cu o bretea cu sens dublu cum e acum
exista 2 variante:
-ori trageai tare jos si deschideai " la sol"(cum s-a facut la basarab)caz in care deja intersectia nu mai era o problema
-ori faceai o trecere pe sub pasaj pentru cei ce vin de pe barbu vacarescu si merg spre pipera sa poata iesi in lateralul pasajului si sa nu fie astfel conflicte de circulatie urmand a lucra alternativ la cele 2 bretele
eu cred ca ne aflam in varianta a treia:mai avem
haioasa comparatia cu amenajarea bucatariei dar eu cred ca situatia este mai degraba asa:
ti-ai cumparat mobila,termopane totul necesar dar instalatia electrica e de-abia inceputa,nu ai prize functionale
adica,mai clar,nefiind la fel de talentat o spun direct:
e aproape imposibil sa deschizi pasajul si sa lasi sa se intersecteze cu o bretea cu sens dublu cum e acum
exista 2 variante:
-ori trageai tare jos si deschideai " la sol"(cum s-a facut la basarab)caz in care deja intersectia nu mai era o problema
-ori faceai o trecere pe sub pasaj pentru cei ce vin de pe barbu vacarescu si merg spre pipera sa poata iesi in lateralul pasajului si sa nu fie astfel conflicte de circulatie urmand a lucra alternativ la cele 2 bretele
eu cred ca ne aflam in varianta a treia:mai avem
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
bekxy
Eu cred că beneficiarul are ceva datorii la constructori, iar cei din urmă nu se grăbesc să termine ceva pentru care oricum îşi vor lua banii mai încolo.
Cu o mobilizare corespunzătoare, restul de lucrări s-ar fi putut finaliza în 2-3 săptămâni. La noi va mai dura însă 2-3 luni...
Eu cred că beneficiarul are ceva datorii la constructori, iar cei din urmă nu se grăbesc să termine ceva pentru care oricum îşi vor lua banii mai încolo.
Cu o mobilizare corespunzătoare, restul de lucrări s-ar fi putut finaliza în 2-3 săptămâni. La noi va mai dura însă 2-3 luni...
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ANTENA
Inaugurarea este foarte aproape, dupa cum se vede pe camera si acum sunt lucratori care fac ultimele retusuri.
Eu zic ca maine sau poimaine ne plimbam pe pod.
Inaugurarea este foarte aproape, dupa cum se vede pe camera si acum sunt lucratori care fac ultimele retusuri.
Eu zic ca maine sau poimaine ne plimbam pe pod.
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
fbsoft
Acest pasaj e ca nuca'n'perete... intradevar este o reala utilitate pentru cei ce vor veni din pipera insa se vor impotmoli ori la agip ori la intersectia precedenta... adica Pipera cu Caranfil... Asta nu ar fi o mare problema ... sa zicem pentru ca N Caranfil are 3 benzi deci au unde sa se duca, daca pun si un semafor cu verde intermitent spre dreapta e ok...
Insa cei ce vin dinspre Floreasca si vor spre Pipera, cum pot ajunge acolo ??? Pe langa pasaj pe unde se va merge pe o banda ??? si acolo nici nu se stie daca se va mai putea merge inainte... ori sa o ia pe sub pasaj si sa continue pe Pipera spre N Caranfil , unde nu au efectiv unde sa intoarca LEGAL... ori un sens giratoriu ( la intersectia Pipera cu N.Caranfil )ori ceva ar fi tb creat pentru fluidizare si dezarmarea conducatorilor in a face o ilegalitate necesara, cand la 200m au posibilitatea de a intra legal si fara sa stea la o coada de o ora...
Ori varianta 2 sa o ia pe Fabrica de Glucoza unde fiecare poate scrie linistit un roman, si mai are timp sa bea o cafea, sa fumeze un cartus de tigari si cu putin noroc trece de acea intersectie cu Barbu Vacarescu... Ca sa nu mai mentionam ca posibilitatea de varsare a acelei stradutze este de o banda ( pietruita ) pe sens deci infima...
Ce'i drept au "gandit'o" rau de tot... plus pentru a fi siguri ca nu pot trece unii in partea cealalta sau pe linia de tramvai ar fi tb sa continue cu acele borduri pe BarbuV ( directia Baneasa ) insa vad ca s'au oprit subit in dreptul podului... si acest lucru iar nu mi'l pot explica... au lasat bordurile in dreptul statiei de tramvai de pe celalalt sens... De ce ???
Acest pasaj e ca nuca'n'perete... intradevar este o reala utilitate pentru cei ce vor veni din pipera insa se vor impotmoli ori la agip ori la intersectia precedenta... adica Pipera cu Caranfil... Asta nu ar fi o mare problema ... sa zicem pentru ca N Caranfil are 3 benzi deci au unde sa se duca, daca pun si un semafor cu verde intermitent spre dreapta e ok...
Insa cei ce vin dinspre Floreasca si vor spre Pipera, cum pot ajunge acolo ??? Pe langa pasaj pe unde se va merge pe o banda ??? si acolo nici nu se stie daca se va mai putea merge inainte... ori sa o ia pe sub pasaj si sa continue pe Pipera spre N Caranfil , unde nu au efectiv unde sa intoarca LEGAL... ori un sens giratoriu ( la intersectia Pipera cu N.Caranfil )ori ceva ar fi tb creat pentru fluidizare si dezarmarea conducatorilor in a face o ilegalitate necesara, cand la 200m au posibilitatea de a intra legal si fara sa stea la o coada de o ora...
Ori varianta 2 sa o ia pe Fabrica de Glucoza unde fiecare poate scrie linistit un roman, si mai are timp sa bea o cafea, sa fumeze un cartus de tigari si cu putin noroc trece de acea intersectie cu Barbu Vacarescu... Ca sa nu mai mentionam ca posibilitatea de varsare a acelei stradutze este de o banda ( pietruita ) pe sens deci infima...
Ce'i drept au "gandit'o" rau de tot... plus pentru a fi siguri ca nu pot trece unii in partea cealalta sau pe linia de tramvai ar fi tb sa continue cu acele borduri pe BarbuV ( directia Baneasa ) insa vad ca s'au oprit subit in dreptul podului... si acest lucru iar nu mi'l pot explica... au lasat bordurile in dreptul statiei de tramvai de pe celalalt sens... De ce ???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Pasajul a fost facut strict pentru "descarcarea" Pipera (de Voluntari )- Piata Aviatorilor si retur. Pentru restul au ramas rutele pe care le stiau de dinainte de inceperea constructiei.
Avand in vedere acest lucru, circulatia la ambasada Chinei ramane ca si pana acum, acolo nu exista semafoare ==> nu au unde sa se incurce "bizonii".
Pasajul a fost facut strict pentru "descarcarea" Pipera (de Voluntari )- Piata Aviatorilor si retur. Pentru restul au ramas rutele pe care le stiau de dinainte de inceperea constructiei.
Avand in vedere acest lucru, circulatia la ambasada Chinei ramane ca si pana acum, acolo nu exista semafoare ==> nu au unde sa se incurce "bizonii".
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Serban
@fbsoft nea, sub pasaj o sa fie intersectia exact ca inainte, pe lateralele pasajului 2 benzi, nu se schimba nimic ca directii de mers.
@fbsoft nea, sub pasaj o sa fie intersectia exact ca inainte, pe lateralele pasajului 2 benzi, nu se schimba nimic ca directii de mers.
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
fbsoft
Ok, deci se va putea merge inainte spre pipera, nu ??? In cazul asta mi se pare cam aiurea pasajul, puteau face altfel descarcarea... Cat de cele 2 benzi de mers, din poze din ce am vazut, ce'i drept nu am fost acolo sa vad exact, pentru trotuar pietoni + 2 benzi ( si pista biciclisti ?!?!?! ).... alea 2 benzi ar fi de Matiz sau Tico... insa Autobuz + autoutilitara nu prea cred ... Oricum mai avem de asteptat o luna, o luna si un pic, nu ??? Sper ca asta sa fie dead'line'ul final.
Serban wrote:
@fbsoft nea, sub pasaj o sa fie intersectia exact ca inainte, pe lateralele pasajului 2 benzi, nu se schimba nimic ca directii de mers.
Ok, deci se va putea merge inainte spre pipera, nu ??? In cazul asta mi se pare cam aiurea pasajul, puteau face altfel descarcarea... Cat de cele 2 benzi de mers, din poze din ce am vazut, ce'i drept nu am fost acolo sa vad exact, pentru trotuar pietoni + 2 benzi ( si pista biciclisti ?!?!?! ).... alea 2 benzi ar fi de Matiz sau Tico... insa Autobuz + autoutilitara nu prea cred ... Oricum mai avem de asteptat o luna, o luna si un pic, nu ??? Sper ca asta sa fie dead'line'ul final.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Daca benzile sunt de 3,5m fiecare...nu e nici o problema.
Daca benzile sunt de 3,5m fiecare...nu e nici o problema.
- Grigore
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Grigore
Nu e nimic complicat cu inaugurarea: Oprescu vrea sa taie panglica doar cand se poate vedea si el la televizor. Ori la ce e acum pe strada, panglica taiata de el n-ar intra la stiri nici macar la "stirile sportive"
Nu e nimic complicat cu inaugurarea: Oprescu vrea sa taie panglica doar cand se poate vedea si el la televizor. Ori la ce e acum pe strada, panglica taiata de el n-ar intra la stiri nici macar la "stirile sportive"
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dominatrix
fbsoft wrote:Cum?
Ok, deci se va putea merge inainte spre pipera, nu ??? In cazul asta mi se pare cam aiurea pasajul, puteau face altfel descarcarea...
- florin_obs
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
florin_obs
si atunci mizilicul latin de ce l-a inaugurat?aici e mai complicat,cred ca si-au dat seama ca in acest moment ar inaugura un mare generator de accidente
Grigore wrote:
Nu e nimic complicat cu inaugurarea: Oprescu vrea sa taie panglica doar cand se poate vedea si el la televizor. Ori la ce e acum pe strada, panglica taiata de el n-ar intra la stiri nici macar la "stirile sportive"
si atunci mizilicul latin de ce l-a inaugurat?aici e mai complicat,cred ca si-au dat seama ca in acest moment ar inaugura un mare generator de accidente
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ca sa incheiem comentariile cu 'benzi de Matiz si Tico' vezi aici:
viewtopic.php?f=192&t=754&start=1008#p83992
Daca incap 4 siruri de 'Rabe' inseamna ca incap fo' 8 Matize in paralel...
Ca sa incheiem comentariile cu 'benzi de Matiz si Tico' vezi aici:
viewtopic.php?f=192&t=754&start=1008#p83992
Daca incap 4 siruri de 'Rabe' inseamna ca incap fo' 8 Matize in paralel...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
E ceva secret de care noi nu stim ? In imaginea de mai jos, un exemplu de bulevard cu 2 benzi / sens, aproape identic cu cel care va fi pe pod, si unde nu s-au intamplat cine stie ce evenimente rutiere grave de-a lungul timpului.
florin_obs wrote:
...aici e mai complicat,cred ca si-au dat seama ca in acest moment ar inaugura un mare generator de accidente
E ceva secret de care noi nu stim ? In imaginea de mai jos, un exemplu de bulevard cu 2 benzi / sens, aproape identic cu cel care va fi pe pod, si unde nu s-au intamplat cine stie ce evenimente rutiere grave de-a lungul timpului.
Pache.jpg (112.92 KB; downloaded 1280 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination