Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020
1272 posts, 333200 views
📖 Pagination options
- Albert
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Albert
Nu stiu de ce,dar am impresia ca administratorii forumului cam pupa pe undeva autobuzele Otokar...
Nu stiu de ce,dar am impresia ca administratorii forumului cam pupa pe undeva autobuzele Otokar...
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ikarus13
Nici mie nu imi plac dar trebuie sa asteptam sa vedem in timp cum o sa faca fata aceste autobuze. Acum sunt niste probleme, poate se vor remedia, poate nu. Asta ramane de vazut...poate din aceasta cauza adminii si userii cu rang mai mare in special, nu vorbesc de rau de Otokar...sa asteptam sa mai treaca timp si atunci o sa ne putem da cu adevarat cu parerea.
Nici mie nu imi plac dar trebuie sa asteptam sa vedem in timp cum o sa faca fata aceste autobuze. Acum sunt niste probleme, poate se vor remedia, poate nu. Asta ramane de vazut...poate din aceasta cauza adminii si userii cu rang mai mare in special, nu vorbesc de rau de Otokar...sa asteptam sa mai treaca timp si atunci o sa ne putem da cu adevarat cu parerea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
# Albert, aștept și de la tine unele argumente cât de cât. Sau autobuzele se împart după voi în două categorii ?
- Mercedes
- Restul
# Albert, aștept și de la tine unele argumente cât de cât. Sau autobuzele se împart după voi în două categorii ?
- Mercedes
- Restul
- Andrei4509
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei4509
Vrei argumente? Dovada defectiunile pe care le au, si ca intr-o singura zi, au picat 4 masini in data de 21.12.2018. 2 pana in ora 12, si alte 2 dupa ora 12. Mercedes-urile picau intr-o ''asa veselie'' ? Este drept, si despre ele s-a vehiculat verzi si uscate la vremea respectiva, dar cu timpul si-au demonstrat eficacitatea. Dar la Otokar-ele acestea, nu ma astept la ceva remediabil. Despre articulatul acela din 783 care i-a cedat furtunul de la antigel, nu s-a mai auzit nimic. Masinile astea, sunt unele dintre cele mai slabe din toata istoria S.T.B.-ului!
Vrei argumente? Dovada defectiunile pe care le au, si ca intr-o singura zi, au picat 4 masini in data de 21.12.2018. 2 pana in ora 12, si alte 2 dupa ora 12. Mercedes-urile picau intr-o ''asa veselie'' ? Este drept, si despre ele s-a vehiculat verzi si uscate la vremea respectiva, dar cu timpul si-au demonstrat eficacitatea. Dar la Otokar-ele acestea, nu ma astept la ceva remediabil. Despre articulatul acela din 783 care i-a cedat furtunul de la antigel, nu s-a mai auzit nimic. Masinile astea, sunt unele dintre cele mai slabe din toata istoria S.T.B.-ului!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
1) Ce defecțiuni au avut cele 4 autobuze ? Adică câte ore de imobilizare au adunat ?
2) Vreau să știu ( nu din vorbe ) ce defecțiuni au avut Mercedesurile după 2 luni de funcționare. De unde știi că Mercedesurile nu au avut și ele probleme ?
3) Ce ai vrea să se spună despre un autobuz căruia i s-a defectat un element la instalația de răcire ? De unde știi că a fost un furtun ? Și da, insist, dacă a fost vorba de un furtun, cine-i producătorul furtunului ? Pe mine mă interesează cine l-a fabricat. Dar de unde știi că a fost un furtun ?
4)
Băi omule, dacă nu ești în stare să aduci un argument cât de cât plauzibil începi să devii penibil.
1) Ce defecțiuni au avut cele 4 autobuze ? Adică câte ore de imobilizare au adunat ?
2) Vreau să știu ( nu din vorbe ) ce defecțiuni au avut Mercedesurile după 2 luni de funcționare. De unde știi că Mercedesurile nu au avut și ele probleme ?
3) Ce ai vrea să se spună despre un autobuz căruia i s-a defectat un element la instalația de răcire ? De unde știi că a fost un furtun ? Și da, insist, dacă a fost vorba de un furtun, cine-i producătorul furtunului ? Pe mine mă interesează cine l-a fabricat. Dar de unde știi că a fost un furtun ?
4)
Masinile astea, sunt unele dintre cele mai slabe din toata istoria S.T.B.-ului!
Băi omule, dacă nu ești în stare să aduci un argument cât de cât plauzibil începi să devii penibil.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Cei de la Otokar trebuie sa isi asume raspunderea pentru materialele folosite, degeaba tot o tii cu producatorul furtunului. Si daca nu a fost furtunul in sine de vina ci manopera la montare?
Am vazut recent o filmare pe youtube cu bordul unui Otokar care dansa in toate partile, si e plin internetul cu astfel de "mici" defecte gasite la ele. Dar pana la urma e problema voastra daca vreti sa le luati apararea.
andrei11 wrote:
3) Ce ai vrea să se spună despre un autobuz căruia i s-a defectat un element la instalația de răcire ? De unde știi că a fost un furtun ? Și da, insist, dacă a fost vorba de un furtun, cine-i producătorul furtunului ? Pe mine mă interesează cine l-a fabricat. Dar de unde știi că a fost un furtun ?
Cei de la Otokar trebuie sa isi asume raspunderea pentru materialele folosite, degeaba tot o tii cu producatorul furtunului. Si daca nu a fost furtunul in sine de vina ci manopera la montare?
Am vazut recent o filmare pe youtube cu bordul unui Otokar care dansa in toate partile, si e plin internetul cu astfel de "mici" defecte gasite la ele. Dar pana la urma e problema voastra daca vreti sa le luati apararea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Nu sunt slabe deloc, au avut niste treburi minore la inceput, pe care le pun mai mult pe seama „urgentei” de a livra 100 anul asta. Probabil chestii de genul vom mai vedea, dar circul zilnic si monitorizez situatia liniei 336 mai ales, si nu sunt probleme. Masinile sunt mult peste Mercedes din multe puncte de vedere, desi din anumite puncte de vedere sunt mai slabe dar nu din perspective vitale.
Nu sunt slabe deloc, au avut niste treburi minore la inceput, pe care le pun mai mult pe seama „urgentei” de a livra 100 anul asta. Probabil chestii de genul vom mai vedea, dar circul zilnic si monitorizez situatia liniei 336 mai ales, si nu sunt probleme. Masinile sunt mult peste Mercedes din multe puncte de vedere, desi din anumite puncte de vedere sunt mai slabe dar nu din perspective vitale.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
WT_fan06
Nu contează cine a produs piesa! Tu ai plătit ansamblul! Ai un Mercedes, atunci toate componentele care se află în Mercedes au sigiliul de calitate Mercedes, au fost aprobate și garantate că sunt de calitate. Că Mercedes nu aprobă orice. Dacă pică elementul x dai vina pe Mercedes, nu pe firma care a făcut piesa.
andrei11 wrote:
Și da, insist, dacă a fost vorba de un furtun, cine-i producătorul furtunului? Pe mine mă interesează cine l-a fabricat.
Nu contează cine a produs piesa! Tu ai plătit ansamblul! Ai un Mercedes, atunci toate componentele care se află în Mercedes au sigiliul de calitate Mercedes, au fost aprobate și garantate că sunt de calitate. Că Mercedes nu aprobă orice. Dacă pică elementul x dai vina pe Mercedes, nu pe firma care a făcut piesa.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
subway guru
Hai sa nu exageram, otokarele au castigat licitatia datorita pretului si nu pentru ca ar fi superioare mercedesurilor.
Si sa nu ne amagim cu iluzii, pret mic inseamna calitate asisderea.
Licitatia presupunem ca a fost <pe bune>, asta am cerut, asta am capatat.
Dubios ar fi fost daca ar fi fost invers ca pret.
Acum trebuie doar monitorizare pentru ca sa nu se dea rasol...si nu e vorba de detaliile minore ci de zonele cu adevarat vitale pentru anduranta si exploatarea in siguranta a vehicolului.
In rest e aceeasi galceava sterila ca la CAFuri...
Hai sa nu exageram, otokarele au castigat licitatia datorita pretului si nu pentru ca ar fi superioare mercedesurilor.
Si sa nu ne amagim cu iluzii, pret mic inseamna calitate asisderea.
Licitatia presupunem ca a fost <pe bune>, asta am cerut, asta am capatat.
Dubios ar fi fost daca ar fi fost invers ca pret.
Acum trebuie doar monitorizare pentru ca sa nu se dea rasol...si nu e vorba de detaliile minore ci de zonele cu adevarat vitale pentru anduranta si exploatarea in siguranta a vehicolului.
In rest e aceeasi galceava sterila ca la CAFuri...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
cris_m
Apropo, vezi ca acum 12 ani cand veneau Mercedesurile abia aparusera telefoanele cu camera si abia trecuse epoca Nokiei 3310. Foarte putini aveau camera la purtator cum e acum si una-doua sa posteze poza la cald. Ce crezi ca daca atunci aveau tehnologia de acum nu ai fi vazut urland la stiri "REVOLTATOR. Autobuzele de 200.000€ ale PMB-RATB s-au defectat in ciuda pretului si a calitatii nemtesti promise"?
Albert wrote:Hai sa aruncam cu noroi in ele, sa le distrugem ca nu putem sa avem asemenea masini in Bucuresti! Vorb'aia, suntem niste domni, nu? (varianta cenzurata a vorbei de cartier). Daca nu-i produs nemtesc trebuie eliminat imediat ca afecteaza grav imaginea capitalei, a prosperitatii (cica) a acestui oras "minunat". Pai se poate asa ceva?!
Nu stiu de ce,dar am impresia ca administratorii forumului cam pupa pe undeva autobuzele Otokar...
Apropo, vezi ca acum 12 ani cand veneau Mercedesurile abia aparusera telefoanele cu camera si abia trecuse epoca Nokiei 3310. Foarte putini aveau camera la purtator cum e acum si una-doua sa posteze poza la cald. Ce crezi ca daca atunci aveau tehnologia de acum nu ai fi vazut urland la stiri "REVOLTATOR. Autobuzele de 200.000€ ale PMB-RATB s-au defectat in ciuda pretului si a calitatii nemtesti promise"?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
subway guru
Stai sa vezi ce tambalau va fi la licitatia de tramvaie!
Mai e un aspect, la noi dupa perioade prea indelungate de <neglect> vrem ceva care sa ne rezolve problemele <instant>, adica mult si repede, fara sa ne dam seama ca ambele se rasfrang in cost si/sau performante.
Stai sa vezi ce tambalau va fi la licitatia de tramvaie!
Mai e un aspect, la noi dupa perioade prea indelungate de <neglect> vrem ceva care sa ne rezolve problemele <instant>, adica mult si repede, fara sa ne dam seama ca ambele se rasfrang in cost si/sau performante.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
punmeister
Inca-mi aduc aminte scandalul facut de Skoda la licitatia pentru 100 de tramvaie noi din 2006
@guru
Diferenta de pret n-a fost mare, oferta Otokar a fost 100 de milioane de euro fara TVA, cea a Mercedes a fost 107 milioane de euro fara TVA. Pretul a avut ponderea de 50%.
Inca-mi aduc aminte scandalul facut de Skoda la licitatia pentru 100 de tramvaie noi din 2006
@guru
Diferenta de pret n-a fost mare, oferta Otokar a fost 100 de milioane de euro fara TVA, cea a Mercedes a fost 107 milioane de euro fara TVA. Pretul a avut ponderea de 50%.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
cris_m
O da, sunt convins. Dar pana atunci se vor schimba multe. Inclusiv atitudinea noastra fata de mesajele astea fara o informatie cosntructiva...
O da, sunt convins. Dar pana atunci se vor schimba multe. Inclusiv atitudinea noastra fata de mesajele astea fara o informatie cosntructiva...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
subway guru
Ar mai fi doua lucruri de reamintit:
1. La partea tehnica birocratii afoni la tehnica au prostul obicei de a puncta nejustificat <in sus> toate ofertele ceea ce lipseste de substanta tocmai capitolul cel mai important, pe modelul toti analfabetii functionali merita sa primeasca drept cadou diploma de bacalaureat.
Daca totusi tehnicienii se incapataneaza sa fie exigenti se lasa cu contestatii interminabile care in final trebuie transate de niste judecatori antitalent la mate-fizica. Exemplu notoriu licitatia M5 contestata de Siemens doar din orgoliu ranit!
2. Un alt capitol subestimat este timpul necesar pentru pregatirea personalului pentru exploatarea corecta a noului produs...pregatire ce trebuie realizata INAINTE de punerea in exploatare comerciala, nu dupa aceea!!!
Vezi cazul F-16 si pilotii aferenti, motiv pentru care nu sunt operationale nici pana in ziua de azi...
Ar mai fi doua lucruri de reamintit:
1. La partea tehnica birocratii afoni la tehnica au prostul obicei de a puncta nejustificat <in sus> toate ofertele ceea ce lipseste de substanta tocmai capitolul cel mai important, pe modelul toti analfabetii functionali merita sa primeasca drept cadou diploma de bacalaureat.
Daca totusi tehnicienii se incapataneaza sa fie exigenti se lasa cu contestatii interminabile care in final trebuie transate de niste judecatori antitalent la mate-fizica. Exemplu notoriu licitatia M5 contestata de Siemens doar din orgoliu ranit!
2. Un alt capitol subestimat este timpul necesar pentru pregatirea personalului pentru exploatarea corecta a noului produs...pregatire ce trebuie realizata INAINTE de punerea in exploatare comerciala, nu dupa aceea!!!
Vezi cazul F-16 si pilotii aferenti, motiv pentru care nu sunt operationale nici pana in ziua de azi...
📖 Pagination options