MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)

1661 posts, 437587 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 80 81 82 83 84 85 86  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) subway guru

Tot pamantul se extrage pe la AM, toate materialele se introduc tot pe acolo...
Pamantul excavat se poate folosi la umpluturi, dar cantitatea necesara e cu mult mai mica decat cantitatea extrasa.
Statiile trebuie acoperite doar atunci cand nu mai incurca constructia...
Evident ca oficialitatile ar dori mai inainte, dar asta nu ar face decat sa intarzie finalizarea doar de dragul imaginii si sa ascunda gunoiul sub pres!
Pana la urma care e scopul urmarit?
Sa-i ingropi pe constructori sub pamant, sa se chinuie ei acolo cum or stii, ori sa faci in asa fel incat sa termini constructia in cel mai scurt timp posibil si sa pui in functiune linia de metrou, spre satisfactia si in folosul cetatenilor? :ugeek:

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) ByOnu

Guru, o intrebare, care este lungimea (PM-PM) statiei? Intreb asta pentru a intelege daca intrândul de beton prin care a inceput sa sape TBM-ul va ramane in picioare dupa finalizarea lucrarilor (ma refer la acel mic cavou care a inghitit TBM-ul, nu stiu care este denumirea sa inginereasca :D).

Multumesc!

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) andrei11

Nu ramane nimic, totul se demoleaza dupa ce TBM - urile "pleaca".
Statia este fix din PM in PM.
Poti observa acest lucru foarte usor la statiile  Piata Iancului / Stefan cel Mare / Basarab ( M 4 ) spre Grivitei, etc, etc. ( Chiar si Grivitei, Dristor, sunt multe statii - Piata Unirii 2, etc, etc. )

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) ByOnu

Deci statia actuala are max 130m din PM in PM? Pare mai lunguta. Ceea ce nu observ la aceasca magistrala sunt acele casete din PM care fac trecerea de la tunel la statie (ex Aviatorilor, Universitate spre Unirii si cam majoritatea M2 cu peron central). Sau respectivele treceri au fost construite strict pentru marile porti? Sa inteleg ca trecerea tunel-statie va arata exact ca la Gorjului? (nu gasesc o fotografie relevanta dar cred ca stiti la ce ma refer) ;)

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) bogdan_marius

Buna seara,am trecut in jurul orei 18 pe la statia Academiei Militare si TBM nu mai lucra.De ce ?Asteapta cumva sa vina sambata sa nu mai circule tranvaiele pe trafic greu ca sa sa poata sa inanteze?

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) subway guru

ByOnu wrote:
Guru, o intrebare, care este lungimea (PM-PM) statiei? Intreb asta pentru a intelege daca intrândul de beton prin care a inceput sa sape TBM-ul va ramane in picioare dupa finalizarea lucrarilor (ma refer la acel mic cavou care a inghitit TBM-ul, nu stiu care este denumirea sa inginereasca :D).

Multumesc!

Raspund 'cu materialul clientului...
Acela e un tunel fals, se demoleaza, cum ti-a zis si andrei11!
Frumoase si filmarile tale de pe acel forum prieten, facute cot la cot cu Utilizator anonim!

P.S.
Bine mai prietene, fusesi acolo si nu zisesi nici macar bonjur si lu' guru???
sursa: Baiazid, forum.construim-romania.ro
panouri_3.jpg (101.11 KB; downloaded 2887 times)

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) subway guru

bogdan_marius wrote:
Buna seara,am trecut in jurul orei 18 pe la statia Academiei Militare si TBM nu mai lucra.De ce ?Asteapta cumva sa vina sambata sa nu mai circule tranvaiele pe trafic greu ca sa sa poata sa inanteze?

Exact!
Distractia intra in linie dreapta de maine...

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) rosetti61

Daca te referi la buzunarele laterale probabil ca pentru acomodarea portilor, altfel golul dintre sensuri lasat intre tunel si spatiile tehnice serveste la ventilarea prin detenta a tunelelor, aerul fiind impins doar de trenurile in miscare.

Porti nici n-au mai montat de la M4 incoace, altii inca le monteaza(rusi, cehi)

M5 nu se mai face dupa vechile proiecte care presupunea si existenta acestor elemente de aparare; ne(mai)fiind necesare nu s-au mai prevazut asemenea locasuri.

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) subway guru

Daca te referi la capetele 'latite' ale statiilor, latimea marita e datorata necesitatilor de spatiu pt intrare/iesire TBM in statii...la AM lungimea statiei e atat de stransa ca e aproape egala cu lungimea peronului (120m).
Chestiunea cu portile si cu AC-ul e usor depasita, nu prea mai corspunde cu strategiile NATO, e o reminiscenta usor stalinista...iar ceilalti estici au renunta de mult la asta...inclusiv cehii!
La noi e valabil ca trebuie sa prevezi posibilitatea de montare...in caz de rezbel!
Dar la armamentul din ziua de astazi e foarte chestionabil daca e oportun sa aduni o groaza de oameni intr-un singur loc, ca sa aiba posibilitatea dusmanul sa-i omoare pe toti dintr-o singura lovitura bine ochita!
Conceptia moderna de aparare zice ca populatia ar trebui 'raspandita' in teritoriu in cat mai multe adaposturi separate, ce nu pot fi distruse toate odata...ceva similar a stat si la baza conceptiei internetului, multe calculatoare ce se pot suplini unul pe altul, nu poti cu un atac asupra unuia sau catorva sa omori tot internetul, preiau celelalte calculatoare supravietuitoare misiunea celor 'moarte'...deci devine practic indestructibila!
OK!?!

P.S.
singurul impediment in implementarea aceste conceptii moderne sunt dinozaurii de la AC, care se tin legati de fotoliile lor de contzopisti...ar trebui o sezisare la CSAT ca sa puna lucrurile in ordine 'comandantul suprem'! :lol:

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) ByOnu

subway guru wrote:
P.S.
Bine mai prietene, fusesi acolo si nu zisesi nici macar bonjur si lu' guru???


Nu te-am vazut. Te-am cautat cu privirea. :oops:

Ce rusinos, am fost atat de prins de cum lucra TBM-ul incat nici n-am remarcat panoul cu caracteristici. :lol:

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) icee

cel mai important echipament din ansamblu:  :lol:



 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) Utilizator anonim

Sfanta Varvara

DSC_4156.JPG (356.84 KB; downloaded 2483 times)

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) misterr

subway guru wrote:
La noi se va utiliza o injectie bicomponent.
Înseamnă că cei cîțiva cm care se sapă acum „demo” ca să vadă dl. Ponta, dna. Mănescu etc., se sapă „pe uscat”, și abia săptămîna viitoare, cînd pornește cu adevărat mașina și nu se mai oprește, se începe grouting-ul, pentru că ăla nu se mai poate opri (se întărește prin tubulatură și e greu de curățat pentru repornire).

Întrebări:
1. Cum se face transportul acestui material de etanșare prin tunel pînă la TBM: la butoi cu titi-carul, ca și inelele, sau prin conducte?
2. Cam care e cantitatea de material consumată pe metru liniar de tunel? Încerc o estimare, considerînd dimensiunile inelelor, și îmi dă ~0.15m³, adică 150 litri.
annular gap.png (36.44 KB; downloaded 2416 times)

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (punct TBM) AdrianD

Daca nu iese pamant pe banda aia rulanta de afara, inseamna ca nu se sapa?

 


Go to page:  1  ... 80 81 82 83 84 85 86  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433313 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use