Topic: V3A-93-CH-PPC
2478 posts, 766758 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Cu această ocazie s-a finalizat echiparea tuturor vagoanelor CH-PPC cu instalații AC pt posturile de conducere. Din păcate o parte din instalațiile montate pe aceste vagoane sunt în acest moment defecte, cel puțin 12 vagoane din cele ”active” au probleme...
Cu această ocazie s-a finalizat echiparea tuturor vagoanelor CH-PPC cu instalații AC pt posturile de conducere. Din păcate o parte din instalațiile montate pe aceste vagoane sunt în acest moment defecte, cel puțin 12 vagoane din cele ”active” au probleme...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Cele de la Carrier Sütrak/Ecodirna Minicool sau cele noi de la Thermo King?
Cele de la Carrier Sütrak/Ecodirna Minicool sau cele noi de la Thermo King?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Sunt probleme diverse la minim 12 vagoane ”active”. Au diferite piese defecte, lipsă freon etc. Nu mă refer la cele 10 vagoane montate anul acesta. Deasemenea sunt vagoane defecte de luni/ani de zile cu alte piese și AC-ul este ultimul lucru de care au nevoie...
Sunt probleme diverse la minim 12 vagoane ”active”. Au diferite piese defecte, lipsă freon etc. Nu mă refer la cele 10 vagoane montate anul acesta. Deasemenea sunt vagoane defecte de luni/ani de zile cu alte piese și AC-ul este ultimul lucru de care au nevoie...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
#4047 a avut parte de reparația boghiurilor motoare la uzină.
#4047 a avut parte de reparația boghiurilor motoare la uzină.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
FabiM
306 a “evadat” astăzi in 41 la schimbul 2. Nu și-a mai făcut acolo apariția de ani buni...
306 a “evadat” astăzi in 41 la schimbul 2. Nu și-a mai făcut acolo apariția de ani buni...
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
FabiM
4002 defila azi in 41 fără masca din fata...
Cred ca asta e o moda ca cea cu farurile rotunde
4002 defila azi in 41 fără masca din fata...
Cred ca asta e o moda ca cea cu farurile rotunde
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Ca tot vorbea un coleg de forum de tramvaiele CH-PPC de Dudesti, aici avem situatia foarte buna, inafara de 4005, restul de 18 vagoane sunt functionale, pe liniile 1, 10, 34 si doua bucati pe linia 27.
Iar la Alexandria, le avem defecte pe urmatoarele: 224, 4004, 4006, 4025, 4029, 4036, plus CAul 204. Posibil sa mai fie disparute din diferite motive, nu dau lista 100% sigura, dar cele mentionate sunt „istorice”. Partea proasta este ca majoritatea care stau la Alexandria, posibil si 4005, au manșele defecte si casate, deci trebuie cumparate unele noi, cand se va intampla asta nu se stie.
Ca tot vorbea un coleg de forum de tramvaiele CH-PPC de Dudesti, aici avem situatia foarte buna, inafara de 4005, restul de 18 vagoane sunt functionale, pe liniile 1, 10, 34 si doua bucati pe linia 27.
Iar la Alexandria, le avem defecte pe urmatoarele: 224, 4004, 4006, 4025, 4029, 4036, plus CAul 204. Posibil sa mai fie disparute din diferite motive, nu dau lista 100% sigura, dar cele mentionate sunt „istorice”. Partea proasta este ca majoritatea care stau la Alexandria, posibil si 4005, au manșele defecte si casate, deci trebuie cumparate unele noi, cand se va intampla asta nu se stie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Revenim la CH-PPCurile depoului Alexandria, care incep sa implineasca 11 ani, exceptie 306 care deja intra pe 13 ani.
Le avem defecte pe: 4004, 4006, 4028, 4029, 4036. Din pacate toate au sanse minime de revenire daca nu se cumpara manse, exista un zvon doar ca ar fi comandate din Cehia, dar cel putin eu nu am vazut nimic prin licitatii. Daca vin aceste componente, vor fi trecute prin URAC si ar putea sa revina destul de repede.
Revenim la CH-PPCurile depoului Alexandria, care incep sa implineasca 11 ani, exceptie 306 care deja intra pe 13 ani.
Le avem defecte pe: 4004, 4006, 4028, 4029, 4036. Din pacate toate au sanse minime de revenire daca nu se cumpara manse, exista un zvon doar ca ar fi comandate din Cehia, dar cel putin eu nu am vazut nimic prin licitatii. Daca vin aceste componente, vor fi trecute prin URAC si ar putea sa revina destul de repede.
DSC_5579.JPG (195.07 KB; downloaded 3880 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
1689
Mai precis, care este problema care tine atitea - in fond V3A - la gard ?
Ah, de fapt ar trebui sa-mi raspund singur... 400++ de tramvaie din care "avem nevoie" de doar (maxim) 280. Asa ca 5 in plus la gard ne putem permite.
Mai precis, care este problema care tine atitea - in fond V3A - la gard ?
Ah, de fapt ar trebui sa-mi raspund singur... 400++ de tramvaie din care "avem nevoie" de doar (maxim) 280. Asa ca 5 in plus la gard ne putem permite.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Mansa, ale carei contacte si-au atins durata de viata si nu se mai gasesc pe piata, piesele verzi din imagine.
Mansa, ale carei contacte si-au atins durata de viata si nu se mai gasesc pe piata, piesele verzi din imagine.
DSC02970-2.JPG (186.29 KB; downloaded 3732 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
1689
Aha... Si cind specialistii de inalta competenta de la URAC au proiectat aceasta revolutie tehnica a V3A, nu s-au gindit care sint consumabilele implicate si cum facem sa asiguram piese de schimb pe termen lung ?
10 ani mi se pare cam putin.
Nu cumva LF-urile folosesc un sistem similar ?
Aha... Si cind specialistii de inalta competenta de la URAC au proiectat aceasta revolutie tehnica a V3A, nu s-au gindit care sint consumabilele implicate si cum facem sa asiguram piese de schimb pe termen lung ?
10 ani mi se pare cam putin.
Nu cumva LF-urile folosesc un sistem similar ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Asta e partea proasta când lucrezi cu externi, ala da faliment, sau nu mai produce tehnologia, sau alte cauze, si te trezesti dupa o anumita perioada de timp ca nu mai gasesti piese. Si nu e valabil doar la tramvaie sau doar la RATB. Daca ne uitam si prin parcul CFRurilor de exemplu, e plin de asemenea serii moarte din cauza lipsei de piese...
Asta e partea proasta când lucrezi cu externi, ala da faliment, sau nu mai produce tehnologia, sau alte cauze, si te trezesti dupa o anumita perioada de timp ca nu mai gasesti piese. Si nu e valabil doar la tramvaie sau doar la RATB. Daca ne uitam si prin parcul CFRurilor de exemplu, e plin de asemenea serii moarte din cauza lipsei de piese...
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
1689
Aha... Si care ar fi solutia ? Sa producem tot intern, in URAC / CFR / etc.?
Sau, poate, mai bine sa proiectam ceva pe baza unor standarde si - daca X SRL/SpRL/Sro etc da faliment - sa putem continua cu alti furnizori similari ?
Aha... Si care ar fi solutia ? Sa producem tot intern, in URAC / CFR / etc.?
Sau, poate, mai bine sa proiectam ceva pe baza unor standarde si - daca X SRL/SpRL/Sro etc da faliment - sa putem continua cu alti furnizori similari ?
📖 Pagination options