Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1479 posts, 307409 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Doamne fereste!!!
Cum potzi sa ma banuiesti de asemenea 'intentzii cremenale', draga prietene???
'Pledoaria' mea era doar ca sa nu 'stalcim' numele unui cetatzean 'onorabil'...
N-avea nici-o legatura cu 'esentza' mesajului tau...
Mircea G wrote:subway guru wrote:
'Caranfil' maestre, Caranfil...draga colega...
'Caramfil' e un personaj care nu exista decat in imaginarul analfabetizilor...PMB!
Ce 'vina' are omul ala sa-i 'pocim' si noi numele???
Hai ca mai raminea sa ma spinzurati ! Are vina ca si-a facut strada strimta !!! Eu am corectat usor , problema pusa de mine , ramine !
Doamne fereste!!!
Cum potzi sa ma banuiesti de asemenea 'intentzii cremenale', draga prietene???
'Pledoaria' mea era doar ca sa nu 'stalcim' numele unui cetatzean 'onorabil'...
N-avea nici-o legatura cu 'esentza' mesajului tau...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Raspunsul meu se referea la mesajul prietenului #Andrei11, nu la replica ta...
S-au 'interferat' mesajele pe parcurs...
Mircea G wrote:subway guru wrote:Draci ! Ce este perfect ?
Din punctul meu de vedere, e perfect OK...
Raspunsul meu se referea la mesajul prietenului #Andrei11, nu la replica ta...
S-au 'interferat' mesajele pe parcurs...
- Techno
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Techno
Cat consum de postari. Dar cu inaugurarea, sau mai bine zis cu "darea drumului", cum e si cand e? Aveti vreo informatie? Cred ca se va circula foarte putin pe deasupra deocamdata. Si sper ca nu se vor intampla multe plonjari de pe pasaj datorita ingustimii sale si a parapetilor "de jucarie". Ce de ghilimele am folosit...
Cat consum de postari. Dar cu inaugurarea, sau mai bine zis cu "darea drumului", cum e si cand e? Aveti vreo informatie? Cred ca se va circula foarte putin pe deasupra deocamdata. Si sper ca nu se vor intampla multe plonjari de pe pasaj datorita ingustimii sale si a parapetilor "de jucarie". Ce de ghilimele am folosit...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
De unde si pana unde pasajul e ingust ? Si de unde rezulta ca parapetii sunt de jucarie ? Multe prabusiri ai auzit tu la pasajele "Otopeni" / "Voluntari" in decursul timpului ! Cat despre inaugurare, nu cred ca se vor repeta pasii de la statia de tramvai "Basarab"
De unde si pana unde pasajul e ingust ? Si de unde rezulta ca parapetii sunt de jucarie ? Multe prabusiri ai auzit tu la pasajele "Otopeni" / "Voluntari" in decursul timpului ! Cat despre inaugurare, nu cred ca se vor repeta pasii de la statia de tramvai "Basarab"
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Acum tu ce pretentzii potzi sa ai???
In lipsa de noi informatii ce altceva am putea face decat sa consumam ceva 'ghilimele'???
Techno wrote:
Cat consum de postari. Dar cu inaugurarea, sau mai bine zis cu "darea drumului", cum e si cand e? Aveti vreo informatie? Cred ca se va circula foarte putin pe deasupra deocamdata. Si sper ca nu se vor intampla multe plonjari de pe pasaj datorita ingustimii sale si a parapetilor "de jucarie". Ce de ghilimele am folosit...
Acum tu ce pretentzii potzi sa ai???
In lipsa de noi informatii ce altceva am putea face decat sa consumam ceva 'ghilimele'???
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dominatrix
Asa este...
P.S. @AdrianD: Bun venit pe forum si din partea mea. Ne bucuram ca presa (si nu numai) este cu ochii pe noi.
Lucrările din zona Pasajului Pipera, întârziate de mutarea cablurilor de electrice
12 ianuarie 2012, 18:57 | Autor: Adrian Dădârlat
Lucrările de asfaltare de pe lângă Pasajul Pipera nu fost finalizate pentru că cei de la Enel nu au terminat de mutat cablurile electrice din zonă, a declarat pentru „Adevărul” George Buzduga, managerul de proiect. Pentru că reţelele electrice nu au fost relocate nu au putut fi executate nici lucrările la bazinele de retenţie a apelor pluviale de sub pasaj.
Buzduga a apreciat că lucrările din jurul pasajului ar putea fi terminate până la sfârşitul lunii martie. În ceea ce priveşte pasajul, managerul de proiect a declarat că acesta este gata şi că se aşteaptă decizia Primăriei Capitalei pentru inaugurare.
Biroul de Presă al Enel a precizat pentru „Adevărul” că în cursul lucrărilor pentru relocarea reţelelor electrice din zona pasajului au apărut o serie de situaţii neprevăzute. „În cursul lucrărilor complexe efectuate pentru relocarea reţelelor de energie electrică din zona pasajului Pipera au fost întâmpinate diferite situaţii neprevăzute. Rezolvarea acestor situaţii nu a depins în totalitate de Enel şi a presupus conexarea unor decizii ale unor instituţii publice şi private, de la procesul laborios de expropiere, până la preluarea unui amplasament pentru un post de transformare. Estimăm că în circa 7-8 zile, aceste lucrări vor fi finalizate, în ceea ce ne priveşte”, artă Biroul de Presă al Enel.
Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu. Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, din care podul propriu-zis va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe – 136, respectiv 88 de metri. Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime.
Proiectul a vizat şi lărgirea Şoselei Pipera la şase benzi, faţă de patru câte sunt în prezent, de la intersecţia acesteia cu străzile Elena Caragian şi Moeciu şi până la actualul pasaj suprateran Pipera-Tunari, pe o lungime de 1.658 metri. Cele trei benzi vor fi separate de un scuar cu verdeaţă.
Totodată, pe ambele părţi ale pasajului au fost prevăzute bretele rutiere cu câte două benzi de circulaţie, late fiecare de câte 3 metri.
Lucrările au început în luna august 2010 şi sunt executate de asocierea PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strenbau GmbH Co KG. Valoarea contractului este de 106.022.831,34 lei cu TVA.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 37862.html
subway guru wrote:
Buna idee, hai sa ne ocupam o tzara si de Gramatichie..ca nu e suficienta o singura 'prostie'...
...dintre care partea suspendată
[...]
Las' ca nu-i strica si lui o minuscula 'corectie'...ca unde 'bate' Guru...creste...
Asa este...
P.S. @AdrianD: Bun venit pe forum si din partea mea. Ne bucuram ca presa (si nu numai) este cu ochii pe noi.
Lucrările din zona Pasajului Pipera, întârziate de mutarea cablurilor de electrice
12 ianuarie 2012, 18:57 | Autor: Adrian Dădârlat
Lucrările de asfaltare de pe lângă Pasajul Pipera nu fost finalizate pentru că cei de la Enel nu au terminat de mutat cablurile electrice din zonă, a declarat pentru „Adevărul” George Buzduga, managerul de proiect. Pentru că reţelele electrice nu au fost relocate nu au putut fi executate nici lucrările la bazinele de retenţie a apelor pluviale de sub pasaj.
Buzduga a apreciat că lucrările din jurul pasajului ar putea fi terminate până la sfârşitul lunii martie. În ceea ce priveşte pasajul, managerul de proiect a declarat că acesta este gata şi că se aşteaptă decizia Primăriei Capitalei pentru inaugurare.
Biroul de Presă al Enel a precizat pentru „Adevărul” că în cursul lucrărilor pentru relocarea reţelelor electrice din zona pasajului au apărut o serie de situaţii neprevăzute. „În cursul lucrărilor complexe efectuate pentru relocarea reţelelor de energie electrică din zona pasajului Pipera au fost întâmpinate diferite situaţii neprevăzute. Rezolvarea acestor situaţii nu a depins în totalitate de Enel şi a presupus conexarea unor decizii ale unor instituţii publice şi private, de la procesul laborios de expropiere, până la preluarea unui amplasament pentru un post de transformare. Estimăm că în circa 7-8 zile, aceste lucrări vor fi finalizate, în ceea ce ne priveşte”, artă Biroul de Presă al Enel.
Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu. Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, din care podul propriu-zis va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe – 136, respectiv 88 de metri. Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime.
Proiectul a vizat şi lărgirea Şoselei Pipera la şase benzi, faţă de patru câte sunt în prezent, de la intersecţia acesteia cu străzile Elena Caragian şi Moeciu şi până la actualul pasaj suprateran Pipera-Tunari, pe o lungime de 1.658 metri. Cele trei benzi vor fi separate de un scuar cu verdeaţă.
Totodată, pe ambele părţi ale pasajului au fost prevăzute bretele rutiere cu câte două benzi de circulaţie, late fiecare de câte 3 metri.
Lucrările au început în luna august 2010 şi sunt executate de asocierea PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strenbau GmbH Co KG. Valoarea contractului este de 106.022.831,34 lei cu TVA.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 37862.html
- Druida
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Druida
Ei da, asa da! Bine-ai venit, AdrianD... si daca ai informatii 'din interior', impartaseste-ni-le!
Pe de alta parte, chestia cu 'situatiile neprevazute' iar este de mare exceptie! Pai cine trebuia sa le prevada, ce-a pazit? Nu s-a studiat situatia de la fata locului? Mda, intrebari retorice, asa, de vineri 13 la prinz!
Ei da, asa da! Bine-ai venit, AdrianD... si daca ai informatii 'din interior', impartaseste-ni-le!
Pe de alta parte, chestia cu 'situatiile neprevazute' iar este de mare exceptie! Pai cine trebuia sa le prevada, ce-a pazit? Nu s-a studiat situatia de la fata locului? Mda, intrebari retorice, asa, de vineri 13 la prinz!
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Serban
Cred ca informatiile din interior vin mai degraba de aici spre presa decat invers
Cred ca informatiile din interior vin mai degraba de aici spre presa decat invers
- elloyy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
elloyy
astazi se mai miscau pe ici pe colo, de exemplu se lucra la parcarea de sub pasaj din fata statiei de metrou.
totusi, stie cineva daca se va inaugura in acest w.e.?
mi-a raspuns deja horex... la cum se misca aia pe langa pasaj pana in martie nu cred ca termina bretelele...
astazi se mai miscau pe ici pe colo, de exemplu se lucra la parcarea de sub pasaj din fata statiei de metrou.
totusi, stie cineva daca se va inaugura in acest w.e.?
mi-a raspuns deja horex... la cum se misca aia pe langa pasaj pana in martie nu cred ca termina bretelele...
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Mai bine sa-l inaugureze complet facut.... Mai asteptam o luna... sau cat e necesar sa-l finalizeze "la cheie"
Mai bine sa-l inaugureze complet facut.... Mai asteptam o luna... sau cat e necesar sa-l finalizeze "la cheie"
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
telvanni
Cu cat perioada de timp dintre inaugurare si alegeri e mai mica cu atat e mai bine pentru Oparescu. Deh, oamenii uita repede si e bine ca la alegeri sa-si aminteasca ce a inaugurat Primele.
Cu cat perioada de timp dintre inaugurare si alegeri e mai mica cu atat e mai bine pentru Oparescu. Deh, oamenii uita repede si e bine ca la alegeri sa-si aminteasca ce a inaugurat Primele.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
alex230ro
absolut normal,mai are si scuza ca nu s-au terminat bretelele si aia e
l-am vazut pe Oprescu la un interviu pe B1 parca,incredibil ce "abureala" are acest primar,oricum din ce vad nu prea are concurenta serioasa la Primarie.On topic dupa ce termina pasajul si bretelele de acces sunt curios si cum se va circula in zona Pipera Tunari rond OMV(mai ales daca trec 2-3 marfare la Petricani alea de la 9.30 in special )
absolut normal,mai are si scuza ca nu s-au terminat bretelele si aia e
l-am vazut pe Oprescu la un interviu pe B1 parca,incredibil ce "abureala" are acest primar,oricum din ce vad nu prea are concurenta serioasa la Primarie.On topic dupa ce termina pasajul si bretelele de acces sunt curios si cum se va circula in zona Pipera Tunari rond OMV(mai ales daca trec 2-3 marfare la Petricani alea de la 9.30 in special )
- emilacke
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
emilacke
Toate bune si frumoase (sau nu), dar de ce tin ei lumina aprinsa pe pasaj si ardem banu' asa de pomana? Care e scopul?
Toate bune si frumoase (sau nu), dar de ce tin ei lumina aprinsa pe pasaj si ardem banu' asa de pomana? Care e scopul?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)
•
Choose destination