Topic: Astra Imperio Metropolitan
2197 posts, 659342 views
📖 Pagination options
- bogdan88
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
bogdan88
Mi imi par elemente de caroserie noi. Unde se vede chitul?
idk_vlad wrote here:
Din nou reparat cu chit...
Mi imi par elemente de caroserie noi. Unde se vede chitul?
- idk_vlad
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Pai vrei sa plateasca titularul vinovat o piesa noua asa cum s-a laudat diretorul?, se rezolva cu o bere la baietii din depou, gratis.
Pai vrei sa plateasca titularul vinovat o piesa noua asa cum s-a laudat diretorul?, se rezolva cu o bere la baietii din depou, gratis.
- Gabi23
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
Mie imi pare ca toate piesele de caroserie au fost inlocuite.
Pina si placuta cu numarul de inmatriculare.
Mie imi pare ca toate piesele de caroserie au fost inlocuite.
Pina si placuta cu numarul de inmatriculare.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Cezar210
3830, defect acum la Liberty, cu coloana de tramvaie în spatele lui:
3830, defect acum la Liberty, cu coloana de tramvaie în spatele lui:
3830 - DEFECT.jpg (607.9 KB; downloaded 3059 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
… sa fie unul din testele pe care nu le-a gindit/facut *TB daca un V3A poate impinge/trage un Metropolitan… ?
De Tatre cred ca nu se poate pune in discutie…
3830 a mai avut o problema acum citeva zile, din ce vad… De data aceea insa se pare ca a reusit sa ajunga la depou fara sa fie tractat.
Apropo… Daca la autobuze exista service-uri autorizate si echipe tehnice mobile pentru interventii, la Astra cum functioneaza suportul in garantie ? Au tehnicieni detasati in depouri ?
Si cum se calculeaza penalizarile pentru blocarea traficului ?
… sa fie unul din testele pe care nu le-a gindit/facut *TB daca un V3A poate impinge/trage un Metropolitan… ?
De Tatre cred ca nu se poate pune in discutie…
3830 a mai avut o problema acum citeva zile, din ce vad… De data aceea insa se pare ca a reusit sa ajunga la depou fara sa fie tractat.
Apropo… Daca la autobuze exista service-uri autorizate si echipe tehnice mobile pentru interventii, la Astra cum functioneaza suportul in garantie ? Au tehnicieni detasati in depouri ?
Si cum se calculeaza penalizarile pentru blocarea traficului ?
- nathalael
-
Posted:
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Aron
#3821
La articulația dintre corpul B și C scârțâie de zici că are cel puțin 10 ani de când circulă și nu 3 luni. Difuzorul de lângă articulație dintre corpul C și D are un sunet static continuu foarte deranjant. Și plus poza de mai jos făcută în jur de ora 17:30. Dacă nici tramvaiele noi nu le verifică înainte de ieșire pe traseu eu unul nu mai am nicio pretenție de la STB.
#3821
La articulația dintre corpul B și C scârțâie de zici că are cel puțin 10 ani de când circulă și nu 3 luni. Difuzorul de lângă articulație dintre corpul C și D are un sunet static continuu foarte deranjant. Și plus poza de mai jos făcută în jur de ora 17:30. Dacă nici tramvaiele noi nu le verifică înainte de ieșire pe traseu eu unul nu mai am nicio pretenție de la STB.
E008B8EB-4BFF-4DF5-8384-9F46FDE26D73.jpeg (797.92 KB; downloaded 2279 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
ByOnu
Intrebare tarzie: Daca la V3A corpurile sunt numerotate in ordinea: A-C-B, A si B fiind extremitatile, la Imperio cum este? A-B-C-D sau A-C-D-B?
Intrebare tarzie: Daca la V3A corpurile sunt numerotate in ordinea: A-C-B, A si B fiind extremitatile, la Imperio cum este? A-B-C-D sau A-C-D-B?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
punmeister
In acelasi stil ca la V3A, adica A-C-D-B (A si B fiind cele motoare, C si D cele purtatoare). Este trecuta chiar pe seria de sasiu.
In acelasi stil ca la V3A, adica A-C-D-B (A si B fiind cele motoare, C si D cele purtatoare). Este trecuta chiar pe seria de sasiu.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cosminduru
Aceste tramvaie au ceva probleme de adaptare la rețea, am văzut întâmplător 3 incidente similare, tramvaiul trece peste un separator (de exemplu intersecția de la răzoare cu liniile de troleibuz) și rămâne fără tracțiune, continuând din inerție sa se deplaseze foarte încet până la oprire, încurcând sau nu circulația. Manipulantul se chinuie sa reseteze tramvaiul pentru a reporni.
Este posibil sa fie un scurt care cauzează asta!? Protecție, siguranță, nu mă pricep la electrotehnică, am uitat din anul 1 de facultate. Este tramvaiul prost construit sau au separatoarele ceva?
Aceste tramvaie au ceva probleme de adaptare la rețea, am văzut întâmplător 3 incidente similare, tramvaiul trece peste un separator (de exemplu intersecția de la răzoare cu liniile de troleibuz) și rămâne fără tracțiune, continuând din inerție sa se deplaseze foarte încet până la oprire, încurcând sau nu circulația. Manipulantul se chinuie sa reseteze tramvaiul pentru a reporni.
Este posibil sa fie un scurt care cauzează asta!? Protecție, siguranță, nu mă pricep la electrotehnică, am uitat din anul 1 de facultate. Este tramvaiul prost construit sau au separatoarele ceva?
- punmeister
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cris_m
Eu cred ca e o problema si la tramvaie, nu stiu ce ma face sa cred asta.
Eu cred ca e o problema si la tramvaie, nu stiu ce ma face sa cred asta.
📖 Pagination options