Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Repartizarea autobuzelor

1142 posts, 315019 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea autobuzelor georgica2704

In timp ce pe 125 au fost trimis 2 Otokar 12 , ,,piticul,, 6330 este pe 232. O adevarata placere.   :evil:

 


Re: Repartizarea autobuzelor Chev Celios

Deci toate discutiile astea sunt exact precum discutiile alea de prin 2009-2010 cand s-au bagat Citaro pe 282 si din cauza unor personaje din zona Strazii Maior Bancila care aruncau cu pietre in ele, Floreasca a ajuns sa trimita si cateva RdS-uri. Deci dupa voi mai bine sta o linie cu ture lipsa decat sa trimita doamne fereste cumva un E3/E4 pe linia voastra de suflet.

 


Re: Repartizarea autobuzelor shoppy

Ca o linie este mai cu mot decat alta si merita AC nu se mai aplica nicaieri, peste tot sunt blocaje, nu mai poti spune ca vreo linie nu prinde blocaj si poate sa fie fara AC.
Ca E3 circula in timp ce s-a dus la casat E4 cu aer conditionat, asta este adevarata problema, ca STB nu prioritizeaza la reparatii confortul pasagerilor ci al soferilor.

 


Re: Repartizarea autobuzelor Vasile52

Luca M. wrote here:
Dupa parerea mea, completarile cu autobuze pe liniile de troleibuze trebuiau facute doar cu autobuze electrice.


Care? Ca ZTE pentru multe dintre liniile pe care sunt Solaris nu sunt adecvate. S-a dovedit chiar prin operare ca nu sunt adecvate pentru liniile cu cerere mare.

 


Re: Repartizarea autobuzelor ikarus13

shoppy wrote here:
STB nu prioritizeaza la reparatii confortul pasagerilor ci al soferilor.

Te referi la faptul ca exista multe vehicule care nu au AC nici in cabina soferului care isi petrece 8-9-10 ore din viata lui acolo? Poate te referi la faptul ca majoritatea autobuzelor Mercedes euro 3 si 4 au scaunele soferilor rupte/nu le poti pozitiona corect?
Ce conditii au soferii astia domne ceva ireal. Toalete la capetele de linie "ecologice" care sunt infecte sau nu sunt deloc si se apeleaza la renumitul "boschet". Nu cred ca mai are rost sa spun de alte defecte ale vehiculelor, filtre de Ac neschimbate de ani de zile (cred ca soferul ala de care spui este cel mai afectat), volan distrus de atata amar de vreme etc
Soferii astia, toate conditiile...
Scuze de off-topic dar uneori nu ma pot abtine😊

 


Re: Repartizarea autobuzelor beauty and your feast

@shoppy  e amuzant cum, pentru tine, tot ce e rau trebuie neaparat sa aiba legatura cu soferii :))

 


Re: Repartizarea autobuzelor shoppy

Titularii tunaresc tot felul de înfrumusețări, tot felul de bariere sa nu-i vadă călătorii că stau pe telefon, manaresc tot felul de modificări (să consume mai puțin, să fure motorină, să nu mai țăcăne/piuie bordul, să nu mai blocheze frâna când sunt ușile deschise și altele) și dacă le-au făcut pe E3 normal că nu vor să fie mutați pe E4 să piardă toată munca și să o ia de la capăt, așa că fac presiuni să se repare E3-ul lor în timp ce E4 stă la gard, și conducerea acceptă, că dacă s-ar repara mașinile mai moderne și AC nu am avea E4 cu AC la casat zi E3 la traseu.

 


Re: Repartizarea autobuzelor ByOnu

Luca M. wrote here:
Dupa parerea mea, completarile cu autobuze pe liniile de troleibuze trebuiau facute doar cu autobuze electrice.


STB abuzeaza cam nesimtit de tare de exceptia introducerii autobuzelor pe liniile cu Solaris. In sensul in care sunt zile cu zeci de Solaris in depou si mult prea multe autobuze pe aceste linii de troleibuz cu autonomie.

 


Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2329 forum members have written 424820 posts in 5285 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use