Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului
1536 posts, 375152 views
📖 Pagination options
- Nightwolf
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
shoppy
De ceva vreme afisajul electronic de pe Grivita nu mai comunica cu dispeceratul, e cu mira de control, cand se intoarce mentenanta din concediu?
De ceva vreme afisajul electronic de pe Grivita nu mai comunica cu dispeceratul, e cu mira de control, cand se intoarce mentenanta din concediu?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
TibiV
Cum era sa plateasca fostul primar T.Basescu 37,9 de miliarede (lei vechi) din propriul buzunar...
http://juri.ro/modernizarea-pasajului-basarab-procurorul-general-financiar-vs-traian-basescu-cab-decizia-nr-656-01-04-2005-prin-hotararea-nr-142-20-07-2001-si-hotararea-nr-51-28-02-2002-cgmb-a-aprobat-cheltuielile-cu-investitii-inclusiv-pentru-componentele-proiectului-l
Cum era sa plateasca fostul primar T.Basescu 37,9 de miliarede (lei vechi) din propriul buzunar...
http://juri.ro/modernizarea-pasajului-basarab-procurorul-general-financiar-vs-traian-basescu-cab-decizia-nr-656-01-04-2005-prin-hotararea-nr-142-20-07-2001-si-hotararea-nr-51-28-02-2002-cgmb-a-aprobat-cheltuielile-cu-investitii-inclusiv-pentru-componentele-proiectului-l
MODERNIZAREA PASAJULUI BASARAB. PROCURORUL GENERAL FINANCIAR vs. TRAIAN BASESCU - CAB, decizia nr. 656/01/04/2005: „Prin Hotararea nr. 142/20.07.2001 si Hotararea nr. 51/28.02.2002, CGMB a aprobat cheltuielile cu investitii inclusiv pentru componentele Proiectului la care ulterior s-a renuntat, astfel cum corect a retinut instanta de fond... De altfel, procurorul financiar a pus concluzii de respingere a propriului recurs”
Data: 21 octombrie 2015, 17:47 | autor: A.P. | 0 comentarii | 38 afisari
Prin decizia civila nr. 656/01/04/2005 pronuntata in dosarul nr. 7357/2/2005 (856/2005), Curtea de Apel Bucuresti-Sectia contencios administrativ si fiscal a respins ca nefondat recursul formulat de recurentul Procurorul General Financiar de pe langa Curtea de Conturi Bucuresti impotriva sentintei civile nr. 78/28.03.2003 pronuntate de Colegiul Jurisdictional al Curtii de Conturi a Romaniei, in dosarul nr. 216/2002.
--------------------------------------------------------------------------------
Prin sentinta recurata, Colegiul Jurisdictional al Curtii de Conturi a Romaniei a respins ca neintemeiat actul de sesizare al Procurorului General Financiar nr. 31574/84D/2002 privind obligarea paratului Traian Basescu, primar al Municipiului Bucuresti, la plata catre Consiliul General al Municipiului Bucuresti a sumei de 37.953.400.000 lei cu titlu de prejudiciu, reprezentand plati efectuate in cadrul Proiectului „Modernizarea Infrastructurii Urbane in Municipiul Bucuresti” cu incalcarea dispozitiilor art. 3 din HG nr. 18/1998 si Legii nr. 489/2001 de ratificarea a Acordului de Imprumut dintre Romania - Banca Europeana de Investitii si Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
Decizia nr. 656/01/04/2005. Curtea de Apel Bucuresti-Sectia a VIII-a contencios administrativ si fiscal
Obiectul dosarului: Legea nr. 94/1992.
Solutia: "Respinge ca nefondat recursul formulat de recurentul Procurorul General Financiar de pe langa Curtea de Conturi Bucuresti impotriva sentintei civile nr. 78/28.03.2003 pronuntate de Colegiul Jurisdictional al Curtii de Conturi a Romaniei, in dosarul nr. 216/2002. Irevocabila".
Decizia nr. 656/01/04/2005 pronuntata de Curtea de Apel Bucuresti-Sectia a VIII-a contencios administrativ si fiscal, in dosarul nr. 7357/2/2005 (856/2005)
- Radu Stanescu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Radu Stanescu
Am trecut de curand pe langa parcarea de pe Titulescu, de sub pasaj, si era plina. Imprejmuirea de santier inca era acolo, chiar si semnul de interzis pentru intrarea in parcare. Stie cineva daca s-a deschis de mult? Nu am gasit nimic pe forum.
Am trecut de curand pe langa parcarea de pe Titulescu, de sub pasaj, si era plina. Imprejmuirea de santier inca era acolo, chiar si semnul de interzis pentru intrarea in parcare. Stie cineva daca s-a deschis de mult? Nu am gasit nimic pe forum.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Costin
Nu, pur si simplu au dat la o parte baliza si au intrat toti asa, neoficial, acum vreo luna. Dupa cateva zile baliza era la loc si parcarea goala. Acum e iar plina, am vazut si eu.
Nu, pur si simplu au dat la o parte baliza si au intrat toti asa, neoficial, acum vreo luna. Dupa cateva zile baliza era la loc si parcarea goala. Acum e iar plina, am vazut si eu.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Goldmund
Cati stiu cum arata zona Pasarela Basarab - Regie - CET Grozavesti inainte de 1990?
Dupa ce Pasajul Basarab a fost construit, multi am crezut ca zona va cunoaste o dezvoltare rapida. Nu a fost chiar asa, insa de curand sunt anuntate in zona noi proiecte din ce in ce mai ample.
"Constructiile de apartamente noi, in ansambluri rezidentiale situate in zona Orhideea - Politehnica din Capitala a luat avant, pe masura ce planurile anuntate de catre dezvoltatorii de spatii de birouri au inceput sa prinda contur in proximitate. Astfel, sunt anuntate peste 1.600 apartamente, intr-o zona unde viitoarele spatii de birouri vor acomoda peste 20.000 angajati noi, pana in 2018."
http://www.wall-street.ro/articol/Real-...tiale.html
Cati stiu cum arata zona Pasarela Basarab - Regie - CET Grozavesti inainte de 1990?
Dupa ce Pasajul Basarab a fost construit, multi am crezut ca zona va cunoaste o dezvoltare rapida. Nu a fost chiar asa, insa de curand sunt anuntate in zona noi proiecte din ce in ce mai ample.
"Constructiile de apartamente noi, in ansambluri rezidentiale situate in zona Orhideea - Politehnica din Capitala a luat avant, pe masura ce planurile anuntate de catre dezvoltatorii de spatii de birouri au inceput sa prinda contur in proximitate. Astfel, sunt anuntate peste 1.600 apartamente, intr-o zona unde viitoarele spatii de birouri vor acomoda peste 20.000 angajati noi, pana in 2018."
http://www.wall-street.ro/articol/Real-...tiale.html
- Daniel C
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Daniel C
Salut,
Zona pietonala, statia de tramvai si benzile rulante din statia intermodala par in momentul de fata abandonate. Nu am mai vazut paza, nu am mai vazut personal de curatenie, benzile rulante nu functioneaza si sunt foarte murdare, o parte din lifturi nu functioneaza, o parte din tevile metalice ale statiei sunt ruginite, o parte din marginea peronului e picata in cuva liniilor de tramvai. Peste toate astea e foarte mult gunoi.
Stiti cumva cine ar trebui sa se ocupe de intretinere si unde pot face o sesizare?
Va multumesc,
Daniel.
Salut,
Zona pietonala, statia de tramvai si benzile rulante din statia intermodala par in momentul de fata abandonate. Nu am mai vazut paza, nu am mai vazut personal de curatenie, benzile rulante nu functioneaza si sunt foarte murdare, o parte din lifturi nu functioneaza, o parte din tevile metalice ale statiei sunt ruginite, o parte din marginea peronului e picata in cuva liniilor de tramvai. Peste toate astea e foarte mult gunoi.
Stiti cumva cine ar trebui sa se ocupe de intretinere si unde pot face o sesizare?
Va multumesc,
Daniel.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
133 313
"Podurile şi pasajele din Bucureşti vor fi întreţinute şi salubrizate de Administraţia Străzilor".
http://www.stiri.com.ro/stire-108390/po...0rJW-lRoQE
Cu speranta ca nu le va intretine ca pe sistemul de semaforizare...
"Podurile şi pasajele din Bucureşti vor fi întreţinute şi salubrizate de Administraţia Străzilor".
http://www.stiri.com.ro/stire-108390/po...0rJW-lRoQE
Cu speranta ca nu le va intretine ca pe sistemul de semaforizare...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
TibiV
Poate pui pe forum si niste poze cu cele descrise.
Cred ca ar ajuta si daca le-ai atasa la sesizarea catre primarie...
Daniel C wrote:
Nu am mai vazut paza, nu am mai vazut personal de curatenie, benzile rulante nu functioneaza si sunt foarte murdare, o parte din lifturi nu functioneaza, o parte din tevile metalice ale statiei sunt ruginite, o parte din marginea peronului e picata in cuva liniilor de tramvai. Peste toate astea e foarte mult gunoi.
Poate pui pe forum si niste poze cu cele descrise.
Cred ca ar ajuta si daca le-ai atasa la sesizarea catre primarie...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Explica si de ce.
Podul de la Grozavesti :
1) Asa, inginereste vorbind, n-are nici o treaba / nici o legatura cu Pasajul Basarab / cu Pasajul Giulesti - Plevnei.
2) Ok, acolo in acte e un singur pasaj, dar de fapt sunt 3 legate intre ele. A le combina este o mare greseala.
3) Ce solutie mai ieftină ai fi ales pentru Pasajul Basarab ? Acolo ai ceva linii de tren dispuse haotic si vreo 4 linii de metrou plus Calea Grivitei. Sunt interesat la ce te-ai gandit.
Oricum Psajul Basarab / Plevnei / Grozavesati nu face parte din Inelul Median ci din Inelul Principal.
2fst4u wrote:
... s-a ales cea mai scumpa varianta pentru Pasajul Basarab pe care am facut-o si mai scumpa cu pasajul de la Grozavesti.
Explica si de ce.
Podul de la Grozavesti :
1) Asa, inginereste vorbind, n-are nici o treaba / nici o legatura cu Pasajul Basarab / cu Pasajul Giulesti - Plevnei.
2) Ok, acolo in acte e un singur pasaj, dar de fapt sunt 3 legate intre ele. A le combina este o mare greseala.
3) Ce solutie mai ieftină ai fi ales pentru Pasajul Basarab ? Acolo ai ceva linii de tren dispuse haotic si vreo 4 linii de metrou plus Calea Grivitei. Sunt interesat la ce te-ai gandit.
Oricum Psajul Basarab / Plevnei / Grozavesati nu face parte din Inelul Median ci din Inelul Principal.
- 2fst4u
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
2fst4u
Din moment ce a fost pe aceeasi factura nici n-are importanta cum sta treaba inginereste.
Revenind, pasajului Basarab ii este dedicat capitolul 16 din studiu in care s-a facut o analiza completa.
S-au stiudiat doua rute:
si 5 alternative, niciuna nu mergea peste Grozavesti:
In urma analizei varianta 4 era cea recomandata.
Din moment ce a fost pe aceeasi factura nici n-are importanta cum sta treaba inginereste.
Revenind, pasajului Basarab ii este dedicat capitolul 16 din studiu in care s-a facut o analiza completa.
S-au stiudiat doua rute:
si 5 alternative, niciuna nu mergea peste Grozavesti:
In urma analizei varianta 4 era cea recomandata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
andrei11
Are importanta cum sta treaba inginereste, or fi pe aceeasi factura, dar sunt lucruri separate.
Cand iti faci reabilitarea termica a blocului faci 3 operatii intr-o singura lucrare :
- Geamuri.
- Izolare exterioara.
- Schimbat tevi calorifere / caloriferele.
Sunt 3 lucruri complet separate, dar in aceeasi factura.
Ca sa se inchida Inelul Principal trebuiau 3 pasaje acolo :
- Pasajul Basarab ( peste Calea Grivitei / liniile de metrou / CFR ).
- Pasajul Plevnei - Giulesti.
- Pasajul Grozavesti.
Avand in vedere distanta scurta intre cele 3 obiective, toate trei tebuiau tratatate unitar.
Fix cum a fost in Piata Victoriei, 2 statii de metrou & pasajul rutier, cum ai fi vrut sa fie proiectate, independent ? ( Iti reamintesc ca au fost construite in etape diferite, dar proiectul este unul unitar ).
Ma intereseaza fix in pix studiul JICA. Orice studiu iti da rezultatele exact asa cum îi comanzi de la inceput.
Trebuia inchis inelul principal ceea ce s-a si facut, de la Titulescu pana la Leu nu mai ai nici un semafor. E o treaba excelenta. Basca ai si unele posibilitati de iesire ( eventual de intrare ) in inel. Dar daca esti deja in inel nu te doare capul de la Leu la Titulescu.
PS :
Special pentru 2fst4u
Ai avut macar curiozitatea sa te uiti la bazaconiile din schitele expuse ?
Daca ma intrebau pe mine le dadeam varianta corecta asa, moka, din iubire fata de Bucuresti.Cred ca strict ceea ce ai prezentat tu acolo a fost taxat pe putin cu 10.000 EURO. Ca sa ajunga la o solutie pe care o stiau si inaintasii nostrii cam din anul 1960 cand s-a pus in mod real pentru prima data problema construirii pasajului Basarab.
In fotografie vechiul Pod Grant de pe Inelul Median.
Ce-mi place mie cand nu va mai puteti misca din cauza ca nu exista un studiu complet. La lucrurile simple se recomanda solutiile pe masura. Peste 5 ani o sa ma trezesc ca nu mai am voie sa-mi cos un nasture la camasa daca nu se face un studiu pe caz si daca evident nu am urmat un curs de calificare de 2 saptamani ca sa mi se explice cum se coase nasturele respectiv.
Are importanta cum sta treaba inginereste, or fi pe aceeasi factura, dar sunt lucruri separate.
Cand iti faci reabilitarea termica a blocului faci 3 operatii intr-o singura lucrare :
- Geamuri.
- Izolare exterioara.
- Schimbat tevi calorifere / caloriferele.
Sunt 3 lucruri complet separate, dar in aceeasi factura.
Ca sa se inchida Inelul Principal trebuiau 3 pasaje acolo :
- Pasajul Basarab ( peste Calea Grivitei / liniile de metrou / CFR ).
- Pasajul Plevnei - Giulesti.
- Pasajul Grozavesti.
Avand in vedere distanta scurta intre cele 3 obiective, toate trei tebuiau tratatate unitar.
Fix cum a fost in Piata Victoriei, 2 statii de metrou & pasajul rutier, cum ai fi vrut sa fie proiectate, independent ? ( Iti reamintesc ca au fost construite in etape diferite, dar proiectul este unul unitar ).
Ma intereseaza fix in pix studiul JICA. Orice studiu iti da rezultatele exact asa cum îi comanzi de la inceput.
Trebuia inchis inelul principal ceea ce s-a si facut, de la Titulescu pana la Leu nu mai ai nici un semafor. E o treaba excelenta. Basca ai si unele posibilitati de iesire ( eventual de intrare ) in inel. Dar daca esti deja in inel nu te doare capul de la Leu la Titulescu.
PS :
Special pentru 2fst4u
Ai avut macar curiozitatea sa te uiti la bazaconiile din schitele expuse ?
Daca ma intrebau pe mine le dadeam varianta corecta asa, moka, din iubire fata de Bucuresti.Cred ca strict ceea ce ai prezentat tu acolo a fost taxat pe putin cu 10.000 EURO. Ca sa ajunga la o solutie pe care o stiau si inaintasii nostrii cam din anul 1960 cand s-a pus in mod real pentru prima data problema construirii pasajului Basarab.
In fotografie vechiul Pod Grant de pe Inelul Median.
5-30-2016 9-55-29 AM.png (591.98 KB; downloaded 3911 times)
2fst4u wrote:
Revenind, pasajului Basarab ii este dedicat capitolul 16 din studiu in care s-a facut o analiza completa.
Ce-mi place mie cand nu va mai puteti misca din cauza ca nu exista un studiu complet. La lucrurile simple se recomanda solutiile pe masura. Peste 5 ani o sa ma trezesc ca nu mai am voie sa-mi cos un nasture la camasa daca nu se face un studiu pe caz si daca evident nu am urmat un curs de calificare de 2 saptamani ca sa mi se explice cum se coase nasturele respectiv.
- 2fst4u
-
Posted:
-
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata
2fst4u
Discutia nu-si mai are rostul, acel proiect este incheiat.
Din punctul meu de vedere este un alt exemplu de utilizare "eficienta" a banului public.
Am observat, in alte discutii, ca esti impotriva JICA desi mare parte din acesta a fost sau este in curs de implementare.
Pacat ca prea putin din el s-a facut pe partea de transport in comun.
Fara studii revenim in comunism: ce viseaza noaptea primarul se incepe a doua zi.
Discutia nu-si mai are rostul, acel proiect este incheiat.
Din punctul meu de vedere este un alt exemplu de utilizare "eficienta" a banului public.
Am observat, in alte discutii, ca esti impotriva JICA desi mare parte din acesta a fost sau este in curs de implementare.
Pacat ca prea putin din el s-a facut pe partea de transport in comun.
Fara studii revenim in comunism: ce viseaza noaptea primarul se incepe a doua zi.
📖 Pagination options