Topic: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
471 posts, 182476 views
📖 Pagination options
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
survola
Era poate mai bine dacă vopseau gardurile într-o culoare de contrast - galben sau alb - cu asfaltul. Să sară în ochii șoferilor.
Era poate mai bine dacă vopseau gardurile într-o culoare de contrast - galben sau alb - cu asfaltul. Să sară în ochii șoferilor.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
ByOnu
Sau macar montate niste aripioare fosforescente pe ele!
Sau macar montate niste aripioare fosforescente pe ele!
Sursa FOTO: George Tasu in grupul Info Trafic Bucuresti si Ilfov FB
23621374_1730447996974861_6552684749022240340_n.jpg (72.66 KB; downloaded 4185 times)
23621983_1730448090308185_9096802369828433213_n.jpg (59.94 KB; downloaded 4182 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Puss in Boots
Deja le-a rupt un bizon? Frumoooos....
Deja le-a rupt un bizon? Frumoooos....
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
punmeister
N-am ce sa zic despre acest retardat decat...
![](https://memegenerator.net/img/instances/500x/63004545/ghinion.jpg)
N-am ce sa zic despre acest retardat decat...
![](https://memegenerator.net/img/instances/500x/63004545/ghinion.jpg)
- alliens
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
alliens
Sper ca pe langa o amenda consistenta, sa il puna sa repare si ce a stricat
Sper ca pe langa o amenda consistenta, sa il puna sa repare si ce a stricat
-
- sss
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
sss
Nu prea aveti carnet...
Din pacate, combinatia intre noapte, ploaie si culoarea ''de camuflaj'' a gardului este o capcana pentru soferii nu bizoni, ci doar lipsiti de experienta! O solutie reflectorizanta este obligatorie acolo!
Nu prea aveti carnet...
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Puss in Boots
Hai lasa-ma ca se vede. Daca mergi cu viteza legala n-ai ce patesti ca doar ai farurile pornite nu? Nu bajbai iar gardul e pe mijloc unde e linia de tramvai, unde nu ai ce cauta. Daca a fost sicanat in trafic si respectivul a pupat gardul, atunci aia e altceva.
Hai lasa-ma ca se vede. Daca mergi cu viteza legala n-ai ce patesti ca doar ai farurile pornite nu? Nu bajbai iar gardul e pe mijloc unde e linia de tramvai, unde nu ai ce cauta. Daca a fost sicanat in trafic si respectivul a pupat gardul, atunci aia e altceva.
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
WT_fan06
Ma gandesc ca gardurile lui 41 nu sunt galbene degeaba. O banderola reflectorizanta e obligatorie, in opinia mea, pentru aceste delimitatoare.
Ma gandesc ca gardurile lui 41 nu sunt galbene degeaba. O banderola reflectorizanta e obligatorie, in opinia mea, pentru aceste delimitatoare.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Puss in Boots
Nu zic nu, dar nu cred ca de aia s-a busit masina.
Nu zic nu, dar nu cred ca de aia s-a busit masina.
- Iulika0069
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Iulika0069
@ByOnu: Pai si daca am fost cretini in trecut (cu gardurile de pe linia lui 41), trebuie sa ramanem vesnic asa?
Comparatia cu linia lui 41 este oricum fortata, acolo vorbim mai degraba de un "metrou de suprafata" - oricat de idiot ar fi conceptul.
Ma rog, sa ramana garduri, atunci! Daca niciunul dintre argumentele mele nu a fost in regula pt co-forumisti, inseamna ca n-as avea/fi avut nicio sansa sa conving "autoritatile" orasului..
P.S. Nu sunt motociclist
, doar un ins care a citit despre ce inseamna foarfecele mortii.
@ByOnu: Pai si daca am fost cretini in trecut (cu gardurile de pe linia lui 41), trebuie sa ramanem vesnic asa?
Comparatia cu linia lui 41 este oricum fortata, acolo vorbim mai degraba de un "metrou de suprafata" - oricat de idiot ar fi conceptul.
Ma rog, sa ramana garduri, atunci! Daca niciunul dintre argumentele mele nu a fost in regula pt co-forumisti, inseamna ca n-as avea/fi avut nicio sansa sa conving "autoritatile" orasului..
P.S. Nu sunt motociclist
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
andrei11
Nici unul dintre argumentele tale n-au fost în regulă.
Aștept cu nerăbdare gardurile pe Iancu de Hunedoara / Ștefan cel Mare / Mihai Bravu.
A, da, și să se spargă profesionist anvelopele tuturor mașinilor care forțează Pasajul Victoriei pe linia de tramvai.
Nici unul dintre argumentele tale n-au fost în regulă.
Aștept cu nerăbdare gardurile pe Iancu de Hunedoara / Ștefan cel Mare / Mihai Bravu.
A, da, și să se spargă profesionist anvelopele tuturor mașinilor care forțează Pasajul Victoriei pe linia de tramvai.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Trole
Nu am înțeles de ce au „crăcănat” gardurile. E o situație care generează un risc major mai ales că nu există marcaj longitudinal coerent. Practic gardul „sare” de pe linia continuă în dreapta acesteia fără nici o presemnalizare... Pentru trecerea aia de pietoni (ca și pentru multe altele) sunt ideale insule mediane, unde pietonii să se poată asigura și, în același timp, să poată fi observați.
Nu prea agreez ideea asta a gardurilor continue care pune și alte probleme. De ex. coborârea pasagerilor în caz de avarie a unui tramvai. Cred că era mai bine să se experimenteze mai întâi cu calote sferice - dar nu glumele alea de pe Bd. Mărăști, sau cu forme cilindrice teșite spre interiorul căii. Desigur se putea pune bordură, deși soluția ar fi fost mai nepotrivită pentru vehiculele de urgență. Gardurile se puteau amplasate doar acolo unde și pietonii sunt un risc. De ex. în zona Bucur Obor, unde și în prezent există un gard de plasă pe mijloc.
Nu am înțeles de ce au „crăcănat” gardurile. E o situație care generează un risc major mai ales că nu există marcaj longitudinal coerent. Practic gardul „sare” de pe linia continuă în dreapta acesteia fără nici o presemnalizare... Pentru trecerea aia de pietoni (ca și pentru multe altele) sunt ideale insule mediane, unde pietonii să se poată asigura și, în același timp, să poată fi observați.
Nu prea agreez ideea asta a gardurilor continue care pune și alte probleme. De ex. coborârea pasagerilor în caz de avarie a unui tramvai. Cred că era mai bine să se experimenteze mai întâi cu calote sferice - dar nu glumele alea de pe Bd. Mărăști, sau cu forme cilindrice teșite spre interiorul căii. Desigur se putea pune bordură, deși soluția ar fi fost mai nepotrivită pentru vehiculele de urgență. Gardurile se puteau amplasate doar acolo unde și pietonii sunt un risc. De ex. în zona Bucur Obor, unde și în prezent există un gard de plasă pe mijloc.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
shoppy
Adica stalpii care sunt de ani de zile pe mijloc ( https://www.google.ro/maps/@44.4605281, ... 6656?hl=en ) si nu au nimic reflectorizant nu creeaza probleme dar gardul creaza.
Astfel toti incepatorii neatenti ar trebui sa fie fericiti, ca daca nu era gardul dadea in stalp care este un pic mai solid si se termina mai rau.
Adica stalpii care sunt de ani de zile pe mijloc ( https://www.google.ro/maps/@44.4605281, ... 6656?hl=en ) si nu au nimic reflectorizant nu creeaza probleme dar gardul creaza.
Astfel toti incepatorii neatenti ar trebui sa fie fericiti, ca daca nu era gardul dadea in stalp care este un pic mai solid si se termina mai rau.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Trole
Exact. Stâlpii ăia au 40 de cm lățime, 6-7 metri înălțime și sunt pe axul drumului, dincolo de linia de tramvai, iar gardul are un metru înălțime, 8 cm lățime și e pus cel puțin 40 de centimetri în interiorul benzii a 3-a, fără marcaje clare. Care obstacol e mai probabil să fie lovit?
shoppy wrote:
Adica stalpii care sunt de ani de zile pe mijloc [...] si nu au nimic reflectorizant nu creeaza probleme dar gardul creaza.
Exact. Stâlpii ăia au 40 de cm lățime, 6-7 metri înălțime și sunt pe axul drumului, dincolo de linia de tramvai, iar gardul are un metru înălțime, 8 cm lățime și e pus cel puțin 40 de centimetri în interiorul benzii a 3-a, fără marcaje clare. Care obstacol e mai probabil să fie lovit?
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
📖 Pagination options