Topic: Știri, noutăți, evenimente și discuții diverse
1726 posts, 448747 views
📖 Pagination options
- Lutyk
-
Posted:
-
Re: News
Lutyk
Avand in vedere ca romania e condusa de un balaur pana se trezeste gheorghe sa-l dea jos pe balaur i se ia piata
Trix wrote:
In Grecia, daca schimbau numele pietei Sf.Gheorghe in orice, inclusiv in Pericle sau Aristotel, iese poporul in strada. In Romania, Sf.Gheorghe o fi invins balauri, si ce daca? Astazi Romania este Balauria, cine mai vrea Sf.Gheorghe? Sa puna Lupoaica acolo si sa vezi cum va suna "iau autobuzul din Romana pana la Roma". In urmatorii 25 ani, daca nu vine vreo schimbare radicala, Lupoaica aia isi va lua de multe ori coada intre picioare si se va cara intre piete bucurestene, cu Rromulus si Rremus agatati de titele ei. In Romania, simbolurile sunt puse "ca sa fie acolo" si sunt mutate dupa gustul oricarui politician care crede ca in existenta lui de insecta isi poate pune amprenta pe istorie. Cel mult si-o pune daca duce lupoaica la topit, cu tot cu plozii de sub ea. N'ar fi de mirare sa vedem asta in epoca asta de "aur" reeditata, remixata si extinsa.
Avand in vedere ca romania e condusa de un balaur pana se trezeste gheorghe sa-l dea jos pe balaur i se ia piata
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: News
Dr2005
Am trecut şi eu ieri pe lângă Lupoaică... nu este în P-ţa. Sf. Gheorghe cum s-a mai spus, ci pe partea opusă, la intrarea în centrul vechi.
Am trecut şi eu ieri pe lângă Lupoaică... nu este în P-ţa. Sf. Gheorghe cum s-a mai spus, ci pe partea opusă, la intrarea în centrul vechi.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: News
3mil
Ce ar fi de precizat este ca daca vi se ridica masina, dati in judecata firma si va recuperati banii.
Si din toti acesti bani care se strang din ridicari (cel putin 800 lei de masina) se duc la stat o foarte mica parte din ei. Cred ca 20% e mult. Restul la firmele de ridicari...
Ce ar fi de precizat este ca daca vi se ridica masina, dati in judecata firma si va recuperati banii.
Si din toti acesti bani care se strang din ridicari (cel putin 800 lei de masina) se duc la stat o foarte mica parte din ei. Cred ca 20% e mult. Restul la firmele de ridicari...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: News
Dr2005
Cred că numai în România se poate întâmpla aşa ceva... să parchezi ilegal, să îţi ridice maşina şi apoi să dai în judecată firma de ridicări! Păi nu scria acolo unde ai parcat ,,parcarea interzisă"?
Cred că numai în România se poate întâmpla aşa ceva... să parchezi ilegal, să îţi ridice maşina şi apoi să dai în judecată firma de ridicări! Păi nu scria acolo unde ai parcat ,,parcarea interzisă"?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: News
Dominatrix
Asemenea situatii se intampla in Romania, fiindca cei mai multi cred ca odata ce isi cumpara masina mica, asigurarea unui loc de parcare este un drept dat de Cel de Sus.
Asemenea situatii se intampla in Romania, fiindca cei mai multi cred ca odata ce isi cumpara masina mica, asigurarea unui loc de parcare este un drept dat de Cel de Sus.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: News
bercenicity
.. si pentru ca autoritatile nu sunt in stare sa faca un cadru leglativ/administrativ calumea care sa puna dop la asemenea absurditati.
.. si pentru ca autoritatile nu sunt in stare sa faca un cadru leglativ/administrativ calumea care sa puna dop la asemenea absurditati.
- Tom
-
Posted:
-
Re: News
Tom
Cunosc pe cineva care a castigat procesul pentru masina ridicata desi nu era parcata ilegal, iar firma de ilcolorati a prezentat in instanta probe false. In locul lui ceream si daune morale si despagubiri pentru intratul dupa masina in satra aia de pe strada manastirea Varzatec...
Dr2005 wrote:
Cred că numai în România se poate întâmpla aşa ceva... să parchezi ilegal, să îţi ridice maşina şi apoi să dai în judecată firma de ridicări! Păi nu scria acolo unde ai parcat ,,parcarea interzisă"?
Cunosc pe cineva care a castigat procesul pentru masina ridicata desi nu era parcata ilegal, iar firma de ilcolorati a prezentat in instanta probe false. In locul lui ceream si daune morale si despagubiri pentru intratul dupa masina in satra aia de pe strada manastirea Varzatec...
- Dr2005
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: News
Tom
O solutie ar fi ca taxa de depozitare sa fie la pretul pietei, iar primaria sa incaseze restul de bani si sa faca ceva cu ei, adica parcari sau ceva util orasului, nu sa-i lase pe mana unor maneloizi care sa-si mai puna niste turnulete la palate din aceasta afacere. Unde se duc de fapt banii acestia? Nimeni nu spune nimic din asta, pur si simplu au legalizat o infractiune comisa de niste firme dubioase in stilul cel mai mafiot posibil.
La sumele incasate pentru ridicari, ar fi fost construita macar o parcare subterana in fiecare sector, cu inscriptia "AICI SUNT BANII DUMNEAVOASTRA". Inscriptia nu este, dar o banii ii gasiti in vilele profitorilor din aceasta afacere si ale celora care le-au dat voie. In schimb, gasim pe blocuri tot felul de afise cu cate parcari faceau daca-i prindeau pe toti traficantii de tigari. De traficantii de masini furate cu macaraua de pe strada nu se sufla o vorba. Stati linistiti, daca maine traficantii de tigari ar face precum coreenii cand si-au donat bijuteriile si s'ar preda ei, doar sa iasa primaria din criza si sa faca parcari din banii recuperati din tigari, tot n'ar face nimic primariile si ar face tot parcari de ocazie din locurile libere lasate de haiducii de masini intre doua curse.
O solutie ar fi ca taxa de depozitare sa fie la pretul pietei, iar primaria sa incaseze restul de bani si sa faca ceva cu ei, adica parcari sau ceva util orasului, nu sa-i lase pe mana unor maneloizi care sa-si mai puna niste turnulete la palate din aceasta afacere. Unde se duc de fapt banii acestia? Nimeni nu spune nimic din asta, pur si simplu au legalizat o infractiune comisa de niste firme dubioase in stilul cel mai mafiot posibil.
La sumele incasate pentru ridicari, ar fi fost construita macar o parcare subterana in fiecare sector, cu inscriptia "AICI SUNT BANII DUMNEAVOASTRA". Inscriptia nu este, dar o banii ii gasiti in vilele profitorilor din aceasta afacere si ale celora care le-au dat voie. In schimb, gasim pe blocuri tot felul de afise cu cate parcari faceau daca-i prindeau pe toti traficantii de tigari. De traficantii de masini furate cu macaraua de pe strada nu se sufla o vorba. Stati linistiti, daca maine traficantii de tigari ar face precum coreenii cand si-au donat bijuteriile si s'ar preda ei, doar sa iasa primaria din criza si sa faca parcari din banii recuperati din tigari, tot n'ar face nimic primariile si ar face tot parcari de ocazie din locurile libere lasate de haiducii de masini intre doua curse.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: News
Dominatrix
In Tara lui Peste, se combate si nu se previne, fiindca e mai simplu. Masini se ridica in toata lumea, dar diferenta e acolo ca in situatia de a fi "saltati" sunt mult mai putini, pentru ca majoritatea au cu ce mijloace de transport sa mearga, iar restul platesc pentru locurile unde parcheaza. In Romania nici macar pe loc interzis nu mai ai unde sa parchezi. In legatura cu ridicarea masinilor, vorba unui mare "savant": "strategia mi se pare tembela", in conditiile in care dr. Oetker si inaintasii lui nu au facut nimic sa incurajeze constructia de parcari subterane si supraetajate, in schimb inca autorizeaza cu inconstienta criminala constructia de biznitzcentere sticloase, iar la capitolul transport in comun treaba sta mai prost decat in anii '90 in ciuda Citaro'izarii si CH-PPC'rizarii.
In Tara lui Peste, se combate si nu se previne, fiindca e mai simplu. Masini se ridica in toata lumea, dar diferenta e acolo ca in situatia de a fi "saltati" sunt mult mai putini, pentru ca majoritatea au cu ce mijloace de transport sa mearga, iar restul platesc pentru locurile unde parcheaza. In Romania nici macar pe loc interzis nu mai ai unde sa parchezi. In legatura cu ridicarea masinilor, vorba unui mare "savant": "strategia mi se pare tembela", in conditiile in care dr. Oetker si inaintasii lui nu au facut nimic sa incurajeze constructia de parcari subterane si supraetajate, in schimb inca autorizeaza cu inconstienta criminala constructia de biznitzcentere sticloase, iar la capitolul transport in comun treaba sta mai prost decat in anii '90 in ciuda Citaro'izarii si CH-PPC'rizarii.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: News
telvanni
N-am stiut unde sa postez asa ca l-am pus aici, e un articol destul de interesant...precum si comentariile pe marginea acestuia:
http://think.hotnews.ro/mituri-urbanist...cului.html
N-am stiut unde sa postez asa ca l-am pus aici, e un articol destul de interesant...precum si comentariile pe marginea acestuia:
http://think.hotnews.ro/mituri-urbanist...cului.html
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: News
DeSimon
100 % de acord cu ubanist-ul. Centrul, cel putin, trebuie fi protejat si descongestionat de trafic auto. Trebuie facute bucle mari mai marginale de centru, cum se face acum cu Pasajul Basarab. Alt ceva destul de urgent ar fi transformarea centurii in autostrada, eventual cu deplasarea cai ferate de pe langa centura putin mai departe.
Si occidentul a gresit, in trecut, si poate inca greseste acum. Suntem in intarziere fata de ei, si trebuie sa castigam timpul pierdut ajutandune de greselile lor trecute.
100 % de acord cu ubanist-ul. Centrul, cel putin, trebuie fi protejat si descongestionat de trafic auto. Trebuie facute bucle mari mai marginale de centru, cum se face acum cu Pasajul Basarab. Alt ceva destul de urgent ar fi transformarea centurii in autostrada, eventual cu deplasarea cai ferate de pe langa centura putin mai departe.
Si occidentul a gresit, in trecut, si poate inca greseste acum. Suntem in intarziere fata de ei, si trebuie sa castigam timpul pierdut ajutandune de greselile lor trecute.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 90741.html
Directorul Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), Gheorghe Aron, a fost schimbat din funcţie, vineri, în locul lui fiind numit Adrian Criţ, fost director tehnic la Registrul Auto
Român, au declarat pentru Mediafax surse din Consiliul General.
Consiliul de Administraţie al RATB a aprobat, vineri, cererea de transfer pe un post de director în cadrul regiei formuată de directorul general Gheorghe Aron, au spus sursele citate.
În urma aprobarea cererii lui Gheorghe Aron, la conducedrea RATB a fost numit Adrian Criţ, fost director tehnic la Registrul Auto Român, au precizat sursele citate.
Până la ora transmiterii acestei ştiri Gheorghe Aron nu a putut fi contactat pentru declaraţii în legătură cu schimbarea sa de la conducerea RATB.
Gheorghe Aron a fost director general al RATB din 2004, anterior el ocupând, timp de trei ani, funcţia de director adjunct.
În 6 martie 2009, Consiliul General al Municipiului Bucureşti l-a desemnat pe Adrian Criţ (PDL) reprezentant în Consiliul de Administraţie al RATB.
-------
Să vedeţi distracţie, cu primar PSD şi director la RATB din PDL.
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 90741.html
Directorul Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), Gheorghe Aron, a fost schimbat din funcţie, vineri, în locul lui fiind numit Adrian Criţ, fost director tehnic la Registrul Auto
Român, au declarat pentru Mediafax surse din Consiliul General.
Consiliul de Administraţie al RATB a aprobat, vineri, cererea de transfer pe un post de director în cadrul regiei formuată de directorul general Gheorghe Aron, au spus sursele citate.
În urma aprobarea cererii lui Gheorghe Aron, la conducedrea RATB a fost numit Adrian Criţ, fost director tehnic la Registrul Auto Român, au precizat sursele citate.
Până la ora transmiterii acestei ştiri Gheorghe Aron nu a putut fi contactat pentru declaraţii în legătură cu schimbarea sa de la conducerea RATB.
Gheorghe Aron a fost director general al RATB din 2004, anterior el ocupând, timp de trei ani, funcţia de director adjunct.
În 6 martie 2009, Consiliul General al Municipiului Bucureşti l-a desemnat pe Adrian Criţ (PDL) reprezentant în Consiliul de Administraţie al RATB.
-------
Să vedeţi distracţie, cu primar PSD şi director la RATB din PDL.
📖 Pagination options