Topic: Bucur LF - prototipul #401
537 posts, 26034 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
401 va mai circula pe 21 pana mai vin vagoane, apoi se muta in 34 cele 5. Urmatoarele nu se stie, oricum destul de sigur nu vor mai merge la Dudesti. 41 ce are ? Sau de ce nu Militari unde sunt tatre care asteapta casarea ?
401 va mai circula pe 21 pana mai vin vagoane, apoi se muta in 34 cele 5. Urmatoarele nu se stie, oricum destul de sigur nu vor mai merge la Dudesti. 41 ce are ? Sau de ce nu Militari unde sunt tatre care asteapta casarea ?
- cornel001
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
Tu unde te crezi? In Occident? Tara asta se cheama Romania, nu Germania, si nici macar Ungaria sau Cehia! Gata cu off-topicul.
lucianho wrote:Publicul calator este descurajat de vreo 30 de ani incoace, nu de acum. Iar tramvaie cu aer conditionat in salon vom vedea probabil cand ne vom vedea ceafa... Daca nu le convine calatorilor, sa-si ia masina mica! Si asa unde sta calatorul din tramvai cu fundul, Biznitzmen'ul din Jeep sta cu capul! Pai e corect asa ceva?
Cand vom avea tramvaie cu aer conditionat si pentru calatori??? Asa incurajeaza ratb-ul , publicul calator...neoferindu-le conditii ?!?!?!
Tu unde te crezi? In Occident? Tara asta se cheama Romania, nu Germania, si nici macar Ungaria sau Cehia! Gata cu off-topicul.
- Tom
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
Bucur LF are podea joasa. URAC'ul este o mica uzina, nu un producator adevarat de tramvaie. Nu are dotari pentru asa ceva, si (probabil) nici expertiza tehnica pentru fabricarea unor tramvaie moderne, asa cum vedem in vest. Si Bucur LF este pana la urma, tot un proiect de V3A "reciclat" cu podea joasa si boghiu purtator modificat. Sa fim multumiti cu acest tramvai, care e un produs foarte bun pentru fondurile de care au dispus si haideti sa nu mai scriem mesaje pe forum, doar de dragul de a scrie ceva.
Bucur LF are podea joasa. URAC'ul este o mica uzina, nu un producator adevarat de tramvaie. Nu are dotari pentru asa ceva, si (probabil) nici expertiza tehnica pentru fabricarea unor tramvaie moderne, asa cum vedem in vest. Si Bucur LF este pana la urma, tot un proiect de V3A "reciclat" cu podea joasa si boghiu purtator modificat. Sa fim multumiti cu acest tramvai, care e un produs foarte bun pentru fondurile de care au dispus si haideti sa nu mai scriem mesaje pe forum, doar de dragul de a scrie ceva.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
cornel001
si eu as fi vrut LF peste tot, dar cel mai naspa e lipsa AC. Insa lasa ca le baga pe linii de metro usor unde merge tramvaiul cu viteza sa le faca vant la calatori...
si eu as fi vrut LF peste tot, dar cel mai naspa e lipsa AC. Insa lasa ca le baga pe linii de metro usor unde merge tramvaiul cu viteza sa le faca vant la calatori...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Si ies calatorii si pupa stalpii dintre sine. Ca daca scoti mana pe geam asta patesti... sunt foarte apropiati stalpii. Nu mai zic ca s-or gasi unii (pana acum, din fericire, nu au fost) care sa scoata capul pe geam, ca la Tatre. Unul care a facut asta in Galati a platit cu varf si indesat (a ajuns ingeras),
cornel001 wrote:
Insa lasa ca le baga pe linii de metro usor unde merge tramvaiul cu viteza sa le faca vant la calatori...
Si ies calatorii si pupa stalpii dintre sine. Ca daca scoti mana pe geam asta patesti... sunt foarte apropiati stalpii. Nu mai zic ca s-or gasi unii (pana acum, din fericire, nu au fost) care sa scoata capul pe geam, ca la Tatre. Unul care a facut asta in Galati a platit cu varf si indesat (a ajuns ingeras),
- cornel001
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
Ce-ar fi sa iei la mana topicul, inainte sa pui intrebari la care s-a mai rapsuns? Vagonul e prea lat pentru unele statii de pe 34, ar fi nevoie de modificarea peroanelor in unele locuri. In al 2'lea rand, ar fi o mare tampenie trimiterea lui pe 41, intrucat are capacitate mai mica decat V3A, si nu ar face fata deloc fluxului de calatori la ora de varf. Mai mult, si pe 41 exista problema profilului vagonului, care e prea lat. Singura sansa sa intre pe 41, pe langa modificarea statiilor, ar fi sa mearga cuplat in trenuri de 2 x Bucur LF, ceea ce nu o sa se intample prea curand, din motive evidente.
Ce-ar fi sa iei la mana topicul, inainte sa pui intrebari la care s-a mai rapsuns? Vagonul e prea lat pentru unele statii de pe 34, ar fi nevoie de modificarea peroanelor in unele locuri. In al 2'lea rand, ar fi o mare tampenie trimiterea lui pe 41, intrucat are capacitate mai mica decat V3A, si nu ar face fata deloc fluxului de calatori la ora de varf. Mai mult, si pe 41 exista problema profilului vagonului, care e prea lat. Singura sansa sa intre pe 41, pe langa modificarea statiilor, ar fi sa mearga cuplat in trenuri de 2 x Bucur LF, ceea ce nu o sa se intample prea curand, din motive evidente.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
cornel001
Care e problema ta ? Ce esti atat de vehement ?
lucianho wrote:
De ce se prefera ca acest vagon sa circule in continuare in 21?!?!?!De ce se prefera sa fie trimis acest vagon pe 21 ??? Ce ii "retine" ca acest vagon sa fie trimis in 34 sau chiar 41???
Care e problema ta ? Ce esti atat de vehement ?
- marian
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
marian
Probiema este doar de gabarit atat pt linia lui 41 cat si pt 34, cealalta privind capacitatea tramvaiului cat si faptul ca ar trebui cuplate cite doua si ca aceasta ar fi cauza pt care nu circula in 41 este parerea strict personala a catorva membri ai forumului nefiind o chestie oficiala.Problema este ca a fost construit special pt 41,si-au dat seama ca nu incape nici macar in depoul Alexandria si ca trebuiesc facute modificari in depou, probabil a fost mai usor de facut modificari in depoul Dudesti si uite asa a ajuns acolo.A fost bagat in 21 pt ca depoul Dudesti nu prea are alte linii modernizate in afara de 34 dupa cum stim.Ca nu va ajunge in 41 nici actualul nici urmatoarele 15-20 daca or sa le faca sint de acord, dar altele sint motivele dupa parerea mea.Daca RATB a fost in stare sa modernizeze linii de tramvai si depouri, dupa aceea sa faca un tramvai care sa nu incapa pe aceste linii,va dati seama ca habar nu au ce vor face in continuare cu aceste tramvaie si pe unde vor circula.
Probiema este doar de gabarit atat pt linia lui 41 cat si pt 34, cealalta privind capacitatea tramvaiului cat si faptul ca ar trebui cuplate cite doua si ca aceasta ar fi cauza pt care nu circula in 41 este parerea strict personala a catorva membri ai forumului nefiind o chestie oficiala.Problema este ca a fost construit special pt 41,si-au dat seama ca nu incape nici macar in depoul Alexandria si ca trebuiesc facute modificari in depou, probabil a fost mai usor de facut modificari in depoul Dudesti si uite asa a ajuns acolo.A fost bagat in 21 pt ca depoul Dudesti nu prea are alte linii modernizate in afara de 34 dupa cum stim.Ca nu va ajunge in 41 nici actualul nici urmatoarele 15-20 daca or sa le faca sint de acord, dar altele sint motivele dupa parerea mea.Daca RATB a fost in stare sa modernizeze linii de tramvai si depouri, dupa aceea sa faca un tramvai care sa nu incapa pe aceste linii,va dati seama ca habar nu au ce vor face in continuare cu aceste tramvaie si pe unde vor circula.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Se pare ca circula normal dupa ce au fost rezolvate problemele cu bandajele trucului purtator.
Se pare ca circula normal dupa ce au fost rezolvate problemele cu bandajele trucului purtator.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Întrebare de baraj: având în vedere ,,modernele" acționări ICPE-SAERP de pe el, de ce a fost nevoie să se strunjească bandajele boghiului purtător după atât de puțini km parcurși?
Întrebare de baraj: având în vedere ,,modernele" acționări ICPE-SAERP de pe el, de ce a fost nevoie să se strunjească bandajele boghiului purtător după atât de puțini km parcurși?
📖 Pagination options