Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4140 posts, 980864 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 296
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Nu se pune nici un parapet, toti riveranii si toate strazile de acolo au iesire directa in centura, la Mogosoaia e giratoriu si nu se stie cand incepe lucrul la pasaj, iar noua penetratie de la Poligrafiei vine tot cu giratoriu, nici un fel de plan de pasaj.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@pluis:
Cum adica sa nu mai fie lasati sa iasa in strada???
Si antrepozistii aia cum sa-si mai aduca marfa? Teleportand TIR-urile cu elicopteru'?
Hai ca esti glumetz ca deobicei! Chiar e 'misto' imaginea cu ceva TIR-uri sarind 'parleazul'...e de SF...
Chiar mi-a placut 'faza'... :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului DeSimon

Buna,

Eu am vazut centuri autostradale adevarate din vest, si sincer cred ca se poate face una si la Bucuresti, pe traseul actual ale centurii  :) . Ok, nu se va termina prea repede, mai sunt foarte multe de facut pana la o circulatie la 100-120 km/h pe centura  :lol: , dar cred ca se poate. Eu propun sa se faca o astfel de solutie pentru zonele mai construite :


La mijloc trece centura autostradala, cu 2 benzi/sens, cu sensurile bine delimitate de parapeturi. Pe marginea ei niste stradute obisnuite, sens unic, o banda, care are intersectie cu toate strazile. Cand se termina zona construita, acesta "straduta" intra in autostrada. Acesta solutie exista in multe orase vestice, cand sunt multe strazi intersectate. Solutia asta evident s-ar folosi doar pentru zonele cele mai construite, cum sunt Otopeni/Odaile, Pantelimon, unele zone din sud...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Astia nu sunt in stare sa faca 4 benzi si tu vrei deja 6???
Ceea ce uitati voi e un principiu 'sfant', acela al 'segregarii traficului'...
Centura de autostrada trebuie facuta 'pe camp' si are rolul ei bine determinat, centura 'bulevard periferic' al capitalei are traseul si cerintele ei specifice si orice 'hibrid' e de prost gust, nu indeplineste nici o cerinta ca lumea si inghite bani in prostie 'de-an boulea'...scuze de termen, dar alta rima mai potrivita n-am gasit... :lol:

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mircea G

In calitate de Gica-contra ! :
Romanii sint frustrati si vad numai " penetratii " spre ce este mai mare ! , in speta autostrada . Tot se vorbeste ca este aglomeratie la iesirea si intrarea de pe autostrada . Da , este, din doua motive . Nu exista centura ocolitoare , ce avem acum este un drum nenorocit de camioane ; circulatia celor din cartier se face majoritar pe bd-ul principal Maniu . Daca ar fi centura si alte strazi , veti observa ca traficul este chiar lejer .
Solutia aleasa cu penetratia strazii noi in centura si traversarea centurii ...cam SF. Se viseaza  ca va exista un trafic majoritar de pe Splai -Autostrada  , dar se uita ca pe Splai se circula total aiurea din cauza numeroaselor intersectii si se pierde din vedere ca cei din Militari , Cringasi , dar si vecinii , abia asteapta sa se deschida o strada " mai larga " spre  Virtutii . Acesta deschidere va creea un flux majoritar pe directia Splai -Virtutii ( stg/ dr) , trafic care daca nu va fi bine organizat va duce la blocarea intersectiei , podului , ce va fi acolo . Virtutii , se stie , este blestemata sa ramina ca vai de lume , o parcare circulabila !
N inteleg de ce " ginditorii " si " arhitectii " orasului nu vor sa priceapa ca nu largirea strazilor aglomerate acum , sau construirea de strazi noi rezolva problema , ci un mix din cele de mai sus + modernizarea stradutelor de legatura , prin largire pentru a avea o circulatie distribuita uniform .
M-am jucat un pic pe harta , ce am desenat cu rosu ar trebui construit , cu negru , modernizat , largit .
Solutia este valabila pentru tot orasul .

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului sss

Existenta unui Gica Contra este de obicei binevenita, da' te cam contrazici, esti anti penetratii, dar ai mai adaugat si tu vreo 2, la cele deja proiectate!
De sus in jos avem:
-Drumul Ciorogarla, partea proiectului cu Strapungerea Ciurel care ar fi cel mai usor si ieftin construita, pentru ca este pe teren viran, pe traseul unui vechi canal abandonat, care ducea la statia de epurare Apanova, strajuit de mormane de gunoi vizibile chiar si de pe satelitul lui goagle
-Prelungire Preciziei: sunt doar 600m peste camp pana la Centura, prea simplu, de unde sa mananca si gura lor ceva?
-Calea ferata ( fosta? ), probabil cea mai simpla si ieftina solutie de durata, terenul statului, fara prea multe exproprieri, ca urmare total neinteresanta  :twisted:
-Strapungerea Bd. Timisoara, este in planuri, se asteapta banii
- La fel  strapungerea Ghencea-Alexandriei

Problema apare la largiri si modernizari ( drumurile negre ), daca te apuci sa largesti pe majoritatea lor, te costa exproprierile si demolarile ( de blocuri ) mai mult decat toata Suspandata lu' DoktorFeelgood, iar rezultatul s-ar putea sa fie cel vizibil pe Uverturii, dupa largirea la doua benzi: o banda anemica si-un loc de parcare pe banda intai :cry:

Parerea mea...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului DarkJohn

Mircea G wrote:
M-am jucat un pic pe harta , ce am desenat cu rosu ar trebui construit , cu negru , modernizat , largit .

Hmm ...
Apusului e largita si modernizata de 3 ani, Margelelor e modernizata de 3 ani - nu cred ca se mai poate largi unde nu e la 4 benzi (si nici nu vad la ce ar ajuta), b-dul 1864 tocmai s-a terminat de modernizat - nu se poate largi si nu vad la ce ar folosi, Uverturii e la 4 benzi dar 2 sint ocupate de masinile parcate, Piscul Crasani e la 2 benzi modernizate de 3 ani dar se circula pe una si jumatate (+o parte din ce e desenat cu negru nu exista). Dezrobirii e la 4 benzi cu una ocupata de masinile parcate ...
Mircea G wrote:
Se viseaza ca va exista un trafic majoritar de pe Splai -Autostrada , dar se uita ca pe Splai se circula total aiurea din cauza numeroaselor intersectii

Fac splaiul zilnic. De la Ciurel pina la Cotroceni se circula absolut OK intre 8 si 9 dimineata (ora de virf). De cind s-a deschis podul Grozavesti nu am mai prins aglomeratie nici intre Grozavesti si Ciurel intre 5.30 si 6.30 seara (ora de virf).
Dupa deschiderea pasajului Basarab o parte din traficul de pe Virtutii va fi preluat de acesta. Strapungerea Ciurel - A1 va prelua parte din traficul de pe Iuliu Maniu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului marius baciu

Preciziei,Liniei si Timisoara,trecere la nivel la intrarea in centura??
Uverturii,Valea Cascadelor sunt deja 2+2,problema este ca tote acestea dau in Iuliu Maniu si creeaza probleme in special pe iesire.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mircea G

sss wrote:
esti anti penetratii, dar ai mai adaugat si tu vreo 2,

Am scris : "numai " penetratii " , si asta am vrut sa subliniez ca cei ce " proiecteaza " Bucurestiul , fac strazi si nu -solutii de transport -.
Spunea cineva ca unele strazi sint modernizate ! Nu cred ! O mina de asfalt nu inseamna modernizare . Modernizare inseamna o strada , bretele de viraje la dreapta , semnalizare , PAZA ( si aici ma refer la politie ) pt a se respecta semnalizarile , deci un complex de masuri . Cu ce ma incalzeste pe mine cind vad o strada , chiar cu doua benzi pe sens , asfalt " coala " dar necirculabila din cauza masinilor parcate , mai mult , sa mai opreasca si un autobuz in statie ? este egal cu zero !
Atita timp cit nu se schimba mentalitatea despre transport , fiecare cartier va avea o strada " principala " parcare de cartier ,si unicul drum posibil .
Poate se trezeste careva la realitate si sa inteleag asi  necesitatea deschiderii traficului pe strazile laterale , scoaterea lor din statutul de strada " privata " , " parcare " , " drum secundar " .
In tot cazul cu acest proiect traficul Splai -Virtutii va fi jale , inclusiv zonele adiacente iar problema de pe Maniu nu se va rezolva . Garantat . Un proiect prost gindit ca si cel de la Basarab , cirpeli , bani furati si aruncati , un trafic compromis pe zeci de ani . Pacat .

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Pentru Mircea tot ce nu se face in fata la blocul lui e prost, cu bani furati, comprimite traficul si imbogateste mogulii.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mircea G

shoppy wrote:
Pentru Mircea tot ce nu se face in fata la blocul lui e prost, cu bani furati, comprimite traficul si imbogateste mogulii.

Total gresit . Nu stau la bloc ! :lol:
Singurul lucru care ma supara este gindirea proasta si proiectele de doi bani care nu rezolva problemele de circulatie in totalitate .
Ce vedeti gresit daca am spus ca la Basarb lipsesc indicatoarele cu sageti si directia de urmat in functie de banda ? Asa ceva este normal in lumea civilizata , la noi , ca la nebuni !
Ce vedeti gresit daca am spus ca podul Basarb este gindit total aiurea , fara bretele de legatura in TOATE directiile si ca blocheaza traficul la sol , de parca numai pe pod trebuie sa se circule , jos , sa faci slalom ...
Ce vedeti gresit daca am spus ca trebuie redate traficului stradutele dintre BLOCURI ? Nu credeti ca este normal sa putem circula pe ele fara sa vedem masini parcate care le blocheaza ?
Ce vedeti gresit ca cer  POLITIE pe strazi , politie care sa sanctioneze imediat si rapid ! pe orice babalau care-si permite sa incalce legea , fie ea si o oprire interzisa ?
Daca dvs vedeti traficul ca acum , numai pe citeva artere principale si acelea parcari , numai cu artere prioritare si restul sa se descurce , daca va place ca nu poti circula printre blocuri , daca va place orasul asa , fara cap si coada , parerea dvs , mie nu .
Si da , sint bani furati . Acestia sint bani furati din buzunare noastre , bani furati pentru lucrari ce nu ne ajuta !
...si daca doriti , pot sa si tac , poftim , sa nu scriu si " sa ma rid " :lol: in tacere

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Mircea, am impresia ca noi vorbim aici de un pasaj Basarab iar tu te gandesti la alt pasaj Basarab. Ai spus ceva de niste bretele / legaturi lipsa. Te rog detaliaza ca sa rezolvam problema si sa ne dam seama ca discutam de acelasi proiect.
Inainte sa initiem o discutie in acest sens si unde o sa-ti raspund la toate intrebarile te rog frumos sa ti seama ca cele 2 pasaje GRANT  si  BASARAB sunt facute sa lucreze in tandem. OK, pasajul Grant la ora actuala este sufocat pur si simplu de masinile care stau la cele 2 semafoare din Crangasi si de pe Mihalache, probabil ca Grant - ul trebuia facut cu 3 benzi / sens, poate la un moment dat se va mai construi un pod, ceva intre cele 2 cartiere, nu stiu, dar hai sa lamurim Pasajul Basarab, ca sa fim si in topic.
PS Sa stii ca toate bretelele lipsa au o logica, dar trebuie sa o vezi. Si artera care am subliniat-o eu acum si care este la sol face parte tot din Pasajul Basarab, dar acest lucru nu este observat / nu cunosc destui care se uita la pod si-l vad numai pe acesta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului DeSimon

Nu prea mi place sa ma bag in discutii gen "x are dreptate iar y spune prostii" dar :
> Shoppy : dece spui asa ceva ?
> Mircea G : cam deacord cu tine. Pentru mine solutia ar fi sa se faca o strapungere intre Splaiul si Bdul Uvertii, cam pe acelasi traseu ca acesta strapungere, insa facut BULEVARD (noua artere). S-ar face doar un pod, peste Dambovita, pentru sens dinspre centru. La intersctia de la Ciurel (intersectia cu Virtutii), s-ar face un rond, iar apoi bulevardul ar continua pe langa lacul Morii, si apoi mai stanga pana la B-dul Uverturii (intrarea comuna Chiajna).



Astfel, Maniu si Uverturii s-ar descarca de cei din zona Lacul Morii / Chiajna. Pentru cei de pe  A1, evident ca solutia (care nu poate fi folosita chiar de toti) este centura.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Asadar noua strapungere este prevazuta cu un hobanat peste Dambovita - sensul A 1 combinat cu un pasaj denivelat peste Virtutii. Asa este proiectul din start gandit.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 296
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2318 forum members have written 423890 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use