Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 603572 views
📖 Pagination options
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Lohengrin
Dorobanti sens unic: pana la ora 1.00 AM intre ASE si Piata Dorobanti, spre Piata Dorobanti (accesul tinerilor cu succesuri spre cafenelile din zona); intre orele 1.00 AM si 4.00 AM, sensul unic se inverseaza, facilitand retragerea. Idem pentru portiunea Charles de Gaulle - Piata Dorobanti, dar in sens invers. Liniile de autobuz din zona trebuie desfiintate, pentru a nu perturba circulatia SUV-urilor. Parculetul dintre Liceul Caragiale si Piata Dorobanti trebuie defrisat si transformat in parcare. Intre parcare si zona cafenelilor musai trebuie sa apara un trotuar rulant, de genul celor din aeroporturi; accesul pe acesta va fi permis numai pe baza de legitimatie.
andrei11 wrote:
... Bine ca vor sa faca Dorobanti sens unic si pasaj pietonal de la ASE la Piata Revolutiei. Pe unde ?
Dorobanti sens unic: pana la ora 1.00 AM intre ASE si Piata Dorobanti, spre Piata Dorobanti (accesul tinerilor cu succesuri spre cafenelile din zona); intre orele 1.00 AM si 4.00 AM, sensul unic se inverseaza, facilitand retragerea. Idem pentru portiunea Charles de Gaulle - Piata Dorobanti, dar in sens invers. Liniile de autobuz din zona trebuie desfiintate, pentru a nu perturba circulatia SUV-urilor. Parculetul dintre Liceul Caragiale si Piata Dorobanti trebuie defrisat si transformat in parcare. Intre parcare si zona cafenelilor musai trebuie sa apara un trotuar rulant, de genul celor din aeroporturi; accesul pe acesta va fi permis numai pe baza de legitimatie.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Gabi23
Griviţei - strada care te bagă-n pământ!
Şapte persoane au căzut până acum într-o groapă uriaşă aflată în mijlocul trotuarului de pe această stradă. După solicitările „Adevărul de Seară“, Apa Nova a împrejmuit-o cu o bandă, iar o echipă de muncitori în salopete „Electrica“ a început astăzi s-o astupe cu nisip.
Locuitorii străzii Griviţei şi-au învăţat, de mai bine de un an, paşii pe de rost către casă şi păşesc calculat, mai ales noaptea, pentru că zona nu este luminată. Dacă nu păşesc atent, riscă să cadă într-un crater adânc de doi metri, nesemnalizat, din mijlocul trotuarului. Ieri, după ce reporterii „Adevărul de Seară“ au fost la locul cu pricina, primii care s-au sesizat au fost muncitorii de la Apa Nova, care au împrejmuit zona cu o bandă de protecţie.
Azi-dimineaţă, însă, doi muncitori în echipament de protecţie şi cu o maşină de intervenţie inscripţionate „Electrica“ aşteptau o basculantă de nisip ca să acopere craterul, eschivându-se de la prea multe justificări. „Nu doar noi am operat lucrări aici, au mai fost şi cei care au schimbat ţevile de apă, şi tot aşa. Până la urmă nu ştim de fapt cine a lăsat aşa asfaltul, dar noi o să-l reparăm acum“, ne-a spus unul dintre muncitori. Contactată de „Adevărul de seară“, conducerea Electrica susţine, însă, că nu efectuează lucrări în Bucureşti.
În plus, nici Administraţia Străzilor nu ştie cine se face vinovat de această situaţie.
Părerile locatarilor cu privire la identitatea companiei care se face vinovată de această ispravă sunt împărţite. „Muncitorii de la Apa Nova au spart armătura străzii până au ajuns la ţevi, pe care le-au înlocuit, iar apoi au astupat-o de mântuială“, ne-a explicat Florica Rădulescu, o doamnă în vârstă de 83 de ani care locuieşte în blocul de vizavi de crater.
De cealaltă parte, o altă doamnă care dă nas în nas cu groapa zi de zi, spune că, de fapt, firma responsabilă este o companie privată de electricitate. „De vină sunt cei de la Electrica, care au găurit şi au astupat fără cap. Eu am trimis mai multe solicitări primăriei Sectorului 1, iar aceştia au trimis mai departe sesizarea către Electrica“, ne-a spus Eleonora Dalban, de 58 de ani.
Până şi cei care trec ocazional pe strada Griviţei se opresc şi se crucesc în faţa „galeriei subterane“ care are şi rol de groapă de gunoi.
De fapt, tocmai datoriă acestor gunoaie cei care au căzut aici au scăpat mai uşor. „De-alungul timpului au căzut şapte persoane. Cel mai recent incident s-a întâmplat acum două săptămâni, când un bătrân care locuieşte în zonă a căzut înăuntru, în ziua mare, şi nu l-au mai scos de-acolo decât pompierii. Şi atunci pe targă. A venit SMURD-ul şi l-a luat. Era conştient, nu se lovise foarte rău, a avut noroc de pet-urile care i-au atenuat căzătura“, ne-a povestit o vânzătoare din zonă.
Sursa: Adevarul.ro
http://adevarul.ro/news/bucuresti/grivi...index.html
Griviţei - strada care te bagă-n pământ!
Şapte persoane au căzut până acum într-o groapă uriaşă aflată în mijlocul trotuarului de pe această stradă. După solicitările „Adevărul de Seară“, Apa Nova a împrejmuit-o cu o bandă, iar o echipă de muncitori în salopete „Electrica“ a început astăzi s-o astupe cu nisip.
Locuitorii străzii Griviţei şi-au învăţat, de mai bine de un an, paşii pe de rost către casă şi păşesc calculat, mai ales noaptea, pentru că zona nu este luminată. Dacă nu păşesc atent, riscă să cadă într-un crater adânc de doi metri, nesemnalizat, din mijlocul trotuarului. Ieri, după ce reporterii „Adevărul de Seară“ au fost la locul cu pricina, primii care s-au sesizat au fost muncitorii de la Apa Nova, care au împrejmuit zona cu o bandă de protecţie.
Azi-dimineaţă, însă, doi muncitori în echipament de protecţie şi cu o maşină de intervenţie inscripţionate „Electrica“ aşteptau o basculantă de nisip ca să acopere craterul, eschivându-se de la prea multe justificări. „Nu doar noi am operat lucrări aici, au mai fost şi cei care au schimbat ţevile de apă, şi tot aşa. Până la urmă nu ştim de fapt cine a lăsat aşa asfaltul, dar noi o să-l reparăm acum“, ne-a spus unul dintre muncitori. Contactată de „Adevărul de seară“, conducerea Electrica susţine, însă, că nu efectuează lucrări în Bucureşti.
În plus, nici Administraţia Străzilor nu ştie cine se face vinovat de această situaţie.
Părerile locatarilor cu privire la identitatea companiei care se face vinovată de această ispravă sunt împărţite. „Muncitorii de la Apa Nova au spart armătura străzii până au ajuns la ţevi, pe care le-au înlocuit, iar apoi au astupat-o de mântuială“, ne-a explicat Florica Rădulescu, o doamnă în vârstă de 83 de ani care locuieşte în blocul de vizavi de crater.
De cealaltă parte, o altă doamnă care dă nas în nas cu groapa zi de zi, spune că, de fapt, firma responsabilă este o companie privată de electricitate. „De vină sunt cei de la Electrica, care au găurit şi au astupat fără cap. Eu am trimis mai multe solicitări primăriei Sectorului 1, iar aceştia au trimis mai departe sesizarea către Electrica“, ne-a spus Eleonora Dalban, de 58 de ani.
Până şi cei care trec ocazional pe strada Griviţei se opresc şi se crucesc în faţa „galeriei subterane“ care are şi rol de groapă de gunoi.
De fapt, tocmai datoriă acestor gunoaie cei care au căzut aici au scăpat mai uşor. „De-alungul timpului au căzut şapte persoane. Cel mai recent incident s-a întâmplat acum două săptămâni, când un bătrân care locuieşte în zonă a căzut înăuntru, în ziua mare, şi nu l-au mai scos de-acolo decât pompierii. Şi atunci pe targă. A venit SMURD-ul şi l-a luat. Era conştient, nu se lovise foarte rău, a avut noroc de pet-urile care i-au atenuat căzătura“, ne-a povestit o vânzătoare din zonă.
Sursa: Adevarul.ro
http://adevarul.ro/news/bucuresti/grivi...index.html
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
mindmasster
5 ani garantie este mult sau putin la o lucrare de genu?
5 ani garantie este mult sau putin la o lucrare de genu?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Dr2005
E clar, parcarea va merge pe principiul deja consacrat la maxi-taxi, pentru a nu se atinge cifra de afaceri de la care creşte redevenţa. Deci, să nu vă aşteptaţi să primiţi bilete de parcare.
lucianho wrote:
"Primăria va încasa între 4 şi 50% din cifra de afaceri. De pildă, dacă încasările firmei vor depăşi 1,7 milioane de euro pe an, redevenţa va fi de 50%", a precizat, vineri, directorul de investiţii din Primăria Capitalei, Bogdan Hreapcă.
E clar, parcarea va merge pe principiul deja consacrat la maxi-taxi, pentru a nu se atinge cifra de afaceri de la care creşte redevenţa. Deci, să nu vă aşteptaţi să primiţi bilete de parcare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Daca la maxi taxi nu este posibil, la parcare se va monta un sistem antispaga la bariera. Cum se ridica bariera la intrare - se citeste si numarul, cum se ridica bariera la iesire se citeste si numarul, pac - pac - vorba lui Becalli 50 % din suma se transfera automat in cont la primarie. Vor trebui sa faca o intrare fara bariera in alta parte daca cei de la Parcare vor sa bage bani in buzunar. Nici nu e nevoie de bilet de intrare, ci de cartela / jetonul existent in mai toate parcarile cu taxa.
Daca la maxi taxi nu este posibil, la parcare se va monta un sistem antispaga la bariera. Cum se ridica bariera la intrare - se citeste si numarul, cum se ridica bariera la iesire se citeste si numarul, pac - pac - vorba lui Becalli 50 % din suma se transfera automat in cont la primarie. Vor trebui sa faca o intrare fara bariera in alta parte daca cei de la Parcare vor sa bage bani in buzunar. Nici nu e nevoie de bilet de intrare, ci de cartela / jetonul existent in mai toate parcarile cu taxa.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Siiiii.... unde e partea cu treaba cu infrastructura? Sincer mi se pare putin 86.000 EUR la cantitatea masiva de maculatura pe care o are PMB-ul in arhiva ...
Siiiii.... unde e partea cu treaba cu infrastructura? Sincer mi se pare putin 86.000 EUR la cantitatea masiva de maculatura pe care o are PMB-ul in arhiva ...
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
George
Daca le-ar si SOLUTIONA, in loc sa le tina la (dez-)insectie, ar fi si mai bine.
Procedurile administrative de retrocedare au fost din pacate o mare inutilitate, aproape toti ajung in instanta fie pentru ca nu li s-a raspuns niciodata, fie pt. ca nu sunt multumiti de raspuns (pe drept sau pe nedrept).
Pana la urma, s-a creat un mecanism total ineficient si netransparent, in care unii asteapta ani in sir in situatii evidente, iar altii au sarit "peste rand", platind probabil "taxele de timbru" adecvate.
Daca as avea talentul literar al lui Dominatrix, probabil as face cateva consideratii suplimentare in legatura cu acest sistem sa-i spunem "purcelos" si costisitor.
Daca le-ar si SOLUTIONA, in loc sa le tina la (dez-)insectie, ar fi si mai bine.
Procedurile administrative de retrocedare au fost din pacate o mare inutilitate, aproape toti ajung in instanta fie pentru ca nu li s-a raspuns niciodata, fie pt. ca nu sunt multumiti de raspuns (pe drept sau pe nedrept).
Pana la urma, s-a creat un mecanism total ineficient si netransparent, in care unii asteapta ani in sir in situatii evidente, iar altii au sarit "peste rand", platind probabil "taxele de timbru" adecvate.
Daca as avea talentul literar al lui Dominatrix, probabil as face cateva consideratii suplimentare in legatura cu acest sistem sa-i spunem "purcelos" si costisitor.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
E vorba de arhiva ... cele din ARHIVA sunt clasate ... Repet: unde e tangenta??
George wrote:
Daca le-ar si SOLUTIONA, in loc sa le tina la (dez-)insectie, ar fi si mai bine.
Procedurile administrative de retrocedare au fost din pacate o mare inutilitate, aproape toti ajung in instanta fie pentru ca nu li s-a raspuns niciodata, fie pt. ca nu sunt multumiti de raspuns (pe drept sau pe nedrept).
Pana la urma, s-a creat un mecanism total ineficient si netransparent, in care unii asteapta ani in sir in situatii evidente, iar altii au sarit "peste rand", platind probabil "taxele de timbru" adecvate.
Daca as avea talentul literar al lui Dominatrix, probabil as face cateva consideratii suplimentare in legatura cu acest sistem sa-i spunem "purcelos" si costisitor.
E vorba de arhiva ... cele din ARHIVA sunt clasate ... Repet: unde e tangenta??
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
George
"Tangenta" consta in faptul ca aceste dosare nu sunt solutionate, in marea lor majoritate.
In rest, intr-adevar, toate aceste consideratii sunt off topic, ca si stirea referitoare la scanarea dosarelor insasi.
Nightwolf wrote:George wrote:
Daca le-ar si SOLUTIONA, in loc sa le tina la (dez-)insectie, ar fi si mai bine.
Procedurile administrative de retrocedare au fost din pacate o mare inutilitate, aproape toti ajung in instanta fie pentru ca nu li s-a raspuns niciodata, fie pt. ca nu sunt multumiti de raspuns (pe drept sau pe nedrept).
Pana la urma, s-a creat un mecanism total ineficient si netransparent, in care unii asteapta ani in sir in situatii evidente, iar altii au sarit "peste rand", platind probabil "taxele de timbru" adecvate.
Daca as avea talentul literar al lui Dominatrix, probabil as face cateva consideratii suplimentare in legatura cu acest sistem sa-i spunem "purcelos" si costisitor.
E vorba de arhiva ... cele din ARHIVA sunt clasate ... Repet: unde e tangenta??
"Tangenta" consta in faptul ca aceste dosare nu sunt solutionate, in marea lor majoritate.
In rest, intr-adevar, toate aceste consideratii sunt off topic, ca si stirea referitoare la scanarea dosarelor insasi.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
mindmasster
Vom scăpa de aglomeraţie cu şapte pasaje noi
Anul viitor, Bucureştiul va deveni un mare şantier, cel puţin asta susţin reprezentanţii Primăriei Capitalei. Totul pentru a descongestiona traficul. Cele şapte pasaje supra şi subterane a căror construcţie e programată să înceapă peste câteva luni vor fi o mană cerească pentru şoferi, fiindcă vor fluidiza circulaţia în cele mai aglomerate cartiere ale oraşului. “Vrem să se circule în Bucureşti ca în orice capitală europeană”, ne-a declarat Ion Dedu, directorul Direcţiei Transporturi din Primăria Capitalei. Libertatea vă spune ce pasaje urmează să fie contruite în Bucureşti.
1.Lucrările la pasajul care va supratraversa bd. Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca sunt în toi, totul pentru ca pe aceste artere să nu se mai circule bară la bară. Cu această ocazie şi şoseaua Pipera va fi lărgită la trei benzi pe sens. Specialiştii municipalităţii spun că proiectul va fi finalizat la sfârşitul anului viitor.
2.Tot de la anul, reprezentanţii municipalităţii promit să înceapă lucrările la un pasaj peste şos. Colentina. Acesta ar urma să fie gata în doi ani şi să preia traficul de pe str. Doamna Ghica şi din cartierele Andronache şi Fundeni.
3.Lucrări la legătura dintre Doamna Ghica şi Chişinău au fost demarate acum patru ani. Există deja câte două benzi pe sens, drumul e luminat şi mai e de făcut doar podul peste calea ferată Bucureşti - Constanţa. Specialiştii lui Oprescu zic însă că de la anul se vor pune pe treabă şi vor da drumul circulaţiei ca astfel să dispară blocajele de pe şos. Fundeni.
4.Potrivit reprezentanţilor Primăriei Capitalei, în scurt timp vor demara lucrările la un pasaj peste şos. Virtuţii, care va ajunge la Autostrada Bucureşti - Piteşti. Acesta ar urma să elibereze traficul de pe bd. Iuliu Maniu, şoş. Virtuţii şi chiar de pe Podul Grant
5.Lucrările vor începe din primăvara lui 2011. Pasajul subteran se va întinde între Fântâna Mioriţa şi bd. Kiseleff. Ar urma să aibă două benzi pe sens, să fie gata în 18 luni, iar edilii speră că astfel nu vor mai exista ambuteiaje în nordul Capitalei
6.La pasajul Basarab, lucrările sunt în plină desfăşurare, în acest moment ajungându-se la montarea podului hobanat . “Va fi complet gata în primăvara anului viitor”, ne-a declarat directorul de la Transporturi, Ion Dedu.
7.Şi pe şos. Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii se va construi, din primăvara viitoare, un pasaj suprateran, cu câte două benzi pe sens. Proiectul, spun autorităţile, va fi finalizat în doi ani.
Vom scăpa de aglomeraţie cu şapte pasaje noi
Anul viitor, Bucureştiul va deveni un mare şantier, cel puţin asta susţin reprezentanţii Primăriei Capitalei. Totul pentru a descongestiona traficul. Cele şapte pasaje supra şi subterane a căror construcţie e programată să înceapă peste câteva luni vor fi o mană cerească pentru şoferi, fiindcă vor fluidiza circulaţia în cele mai aglomerate cartiere ale oraşului. “Vrem să se circule în Bucureşti ca în orice capitală europeană”, ne-a declarat Ion Dedu, directorul Direcţiei Transporturi din Primăria Capitalei. Libertatea vă spune ce pasaje urmează să fie contruite în Bucureşti.
1.Lucrările la pasajul care va supratraversa bd. Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca sunt în toi, totul pentru ca pe aceste artere să nu se mai circule bară la bară. Cu această ocazie şi şoseaua Pipera va fi lărgită la trei benzi pe sens. Specialiştii municipalităţii spun că proiectul va fi finalizat la sfârşitul anului viitor.
2.Tot de la anul, reprezentanţii municipalităţii promit să înceapă lucrările la un pasaj peste şos. Colentina. Acesta ar urma să fie gata în doi ani şi să preia traficul de pe str. Doamna Ghica şi din cartierele Andronache şi Fundeni.
3.Lucrări la legătura dintre Doamna Ghica şi Chişinău au fost demarate acum patru ani. Există deja câte două benzi pe sens, drumul e luminat şi mai e de făcut doar podul peste calea ferată Bucureşti - Constanţa. Specialiştii lui Oprescu zic însă că de la anul se vor pune pe treabă şi vor da drumul circulaţiei ca astfel să dispară blocajele de pe şos. Fundeni.
4.Potrivit reprezentanţilor Primăriei Capitalei, în scurt timp vor demara lucrările la un pasaj peste şos. Virtuţii, care va ajunge la Autostrada Bucureşti - Piteşti. Acesta ar urma să elibereze traficul de pe bd. Iuliu Maniu, şoş. Virtuţii şi chiar de pe Podul Grant
5.Lucrările vor începe din primăvara lui 2011. Pasajul subteran se va întinde între Fântâna Mioriţa şi bd. Kiseleff. Ar urma să aibă două benzi pe sens, să fie gata în 18 luni, iar edilii speră că astfel nu vor mai exista ambuteiaje în nordul Capitalei
6.La pasajul Basarab, lucrările sunt în plină desfăşurare, în acest moment ajungându-se la montarea podului hobanat . “Va fi complet gata în primăvara anului viitor”, ne-a declarat directorul de la Transporturi, Ion Dedu.
7.Şi pe şos. Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii se va construi, din primăvara viitoare, un pasaj suprateran, cu câte două benzi pe sens. Proiectul, spun autorităţile, va fi finalizat în doi ani.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Goldmund
E extraordinar ca se face ! Si in sfarsit ceea ce si eu am tot scris aici(pe undeva pe acest blog)despre necesitatea unor pasaje rutiere care ar trece peste Dambovita si peste Splaiului Unirii/Independentei, niste pasaje "urbane" si nu precum podurile de pe Canalul Dunarea-Mare
Dar sa ramanem cu picioarele pe Pamant:
pe Iancu de Hunedoara,Stefan cel Mare si Mihai Bravu mai e nevoie de inca cateva tuneluri (vreo zece!) pentru a "fluidiza circulatia", cel putin intre Piata Victoria si Piata Sudului...
E extraordinar ca se face ! Si in sfarsit ceea ce si eu am tot scris aici(pe undeva pe acest blog)despre necesitatea unor pasaje rutiere care ar trece peste Dambovita si peste Splaiului Unirii/Independentei, niste pasaje "urbane" si nu precum podurile de pe Canalul Dunarea-Mare
Dar sa ramanem cu picioarele pe Pamant:
pe Iancu de Hunedoara,Stefan cel Mare si Mihai Bravu mai e nevoie de inca cateva tuneluri (vreo zece!) pentru a "fluidiza circulatia", cel putin intre Piata Victoria si Piata Sudului...
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
mindmasster
1,4,6 sunt incepute deja . Ma rog 4 mai greu si in niciun caz decembrie 2011. Poate pana la alegeri in 2012 daca lucreaza ca la Basarab sa fie gata. La 5 parca lucrarile erau gata in 10 luni .Acum apare 18 ? Sa-l vedem si pe asta inceput . Daca ar fi sa se tina de cuvant , pana la alegeri maxim 4/7 proiecte sa fie finalizate . Mi-e teama ca vor fi doar 2 ,3
lucianho wrote:
Cate din proiecte vor deveni si realitate??? Ramane de vazut !!!
1,4,6 sunt incepute deja . Ma rog 4 mai greu si in niciun caz decembrie 2011. Poate pana la alegeri in 2012 daca lucreaza ca la Basarab sa fie gata. La 5 parca lucrarile erau gata in 10 luni .Acum apare 18 ? Sa-l vedem si pe asta inceput . Daca ar fi sa se tina de cuvant , pana la alegeri maxim 4/7 proiecte sa fie finalizate . Mi-e teama ca vor fi doar 2 ,3
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Goldmund
Stie cineva daca exista vreun proiect de tunel pentru intersectia Ferdinand-Mihai Bravu? Ce e acolo in fiecare zi, e nenorocire (ma uit pe camerele tv de la "Jurnalul N.")
Si poate ne explica un specialist in metrou, daca e posibil un tunel in acea intersectie, bineinteles pe axa Mihai Bravu...
Apropo circulatie si camerele tv:
ce "curge" circulatia la intersectia de la Aeroportul Baneasa si asta datorita unui poduletz Bine ca l-au facut!
Stie cineva daca exista vreun proiect de tunel pentru intersectia Ferdinand-Mihai Bravu? Ce e acolo in fiecare zi, e nenorocire (ma uit pe camerele tv de la "Jurnalul N.")
Si poate ne explica un specialist in metrou, daca e posibil un tunel in acea intersectie, bineinteles pe axa Mihai Bravu...
Apropo circulatie si camerele tv:
ce "curge" circulatia la intersectia de la Aeroportul Baneasa si asta datorita unui poduletz Bine ca l-au facut!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
aztec
Pe una din strazile de mai sus se vede ca se lucreaza... au inceput sa scoata bordurile. Si dupa elanul cu care muncesc.. sper ca la anul pe vremea asta sa termine, ca doar vine iarna si parca de pe 15 nov nu prea se mai lucreaza la strazi....
Pe una din strazile de mai sus se vede ca se lucreaza... au inceput sa scoata bordurile. Si dupa elanul cu care muncesc.. sper ca la anul pe vremea asta sa termine, ca doar vine iarna si parca de pe 15 nov nu prea se mai lucreaza la strazi....
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination