Topic: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-2009)
103 posts, 37519 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
GPS
Tramvaiul acesta ar trebui completat și reparat pentru a servi strict cu rol istoric. De aceea s-a și pus atât de mult preț pe salvarea acestuia, nu pentru a fi repus în serviciu comercial.
Ce ar putea face TCE, pe moment, ar fi să îl conserve în condiții mai bune, în rest poate să nu prezinte o prioritate, stricta lui prezență fiind suficientă pentru moment.
Pe viitor când vor exista fonduri, ar putea fi un exemplar istoric important pentru reliefarea istoricului transportului public din oraș.
Tramvaiul acesta ar trebui completat și reparat pentru a servi strict cu rol istoric. De aceea s-a și pus atât de mult preț pe salvarea acestuia, nu pentru a fi repus în serviciu comercial.
Ce ar putea face TCE, pe moment, ar fi să îl conserve în condiții mai bune, în rest poate să nu prezinte o prioritate, stricta lui prezență fiind suficientă pentru moment.
Pe viitor când vor exista fonduri, ar putea fi un exemplar istoric important pentru reliefarea istoricului transportului public din oraș.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
shoppy
Nu inteleg de unde atata hahaiala, daca nu crezi ca este greu atunci fa si tu niste cereri de oferta si la final spui cat ti-a dat:
- la Ploiesti de 8 ori demontare/montare osie si incarcat/descarcat de pe trailer
- la URAC de 8 ori rebandajare osie si incarcat/descarcat de pe trailer
- la un transportator transport Ploiesti-Bucuresti si retur
Alex130 wrote here:
Si el cand a venit de la Faur la Ploiesti in 1997 tot pe trailer a venit
Cel mai bine ar fi fost sa ii rebandajeze rotile inca de cand a fost retras....din pacate nu a reprezentat niciodata un interes pentru TCE :/
Degeaba a fost salvat de la casare cand tu il tii deagaba in depou,descompletat,fara piese pe el...o prostie
Nu inteleg de unde atata hahaiala, daca nu crezi ca este greu atunci fa si tu niste cereri de oferta si la final spui cat ti-a dat:
- la Ploiesti de 8 ori demontare/montare osie si incarcat/descarcat de pe trailer
- la URAC de 8 ori rebandajare osie si incarcat/descarcat de pe trailer
- la un transportator transport Ploiesti-Bucuresti si retur
- Adrian.B
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
Adrian.B
Legenda spune ca.. vagonul a fost făcut pentru București, iar al nostru 55051 este actualul 217 din flota STB.
Bandajele cred că sunt ultima problema pentru acest vagon.
Alex130 wrote here:
iar caracteristicile technice erau aceleasi ca V3A-urile Bucurestene.
Legenda spune ca.. vagonul a fost făcut pentru București, iar al nostru 55051 este actualul 217 din flota STB.
Bandajele cred că sunt ultima problema pentru acest vagon.
- Oko21
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
Oko21
Din cate spunea dl Fieraru, seful Sectiei Transport Electric, vagonul nu se mai incadreaza in gabaritul liniei! Si bineinteles ca este dezinteres pentru el!
Din cate spunea dl Fieraru, seful Sectiei Transport Electric, vagonul nu se mai incadreaza in gabaritul liniei! Si bineinteles ca este dezinteres pentru el!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-202x)
shoppy
Bandajul nu este doar un fason de dragul unui diametru, se uzează și buza și deraiezi oricât de incet mergi.
Este aceeași situație ca la Neoplan, un vehicul foarte mare și foarte scump de întreținut doar ca să circule maxim de 5 ori pe an.
Bandajul nu este doar un fason de dragul unui diametru, se uzează și buza și deraiezi oricât de incet mergi.
Este aceeași situație ca la Neoplan, un vehicul foarte mare și foarte scump de întreținut doar ca să circule maxim de 5 ori pe an.
📖 Pagination options