Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI)

293 posts, 147875 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 21
 
 

📖 Pagination options
Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Beaver_27

dany wrote:
Hai ca tot eu imi raspund :)), nu poate participa si va si spun de ce, documentatia pentru cerintele autobuzelor este facuta pe motor minim euro 5(otokar sigur nu baga in periferie) si sunt trecute autobuze cu 2 usi dintre care una dubla...

Scrie "minimum 2 uși" deci STB poate tehnic. Totuși nu prea cred că bagă Otokar pe periferie.

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI cris_m

punmeister wrote:
Logic avand in vedere ca e SC acum.

De ce ti se pare asa de logic?

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI punmeister

Cristy wrote:
ADTPBI a lansat pe 22 februarie licitatia pentru: Delegare SERVICII DE TRANSPORT PUBLIC DE CĂLĂTORI ÎN MUNICIPIUL BUCUREŞTI ȘI JUDETUL ILFOV, pe 20 de trasee grupate in 4 loturi

Printre liniile licitate observ ca se afla si linii operate in prezent de STB (cum ar fi R405, R443 sau R444):

Legat de autobuze, acestea trebuie sa aiba lungimi cuprinse intre 8 si 12 metri, minim doua usi (din care una obligatoriu sa fie dubla), sistem de informare calatori interior si exterior, GPS, motor minim Euro 5, aer conditionat sau ventilatie fortata si minim un validator.
Dintre toate liniile prevazute in documentatie, doar pe R453 si R456 se cer autobuze de 8 metri, pe restul liniilor fiind necesare autobuze de 10-12 metri.
Toate cerintele tehnice dar si alocarea autobuzelor pe trasee le gasim in documentia atasata.

Termenul limita pentru primirea ofertelor este 26 martie:


Valoarea totala a contractelor:

Hop ca avem o contestatie :lol:
4047_001.pdf
Contestatie G&S TOURS SRL
4047_001.pdf (3.05 MB; downloaded 361 times)

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI dany

Nici nu ma mai obosesc sa citesc mai departe, am citit primele 5 pagini si mi-a ajuns. Neconcordanta intre numarul de autobuze, cursele solicitate si cerinta populatiei de transport... Localitatea mea de domiciliu, Balaceanca, este una dintre localitatile a carei linii a fost scoasa la licitatie, aceasta localitate este intr-o continua expansiune, numarul locuitorilor crescand de la 3000 prin anul 2007 la aproximativ 6500-7000 in acest moment. Mentionez ca aceasta localitate a beneficiat pana in 2005 de autobuz RATB o data la 16 minute in orele de varf (4 UDM) si la 30 de linute in afara orelor de varf (2 UDM) si erau pline ochi. Dar acum vine nea G&S transport si ne spune noua ca nu exista cerere si ca nu sunt necesare autobuze de 10-12 metri pentru aceste linii, ba sunt necesare si cerere va fi dar atat timp cat nu incurajezi populatia sa utilizeze mijlocul de transport in comun, avand transport prin DLS cu midibuze Otokar de 8 metri in care lumea se calca in picioare deoarece sunt maxim 4 pe traseu si pleaca cand vor ei, nu o sa renunte nimeni la masina personala. De aceea din punctul meu de vedere nu ar fi trebuit scoase deloc linii pentru privati, pentru ca noi inventam apa rece si o sa ajungem exact in situatia de pana acum si anume sa avem un transport de rahat ca si pana acum si fara a putea schimba nimic

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Andrei98

Privatii care au distrus tot ceea ce insemna transport civilizat au indepartat lumea de la transportul in comun, nu ca nu ar exista cerere. Dar oricum n-ai cum sa te intelegi cu astia care vor sa te inghesuie in conservele lor. Cand o sa fie in stare sa ofere niste conditii de calatorie civilizate atunci sa ii vad cu contestatii. Parca vad ca o sa fie modificat caietul de sarcini in favoarea lor si noi ramanem la aceleasi mizerii, nu ma mai surprinde nimic in tara asta...

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI andrei11

Nu privații sunt de vină ci neaplicarea legii și neseriozitatea unei societăți de transport cu capital public, respectiv STB,  care nu este condusă după  criterii economice.

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Daniel2000

Parcul Stb este utilizat la maxim, trebuie sa mai asteptam pana mai intra inca un lot de Otokar pe traseu si abia atunci vor mai aparea regionale, la Floreasca din ce am înțeles sunt cred ca vreo 15 autobuze Otokar, pe care autobaza nu le scoate la traseu pe motiv ca nu au nu stiu ce acte la ele, desi ele sunt deja înmatriculate.

 



  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Utilizator anonim

Dragoscat4609 wrote:
nu stiu ce acte la ele, desi ele sunt deja înmatriculate.


Copiile conforme, astea au intarziat mult intrarea autobuzelor in traseu, sunt vreo 60 sosite in toate autobazele asteptand, avem cam 30 la doua saptamani in traseu. Floreasca intra in 335, 368 si 381.

 



Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Daniel2000

La Floreasca cred ca sunt doar de 12 metri, avand in vedere ca o sa le bage pe linii gen 335 sau 381, unde n - au ce cauta autobuze de 10 metri.

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI punmeister

dany wrote:
Nici nu ma mai obosesc sa citesc mai departe, am citit primele 5 pagini si mi-a ajuns. Neconcordanta intre numarul de autobuze, cursele solicitate si cerinta populatiei de transport... Localitatea mea de domiciliu, Balaceanca, este una dintre localitatile a carei linii a fost scoasa la licitatie, aceasta localitate este intr-o continua expansiune, numarul locuitorilor crescand de la 3000 prin anul 2007 la aproximativ 6500-7000 in acest moment. Mentionez ca aceasta localitate a beneficiat pana in 2005 de autobuz RATB o data la 16 minute in orele de varf (4 UDM) si la 30 de linute in afara orelor de varf (2 UDM) si erau pline ochi. Dar acum vine nea G&S transport si ne spune noua ca nu exista cerere si ca nu sunt necesare autobuze de 10-12 metri pentru aceste linii, ba sunt necesare si cerere va fi dar atat timp cat nu incurajezi populatia sa utilizeze mijlocul de transport in comun, avand transport prin DLS cu midibuze Otokar de 8 metri in care lumea se calca in picioare deoarece sunt maxim 4 pe traseu si pleaca cand vor ei, nu o sa renunte nimeni la masina personala. De aceea din punctul meu de vedere nu ar fi trebuit scoase deloc linii pentru privati, pentru ca noi inventam apa rece si o sa ajungem exact in situatia de pana acum si anume sa avem un transport de rahat ca si pana acum si fara a putea schimba nimic

Stai relax, contestatia a fost respinsa. :lol:
Decizie_323.pdf
Decizie_323.pdf (66.88 KB; downloaded 383 times)

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI dany

Pe 26 avem momentul adevarului, atunci este ultima zi de depunere a ofertelor si atunci stim ce avem, din ce se zvoneste se pare ca vor fi facute asocieri si ca anumite societati vor lua chiar masini noi

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Valentin

Am primis raspuns la o sesizare din 2018 in care am solicitat pe de o parte cum se raporteaza STB la masinile parcate aiurea in statia Gorjului sens Pacii , care parcheaza ilegal si sunt si puse la vanzare(nu era si acest aspect ilegal sau inca nu e reglementat? Ma refer la parcarea acestor rable , pardon, masini pe trotuar spre vanzare , o parte fara numere de inmatriculare).

O alta chestiune a fost motivul pentru care nu s-ar putea extinde trotuarul in statiile mentionate catre zona carosabila(ca in aceasta imagine) pentru a asigura o imbarcare/debarcare la nivelul trotuarului fapt care ar ajuta persoanele in varsta, cu probleme si ar scade acest timp de stationat in statie.. Pe langa acest lucru, odata cu largirea trotuarului le-am exemplificat cum ar arata o
astfel de statie daca s-ar lua in considerare mesajul transmis de mine.. mai exact, instalarie unei copertine pe post de adapost si a unor elemente metalice sau nu pentru a nu permite parcarea masinilor pe acest spatiu... In esenta, ideea a plecat de la modul jalnic in care arata statiile nu numai in aceasta zona, ci cam aproape peste tot.. unde lipsesc copertine , lipseste bunul simt al soferilor (adica statiile sunt pline de masini parcate aiurea) si lipseste o imbarcare/debarcare mai eficienta (asta e opinie personala si da, stiu ca s-ar scuti doar cateva secunde, dar problema e ca autobuzele pierd timp sa opreasca pe banda 1 si apoi sa se incadreze pe banda 2 din cauza parcarilor asta daca soferii permit acest lucru - sa nu mai zic de masinile parcate in statie - pe langa asta se imbarca/debarca lumea mai usor).

Imaginile sunt orientative.












Raspunsul:


 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2426 forum members have written 434162 posts in 5406 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use