MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1

832 posts, 211803 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 60
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

În 20-20 să se mai devieze Dâmbovița, care apropo, e suprabetonată  :D  ? Se trece  pe sub...

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 1689

Ca sa fim mai exacti, e supra- si sub- betonata, caz in care cred ca se impune termenul de superbetonata.
Dar, ca sa revenim on-topic, cred ca nivelul casetei colectoare este cel putin la fel, daca nu sub cel al statiei Eroilor 1, ceea ce ar insemna ca un (utopic) pasaj de acces de pe malul celalalt ar trebui intii sa coboare pe sub caseta si sa urce inapoi la nivelul statiei.
Doar nu ne credem la Moscova !

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

Sunt niște cote acolo. Dacă ne confecționăm o scară putem  afla unele cote verticale interesante. În dreapta apare și metroul... ( M 1 ).
Dâmbovița.jpg (167.98 KB; downloaded 3817 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 sab

1689 wrote:
un (utopic) pasaj de acces de pe malul celalalt ar trebui intii sa coboare pe sub caseta si sa urce inapoi la nivelul statiei.

Toate pasajele noastre sunt construite in acest mod. Urci ca sa ai de unde sa cobori sau cobori ca sa ai de unde sa urci. A se vedea Unirii si mai ales "capodopera" Victoriei.
Pana si noul pasaj E2-E1 de la Eroilor este pe acelasi tipar. Desi statia E2 este sub nivelul E1, vom urca deasupra E1, pentru ca apoi sa coboram la nivelul E1.
andrei11 wrote:
În 20-20 să se mai devieze Dâmbovița, care apropo, e suprabetonată  :D  ? Se trece  pe sub...

Daca nu ma insel, Dambovita este betonata in zona Unirii inca din anii 1930. Cu toate astea, cand s-a subtraversat M1, s-a facut ditamai devierea prin conducte.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

La Eroilor 1 n-aveai cum să spargi radierul / fundația. Planșeul e mult mai simplu de spart. În plus trebuia să mergi cu culuarele pe sub fundație...
Dâmbovița a fost acoperită în anii '930  în zona Unirii cu un planșeu de beton, nu e vorba de betonarea albiei.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 sab

Da, stiu ca este mai usor sa spargi planseul decat radierul. Doar ca ar fi fost frumos sa se mearga "firesc" pe sub statie, din moment ce E2 este sub E1.
Ii spuneam doar colegului 1689 ca nu ar fi nicio noutate sa coboram  sub nivelul casetei colectoare pentru ca apoi sa urcam.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 zapacitu

Solutia tehnica eleganta pentru un pasaj subteran in zona Eroilor - nu ca ar fi necesar asa ceva - este sa construiesti un stavilar in care sa incorporezi pasajul. Sa cobori sub Dambovita e cam S-F. De ce spun ca nu e necesar? Pentru ca ar dubla exact ceea ce exista deja: o traversare a Dambovitei. Care oricum va fi semaforizata intrucat e intersectie auto.

La momentul la care s-a construit Eroilor 1 nu cred ca s-a avut in plan ca statia perpendiculara (care era planuita, vezi racordul) sa aiba traversare directa "pe jos". Ca sa ai asa ceva ar trebui practic sa construiesti nivelul inferior inca de la inceput (1970 adica), cu fundatia vreo 6m mai jos si un spatiu gol sub actuala statie pentru pasaj si tunele. Ca si subtraversarea Dambovitei, e cam S-F.

Chestia asta (adaugarea unei legaturi directe neprevazute) se poate face de regula (si s-a tot facut, cel putin la nemti) atunci cand subtraversarea se face la capat de statie, cu peronul noii statii perpendicular pe cel existent insa nu direct sub acesta, ci fix adiacent. Un fel de litera T in care fiecare peron e una din barele literei, la nivele diferite, evident. La Francezi am vazut o statie (care initial mi s-a parut absurd de lata) care are la un cap de peron scari in jos spre o magistrala iar la celalat capat scari in jos spre alta magistrala -- iar intre cele doua magistrale de la capete urci si mergi prin statie.

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 icee

Caderea dintre ape nu e suficienta..

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 sab

Uraaa...Vom avea un montagne russe... :)
montagne russe.jpg (259.14 KB; downloaded 3645 times)

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 Montania

Trebuie sa recunosc ca nu inteleg solutia asta de montagne russe din doua motive:
1. Este o solutie tehnica complicata in țara unde implementarile simple dureaza de te doare capu'. Nu mai  spun ca e si mai scumpa decat un planseu simplu.
2. In loc sa fie cat mai mult spatiu verde, asa cum era parcul pe vremuri, o sa avem niste betoane in valuri, ca banuiesc ca nu o sa planteze panselutze.
Deci, NU mulțumesc !

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 sab

Ceva sticla va fi sigur. Ramane sa vedem cata sticla si cata lumina va intra. Asta daca sunt luminatoare, asa cum credem...

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 andrei11

Oricum se va umple de praf sticla în secunda 2...

 


Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1 survola

Vă aduc aminte că există o subtraversare a Dâmboviței acolo, cu tunelele de metrou M5.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433415 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use