Topic: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
620 posts, 202043 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
133 313
Tunelul obtureaza o zona limitata, apa curge peste el sau pe sub el. Peretele mulat deja este un obstacol serios, nu trece apa decat pe sub el.
A zis guru ce injecteaza tbm-ul in sol in albie, ca sa-l faca "adecvat lucrabil" dar mi-e lene sa caut in urma.
Tunelul obtureaza o zona limitata, apa curge peste el sau pe sub el. Peretele mulat deja este un obstacol serios, nu trece apa decat pe sub el.
A zis guru ce injecteaza tbm-ul in sol in albie, ca sa-l faca "adecvat lucrabil" dar mi-e lene sa caut in urma.
Schita ridicol de aproximata la simpla presupunere.
snapshot1.jpeg (9.35 KB; downloaded 4375 times)
-
- icee
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
icee
In cazul în care cota superioara a corpului de tunel e la -12, este un lucru bun, zic eu cu afectarea minimă a pânzei freatice.
133 313 wrote:
Tunelul obtureaza o zona limitata, apa curge peste el sau pe sub el. Peretele mulat deja este un obstacol serios, nu trece apa decat pe sub el.
A zis guru ce injecteaza tbm-ul in sol in albie, ca sa-l faca "adecvat lucrabil" dar mi-e lene sa caut in urma.
In cazul în care cota superioara a corpului de tunel e la -12, este un lucru bun, zic eu cu afectarea minimă a pânzei freatice.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
subway guru
Titlu de stire: Circulaţia în zona Academiei Militare, blocată după ce s-au format gropi în asfalt.
si in continuare...Circulaţia în zona Academiei Militare din Bucureşti este blocată, joi dimineaţă, după ce şoseaua s-a umflat şi a crăpat
interesanta 'metamorfoza', cu 'umflatura' numita 'groapa'
Titlu de stire: Circulaţia în zona Academiei Militare, blocată după ce s-au format gropi în asfalt.
si in continuare...Circulaţia în zona Academiei Militare din Bucureşti este blocată, joi dimineaţă, după ce şoseaua s-a umflat şi a crăpat
interesanta 'metamorfoza', cu 'umflatura' numita 'groapa'
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- icee
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
subway guru
Tunelul are o acoperire de 8,5m in zona aia...cea mai plauzibila cauza e vreo fosta fantana...TBMul a mers in parametrii normali, deja a depasit cu mult zona.
Pe actualizare aveti pozitia ultimului inel montat de azi dimineata, la ora 6, cand s-a petrecut incidentul...
In concluzie, furtuna intr-un pahar cu apa, probabil ca pana deseara se repara si carosabilul...
Tunelul are o acoperire de 8,5m in zona aia...cea mai plauzibila cauza e vreo fosta fantana...TBMul a mers in parametrii normali, deja a depasit cu mult zona.
Pe actualizare aveti pozitia ultimului inel montat de azi dimineata, la ora 6, cand s-a petrecut incidentul...
In concluzie, furtuna intr-un pahar cu apa, probabil ca pana deseara se repara si carosabilul...
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
133 313
Pai daca in orasul asta nu se intampla mai nimic... am ajuns cu putul lui Bucur in prime time.
Pai daca in orasul asta nu se intampla mai nimic... am ajuns cu putul lui Bucur in prime time.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
subway guru
Si nu e Filofteia, e Varvara, dupa cum bine stim...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Aici se pare ca Mrex a dat-o in 'bara'...
Si nu e Filofteia, e Varvara, dupa cum bine stim...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Aici se pare ca Mrex a dat-o in 'bara'...
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
zapacitu
Or fi tinut minte ca in pozele lui Octavian sunt invers, dar nu au prins momentul in care le-a "rectificat"
Or fi tinut minte ca in pozele lui Octavian sunt invers, dar nu au prins momentul in care le-a "rectificat"
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
URANUS
La ora 16 curgea pamant intr-o veselie la AM si parca nu mai era asa de apos iar la portiunea cu probleme mai trebuia turnat ultimul strat de asfalt.
La ora 16 curgea pamant intr-o veselie la AM si parca nu mai era asa de apos iar la portiunea cu probleme mai trebuia turnat ultimul strat de asfalt.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
subway guru
Pai nu v-am spus ca Varvara 'baga gaz'???
Cea mai buna metoda de a evita problemele e sa depasesti urgent zona...ai montat inelul, ai facut injectia...ura si la gara!!!
Pai nu v-am spus ca Varvara 'baga gaz'???
Cea mai buna metoda de a evita problemele e sa depasesti urgent zona...ai montat inelul, ai facut injectia...ura si la gara!!!
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
subway guru
Acum ca s-a mai desumflat taratza, putem comenta un pic...
Posibilele cause sunt alea spuse de Mrex...
Umpluturi necompactate?
Pentru asta, ne uitam mai intai la o zona nesistematizata alaturata in parcul Romniceanu, acolo se vede terenul natural. E clar ca umpluturile pentru realizarea strazii sunt mai in deal, aici jos e cota naturala...one out!
Dar putea fi terenul din jurul canalului colector, situat la cca 2m mai alaturi de 'bosumflare'...inspectat cu ApaNova, canal intact si functional, fara urme de 'agenti infiltrati'...busted!
Ramane doar ipoteza unei fantani stramosesti abandonate...de unde au baut pandurii apa?...ca altfel nu avea cum sa iasa emulsia la suprafata prin 8,5m de teren!
De ce s-a umflat asfaltul?...pentru ca e impermeabil!, sub stratul de asfalt s-a creat subpresiune pana cand a cedat si s-a eliberat presiunea!
Stratul rutier acolo e asfalt, sub care sunt doua randuri de pavele din vechiul carosabil asternut pe pat de savura si nisip, asa cum erau toate bulevardele cu pavele. Bine ca nu era pe dala de beton ca atunci s-ar fi acumulat mult Mai multa presiune si fenomenul de umflare si eruptie ar fi fost cu mult mai 'spectaculos'!
De ce a continuat sa tasneasca?
Pentru ca acea emulsie este esentiala pentru contrabalansarea presiunii de pamant din frontul de excavare...si tunelistii au preferat sa-si vada de treaba, lasand ceva bentonita sa se piarda si sa mazgaleasca asfaltul...spre deliciul 'presei'...
Daca ar fi oprit circuitul de bentonita abia atunci ar fi fost un risc major de surpare a strazii!!!
Dar in pofida 'circului' mediatic cartita si-a vazut de treaba in deplina siguranta, s-au montat inelele si s-au facut injectiile de consolidare, ca la carte, conform manualului de bune practici in astfel de situatii...
Cam asta a fost...in rest multi gura casca si habarnisti 'savanti'!
Acum ca s-a mai desumflat taratza, putem comenta un pic...
Posibilele cause sunt alea spuse de Mrex...
Umpluturi necompactate?
Pentru asta, ne uitam mai intai la o zona nesistematizata alaturata in parcul Romniceanu, acolo se vede terenul natural. E clar ca umpluturile pentru realizarea strazii sunt mai in deal, aici jos e cota naturala...one out!
Dar putea fi terenul din jurul canalului colector, situat la cca 2m mai alaturi de 'bosumflare'...inspectat cu ApaNova, canal intact si functional, fara urme de 'agenti infiltrati'...busted!
Ramane doar ipoteza unei fantani stramosesti abandonate...de unde au baut pandurii apa?...ca altfel nu avea cum sa iasa emulsia la suprafata prin 8,5m de teren!
De ce s-a umflat asfaltul?...pentru ca e impermeabil!, sub stratul de asfalt s-a creat subpresiune pana cand a cedat si s-a eliberat presiunea!
Stratul rutier acolo e asfalt, sub care sunt doua randuri de pavele din vechiul carosabil asternut pe pat de savura si nisip, asa cum erau toate bulevardele cu pavele. Bine ca nu era pe dala de beton ca atunci s-ar fi acumulat mult Mai multa presiune si fenomenul de umflare si eruptie ar fi fost cu mult mai 'spectaculos'!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
De ce a continuat sa tasneasca?
Pentru ca acea emulsie este esentiala pentru contrabalansarea presiunii de pamant din frontul de excavare...si tunelistii au preferat sa-si vada de treaba, lasand ceva bentonita sa se piarda si sa mazgaleasca asfaltul...spre deliciul 'presei'...
Daca ar fi oprit circuitul de bentonita abia atunci ar fi fost un risc major de surpare a strazii!!!
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Dar in pofida 'circului' mediatic cartita si-a vazut de treaba in deplina siguranta, s-au montat inelele si s-au facut injectiile de consolidare, ca la carte, conform manualului de bune practici in astfel de situatii...
![Uber Geek :ugeek:](./images/smilies/icon_e_ugeek.gif)
Cam asta a fost...in rest multi gura casca si habarnisti 'savanti'!
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara (PLS) - Eroilor 2.
aztec
Reporteri si ziaristii de la fata locului au tras concluzia ca situatia este cauzata de o multitudine de posibile cauze, bazate pe o seama de imagini si documente doveditoare:
1. A explodat o bomba din timpul razboiului.
2. Traficul intens cu material greu de armata
3. Greutatea barabulelor si cucuruzului depozitat in timpul pietei sezoniere
4. Urmele unei toalele ecologice din perioada civilizatiei Gumelnita
5. Tunel de pe vremea Pandurilor sau chiar mai vechi, posibil Decebal.
6.Tunelisti au incurcat planurile metroului cu cele ale pasajului rutier ce trebuia ezecutat odata cu metroul
Investigatia este inca in curs si se cauta si alte piste posibile.
PS Scuze pt marimea pozelor si pt offtopic
![](http://3.bp.blogspot.com/_yBuaXM1mcZE/SqBD2GxsNWI/AAAAAAAAERs/dM1Ivf65dfQ/s1600/sc_sup_de_razboi.jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/_yBuaXM1mcZE/SqQst55QRCI/AAAAAAAAESg/Wd7Cqw6OY0U/s1600/cotroceni.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/academia-militara2.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/academia-militara17.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/academia-militara10.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/then-and-now-copy.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/then-and-now1.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/then-and-now2.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/then-and-now5.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/academie-anii60.jpg)
Reporteri si ziaristii de la fata locului au tras concluzia ca situatia este cauzata de o multitudine de posibile cauze, bazate pe o seama de imagini si documente doveditoare:
1. A explodat o bomba din timpul razboiului.
2. Traficul intens cu material greu de armata
3. Greutatea barabulelor si cucuruzului depozitat in timpul pietei sezoniere
4. Urmele unei toalele ecologice din perioada civilizatiei Gumelnita
5. Tunel de pe vremea Pandurilor sau chiar mai vechi, posibil Decebal.
6.Tunelisti au incurcat planurile metroului cu cele ale pasajului rutier ce trebuia ezecutat odata cu metroul
Investigatia este inca in curs si se cauta si alte piste posibile.
PS Scuze pt marimea pozelor si pt offtopic
![](http://3.bp.blogspot.com/_yBuaXM1mcZE/SqBD2GxsNWI/AAAAAAAAERs/dM1Ivf65dfQ/s1600/sc_sup_de_razboi.jpg)
![](http://2.bp.blogspot.com/_yBuaXM1mcZE/SqQst55QRCI/AAAAAAAAESg/Wd7Cqw6OY0U/s1600/cotroceni.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/academia-militara2.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/academia-militara17.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/academia-militara10.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/then-and-now-copy.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/then-and-now1.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/then-and-now2.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/then-and-now5.jpg)
![](https://bacisme.files.wordpress.com/2011/11/academie-anii60.jpg)
plan_gen2_789.jpg (228.49 KB; downloaded 3998 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination