Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateDiametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5

302 posts, 127395 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Sava_6115-6315

Serban wrote:
La McDonald's pistele sunt pe trotuar. Dar apare doar semnul pe bicicleta pe asfalt, nu si dungile. Sper sa urmeze trasarea lor.

Deci e trotuar mixt: biciclisti, masini (parcate) si pietoni. Aici au dat-o in bara!

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 george_b

Sava_6115-6315 wrote:
Serban wrote:
La McDonald's pistele sunt pe trotuar. Dar apare doar semnul pe bicicleta pe asfalt, nu si dungile. Sper sa urmeze trasarea lor.

Deci e trotuar mixt: biciclisti, masini (parcate) si pietoni. Aici au dat-o in bara!


Intradevar trotuarul din zona McDonald's este executat inexplicabil de ALTFEL. Am fost duminica si eu la o plimbare pe jos de la Victoriei pana la V.Parvan si, biciclist fiind, am fost neplacut surprins de aceasta bucata. Desi mai sus si mai jos de aceasta portiune exista pista de biciclete si este o continuitate a tesaturii trotuar-pista-sosea, fix in dreptul McDonald's-ului trotuarul este inexplicabil de lat (si ocupat de masini), pista lipseste cu desavarsire iar cele 2 benzi se ingusteaza(aparent) intre trotuar si statia de tramvai. De asemenea nici alura strazii/bordura nu este dreapta. Cred ca ar fi trebuit sa mute bordura spre McD. cam cu 1m. La cat de lat este nu ar fi afectat circulatia pietonilor si ar fi intrat pista la fix.

Despre restul observatiilor nu va mai zic. Sunt aceleasi idei din nou si din nou care au fost discutate pana acum pe forum. Doar despre "brazilieni" voiam sa va spun. Mai e mult pana departe. Sunt multi! incepand cu Grivitei, zona Matache, Cameliei nu mai zic. Curatenia trebuie sa continue. Nu spun sa daramam in continuare, nu, dar altceva... habar nu am ce. Ah si inca ceva. Sunt cateva parcele de pamant ramase libere dupa demolari si latire care cred ca fac cu ochiul oricarui "baiat destept". Sunt curios ce turnuri de sticla vor aparea in zona in afara de THE MARK.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 fuscobal

Orice ar aparea sper sa respecte legislatia referitoare la locurile de parcare (la birouri parca se cerea 1 loc parcare la 50mp utili si nu stiu daca aici sunt inclusi si vizitatorii)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 iliutu

La McDonald's trotuarul e mai vechi, posibil dintr-o faza incipienta a proiectului, cand nu era prevazuta pista pe strada, ci poate pe trotuar. Cred ca vor taia din trotuar si vor face pista de biciclisti pe strada, nu e mare inginerie.
In alta ordine de idei, 2 faze:
- 3 autoturisme oprite in statia de autobuz de langa Tarom au "cotizat" la gardienii publici (contra chitanta, nu va ganditi la altceva)
- o tipa blonda intr-un Fiat alb nervoasa ca avea de plata 21,5 lei pentru ca a stat 1 ora si o secunda in parcare

 



Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Robert24

Probabil in aia cu 4.5 lei / 15 minute :))

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 iliutu

Exact! Multi sunt socati cand ies de acolo  :shock: Cred ca e cea mai scumpa parcare din Bucuresti.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Robert24

Da, e cea mai scumpa din Romania. 18 lei / ora e enorm.
Un sfat, daca sunteti cu masina in zona. Pe Cuza la 100m de intersectia cu Buzesti e o parcare destul de mare cu 3 lei / ora. Much better!

parcare.PNG (47.59 KB; downloaded 4189 times)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 133 313

La bicicleta moncher. Sau servieta nu mai poate sa circule decat pe 4 roti?

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 ADY881

Deoarece am vazut ca Primaria a afisat PUZ-ul pentru urmatoarele tronsoane(pana in Viilor), si pe traseu firesc ca nu aparea nici o linie de tramvai, mai mult decat atat, daca in cazul strazii, poti sa intervii ulterior sa instalezi sine, insa in pasajul subteran pe sub Palatul Parlamentului , odata ce l-ai facut nu mai poti sa mai intervii mai tarziu si in pasaj avem doar 2 benzi pe sens ... si gata, dar tramvaiul pe unde ?
Primaria vrea sa devieze linia de pe Hasdeu pe Izvor, si dupa pe 13 Septembrie?
In viitor respectiv pasajul ar arata asa:



Eu propun Primariei sa nu se grabeasca cu proiectul si sa includa schimbarile necesare in proiect, astfel incat chiar daca acum nu va fi construita linia, macar sa lase loc pe centru pentru ea. Adica eu iarasi voi fi Gica Contra, si voi propune niste scimbari in proiect, astfel incat sa facem infrastructura moderna, nu nebunii depasite(adica un drum exclusiv pentru masini).
Pentru a fi mai evident ce propun eu, voi imparti tot tronsonul in 4, si voi suprapune PUZ-ul Primariei, cu propunerea mea.
1)Incep cu partea de nord, tronsonul I



Precum am scris mai sus, linia de tramvai nu se vede, insa in schimb pe centru totusi exista un spatiu verde de 5 - 4,5m, care ar putea fi convertit in linie de tramvai(dupa desen nu imi dau seama daca spatiul verde coboara in pasaj sau ramane la nivel cu solul.
Eu propun sa se lateasca pasajul, astfel incat in tronsonul dat sa fie lasat loc pentru o statie de tramvai(subterana, cum era la Obor):



Mai sus am reprezentat sectiunile $-$ si &-&(va fi pe tronsonul III).
2)Tronsonul II, eu l-as modifica in urmatorul fel:



Diferenta consta in faptul ca eu am adaugat(deci am latit pasajul) benzi RATB/linie de tramvai.



Mai sus am reprezentat sectiunea *-*
3)In tronsonul III, eu as face modificari asemenea celor din tronsonul I, adica as adauga pe langa benzi o statie subterana RATB.



Pentru a vedea sectiunea &-&, uitati-va in punctul 1).
4)Tronsonul IV, dupa mine cel mai complicat,



Primaria am vazut ca vrea sa strecoare acolo o strada cu o latime de 18m, ce ar prevedea taierea copacilor, si presupun ca se doresc aici 3 benzi/sens, eu as propune in loc de 3 benzi/sens, 2 benzi/sens + tramvai segregat de trafic:



Iar daca ne uitam la profilul transversal al viitorului pasaj, putem observa ca tunelul, intra in subteran prea tare(asa mi se pare mie) pe sub Natiunile Unite(unica explicatie pe care eu o gasesc, ar fi retelele de apa, canalizare, gaze etc), din cauza  fenomenului notat mai jos cu rosu, tunelul intra mai adanc in subteran=> tunelul va fi mai scump. Propunerea mea, consta in traseul corectat al tunelului, cu albastru am notat statiile RATB.


 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 iliutu

Pai varianta ta e sa treci banda de transport in comun pe centru. Cred ca si daca este pe lateral se poate pune linia de tramvai pe acolo.
Problema este sa ramana doar pentru transport in comun, nu ca la pasajul Victoria, unde pe banda de tramvai o ia oricine, numai autobuzul 182 nu (e posibil ca sa fie si o problema de gabarit pentru autobuz, totusi).

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 ADY881

Daca faci linia de tramvai pe lateral, pierzi avantajul culoarelor unice RATB(adica de benzi nu vor avea posibilitatea sa  se foloseasca alte vehicule RATB si vehiculele speciale, adica ele nu vo putea sa depaseasca tramvaiul in cazul benzilor pe lateral), insa nu cred ca cineva ar face o asemenea interventie ulterior, adica sa faca pasajul asta pentru prosti( doar pentru masini) , si peste 25 de ani sa se trezeasCA CA ar fi buna o linie de tramvai prin pasaj si sa faca galerii pe lateralul pasajului rutier).
Referitor la pasajul Victoriei, eu atunci cand propun solutii cu benzi RATB, automat am in vedere segregarea de trafic, atat pe traseu(cu gard sau bordura INALTA(nu ca bataia de joc de pe Iancului)), cat si in intersectii (intrarea se poate izola  de "masinile mici").

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Robert24

Nu sunt de acord cu linie de tramvai prin acel pasaj din urmatoarele motive:
- Costurile cresc foarte mult. Se pot face alte lucruri mai utile cu acei bani.
- Pe Berzei intre Vasile Parvan si Cobalcescu este dificil sa pui linie de tramvai si invers fara a elimina copacii sau a strangula traficul.
- Aria deservita de tramvaie ar contine zone preponderent neatractive pentru publicul calator (Bd. Hasdeu, un ditai pasajul care nu deserveste aproape nimic, Str. Uranus cu case). Nu se justifica tramvai, o linie de autobuz / troleibuz - da).

Continuarea liniei de tramvai este mult mai logica in varianta lui Dedu.
Se folosesc segmentele existente, cu continuare pe Schitu Magureanu, traversare a Podului Izvor (nod intermodal cu Metrou + autobuze), continuare pe langa parc pe malul sudic, apoi pe Bd. Libertatii pana la P-ta Regina Maria.

varianta izvor.png (162.79 KB; downloaded 3907 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5 Nightwolf

Fiti atenti acilea ... am ramas masca. De cand s-a deschis tronsonul asta, circulatia pe Magheru/Balcescu de seara e inexistenta. Am ramas uimit acum doua seri in intervalul 18-19 se constat ca ... nu mai e coloana pe Magheru. Culmea e ca nu e coloana nici pe Buzesti si nici pe Victoriei. Cred ca e prima data dupa deschiderea pasajului Basarab cand spun, cu mana pe inima, ca un mare dop rutier a fost rezolvat. Trei artere mari care au fost degrevate si preiau traficul in limite normale.

Bine, ramane problema Pta. Unirii care nu stiu cum se va rezolva dar ... speranta moare ultima :)

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Diametrala Nord - Sud (Buzești - Berzei - Uranus)  • 
Choose destination

Since our 2476 forum members have written 438663 posts in 5491 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use