Topic: Sectorul 5
344 posts, 156825 views
📖 Pagination options
- Shinkasen
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
Shinkasen
Afis pus dupa data de expirare
Cladirea ar urma sa fie construita pe langa o cladire ce adaposteste un transformator electric, si desigur la 1,5 m in pamant e plin de cabluri electrice, initiatorul proiectului a mai vrut in trecut ca Enel sa isi mute cladirea cu totul, dar a pierdut procesul, totusi se pare ca nu a renuntat la idee, momentan terenul este parcarea Restaurantului Briatania, care e neincapatoare pentru zecile de masini ce vin mai ales in week-end.
Afis pus dupa data de expirare
Cladirea ar urma sa fie construita pe langa o cladire ce adaposteste un transformator electric, si desigur la 1,5 m in pamant e plin de cabluri electrice, initiatorul proiectului a mai vrut in trecut ca Enel sa isi mute cladirea cu totul, dar a pierdut procesul, totusi se pare ca nu a renuntat la idee, momentan terenul este parcarea Restaurantului Briatania, care e neincapatoare pentru zecile de masini ce vin mai ales in week-end.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
WT_fan06
Sursa+stirea completa: http://www.b365.ro/primarul-sectorului-...241.html#n
Primarul Sectorului 5: Pieţele Rahova şi 13 septembrie vor intra într-un amplu proces de refacere
Primarul Sectorului 5, Daniel Florea, a declarat, marţi, că Pieţele Rahova şi 13 septembrie vor intra „într-un amplu proces de refacere". El a precizat că în Piaţa Rahova va fi alocat un spaţiu pentru noul sediu al Direcţie de Impozite şi Taxe Locale Sector 5, iar în Piaţa 13 septembrie se iau în calcul şi alte variante pentru folosirea spaţiului, pe lângă rolul de piaţă.
De asemenea, în cazul Pieţei 13 septembrie, aflată acum în stare de degradare, pe lângă rolul de piaţă, vor fi luate în calcul şi alte variante pentru folosirea spaţiului, urmând ca Primăria Sectorului 5 să organizeze o dezbatere publică în acest sens.
Sursa+stirea completa: http://www.b365.ro/primarul-sectorului-...241.html#n
Primarul Sectorului 5: Pieţele Rahova şi 13 septembrie vor intra într-un amplu proces de refacere
Primarul Sectorului 5, Daniel Florea, a declarat, marţi, că Pieţele Rahova şi 13 septembrie vor intra „într-un amplu proces de refacere". El a precizat că în Piaţa Rahova va fi alocat un spaţiu pentru noul sediu al Direcţie de Impozite şi Taxe Locale Sector 5, iar în Piaţa 13 septembrie se iau în calcul şi alte variante pentru folosirea spaţiului, pe lângă rolul de piaţă.
De asemenea, în cazul Pieţei 13 septembrie, aflată acum în stare de degradare, pe lângă rolul de piaţă, vor fi luate în calcul şi alte variante pentru folosirea spaţiului, urmând ca Primăria Sectorului 5 să organizeze o dezbatere publică în acest sens.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
Puss in Boots
Pentru ca e tot in S5: http://adevarul.ro/educatie/scoala/Scoa...index.html
Pentru ca e tot in S5: http://adevarul.ro/educatie/scoala/Scoa...index.html
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
ByOnu
http://stirileprotv.ro/stiri/social/rea...levii.html
Doamne, cat de bine stiu sa linga doamnele profesoare.
http://stirileprotv.ro/stiri/social/rea...levii.html
Doamne, cat de bine stiu sa linga doamnele profesoare.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
Victor92
Pe Strada Branistari, s-a inceput de ceva vreme montarea copurilor de iluminat ... un lucru bun!
Pe Strada Branistari, s-a inceput de ceva vreme montarea copurilor de iluminat ... un lucru bun!
DSC_0134.JPG (170.7 KB; downloaded 7115 times)
- adila
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
adila
Ce strada, nici nu stiam ca exista. Sectorul 5 ascunde inca multe terenuri nevalorificate.
Ce strada, nici nu stiam ca exista. Sectorul 5 ascunde inca multe terenuri nevalorificate.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
TibiV
In dreapta, langa tevile de termoficare, este fosta cale ferata Bucuresti-Giurgiu.
Mai in fata, "cu peronul pe partea dreapta", urmeaza fosta uzina "Autobuzul".
In dreapta, langa tevile de termoficare, este fosta cale ferata Bucuresti-Giurgiu.
Mai in fata, "cu peronul pe partea dreapta", urmeaza fosta uzina "Autobuzul".
- adila
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
adila
Linia care ajungea la Gara Progresu, am inteles. Ce buna era o reabilitare a liniei ferate. Plecai cu trenul si intrai direct pe linia ferata de centura in cateva minute. Ceausescu nu a fost tampit cu linia ferata de centrura, dar noi cu siguranta suntem, ca am desfiintat-o.
Linia care ajungea la Gara Progresu, am inteles. Ce buna era o reabilitare a liniei ferate. Plecai cu trenul si intrai direct pe linia ferata de centura in cateva minute. Ceausescu nu a fost tampit cu linia ferata de centrura, dar noi cu siguranta suntem, ca am desfiintat-o.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
TibiV
Ai sa razi, dar nu noi am desfiintat-o - cel putin pentru calatori.
Nu mai tin minte exact cine a desfiintat-o pentru calatori (Ceausescu sau Ghorghe Gheorghiu-Dej) - cred ca sunt date pe Wiki - dar in mod sigur sunt peste 50 de ani de cand Gara Filaret a devenit auto-gara...)
Pentru marfa calea ferata a mai functionat pana prin '93-'95 (aproximativ), practic pana cand a disparut "Autobuzul".
Faptul ca terenul apartine inca CFR si ca s-ar putea "ingropa" usor acolo linia si sa faci astfel un fel de REM (vise, taica, vise!...) este alta discutie...
Discutie inutila in conditiile in care tara este condusa asa cum este condusa...
adila wrote:
Ceausescu nu a fost tampit cu linia ferata de centrura, dar noi cu siguranta suntem, ca am desfiintat-o.
Ai sa razi, dar nu noi am desfiintat-o - cel putin pentru calatori.
Nu mai tin minte exact cine a desfiintat-o pentru calatori (Ceausescu sau Ghorghe Gheorghiu-Dej) - cred ca sunt date pe Wiki - dar in mod sigur sunt peste 50 de ani de cand Gara Filaret a devenit auto-gara...)
Pentru marfa calea ferata a mai functionat pana prin '93-'95 (aproximativ), practic pana cand a disparut "Autobuzul".
Faptul ca terenul apartine inca CFR si ca s-ar putea "ingropa" usor acolo linia si sa faci astfel un fel de REM (vise, taica, vise!...) este alta discutie...
Discutie inutila in conditiile in care tara este condusa asa cum este condusa...
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
Daddy
Strada respectiva a aparut undeva spre sfarsitul anilor 90. Inainte era un maidan in jurul caii de rulare pe care se depozitau ilegal gunoaie pe care Primaria venea sa le stranga de cateva ori pe ani. Da, asta se intampla in Bucurestiul anilor 90, la cativa kilometri de Palatul Parlamentului.
Trenurile de marfa au fost din ce in ce mai rare, tin minte cum am asteptat intr-un tramvai 39 sa treaca un astfel de tren la intersectia cu Zetarilor... Nu era numai "Autobuzul", linia intra pe Trafic Greu pe aici , cum au disparut fabricile au disparut si trenurile, totusi (absolut sigur) am mai zarit unul la ceva timp dupa ce se construise strada, probabil prin 1998-2000.
adila wrote:
:shock: Ce strada, nici nu stiam ca exista. Sectorul 5 ascunde inca multe terenuri nevalorificate.
Strada respectiva a aparut undeva spre sfarsitul anilor 90. Inainte era un maidan in jurul caii de rulare pe care se depozitau ilegal gunoaie pe care Primaria venea sa le stranga de cateva ori pe ani. Da, asta se intampla in Bucurestiul anilor 90, la cativa kilometri de Palatul Parlamentului.
Trenurile de marfa au fost din ce in ce mai rare, tin minte cum am asteptat intr-un tramvai 39 sa treaca un astfel de tren la intersectia cu Zetarilor... Nu era numai "Autobuzul", linia intra pe Trafic Greu pe aici , cum au disparut fabricile au disparut si trenurile, totusi (absolut sigur) am mai zarit unul la ceva timp dupa ce se construise strada, probabil prin 1998-2000.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
rosetti61
Traficul de calatori pe respectiva linie a fost suspendat in 1960 portiunea Filaret-Progresu, Gara de Nord-Dealu Spirii-Filaret a fost desfiintat in 1959, odata cu cealalta linie de interior Herastrau-Obor-Titan. Nu stiu daca era vreo halta de calatori pana in Progresu in schimb, pana in 1959 a circulat un fel de tren urban pe relatia Chitila - Filaret care oprea in toate haltele si garile de pe traseu (cele de pe linia Buc-Ploiesti, apoi Regie, Panduri, Dealu Spirii, Rahova si Filaret); dincoace era doar o statie, nu de calatori, Ferentari). Poate in viitor cineva se va gandi s-o readuca la viata, sa descopere potentialul (de-a lungul ei va fi cerere, sunt si vor fi complexe comerciale, spatii office, etc). Problematica e bucata Viilor-Progresu, preponderent case si fauna specifica - Platforma Autobuzul va fi principalul punct de interes pe traseu (candva in viitor).
Traficul de calatori pe respectiva linie a fost suspendat in 1960 portiunea Filaret-Progresu, Gara de Nord-Dealu Spirii-Filaret a fost desfiintat in 1959, odata cu cealalta linie de interior Herastrau-Obor-Titan. Nu stiu daca era vreo halta de calatori pana in Progresu in schimb, pana in 1959 a circulat un fel de tren urban pe relatia Chitila - Filaret care oprea in toate haltele si garile de pe traseu (cele de pe linia Buc-Ploiesti, apoi Regie, Panduri, Dealu Spirii, Rahova si Filaret); dincoace era doar o statie, nu de calatori, Ferentari). Poate in viitor cineva se va gandi s-o readuca la viata, sa descopere potentialul (de-a lungul ei va fi cerere, sunt si vor fi complexe comerciale, spatii office, etc). Problematica e bucata Viilor-Progresu, preponderent case si fauna specifica - Platforma Autobuzul va fi principalul punct de interes pe traseu (candva in viitor).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sectorul 5
shoppy
Trebuie facut un bulevard, va fi paralela si alternativa la Giurgiului, daca Giurgiului este aglomerata atunci waze te baga pe aici.
Trebuie facut un bulevard, va fi paralela si alternativa la Giurgiului, daca Giurgiului este aglomerata atunci waze te baga pe aici.
📖 Pagination options