Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2709 posts, 430573 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
Dominatrix
Eu cred ca a fost exact invers: au zis hai sa "fluidizam" traficul (adica hai sa crestem capacitatea de transport auto in centru) si daca tot facem asta, POATE facem si o linie de tramvai pana la Chirigiu, daca tot ridica Urmasul lui Teo Catedrala Mânuirii Banului in spatele Casei Republicii. Dovada: IN PRIMA FAZA, se largeste numai strada existenta, IN A DOUA FAZA facem bulevard pana la Chirigiu FARA LINIE DE TRAMVAI si PE URMA, bagam si tramvai daca mai avem chef si fonduri de cheltuit si nu speriem cetatenii pasnici din zona, carora nu le mai incape caruta 4 X 4 pe strada, desi e mai scurta cu o lungime de cal. Comportament identic cu cel al Occidentului anilor '50 - '60.
Eu cred ca a fost exact invers: au zis hai sa "fluidizam" traficul (adica hai sa crestem capacitatea de transport auto in centru) si daca tot facem asta, POATE facem si o linie de tramvai pana la Chirigiu, daca tot ridica Urmasul lui Teo Catedrala Mânuirii Banului in spatele Casei Republicii. Dovada: IN PRIMA FAZA, se largeste numai strada existenta, IN A DOUA FAZA facem bulevard pana la Chirigiu FARA LINIE DE TRAMVAI si PE URMA, bagam si tramvai daca mai avem chef si fonduri de cheltuit si nu speriem cetatenii pasnici din zona, carora nu le mai incape caruta 4 X 4 pe strada, desi e mai scurta cu o lungime de cal. Comportament identic cu cel al Occidentului anilor '50 - '60.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
mindmasster
Pe aici la fel . Cum merg lucrarile asa si postarile
Pe aici la fel . Cum merg lucrarile asa si postarile
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Nightwolf
In sfarsit!! S-a decis si pt Sisesti si T.V. ... de cand asteptam asta sa le mai taie din curtile astora care si-au facut vilele in strada....
Tavi wrote:
In Monitorul Oficial 428 de vineri 25.VI.2010 s-a publicat HG 590 - declansare proceduri expropriere pentru cauza de utilitate publica pt imobile private pe diametrala N-S.
Acest MO, printre altele, contine si HG-urile pentru "Supralargirea str. Gheorghe Ionescu-Sisesti - bd. Ion Ionescu de la Brad" si "Regularizarea traseului Bulevardului Tudor Vladimirescu".
Toate cele 3 lucrari sunt declarate de utilitate publica.
Detalii in mesajul urmator
In sfarsit!! S-a decis si pt Sisesti si T.V. ... de cand asteptam asta sa le mai taie din curtile astora care si-au facut vilele in strada....
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Dominatrix
La "exproprieri pentru cauza de utilitate publica" intra si terenurile de tenis ale parlamentarilor? Ar fi bine...
Poate daca face lobby si urmasul lui Teo, ca tot vrea el sa faca in curand Ugerul Intors in zona, se gasesc si fonduri sa se faca mai repede strada asta pana la Chirigiu.
La "exproprieri pentru cauza de utilitate publica" intra si terenurile de tenis ale parlamentarilor? Ar fi bine...
Poate daca face lobby si urmasul lui Teo, ca tot vrea el sa faca in curand Ugerul Intors in zona, se gasesc si fonduri sa se faca mai repede strada asta pana la Chirigiu.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Costin
Nu, alea sunt pe stanga, se demoleaza (si expropriaza) doar pe dreapta cum te uiti spre Parvan.
Unde sunt interese, lucrurile se fac cu cap - uita'te la cladirea "Generalii", care e aliniata perfect fata de proiectul de supralargire, pentru ca proiectul exista pe vremea constructiei ei. Asa si terenurile de tenis, facute pe stanga si nu pe dreapta, desi ar fi fost loc suficient pe dreapta (tot locul cuprins intre Polizu - Buzesti - Grivitei).
Dominatrix wrote:
La "exproprieri pentru cauza de utilitate publica" intra si terenurile de tenis ale parlamentarilor?
Nu, alea sunt pe stanga, se demoleaza (si expropriaza) doar pe dreapta cum te uiti spre Parvan.
Unde sunt interese, lucrurile se fac cu cap - uita'te la cladirea "Generalii", care e aliniata perfect fata de proiectul de supralargire, pentru ca proiectul exista pe vremea constructiei ei. Asa si terenurile de tenis, facute pe stanga si nu pe dreapta, desi ar fi fost loc suficient pe dreapta (tot locul cuprins intre Polizu - Buzesti - Grivitei).
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
ANTENA
Totul e acum sa fie si bani pentru exproprieri, altfel legile raman doar pe hartie.
Daca sunt bani, se incepe efectiv cam in 2 luni, atat a durat pe Orhideelor.
cos wrote:Dominatrix wrote:
La "exproprieri pentru cauza de utilitate publica" intra si terenurile de tenis ale parlamentarilor?
Nu, alea sunt pe stanga, se demoleaza (si expropriaza) doar pe dreapta cum te uiti spre Parvan.
Unde sunt interese, lucrurile se fac cu cap - uita'te la cladirea "Generalii", care e aliniata perfect fata de proiectul de supralargire, pentru ca proiectul exista pe vremea constructiei ei. Asa si terenurile de tenis, facute pe stanga si nu pe dreapta, desi ar fi fost loc suficient pe dreapta (tot locul cuprins intre Polizu - Buzesti - Grivitei).
Totul e acum sa fie si bani pentru exproprieri, altfel legile raman doar pe hartie.
Daca sunt bani, se incepe efectiv cam in 2 luni, atat a durat pe Orhideelor.
- stefanu
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
stefanu
Salutare, ma intereseaza sa downloadez planurile la o rezolutie mai buna decat cele din primul post. Are cineva asa ceva ?
Multumesc anticipat.
Salutare, ma intereseaza sa downloadez planurile la o rezolutie mai buna decat cele din primul post. Are cineva asa ceva ?
Multumesc anticipat.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
telvanni
Azi (joi 29 iulie) se lucra la terasamentul liniei de tramvai, zona Victoriei - Polizu.
Cu totii am vazut PUZ-ul zonei, asta inseamna ca cei care au facut Generalii au obtinut autorizatia conform PUZ. Nici daca vroiau nu puteau sa construiasca altfel. (Nu respectand legea)
Azi (joi 29 iulie) se lucra la terasamentul liniei de tramvai, zona Victoriei - Polizu.
cos wrote:
Unde sunt interese, lucrurile se fac cu cap - uita'te la cladirea "Generalii", care e aliniata perfect fata de proiectul de supralargire, pentru ca proiectul exista pe vremea constructiei ei. Asa si terenurile de tenis, facute pe stanga si nu pe dreapta, desi ar fi fost loc suficient pe dreapta (tot locul cuprins intre Polizu - Buzesti - Grivitei).
Cu totii am vazut PUZ-ul zonei, asta inseamna ca cei care au facut Generalii au obtinut autorizatia conform PUZ. Nici daca vroiau nu puteau sa construiasca altfel. (Nu respectand legea)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Costin
Eu, de fapt, atrageam atentia asupra faptului ca PUZ-ul exista de atunci... sa fie vreo 5 ani, nu mai tin minte cand s'a construit exact cladirea.
Eu, de fapt, atrageam atentia asupra faptului ca PUZ-ul exista de atunci... sa fie vreo 5 ani, nu mai tin minte cand s'a construit exact cladirea.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
telvanni
Eu nu cred o iota...nu poate fi adevarat, nu in Romania cel putin.
Eu nu cred o iota...nu poate fi adevarat, nu in Romania cel putin.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Dominatrix
Intr-o tara civilizata, sefii acelor Dorei ar fi ajuns la inchisoare, iar cu sechestrul pe vilele si masinile lor s-ar recupera o parte din pierderile locuitorilor de acolo. Oricum, termenul de finalizare in luna noiembrie mi se pare o utopie, din moment ce nici macar nu s-au finalizat exproprierile. Ce mi se pare trist este ca in acea zona, care era frumoasa pe vremuri, Victoria Socialismului nu a deschis bulevarde largi, dar o sa deschida acum dr. Oetker, care pana acum are realizari pe masura numelui predecesorului sau in scaunul de primar. Nu stiu de ce, dar vazand in ce hal arata strada aia, mi-a venit o senzatie precum cea care iti vine de la o mancare dupa depasirea termenului de valabilitate.
Intr-o tara civilizata, sefii acelor Dorei ar fi ajuns la inchisoare, iar cu sechestrul pe vilele si masinile lor s-ar recupera o parte din pierderile locuitorilor de acolo. Oricum, termenul de finalizare in luna noiembrie mi se pare o utopie, din moment ce nici macar nu s-au finalizat exproprierile. Ce mi se pare trist este ca in acea zona, care era frumoasa pe vremuri, Victoria Socialismului nu a deschis bulevarde largi, dar o sa deschida acum dr. Oetker, care pana acum are realizari pe masura numelui predecesorului sau in scaunul de primar. Nu stiu de ce, dar vazand in ce hal arata strada aia, mi-a venit o senzatie precum cea care iti vine de la o mancare dupa depasirea termenului de valabilitate.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
Goldmund
Dominatrix a scris:
"Si inca ceva: se pare ca intr-o prima faza nici nu va exista linie de tramvai de la Parvan incolo. Iar linia existenta nu stiu daca se va reface ca "metrou usuratic". Deci cu alte cuvinte, scopul imediat al acestui proiect este crearea unei artere de lux pentru Marinel, bokul lui si altii, intre nordul orasului si Casa Republicii, cel putin intr-o prima faza."
Scumpa doamna,Dominatrix,
pe mine personal nu ma intereseaza cine a vrut sa circule pe Magheru,atunci cand s-a luat decizia sa taie curtile boieresti,livezile si chiar case celebre ca sa se realizeze cel mai vestit bulevrad al Bucurestiului.Azi traversam orasul pe bulevardul sus numit...
Daca doriti sa criticati Guvernul Romaniei,sau chiar pe Presedintele Romaniei(ales de popor de trei ori pana acum!-odata in ciuda parlamentarilor care dorm)va propun un blog "neutru",sau ...politic.
Apreciez in continuare profesionalismul dvs.in privinta transportului in comun din Capitala.Sunteti fantastica!Dar nu credeti ca e o obsesie tipic locala,cu aceste tramvaie peste tot?(nu vreu decat o parere avizata)
Dominatrix a scris:
"Si inca ceva: se pare ca intr-o prima faza nici nu va exista linie de tramvai de la Parvan incolo. Iar linia existenta nu stiu daca se va reface ca "metrou usuratic". Deci cu alte cuvinte, scopul imediat al acestui proiect este crearea unei artere de lux pentru Marinel, bokul lui si altii, intre nordul orasului si Casa Republicii, cel putin intr-o prima faza."
Scumpa doamna,Dominatrix,
pe mine personal nu ma intereseaza cine a vrut sa circule pe Magheru,atunci cand s-a luat decizia sa taie curtile boieresti,livezile si chiar case celebre ca sa se realizeze cel mai vestit bulevrad al Bucurestiului.Azi traversam orasul pe bulevardul sus numit...
Daca doriti sa criticati Guvernul Romaniei,sau chiar pe Presedintele Romaniei(ales de popor de trei ori pana acum!-odata in ciuda parlamentarilor care dorm)va propun un blog "neutru",sau ...politic.
Apreciez in continuare profesionalismul dvs.in privinta transportului in comun din Capitala.Sunteti fantastica!Dar nu credeti ca e o obsesie tipic locala,cu aceste tramvaie peste tot?(nu vreu decat o parere avizata)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
shoppy
Goldmund, degeaba pui autostrada prin oras ca toata lumea o sa se imbulzeasca acolo si o transforma in ditai parcarea, si asta e o chestie de care s-au convins marile orase in secolult recut. Practic s-au invatat 2 lectii:
- transportul in comun trebuie sa fie absolut peste tot pentru a fii vizibil si astfel perceput ca alternativa
- daca nu se pot elimina bulevardele mai mari de 2 benzi pe sens, macar sa nu se mai construiasca altele
Goldmund, degeaba pui autostrada prin oras ca toata lumea o sa se imbulzeasca acolo si o transforma in ditai parcarea, si asta e o chestie de care s-au convins marile orase in secolult recut. Practic s-au invatat 2 lectii:
- transportul in comun trebuie sa fie absolut peste tot pentru a fii vizibil si astfel perceput ca alternativa
- daca nu se pot elimina bulevardele mai mari de 2 benzi pe sens, macar sa nu se mai construiasca altele
- massimiliano
-
Posted:
-
Re: Proiectul si discutii pe baza acestuia
massimiliano
Si eu am o problema cu tramvaiele. Sunt prea multe linii de tramvai, mentenanta lor e zero, iti rupi masina in 2 intersectii din 3. Plus ca n-ai cum sa mergi cu tramvaiul la serviciu pt ca faci 2 ore (nu includ aici linia 41). Singura solutie este metroul.
Si eu am o problema cu tramvaiele. Sunt prea multe linii de tramvai, mentenanta lor e zero, iti rupi masina in 2 intersectii din 3. Plus ca n-ai cum sa mergi cu tramvaiul la serviciu pt ca faci 2 ore (nu includ aici linia 41). Singura solutie este metroul.
📖 Pagination options